Ah coolquote:Op zondag 23 december 2007 21:45 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Ik heb er een keer een digitale camera mee gewonnenvandaag weer een saaie bejaarde in de finale...
Preciesquote:Op zondag 23 december 2007 22:13 schreef DaFrenk het volgende:
Mooie ronde dit keer ja![]()
Eindelijk kwam het 2e bedrag ook eens goed terecht. Gewoon een eenvoudige timmerman met een appartementje op 5 hoog.. da's wat anders dan die rijke kak die elke keer wint.
Dat komt omdat de postcodeloterij je er normaal gezien aan wilt naaien, met die gouden enveloppen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:15 schreef SunChaser het volgende:
Die neger wist niet eens hoe het werkte, hoe stuur je dan een koffertje in met het goede nummer?
als je meespeelt met de PCL krijg je automatisch een koffernummer toegewezenquote:Op zondag 23 december 2007 22:15 schreef SunChaser het volgende:
Die neger wist niet eens hoe het werkte, hoe stuur je dan een koffertje in met het goede nummer?
nopequote:Op zondag 23 december 2007 22:54 schreef SunChaser het volgende:
Je moest toch altijd een koffer plakken?
Dan staat Winston misschien op je stoep vanavondquote:Op zondag 30 december 2007 21:32 schreef BVO het volgende:
Hey, koffer 14, die hebben wij ook!
Ik had alleen het einde gezien, maar ik lees dat die finalist behoorlijk aan het knoeien was.quote:Op zondag 30 december 2007 22:00 schreef DaFrenk het volgende:
Ai ai ai! 200.000 voor 42.000 euro verkocht
Eens, maar vaak zien mensen alleen het 'grote'' geld en vinden 68.000 euro niks als ze meedoen aan zo'n programma! Kom op denk ik dan, dat is gewoon al super veel! Ze zijn te hebberig!quote:Op maandag 31 december 2007 11:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij had bij het bod van 68000 moeten stoppen, veel meer zat er op dat moment toch niet in, tenzij je door wil gokken tot het bittere eind (en da's meer iets voor Deal or No Deal, niet bij dit soort bedragen)
Dat vind ik ook! 42.000 Euro voor een middagje naar Aalsmeer en een paar koffertjes openmaken.quote:Op maandag 31 december 2007 13:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Eens, maar vaak zien mensen alleen het 'grote'' geld en vinden 68.000 euro niks als ze meedoen aan zo'n programma! Kom op denk ik dan, dat is gewoon al super veel! Ze zijn te hebberig!
quote:Ook Marja heeft een ommekeer in haar leven gekend. De deelname aan een opname van ‘Miljoenenjacht’, leverde haar een half miljoen op. Wat heeft ze met het geld gedaan en hoe heeft het haar leven veranderd?.
Het is duidelijk een 'Deal Or No Deal'-speelstijl... Ik mis alleen de drankjes, muziek en een gekke Beau van Erven Dorens nog...quote:Op zondag 4 mei 2008 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, ze komt wat zuurpruimerig over. Als ze nu niet oppast speelt ze zich dood (nou ja, dood, een ton moet ze wel kunnen houden toch?)
Ik vind het meer lijken op een Teletubbie, die roepen ook altijd 'Nog een keer! Nog een keer!'quote:Op zondag 4 mei 2008 22:59 schreef BVO het volgende:
Nog 1 keer! Nog 1 keer!
Ze lijkt wel zo'n gokkastverslaafde.
Het eerste deel is alvast gebeurd, nu de 500 EUR nog...quote:Op zondag 4 mei 2008 23:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik lach me dood als ze 'no deal' zegt... en 500 in d'r koffer heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |