jamaar ik vind het zo sneu voor je dat ik zover weg woonquote:Op maandag 7 mei 2007 18:51 schreef xman het volgende:
[..]
Jij bent toch m'n vriendje (en vriendinnetje)?![]()
Ik heb er, ondanks dat het zo zwaar is, mee leren leven.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
jamaar ik vind het zo sneu voor je dat ik zover weg woon
En dan durven ze nog te beweren dat homo's slappelingen zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 19:01 schreef xman het volgende:
[..]
Ik heb er, ondanks dat het zo zwaar is, mee leren leven.![]()
kijk maar uit die uitspraak is gevaarlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 18:51 schreef xman het volgende:
[..]
Jij bent toch m'n vriendje (en vriendinnetje)?![]()
De eerste vijf minuten zijn iig al wel grappig, omdat ik net laatst de DaVinci Code heb gezien.quote:
Ik hou me sterk.. voor jou!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan durven ze nog te beweren dat homo's slappelingen zijn
Jij bent gewoon zo sterk!
Vertel?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk maar uit die uitspraak is gevaarlijk
heeft mij ooit een baan gekost
*dikke knuffel geef* Ik ben zo trots op jequote:
ok in het heeeeeeeel kort danquote:
Spiderman 3 is écht heel slecht in vergelijking met 1 en 2...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:52 schreef DennisMoore het volgende:
Ah, de oogst van afgelopen nacht/ochtend:
- Spider-Man
- Spider-Man 2
- Deja Vu
- Epic Movie
Whehe, die laatste scoort dus echt een 2.1 op imdb zie ik nu..
En dat was het wel. *delete*quote:Op maandag 7 mei 2007 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
De eerste vijf minuten zijn iig al wel grappig, omdat ik net laatst de DaVinci Code heb gezien.
Oh, ik vond 1 en 2 al wat te sappy... en dat patriotistische... dat shot met Spiderman voor de VS vlag...quote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spiderman 3 is écht heel slecht in vergelijking met 1 en 2...
Dan zou ik 3 overslaan. Veel te veel karakter-uitdiep geneuzel, het plot is om te janken en zelfs Brad kromp in elkaar bij het zien van het vlag-shot.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, ik vond 1 en 2 al wat te sappy... en dat patriotistische... dat shot met Spiderman voor de VS vlag....
Maar 3 zou wel meer actie hebben, en daar moet het m.i. vooral omgaan, plus een leuk plot natuurlijk.
Niks van dat emo karakter-uitdiep geneuzel..
Hartelijk gefeliciteerd. Ik ben net een week 31, dus niet zeuren.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:52 schreef xman het volgende:
[..]
En uit jou wil ik helemaal geen woord horen.![]()
![]()
De actie is kut en voorspelbaar en helemaal niet zo overheersend, Spiderman wordt juist (letterlijk) emo [incl eyeliner] en het shot van Spidy in 3 met die vlag is idd zum kotsem.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, ik vond 1 en 2 al wat te sappy... en dat patriotistische... dat shot met Spiderman voor de VS vlag....
Maar 3 zou wel meer actie hebben, en daar moet het m.i. vooral omgaan, plus een leuk plot natuurlijk.
Niks van dat emo karakter-uitdiep geneuzel..
ja...quote:Op maandag 7 mei 2007 19:53 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Hartelijk gefeliciteerd. Ik ben net een week 31, dus niet zeuren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |