Het lijkt wel een bijbelverhaal.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:09 schreef sammienl het volgende:
Sammie en Benjaminalmost een match qua namen dan. In prive kring wordt ik veel liever Sammie genoemd.
Ah, gezellig. Maar als ik het goed begrijp hoef ik dus niet te praten? Dat scheelt.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik spreek Fok!-ers altijd onmiddellijk aan als ik ze herken, en dan ga ik een heel uitgebreid en incoherent verhaal tegen ze aankwebbelen, met veel spraakwater. En als ze dan proberen weg te lopen, dan ga ik ze achterna, heel hard "hé, waarom loop je nou weg? Waarom loop je nou weg" roepend..
Daar heb je wel gelijk in. Misschien is het wel Nunoquote:Op zondag 6 mei 2007 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij kent hem ook niet. Hoe weet je nou of hij jong is, misschien is het wel een vent van 35 die loopt te kloten.
Hij heeft me er al 2x op aangesproken in me FoBo, en dernet weer.. en toen had ik em maar in een tab gezet + F5 om de zoveel mins en dan krijg je dus dit...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik zo onzeker was als jij.
Oh my.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hij heeft me er al 2x op aangesproken in me FoBo, en dernet weer.. en toen had ik em maar in een tab gezet + F5 om de zoveel mins en dan krijg je dus dit...
Tis geen kut smoes![]()
Hij wil jequote:Op zondag 6 mei 2007 23:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hij heeft me er al 2x op aangesproken in me FoBo, en dernet weer.. en toen had ik em maar in een tab gezet + F5 om de zoveel mins en dan krijg je dus dit...
Tis geen kut smoes![]()
Ik hem? Puhleasequote:
Wie wel.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nou eenmaal niet zo veel met 15-jarigen.
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nou eenmaal niet zo veel met 15-jarigen.
Andere 15-jarigen?quote:
vuile profiteurderquote:Op zondag 6 mei 2007 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]ieks, nee. Die mogen nog niet eens brommerijden.
quote:
Sommigen wel. Zag in een discotheek laatst pff een minderjarige met een veel oudere man. Ik kom best wel naar een zielige tent, een ander keer zag ik iemand gewoon smeken dat iemand anders hem .... en daarna ging ie nog vandoor met hem en zijn vriend, vast wel voor een trioquote:
moet ik mijn smoking naar de stomerij brengen, of wil je dat ik cocktaildress ga?quote:
Om enig misverstand te voorkomen, ik ga met een vriendin.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moet ik mijn smoking naar de stomerij brengen, of wil je dat ik cocktaildress ga?
Ownedquote:Op zondag 6 mei 2007 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om enig misverstand te voorkomen, ik ga met een vriendin.
Wat een mooie contaminatiequote:
Ik heb gister een depressieve jongen van 19 naar zijn huis gebracht. Lieve jongen, super gespierd.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:23 schreef sammienl het volgende:
[..]
Sommigen wel. Zag in een discotheek laatst pff een minderjarige met een veel oudere man. Ik kom best wel naar een zielige tent, een ander keer zag ik iemand gewoon smeken dat iemand anders hem .... en daarna ging ie nog vandoor met hem en zijn vriend, vast wel voor een trio![]()
Had je liever iets anders willen doen dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister een depressieve jongen van 19 naar zijn huis gebracht. Lieve jongen, super gespierd.
En ik heb me keu-rig gedragen en alleen een weltrustenkusje gegeven.
Ben je nu niet trots op me?
dit is wel zulk slecht begrijpelijk Nederlands dat ik er echt iets van moet zeggenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:23 schreef sammienl het volgende:
[..]
Sommigen wel. Zag in een discotheek laatst pff een minderjarige met een veel oudere man. Ik kom best wel naar een zielige tent, een ander keer zag ik iemand gewoon smeken dat iemand anders hem .... en daarna ging ie nog vandoor met hem en zijn vriend, vast wel voor een trio![]()
was ie daar zo depressief door?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister een depressieve jongen van 19 naar zijn huis gebracht. Lieve jongen, super gespierd.
En ik heb me keu-rig gedragen en alleen een weltrustenkusje gegeven.
Ben je nu niet trots op me?
Zolang je het maar snapt..quote:Op zondag 6 mei 2007 23:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit is wel zulk slecht begrijpelijk Nederlands dat ik er echt iets van moet zeggen
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om enig misverstand te voorkomen, ik ga met een vriendin.
dat is het hem dus, ik snap het dus echt nietquote:
Doe niet zo gek, je bent nog niet op je streefgewicht.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
ok nu heeft mijn leven officieel dus geen reden meer
vaarwel wrede mensheid
Nee. Want dan had ik me wel misdragen. Het was vrij simpel om met hem mee naar boven te gaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Had je liever iets anders willen doen dan?
dat komt van zelf goed danquote:Op zondag 6 mei 2007 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, je bent nog niet op je streefgewicht.
Doe je de slaap dan de groeten van mijquote:Op zondag 6 mei 2007 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Heren, een goede nacht. Slaap lekker en droom zacht. Ik ga de slaap tegemoet.
Je bent daar andere fokkers tegen gekomen ????quote:Op zondag 6 mei 2007 23:41 schreef sammienl het volgende:
Uh my God Paiq kan gewoon voor horror huis doorgaan
Ja, .... staat voor geneukt worden. Ik wou het beschaafd houden.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:36 schreef Cahir het volgende:
Sommigen wel.
Zag in een discotheek laatst pff een minderjarige met een veel oudere man.
Ik kom best wel naar een zielige tent,
een ander keer zag ik iemand gewoon smeken dat iemand anders hem .... en daarna ging ie nog vandoor met hem en zijn vriend, vast wel voor een trio![]()
------
In stukjes gedeeld, snap je het nu wel? En op de plek van .... moet iets anders ingevuld worden
Eentje maar en nee hij is van de weinigen die niet voor een griezel hoeft door te gaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent daar andere fokkers tegen gekomen ????
een ander keer zag ik iemand gewoon smeken dat iemand anders hem geneukt worden en daarna ging ie nog vandoor met hem en zijn vriend, vast wel voor een trioquote:Op zondag 6 mei 2007 23:46 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ja, .... staat voor geneukt worden. Ik wou het beschaafd houden.
k weet het ik moet het in stukjes delen en niet een lappen tekst neerpleuren.
*thuiswerk*quote:
Oh... hmmm...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:06 schreef DennisMoore het volgende:
We zitten hier alledrie te gapen en elkaar daarmee aan te steken.
Een vicieuze cirkel..
Er is niks mis met 30 zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 15:35 schreef xman het volgende:
Feliciteer mij hier met m'n ehh... 29steverjaardag!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is makkelijk voor jou te zeggen.. jij bent nog zo een twintiger.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:46 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Er is niks mis met 30 zijnGefeliciteerd!
Take it from me, then.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:50 schreef xman het volgende:
Dat is makkelijk voor jou te zeggen.. jij bent nog zo een twintiger.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |