quote:Op zondag 6 mei 2007 14:26 schreef Ecila111 het volgende:
Lieke is toch wel content met haar nieuwe look anders had ze die smurrie er al lang afgebikt en een zondags kleedje aangetrokken.
Hij bufferde bij mij toen deze shot draaide..... 't werd een leuke fotoshoot van Nicolaas.quote:
Bron Tien misschien?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:26 schreef Kinga het volgende:
13:49 - Lekker ordinair
Met een beschilderd gezicht en een ordinair roze jurkje poseert Lieke uitdagend voor 'fotograaf' Huub. De blondine lijkt meer thuis te horen achter een raam dan in een luxe Villa. “Ik zou zo voor geen goud over straat gaan”, zegt Lieke schaterend. Gelukkig is het niet live te zien op het internet!
quote:
Brain die de humor erin wil houden. "Humor" heeft ie in iedergeval zekerquote:Op zondag 6 mei 2007 14:36 schreef Dark het volgende:
13:45-King Terror vastberaden
King Terror vastberaden. In een goed gesprek tussen Brian en Jaap wil de Antilliaan nu wel eens weten hoe Jaap er voor staat en hoe hij zich voelt.
“Ik weet het allemaal niet meer”, geeft de Briellenaar eerlijk toe. Maar dat had zijn gesprekspartner al in de smiezen: “Nee dat laat je duidelijk merken.” “Hoezo?”, wil Jaap vervolgens weten. “De vraag is wat jij wel weet en wat je niet weet”, begint Brian uit te leggen. “Eigenlijk vertoon jij een soort verwarring ‘slash’ angst. Je zaait veel verwarring. Ga na bij wie je nou eigenlijk zit.” Maar Jaap lijkt vastberaden: “Ik zit bij niemand! Alleen bij Nicolaas. Nicolaas is mijn ‘brother’.”
Brian is nog niet klaar met Jaap: “Weet je wat Kasparov zegt? Als je zelfvertrouwen uitstraalt, gaat de rest soms vanzelf. En jij straalt vanaf de laatste ontslagronde geen zelfvertrouwen meer uit.” Deze constatering lijkt de Briellenaar neer te slaan. “Ik weet het niet meer. Ik doe maar wat”, zegt hij. Maar in de hierop volgende stilte herpakt Jaap zichzelf.
Hij denkt even na en komt dan met de oplossing. “Ik hoef nog maar één ontslagronde te overleven, praktisch. Ik wil dat Nicolaas denkt dat ik zijn maat ben, maar ik stem hem wel weg”, blikt hij vast vooruit op de eerstvolgende ontslagronde.” Maar je vertrouwt hem wel met die deal (tussen Jaap en Nicolaas om elkaar niet weg te stemmen, red.)?”, wil Brian voor alle zekerheid weten. “Dat maakt niet meer uit”, antwoordt Jaap. “Als ik Nicolaas wegstem, dan gaat mijn trouwfeestje door.”
“Ik zeg maar één ding: Nicolaas eruit. Ik wil ook winnen, en ik heb niets te verliezen”, vat Jaap zijn gedachten nog even samen. De Antilliaan waarschuwt Jaap er voor niet te serieus te zijn: “Zorg er wel voor dat de humor erin blijft? Je moet niet zoveel met het spel bezig zijn. Hoe lang ga je dat nog doen?”, vraagt bij dan ook. Maar dan zegt Jaap wat er werkelijk op zijn hart ligt: “Als Cora tegen mij zegt: ‘ik wil dat je eruit komt’, dan weeg ik het dusdanig dat ik de 10.000 verlies.”
Bron:10
En dan zeggen dat hij (Jaap) niet zo met het spel bezig moet zijn. Ik neem aan dat de volgende zin in het gesprek was dat Brian wel een leuk klusje voor Jaap heeft ?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:39 schreef Frasier het volgende:
Brain die de humor erin wil houden. "Humor" heeft ie in iedergeval zeker
zij kan hierna bij de ontkaap service van Zoë Vialet aan de slag...quote:
ach het is toch ook wel leuk voor even. Je moet niet vergeten dat ze geen fluit te doen hebben.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:26 schreef Ecila111 het volgende:
Lieke is toch wel content met haar nieuwe look anders had ze die smurrie er al lang afgebikt en een zondags kleedje aangetrokken.
Kan ze vergeten, die willen alleen knappe stijlvolle meisjes in dienstquote:Op zondag 6 mei 2007 14:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zij kan hierna bij de ontkaap service van Zoë Vialet aan de slag...
Ik dacht dat Natasia niet tegen make-up kon.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
OMG, Amanda gaat zo ook Natasja opmaken. 3 hoeren in huis straks.
O bah dan zal het wel mild zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:43 schreef Dark het volgende:
Brian probeert bij Jaap te spieken op de computer.
Jaap:" Dat gaat over Brian, dat mag je nog niet lezen!"
het een sluit het ander niet uit...quote:Op zondag 6 mei 2007 14:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan ze vergeten, die willen alleen knappe stijlvolle meisjes publieke vrouwen in dienst
Natasja zegt zoveel. Ze wil niet onderdoen voor Lieke natuurlijk, want die ziet er zoooooooo moooooooooi uit.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat Natasia niet tegen make-up kon.
quote:Op zondag 6 mei 2007 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet je vooral zeggen tegen iemand die een meisje misselijkmakend noemt en een debielenkop vindt hebben. Echt grote klasse. Dat soort opmerkingen zegt echt vele malen meer over de persoon die het schrijft dan over de betreffende bewoner. Tijd dat ik weer eens wat anders ga doen, want de bijsmaak is weer niet al te prettig hier.
laat je kleden door Ian's Trash Look...quote:Op zondag 6 mei 2007 14:41 schreef itsme het volgende:
[..]
ach het is toch ook wel leuk voor even. Je moet niet vergeten dat ze geen fluit te doen hebben.
Ik wil er ook wel eens uit zien als hoer.![]()
Vanwaar meisjes wijzigen in publieke vrouwen?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het een sluit het ander niet uit...
yes!! Moet nog steeds mijn gewonnen talpa hizihair bon twv 100 euro verbrassenquote:Op zondag 6 mei 2007 14:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laat je kleden door Ian's Trash Look...
mijn meisje is geen publieke vrouw...quote:Op zondag 6 mei 2007 14:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vanwaar meisjes wijzigen in publieke vrouwen?
Alsof meisjes geen publieke vrouwen kunnen zijn![]()
wel fijn wanneer iemand zichzelf zo goed kentquote:Op zondag 6 mei 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Natasja zegt dat het wel weer goed komt tussen Amanda en Brainless, tgen Amanda,
Dat hij nu meer naar Natsja trekt, komt omdat ze zo oud en verstandig is.
Als dat zo is, doet Amanda dat zeer overtuigend.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:51 schreef Desii het volgende:
Ik hoor net in de kapsalon, dat Amanda bezig is om Eric in te palmen om hem van Huub af te halen.... waarna Nastaja zegt..... ssst... daar kunnen we het beter niet over hebben, anders krijgt tie dat weer terug via brieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |