Ze kwam ook weer met d'r 'gedecideerd' op de proppen...quote:Op zondag 25 november 2007 22:41 schreef Adelante het volgende:
jammer dat Linda weer een aantal malen moest benadrukken dat het privé niet zo lekker loopt bij d'r
en het blijft een beetje deal or no deal maar dan met leuke bedragen
ze vond het leuk om weer een show te doen, leidde een beetje af van mindere perikelenquote:Op maandag 26 november 2007 00:01 schreef DaFrenk het volgende:
Die "hints" naar haar privé leven haalde ik er niet uit?
Ze zag er idd wel leuk uit in die jurk
Wij hebben ook een brief gehad,dus wie weetquote:Op maandag 26 november 2007 00:46 schreef sander89 het volgende:
Hebben een brief gehad dat we geselecteerd zijn om een uitzending te kunnen bij gaan wonen, de toegangspas om te gaan parkeren zit er al bij.
Je moet een code invullen op internet en dan af wachten of je uiteindelijk echt uitgenodigd bent, ik denk dat ik gewoon invul ook al weet ik niet of ik kan.
Ik denk kans toch niet erg groot is dat ik uiteindelijk uitgenodigd word.
Toevallig waren wij op visite bij iemand die ook die uitnodiging had gehad, maar ergens in het invulproces moest je volgens hem extra loten bestellen om door te kunnen met de volgende stap, en daar had hij geen zin in.quote:Op maandag 26 november 2007 00:46 schreef sander89 het volgende:
Hebben een brief gehad dat we geselecteerd zijn om een uitzending te kunnen bij gaan wonen, de toegangspas om te gaan parkeren zit er al bij.
Je moet een code invullen op internet en dan af wachten of je uiteindelijk echt uitgenodigd bent, ik denk dat ik gewoon invul ook al weet ik niet of ik kan.
Ja ik had al verwacht dat zoiets achter zit, is eigenlijk met elke actie dat je extra lot moet nemen of iets.quote:Op maandag 26 november 2007 00:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toevallig waren wij op visite bij iemand die ook die uitnodiging had gehad, maar ergens in het invulproces moest je volgens hem extra loten bestellen om door te kunnen met de volgende stap, en daar had hij geen zin in.
Die man kan niet lezen... je moet gewoon je code invullen. Dan maak je kans op een plek in de studio. Daarna kom je in een scherm om extra koffertjes (lees: loten) te kopen. Maar daar ben je niet toe verplicht om kans te maken op de studioplek!quote:Op maandag 26 november 2007 00:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toevallig waren wij op visite bij iemand die ook die uitnodiging had gehad, maar ergens in het invulproces moest je volgens hem extra loten bestellen om door te kunnen met de volgende stap, en daar had hij geen zin in.
Je hebt gelijk ik hem ook maar effe geactiveerd, alleen wel erg klote dat alleen die persoon kan gaan waar het aan gericht is en dat ben ik jammer genoeg niet.quote:Op maandag 26 november 2007 05:07 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Die man kan niet lezen... je moet gewoon je code invullen. Dan maak je kans op een plek in de studio. Daarna kom je in een scherm om extra koffertjes (lees: loten) te kopen. Maar daar ben je niet toe verplicht om kans te maken op de studioplek!
je kunt toch iemand machtigen om voor jou mee te doen?quote:Op maandag 26 november 2007 12:55 schreef sander89 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik hem ook maar effe geactiveerd, alleen wel erg klote dat alleen die persoon kan gaan waar het aan gericht is en dat ben ik jammer genoeg niet.
Nee ben bang van niet staat op: Persoonlijk, niet overdraagbaar, wordt eenmalig uitgegeven.quote:Op maandag 26 november 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
je kunt toch iemand machtigen om voor jou mee te doen?
Ik hoop dat het kan, ik ga dan voor me ouders in de plaats, opnames zijn 17 december.quote:Op maandag 26 november 2007 15:04 schreef SunChaser het volgende:
Je kunt iemand machtigen volgens mij, in t verleden kwamen mensen in de finale die gemachtigd waren.
En de kans dat je in de finale komt is des te kleiner. Je moet niet alleen in het slimste vakdeel zitten, maar ook idiote literatuur zoals het Guinness Book of Records doorspitten en ook goed kunnen rekenen.quote:Op maandag 26 november 2007 00:46 schreef sander89 het volgende:
Ik geloof je gelijkquote:Op maandag 26 november 2007 05:07 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Die man kan niet lezen... je moet gewoon je code invullen. Dan maak je kans op een plek in de studio. Daarna kom je in een scherm om extra koffertjes (lees: loten) te kopen. Maar daar ben je niet toe verplicht om kans te maken op de studioplek!
Na als je de uitzending bij woont, bestaat het publiek uit 500 man.quote:Op maandag 26 november 2007 17:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En de kans dat je in de finale komt is des te kleiner. Je moet niet alleen in het slimste vakdeel zitten, maar ook idiote literatuur zoals het Guinness Book of Records doorspitten en ook goed kunnen rekenen.
En bovenal: je moet steeds doorgaan.
2 jkaar terig?quote:Op zondag 2 december 2007 23:15 schreef SunChaser het volgende:
2 jkaar terig won iemand een tientjeHoehoog was het hoogste bod? 110.000 ofzo?
Voor de uitzending ook niet.quote:Op zondag 9 december 2007 22:14 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, 41.000 voor een koffer van 50.000. Jammer, maar hij had wel onwijs veel pech door in de eerste paar beurten al de miljoenen eruit te trekken. Maar goed, als directeur van 3 basisscholen en een vrouw die ook nog flink werkt zullen ze niet om geld verlegen zitten.
Het zijn wel erg vaak kleurloze bejaarden.quote:
Want? Ik keek maar half.quote:Op zondag 16 december 2007 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
dit noem ik wel kantje boord.
De hoge bedragen vielen er zoals altijd weer rap uit.quote:
Da's straks op Nederland 2 dus.quote:20.50-21.30 uur PROFIEL
Biografieprogramma,gepresenteerd
door Philip Freriks.Aflevering:Wie is
Linda de Mol?
Aan het woord komen mensen die nu met
haar werken en oud-collega's als
regisseur Pollo de Pimentel en oud-
directeur van de TROS Cees den Daas.
Ook buigen imagodeskundige Bart
Maussen,hoofdredacteur van de Elle
Cécile Karin en styliste Coco de
Meyere zich over dit multitalent.
Het werkt niet helemaal lekker. Ik had 300000 en 750000 over. De bank deed me een bod van... 263000. Is dan niet zo moeilijk hequote:Op zondag 9 december 2007 22:20 schreef SunChaser het volgende:
Je kan er geen peil op trekken. Probeer zelf maar eens
http://www.1001spelletjes.nl/spellen/Deal+Or+No+Deal.html
Is zo makkelijk nog niet
Ik heb er een keer een digitale camera mee gewonnenquote:Op zondag 23 december 2007 19:54 schreef DaFrenk het volgende:
Inderdaad! Doen hier nog mensen mee met dat online koffertjespel? Volgens mij is die winkans ook nihil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |