abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2007 @ 14:26:11 #1
137949 Disana
pi_49061575
Lieke is onder de professionele handen van Dreams of Beauty geweest en Amanda mocht een handje helpen. Het resultaat heeft menig COSser een rolberoerte bezorgd en sommigen meenden zelfs een moment dat Huub weer een prostituee had uitgenodigd. Het knalroze jurkje dat Lieke tot halverwege haar billen komt zal zeker aan deze consternatie en verwarring hebben bijgedragen.

screencap door Petraa

screencap door blomst

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC # 50] Voor De Betere Real Life Soap. [GRATIS!]

Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS # 8

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates #3

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Hier kun je hun linkjes vinden:
Het de COS en SC is zoek-bug uitlaatklephoekje #2

En vind je iemand erg lief en wil je dat graag uiten?? Dat kan hier.. [Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers

[ Bericht 50% gewijzigd door Disana op 06-05-2007 14:50:20 ]
  zondag 6 mei 2007 @ 14:26:36 #2
130755 Kinga
versier hier
pi_49061590
13:49 - Lekker ordinair

Met een beschilderd gezicht en een ordinair roze jurkje poseert Lieke uitdagend voor 'fotograaf' Huub. De blondine lijkt meer thuis te horen achter een raam dan in een luxe Villa. “Ik zou zo voor geen goud over straat gaan”, zegt Lieke schaterend. Gelukkig is het niet live te zien op het internet!

pi_49061593
Zo het duurde effe zeg...pfff
pi_49061600
cora is op zeker geen actrice...

Ik denk en dat meen ik echt serieus zonder grappen.....dat cora een gevaar is voor Japio...en niet alleen voor Japio..Ik heb toen ze er was continue naar haar blik gekeken en dit is mijn conclusie as wanna be psycholoog:

Cora heeft een enorme drang naar bevestiging, ze laat zich makkelijk in lullen, maar neemt daar wel voor terug. Cora zal als ze hem eenmaal heeft niet meer loslaten, ze is bezitterig en zal japio niet delen.De manier hoe ze hem aankijkt, is obsessief, een dikke wanna B-BNN-er ziet zogenaamd wat in haar en de camerageilheid en de zoektocht naar liefde en de aandacht of die nou positief of negatief is samen er voor zorgen dat Japio een sociaal gevaarlijk en obsessief meisje achter zich aanheeft die hij 2 keer heeft gezien waarvan de eerste keer in de Villa. Cora is zo'n typ dat als Japio het uitmaakt ze enge brieven gaat sturen, of erger....

Japio....dumb die uberlelijke snol en neem hier lekker een VB aan....echt te jammer cora is ENG

weg met cora!!!:
  zondag 6 mei 2007 @ 14:26:57 #5
130755 Kinga
versier hier
pi_49061603
Ik neem die DOB nou echt niet meer serieus hoor. Wat een prutsers.
pi_49061604
Lieke is toch wel content met haar nieuwe look anders had ze die smurrie er al lang afgebikt en een zondags kleedje aangetrokken.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2007 @ 14:28:23 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_49061637
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2007 @ 14:28:41 #8
135305 beequeen
Lost.
pi_49061647
― Mark Twain
pi_49061651
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:26 schreef Ecila111 het volgende:
Lieke is toch wel content met haar nieuwe look anders had ze die smurrie er al lang afgebikt en een zondags kleedje aangetrokken.
zei ik eerder ook al in een andere vorm dan....maar mee eens dus!!
pi_49061654
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2007 @ 14:28:59 #11
135305 beequeen
Lost.
pi_49061658
― Mark Twain
pi_49061676
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Hij bufferde bij mij toen deze shot draaide..... 't werd een leuke fotoshoot van Nicolaas.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2007 @ 14:29:41 #13
135305 beequeen
Lost.
pi_49061682
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:26 schreef Kinga het volgende:
13:49 - Lekker ordinair

Met een beschilderd gezicht en een ordinair roze jurkje poseert Lieke uitdagend voor 'fotograaf' Huub. De blondine lijkt meer thuis te horen achter een raam dan in een luxe Villa. “Ik zou zo voor geen goud over straat gaan”, zegt Lieke schaterend. Gelukkig is het niet live te zien op het internet!

Bron Tien misschien?
― Mark Twain
  Moderator zondag 6 mei 2007 @ 14:33:15 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49061757
quote:
[afbeelding]

gádver.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 6 mei 2007 @ 14:34:55 #15
130755 Kinga
versier hier
pi_49061796
Dat fluiten en zingen moeten ze verbieden... verschrikkelijk geluid... pffff
  zondag 6 mei 2007 @ 14:36:20 #16
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49061827
13:45-King Terror vastberaden
King Terror vastberaden. In een goed gesprek tussen Brian en Jaap wil de Antilliaan nu wel eens weten hoe Jaap er voor staat en hoe hij zich voelt.
“Ik weet het allemaal niet meer”, geeft de Briellenaar eerlijk toe. Maar dat had zijn gesprekspartner al in de smiezen: “Nee dat laat je duidelijk merken.” “Hoezo?”, wil Jaap vervolgens weten. “De vraag is wat jij wel weet en wat je niet weet”, begint Brian uit te leggen. “Eigenlijk vertoon jij een soort verwarring ‘slash’ angst. Je zaait veel verwarring. Ga na bij wie je nou eigenlijk zit.” Maar Jaap lijkt vastberaden: “Ik zit bij niemand! Alleen bij Nicolaas. Nicolaas is mijn ‘brother’.”

Brian is nog niet klaar met Jaap: “Weet je wat Kasparov zegt? Als je zelfvertrouwen uitstraalt, gaat de rest soms vanzelf. En jij straalt vanaf de laatste ontslagronde geen zelfvertrouwen meer uit.” Deze constatering lijkt de Briellenaar neer te slaan. “Ik weet het niet meer. Ik doe maar wat”, zegt hij. Maar in de hierop volgende stilte herpakt Jaap zichzelf.

Hij denkt even na en komt dan met de oplossing. “Ik hoef nog maar één ontslagronde te overleven, praktisch. Ik wil dat Nicolaas denkt dat ik zijn maat ben, maar ik stem hem wel weg”, blikt hij vast vooruit op de eerstvolgende ontslagronde.” Maar je vertrouwt hem wel met die deal (tussen Jaap en Nicolaas om elkaar niet weg te stemmen, red.)?”, wil Brian voor alle zekerheid weten. “Dat maakt niet meer uit”, antwoordt Jaap. “Als ik Nicolaas wegstem, dan gaat mijn trouwfeestje door.”

“Ik zeg maar één ding: Nicolaas eruit. Ik wil ook winnen, en ik heb niets te verliezen”, vat Jaap zijn gedachten nog even samen. De Antilliaan waarschuwt Jaap er voor niet te serieus te zijn: “Zorg er wel voor dat de humor erin blijft? Je moet niet zoveel met het spel bezig zijn. Hoe lang ga je dat nog doen?”, vraagt bij dan ook. Maar dan zegt Jaap wat er werkelijk op zijn hart ligt: “Als Cora tegen mij zegt: ‘ik wil dat je eruit komt’, dan weeg ik het dusdanig dat ik de 10.000 verlies.”

Bron:10
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zondag 6 mei 2007 @ 14:37:00 #17
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_49061838
Waarom hebben ze in het kantoor die webcam staan eigenlijk ? Ze mogen niks interactiefs en er hangen camera's zat daar lijkt me ...
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_49061860
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 6 mei 2007 @ 14:38:56 #19
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_49061889
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:37 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
.
De scheuren zitten er al behoorlijk in zie ik !
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_49061897
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:36 schreef Dark het volgende:
13:45-King Terror vastberaden
King Terror vastberaden. In een goed gesprek tussen Brian en Jaap wil de Antilliaan nu wel eens weten hoe Jaap er voor staat en hoe hij zich voelt.
“Ik weet het allemaal niet meer”, geeft de Briellenaar eerlijk toe. Maar dat had zijn gesprekspartner al in de smiezen: “Nee dat laat je duidelijk merken.” “Hoezo?”, wil Jaap vervolgens weten. “De vraag is wat jij wel weet en wat je niet weet”, begint Brian uit te leggen. “Eigenlijk vertoon jij een soort verwarring ‘slash’ angst. Je zaait veel verwarring. Ga na bij wie je nou eigenlijk zit.” Maar Jaap lijkt vastberaden: “Ik zit bij niemand! Alleen bij Nicolaas. Nicolaas is mijn ‘brother’.”

Brian is nog niet klaar met Jaap: “Weet je wat Kasparov zegt? Als je zelfvertrouwen uitstraalt, gaat de rest soms vanzelf. En jij straalt vanaf de laatste ontslagronde geen zelfvertrouwen meer uit.” Deze constatering lijkt de Briellenaar neer te slaan. “Ik weet het niet meer. Ik doe maar wat”, zegt hij. Maar in de hierop volgende stilte herpakt Jaap zichzelf.

Hij denkt even na en komt dan met de oplossing. “Ik hoef nog maar één ontslagronde te overleven, praktisch. Ik wil dat Nicolaas denkt dat ik zijn maat ben, maar ik stem hem wel weg”, blikt hij vast vooruit op de eerstvolgende ontslagronde.” Maar je vertrouwt hem wel met die deal (tussen Jaap en Nicolaas om elkaar niet weg te stemmen, red.)?”, wil Brian voor alle zekerheid weten. “Dat maakt niet meer uit”, antwoordt Jaap. “Als ik Nicolaas wegstem, dan gaat mijn trouwfeestje door.”

“Ik zeg maar één ding: Nicolaas eruit. Ik wil ook winnen, en ik heb niets te verliezen”, vat Jaap zijn gedachten nog even samen. De Antilliaan waarschuwt Jaap er voor niet te serieus te zijn: “Zorg er wel voor dat de humor erin blijft? Je moet niet zoveel met het spel bezig zijn. Hoe lang ga je dat nog doen?”, vraagt bij dan ook. Maar dan zegt Jaap wat er werkelijk op zijn hart ligt: “Als Cora tegen mij zegt: ‘ik wil dat je eruit komt’, dan weeg ik het dusdanig dat ik de 10.000 verlies.”

Bron:10
Brain die de humor erin wil houden. "Humor" heeft ie in iedergeval zeker
X
X
X
  zondag 6 mei 2007 @ 14:40:30 #21
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_49061925
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:39 schreef Frasier het volgende:
Brain die de humor erin wil houden. "Humor" heeft ie in iedergeval zeker
En dan zeggen dat hij (Jaap) niet zo met het spel bezig moet zijn. Ik neem aan dat de volgende zin in het gesprek was dat Brian wel een leuk klusje voor Jaap heeft ?
  zondag 6 mei 2007 @ 14:40:37 #22
166006 Polonium-120
the morning after
pi_49061931
quote:
[afbeelding]
zij kan hierna bij de ontkaap service van Zoë Vialet aan de slag...
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
  zondag 6 mei 2007 @ 14:41:50 #23
1585 itsme
Chaoot!
pi_49061958
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:26 schreef Ecila111 het volgende:
ach het is toch ook wel leuk voor even. Je moet niet vergeten dat ze geen fluit te doen hebben.
Ik wil er ook wel eens uit zien als hoer.
pi_49061988
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:40 schreef Polonium-120 het volgende:

[..]

zij kan hierna bij de ontkaap service van Zoë Vialet aan de slag...
Kan ze vergeten, die willen alleen knappe stijlvolle meisjes in dienst
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2007 @ 14:43:01 #25
135305 beequeen
Lost.
pi_49061989
OMG, Amanda gaat zo ook Natasja opmaken. 3 hoeren in huis straks.
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')