quote:Op zondag 6 mei 2007 16:54 schreef jorienvdherik het volgende:
nu veendam-feyenoord
daar had ik een veldkaart
AZ en Twente er bijquote:Op zondag 6 mei 2007 16:59 schreef tong80 het volgende:
Beelden van PSV Go Ahead eagles. Wart een voorbeschouwing
Er wordt tenminste wel geprobeerd om het een beetje aantrekkelijk te maken.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:07 schreef Elusive het volgende:
mickey mouse bekert, en dan ook nog een show van 30 uur erbij met beelden van de spelersbussen![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:07 schreef Elusive het volgende:
mickey mouse bekert, en dan ook nog een show van 30 uur erbij met beelden van de spelersbussen![]()
idd hulde voor Tienquote:Op zondag 6 mei 2007 17:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er wordt tenminste wel geprobeerd om het een beetje aantrekkelijk te maken.
Ajax!!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:19 schreef Ephemera het volgende:
Voor deze ene keer ben ik voor Ajax
AZ gun ik helemaal niks![]()
AZ - AJAX -quote:Op zondag 6 mei 2007 17:20 schreef paultjuhhh het volgende:
wat was de opstelling van ajax
Ik vind het bijzonder treurig aangezien het zo overduidelijk is dat Tien een verloren zaak nog aantrekkelijk probeert te maken. Nobody gives a fuck, AZ niet, Ajax niet, en daarom doet Tien zo z'n best, en daarom is het irritant.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:16 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een goede poging. Anders wordt het nooit wat.
Steekquote:Op zondag 6 mei 2007 17:20 schreef paultjuhhh het volgende:
wat was de opstelling van ajax
Steekquote:Op zondag 6 mei 2007 17:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Steek
Ogararu - Stam - Vermaelen - Urby
Gabri - Heitinga - Sneijder - Babel
KJH - Babel
Eminem - Sing for the moment. Alleen dan het origineelquote:Op zondag 6 mei 2007 17:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoe heet dat nummer dat onder dat filmpjes wordt gespeeld nu ook alweer?
Aerosmith - Dream onquote:Op zondag 6 mei 2007 17:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dinges van Aerosmithquote:Op zondag 6 mei 2007 17:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik ook, ben zeer benieuwd naar beide teams. Lijkt me een leuke, open wedstrijd te worden.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie wel uit naar de wedstrijd.
Zolang de scheids maar meewerktquote:Op zondag 6 mei 2007 17:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ook, ben zeer benieuwd naar beide teams. Lijkt me een leuke, open wedstrijd te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |