abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 mei 2007 @ 09:03:03 #151
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_49353313
En wederom begrijp ik niet dat niet vliegopleiding-mensen de opleiding lopen af te kraken als zijnde makkelijk e.d.

Ik vraag me dan af waarom? waarom zou je iets afzeiken waar je 0 verstand/ervaring mee hebt? daar moet dus meer achter zitten....
FCT
pi_49353609
whehe, jongens laat je niet zo op fucken.... ben je daar niet op geselecteerd
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_49355103
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:03 schreef Mojave het volgende:
En wederom begrijp ik niet dat niet vliegopleiding-mensen de opleiding lopen af te kraken als zijnde makkelijk e.d.

Ik vraag me dan af waarom? waarom zou je iets afzeiken waar je 0 verstand/ervaring mee hebt? daar moet dus meer achter zitten....
gewoon, omdat mensen die die opleidingen doen lelijk zijn.
pi_49356038
En mensen die die opleiding niet doen nog lelijker! Nja, behalve mijn vriendin dan
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_49356271
quote:
ja het ging effe nergens over, maar ik denk toch dat de opleiding tot vlieger moeilijker is dan wat een gemiddelde student moet presteren. Zowiezo is het moeilijker om vlieger te worden dan om af te studeren, simpelweg omdat je over veel meer goede kwaliteiten moet beschikken.
Tsjah, dat kan je hard blijven roepen, maar heb je daar argumenten voor, of is het net zo'n opmerking als over onze hardwerkende militaire piloten die helaas nergens op gebaseerd was? Hoe verklaar je anders dat mensen met een universitaire studie met een zelfde startsalaris beginnen in een markt waar géén krapte is?

[ Bericht 3% gewijzigd door Autoreply op 14-05-2007 12:06:58 ]
pi_49356758
Sjonge jonge.. houdt nou eens op. De een vind de opleiding moeilijk en spendeert een paar uur per dag aan huiswerk, de ander vind em makkelijk en komt pas vlak voor de examens in actie. Ligt maar net aan de persoon...dus om nou van buitenaf te gaan beoordelen over de moeilijkheid van de opleiding is een beetje zozo...feit is wel dat je een heleboel informatie te verstouwen krijgt in een korte tijd maar volgens mij is dat op de uni ook wel zo dus euh...ga maar lekker op airdork bashen ofzo. Doe je nog wat nuttigs!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_49357463
Afgunst is flauw hoor, piloten zijn best knuffelbare mensen.
Ik ontken mijn bestaan.
pi_49357869
quote:
Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef YellowLedbetter het volgende:
Sjonge jonge.. houdt nou eens op. De een vind de opleiding moeilijk en spendeert een paar uur per dag aan huiswerk, de ander vind em makkelijk en komt pas vlak voor de examens in actie. Ligt maar net aan de persoon...dus om nou van buitenaf te gaan beoordelen over de moeilijkheid van de opleiding is een beetje zozo...feit is wel dat je een heleboel informatie te verstouwen krijgt in een korte tijd maar volgens mij is dat op de uni ook wel zo dus euh...ga maar lekker op airdork bashen ofzo.
Ach, als er mensen hersenloos gaan roepen dat het véél moeilijker is als een universitaire studie moet ik toch lachen...
quote:
Doe je nog wat nuttigs!
Ik werk aan m'n eigen toekomst; dat lijkt me nuttig genoeg
pi_49357965
AR is lekker op dreef
  maandag 14 mei 2007 @ 12:20:57 #160
165237 Leef
Sunny side up!
pi_49358829
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:16 schreef Schuifpui het volgende:Op kruishoogte zal geen van de piloten waarschijnlijk aan de knuppel zitten
O da's goed. Vind ook niet dat ze dat onder werktijd moeten doen.
pi_49359078
quote:
Op maandag 14 mei 2007 11:43 schreef FlitsFrits het volgende:
Afgunst is flauw hoor, piloten zijn best knuffelbare mensen.
jammer dat het vaak mannen zijn en dat ik daar niet echt graag mee knuffel....
Tralalalala Die Dom Die Dom
  maandag 14 mei 2007 @ 12:33:01 #162
165237 Leef
Sunny side up!
pi_49359212
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:31 schreef Alternate het volgende:
Gelukkig weet ook iedereen precies wat er allemaal bij komt kijken om een jetliner te vliegen
Dacht je nou echt dat ze je 3 ton per jaar betalen om op je aarsch te zitten en de krant te lezen?
De luchtvaart is nou juist de branche waarin de bedrijven zo min mogelijk geld onnodig uitgeven.
Je moet alles KUNNEN voor als er een noodgeval is. Vaardig en stressbestendig zijn voor als er iets mocht gebeuren. Daar word je voor betaald. Niet voor het vele harde werk! Een collega van me is piloot op een 747 (first officer, nog geen captain) en die zegt dat er inderdaad het grootste deel van de tijd geen moer te doen is en dat hij vaak een paar uur slaapt onder z'n werk.. je moet toch wat. Maar ja, het zijn wel de gasten die als er een fout gemaakt is en ze zich vergist hebben in de positie, en er een motor in de brand staat, en er een dronken gek een air hostess gijzelt, gaan zorgen dat alles weer op z'n pootjes terecht komt.
Tja, ik zou 't niet kunnen, maar het lijkt me een mooi beroep.

Verder: een first officer is een volwaardig piloot, maar hij start en landt geeneens. Dat doet de captain. Dus tijdens een normale vlucht voert een f/o werkelijk bijna niets uit.
Wel wordt hij een paar x per jaar getest of hij wel alles KAN wat hij zou moeten kunnen in een noodsituatie. Zo niet, dan verliest hij zijn licentie om te vliegen..
quote:
Dacht je nou echt dat ze je 3 ton per jaar betalen om op je aarsch te zitten en de krant te lezen?
De luchtvaart is nou juist de branche waarin de bedrijven zo min mogelijk geld onnodig uitgeven.
Drie letters: KLM
pi_49359334
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:28 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

jammer dat het vaak mannen zijn en dat ik daar niet echt graag mee knuffel....
True, je moet maar net de goeie hebben.


Angelina Jolie bijvoorbeeld.


Whehehe kijk 'em eens genieten met Angelina's borsten tegen 'em aangedrukt.
Ik ontken mijn bestaan.
pi_49359395
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:33 schreef Leef het volgende:
Verder: een first officer is een volwaardig piloot, maar hij start en landt geeneens. Dat doet de captain. Dus tijdens een normale vlucht voert een f/o werkelijk bijna niets uit.
Wel wordt hij een paar x per jaar getest of hij wel alles KAN wat hij zou moeten kunnen in een noodsituatie. Zo niet, dan verliest hij zijn licentie om te vliegen..
Vertelde de lokale spotter jou dit?
Ik ontken mijn bestaan.
  maandag 14 mei 2007 @ 12:40:07 #165
165237 Leef
Sunny side up!
pi_49359463
ach, ik vond het wel interessant om te zeggen dat ik een piloot kende.
pi_49359679
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:19 schreef mcDavid het volgende:

[..]

gewoon, omdat mensen die die opleidingen doen lelijk zijn.
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:36 schreef FlitsFrits het volgende:

[..]

True, je moet maar net de goeie hebben.

[afbeelding]
Angelina Jolie bijvoorbeeld.

[afbeelding]
Whehehe kijk 'em eens genieten met Angelina's borsten tegen 'em aangedrukt.
Godver daar gaat mijn argument!
pi_49360149
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:38 schreef FlitsFrits het volgende:

[..]

Vertelde de lokale spotter jou dit?
Whehe
pi_49360953
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:33 schreef Leef het volgende:

[..]

Je moet alles KUNNEN voor als er een noodgeval is. Vaardig en stressbestendig zijn voor als er iets mocht gebeuren. Daar word je voor betaald. Niet voor het vele harde werk! Een collega van me is piloot op een 747 (first officer, nog geen captain) en die zegt dat er inderdaad het grootste deel van de tijd geen moer te doen is en dat hij vaak een paar uur slaapt onder z'n werk.. je moet toch wat. Maar ja, het zijn wel de gasten die als er een fout gemaakt is en ze zich vergist hebben in de positie, en er een motor in de brand staat, en er een dronken gek een air hostess gijzelt, gaan zorgen dat alles weer op z'n pootjes terecht komt.
Tja, ik zou 't niet kunnen, maar het lijkt me een mooi beroep.
Vergeet niet dat de gemiddelde vlieger op een kleiner type begint en daar voor een aantal jaar op blijft vliegen. Het is leuk dat een 747 vlieger van de 9 uur dat zo'n trip duurt er 4 kan slapen, maar een vlieger op een route die wat minder is qua afstand vliegt in die 9 uur 4 a 5 keer heen en weer, waarbij hij 90% van de tijd ook daadwerkelijk aan het werk is.
quote:
Verder: een first officer is een volwaardig piloot, maar hij start en landt geeneens. Dat doet de captain. Dus tijdens een normale vlucht voert een f/o werkelijk bijna niets uit.
Wel wordt hij een paar x per jaar getest of hij wel alles KAN wat hij zou moeten kunnen in een noodsituatie. Zo niet, dan verliest hij zijn licentie om te vliegen..
mmm dan heb ik de laatste 4 jaar toch meer gedaan dan zou moeten.. Weer 750 landings gedaan waar ik niet voor betaald werd En nu ik captain ben, vliegt toch 50% van de tijd de first officer. En houd je vast, hij landt ook nog

Kort gezegd, houd je mond als je er geen verstand van hebt...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_49361445
Misschien zit 't 'm in het feit dat AutoReply niet verder is gekomen dan zweefvliegen, en kan hij het niet hebben dat elke 'echte' piloot daar altijd grapjes over maakt. Wel leuk hoor, zweefvliegen, daar niet van.
pi_49362284
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:27 schreef Lightning_NL het volgende:
Misschien zit 't 'm in het feit dat AutoReply niet verder is gekomen dan zweefvliegen
Helaas voor jouw. Ik heb er bewust voor gekozen. Achteraf heb ik daar zeker geen spijt van. Uiteraard zijn er een hoop mensen die graag vliegen en het een topjob vinden, maar de gemiddelde verkeersvlieger als een superman neer te zetten is wat lachwekkend.
quote:
, en kan hij het niet hebben dat elke 'echte' piloot daar altijd grapjes over maakt.
Nah, als die "grapjes" van jouw moeten verhullen dat je onzin uitkraamt dan vind ik dat eerder zonde als dat ik er niet tegen kan
quote:
Wel leuk hoor, zweefvliegen, daar niet van.
Inderdaad
pi_49362644
Schijnbaar heb je met je ontzettend moeilijke studie ook tijd zat om snel te reageren op posts.

Ik heb btw nergens gezegd dat ik grapjes over zweefvliegen maak/heb gemaakt of dat ik al een echte piloot ben.

Maar begin jij je nou maar eens af te vragen waarom zoveel mensen de selecties niet eens halen. Echt een heel klein percentage mag maar beginnen aan de opleiding. Moeilijk dus om piloot te worden.
pi_49363587
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Schijnbaar heb je met je ontzettend moeilijke studie ook tijd zat om snel te reageren op posts.

Ik heb btw nergens gezegd dat ik grapjes over zweefvliegen maak/heb gemaakt of dat ik al een echte piloot ben.

Maar begin jij je nou maar eens af te vragen waarom zoveel mensen de selecties niet eens halen. Echt een heel klein percentage mag maar beginnen aan de opleiding. Moeilijk dus om piloot te worden.
nee, moeilijk om de selectiepsycholoog te foolen.
pi_49366833
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:33 schreef Leef het volgende:

[..]

Je moet alles KUNNEN voor als er een noodgeval is. Vaardig en stressbestendig zijn voor als er iets mocht gebeuren. Daar word je voor betaald. Niet voor het vele harde werk! Een collega van me is piloot op een 747 (first officer, nog geen captain) en die zegt dat er inderdaad het grootste deel van de tijd geen moer te doen is en dat hij vaak een paar uur slaapt onder z'n werk.. je moet toch wat. Maar ja, het zijn wel de gasten die als er een fout gemaakt is en ze zich vergist hebben in de positie, en er een motor in de brand staat, en er een dronken gek een air hostess gijzelt, gaan zorgen dat alles weer op z'n pootjes terecht komt.
Tja, ik zou 't niet kunnen, maar het lijkt me een mooi beroep.

Verder: een first officer is een volwaardig piloot, maar hij start en landt geeneens. Dat doet de captain. Dus tijdens een normale vlucht voert een f/o werkelijk bijna niets uit.
Wel wordt hij een paar x per jaar getest of hij wel alles KAN wat hij zou moeten kunnen in een noodsituatie. Zo niet, dan verliest hij zijn licentie om te vliegen..
[..]

Drie letters: KLM
hiihii, wat schattig
Ik steek je moeder in de fik!
  maandag 14 mei 2007 @ 16:16:25 #174
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49368657
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:36 schreef FlitsFrits het volgende:

[..]

Whehehe kijk 'em eens genieten met Angelina's borsten tegen 'em aangedrukt.
In zo'n soort geval maakt de Co-piloot dus de foto
Calm down, please!
pi_49369229
quote:
Op maandag 14 mei 2007 16:16 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

In zo'n soort geval maakt de Co-piloot dus de foto
En mag hij haar PA hebben. En toevallig is die heul lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')