*thuiswerk*quote:
Oh... hmmm...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:06 schreef DennisMoore het volgende:
We zitten hier alledrie te gapen en elkaar daarmee aan te steken.
Een vicieuze cirkel..
Er is niks mis met 30 zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 15:35 schreef xman het volgende:
Feliciteer mij hier met m'n ehh... 29steverjaardag!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is makkelijk voor jou te zeggen.. jij bent nog zo een twintiger.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:46 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Er is niks mis met 30 zijnGefeliciteerd!
Take it from me, then.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:50 schreef xman het volgende:
Dat is makkelijk voor jou te zeggen.. jij bent nog zo een twintiger.![]()
Welkom bij de club van dertigers! Eindelijk ben je iemand.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:50 schreef xman het volgende:
[..]
GEEEEFEEELIICCCIIIIFLAAAPSTAAART met je 30e geboortedagquote:Op maandag 7 mei 2007 15:52 schreef xman het volgende:
[..]
En uit jou wil ik helemaal geen woord horen.![]()
![]()
Ik word ook al 28 hoor, die 30 komt al akelig in zichtquote:Op maandag 7 mei 2007 15:50 schreef xman het volgende:
[..]
maar jij bent nog lekkerquote:Op maandag 7 mei 2007 16:43 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik word ook al 28 hoor, die 30 komt al akelig in zicht
xman ookquote:
kan ik niet over oordelen.quote:
Neem het maar van mij aan danquote:
had je vanacht nou ook zo'n gevoel dat je je ouder VOELDE worden,quote:
over smaak valt niet te twisten.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neem het maar van mij aan danIk heb toch altijd gelijk.
ja, jij ook.quote:
wedden van wel?quote:
[einde twistpunt]quote:
Ik merk er nog niks van.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
face it na je 30ste is het afgelopen
Nee eigenlijk niet. En qua uiterlijk valt het ook erg mee. Paar diepere rimpels onder m'n ogen. Dat is het.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
had je vanacht nou ook zo'n gevoel dat je je ouder VOELDE worden,
ook zo'n last van je gewrichten vandaag
Sexleven? Uitgaan? Nee dat gebeurd alleen de gesettelde en getrouwde hetero's. Dat is de leeftijd wanneer ze baby's uit gaan poepen, hun haar kort knippen en paars verven en uitdijen tot de maan.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:40 schreef wonderer het volgende:
Ligt er ook aan wat er met "het" bedoeld wordt, denk ik.
heb jij al rimpels!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:41 schreef xman het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. En qua uiterlijk valt het ook erg mee. Paar diepere rimpels onder m'n ogen. Dat is het.
Inderdaad, vreselijk!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:51 schreef Yonah het volgende:
yugh.. gesettelde vrouwen...
Gelukkig hebben we tante Olaz nog om ons daar doorheen te helpen.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb jij al rimpels!!!
oh jee
dan is het nog erger dan ik al dacht![]()
Gelukkig zijn er uitzonderingen op de regel.quote:
God bewaar me zeg. Kinderenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:59 schreef xman het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er uitzonderingen op de regel.
(Je hebt toch nog niet je haar kort geknipt, paars geverfd en een kind uitgepoept in de VS neem ik aan)
Nou zo erg zijn ze ook niet. Ik zou het niet erg vinden om een xmannetje of xvrouwtje op de wereld neer te helpen zetten.quote:
Zou je dat ook zeggen als je er negen maanden mee rond moest lopen?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:09 schreef xman het volgende:
[..]
Nou zo erg zijn ze ook niet. Ik zou het niet erg vinden om een xmannetje of xvrouwtje op de wereld neer te helpen zetten.
Ik denk dat het meer is dan 18 jaar.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als je er negen maanden mee rond moest lopen?
waarom ben je zo lang niet meer in Homo geweest?quote:
Daar heb ik ook 0,0 behoefte aan...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:18 schreef Yonah het volgende:
en erger nog... je mag er niet mee naar bed!!
Tuurlijk mag je er mee naar bed. Lekker knuffelen en zoentjes en "papa papa kijk een kat" .. "nee schat dat is een duif".. "jaja een kat"quote:Op maandag 7 mei 2007 18:18 schreef Yonah het volgende:
en erger nog... je mag er niet mee naar bed!!
Mijn sociale leven en werk slurpte alle tijd op. + ik had t een klein beetje gezien.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom ben je zo lang niet meer in Homo geweest?
quote:Server not found
Firefox can't find the server at www.sociaalleven.nl.Check the address for typing errors such as
ww.example.com instead of
www.example.comIf you are unable to load any pages, check your computer's network
connection.If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure
that Firefox is permitted to access the Web.
Geen vriendje dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:37 schreef xman het volgende:
[..]
Nouja veel meer m'n vrienden in reallife zien, dan online zoals vroeger.
jamaar ik vind het zo sneu voor je dat ik zover weg woonquote:Op maandag 7 mei 2007 18:51 schreef xman het volgende:
[..]
Jij bent toch m'n vriendje (en vriendinnetje)?![]()
Ik heb er, ondanks dat het zo zwaar is, mee leren leven.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
jamaar ik vind het zo sneu voor je dat ik zover weg woon
En dan durven ze nog te beweren dat homo's slappelingen zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 19:01 schreef xman het volgende:
[..]
Ik heb er, ondanks dat het zo zwaar is, mee leren leven.![]()
kijk maar uit die uitspraak is gevaarlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 18:51 schreef xman het volgende:
[..]
Jij bent toch m'n vriendje (en vriendinnetje)?![]()
De eerste vijf minuten zijn iig al wel grappig, omdat ik net laatst de DaVinci Code heb gezien.quote:
Ik hou me sterk.. voor jou!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan durven ze nog te beweren dat homo's slappelingen zijn
Jij bent gewoon zo sterk!
Vertel?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk maar uit die uitspraak is gevaarlijk
heeft mij ooit een baan gekost
*dikke knuffel geef* Ik ben zo trots op jequote:
ok in het heeeeeeeel kort danquote:
Spiderman 3 is écht heel slecht in vergelijking met 1 en 2...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:52 schreef DennisMoore het volgende:
Ah, de oogst van afgelopen nacht/ochtend:
- Spider-Man
- Spider-Man 2
- Deja Vu
- Epic Movie
Whehe, die laatste scoort dus echt een 2.1 op imdb zie ik nu..
En dat was het wel. *delete*quote:Op maandag 7 mei 2007 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
De eerste vijf minuten zijn iig al wel grappig, omdat ik net laatst de DaVinci Code heb gezien.
Oh, ik vond 1 en 2 al wat te sappy... en dat patriotistische... dat shot met Spiderman voor de VS vlag...quote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spiderman 3 is écht heel slecht in vergelijking met 1 en 2...
Dan zou ik 3 overslaan. Veel te veel karakter-uitdiep geneuzel, het plot is om te janken en zelfs Brad kromp in elkaar bij het zien van het vlag-shot.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, ik vond 1 en 2 al wat te sappy... en dat patriotistische... dat shot met Spiderman voor de VS vlag....
Maar 3 zou wel meer actie hebben, en daar moet het m.i. vooral omgaan, plus een leuk plot natuurlijk.
Niks van dat emo karakter-uitdiep geneuzel..
Hartelijk gefeliciteerd. Ik ben net een week 31, dus niet zeuren.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:52 schreef xman het volgende:
[..]
En uit jou wil ik helemaal geen woord horen.![]()
![]()
De actie is kut en voorspelbaar en helemaal niet zo overheersend, Spiderman wordt juist (letterlijk) emo [incl eyeliner] en het shot van Spidy in 3 met die vlag is idd zum kotsem.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, ik vond 1 en 2 al wat te sappy... en dat patriotistische... dat shot met Spiderman voor de VS vlag....
Maar 3 zou wel meer actie hebben, en daar moet het m.i. vooral omgaan, plus een leuk plot natuurlijk.
Niks van dat emo karakter-uitdiep geneuzel..
ja...quote:Op maandag 7 mei 2007 19:53 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Hartelijk gefeliciteerd. Ik ben net een week 31, dus niet zeuren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |