abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 mei 2007 @ 23:47:56 #101
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49084807
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:46 schreef Meki het volgende:

[..]

Ook in een wijk waar de rellen begonnen in 2005
Zoals ik al eerder zei in dit topic: in Senlis. En dat is zo'n gemeente waar het toen héél onrustig was ja ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 6 mei 2007 @ 23:48:25 #102
73072 Disciple_of_Guinness
aka Tørste Dim
pi_49084818
TT op verzoek TS gewijzigd
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_49084834
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:43 schreef benjiG het volgende:

Als parisienne had ik wel wat anders verwacht. De paar vrienden die ik daar heb zijn jong 20/30 jaar en hebben mij verteld hoe de situatie daar is en hoe Sarkozy denkt. Zijn totaal geen domme mensen en weten waar ze over praten. Een van hun geeft les op een school in de banlieus. En zoals hij zei, waarom zouden die mensen geen kans kunnen krijgen? Tuurlijk is het moeilijk om zulke kinderen les te geven en op zo een plek. Jij bent een voorstander van Sarkozy en dat is fijn wellicht weet je het dan misschien ook beter. Ik heb ook niet gezegd dat hij compleet slecht is. Door hem zal de economie groeien maar door hem worden ook veel mensen de dupe. Maar dan zijn onzinnige uitspraken? Hoe wil je die rechtvaardigen. Met zn pedofilie is aangeboren en zn gezeik over immigranten terwijl hij zelf een immigrant van hongaars/griekse afkomst is en hem ook een kans is gegeven. Hij heeft het zelfs tot president geschopt ik had liever Royal gezien
onzinnige uitspraak ? natuurlijk is pedofilie genetisch, aangeboren, net zoals hetero, homo ? wat denk jij misschien

en welk gezeik over immigranten, sarkozy heeft GEEN ENKEL probleem met immigranten, ze moeten wel geen auto's van onschuldige fransen in de fik steken, dat mag namelijk niemand

maar bon, je vrienden weten waarover ze praten, jaja
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_49084864
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar jij wil dus zeggen dat de Franse regering er op moet toezien dat die gasten elke dag naar school gaan? Hoe had je je dat voorgesteld dan? Speciale teams die ze s'ochtends komen wekken, helpen met het strikken van hun veters, hun bammetjes voor ze smeren, en ze dan met de auto naar school brengen? Misschien s'middags nog ophalen en weer thuis brengen, lijkt je dat wat?

Kom op nou zeg, hebben we daar geen ouders voor? Als ik het in mijn kop haalde om vroeger een dag van school te spijbelen en mijn ouwe kwam erachter, liet ie me alle hoeken van de kamer zien. Het is duidelijk dat ze geen zin hebben in school, en ook niet in werk. Het is veel te gezellig op die straathoek, dan ga je toch zeker niet op school zitten? Daar word je toch niks wijzer van.
Dat je er teams op moet zetten dat is gewoon een feit. Sterker nog hier in Nederland dan we dat ook al jaren hoor. Politie-agenten die (als ze jeugdigen zien rondhangen bij een winkelcentrum) hen aanspreken en na gaan vragen of ze les hebben of niet. De ouders zelf moet je ook prikkelen om hun kinderen manieren te leren, dat doe je door consequenties aan het gedrag van hun kinderen te verbinden. Misdragen ze zich, dan worden ze gekort op hun uitkeringen bijvoorbeeld.
Allah Al Watan Al Malik
pi_49084870
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat vreemd, nu ben je ineens tegen overheidsingrijpen? Terwijl je net nog het hele leger ernaartoe wilde sturen..
Het is nou eenmaal niet zwart wit. Ik ben ook niet rechts of links; een beetje van allebei.

Het leger zet je NU in om de rellen te voorkomen. Dat regelt de staat ja, prive legertjes worden vooralsnog alleen in Irak ingezet.

Wat er daarna gebeurd is een stuk minder afhankelijk van de staat. Het moet uit die mensen zelf komen, en dat moet je dan maar afdwingen. Alleen maar meer geld erin pompen lost het probleem nou eenmaal niet op.
Big dick.
  zondag 6 mei 2007 @ 23:50:17 #106
pi_49084879
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is in combinatie met de andere oplossingen he. Wil je niet naar school, dan verplicht werken. Anders geen toegang tot sociale voorzieningen, klaar, basta. Hij moet toch aan geld komen om te overleven. Het is het een of het ander. Dit in combinatie met spreiding zorgt voor gemengde scholen (dus geen zwarte scholen waar leraren geen les durfen te geven).
Gemengde scholen ? Ben je ooit al wel eens in de omgeving van Parijs of Rijsel enzo geweest ? Waar ga je daar voldoende "blanke" kinderen voor vinden ?

En aan geld komen ? Dat doen ze nu ook. Ze komen niet rond met hun schamele uitkering. Waarom denk je dat de misdaad en drugshandel er net zo welig tieren ?
  zondag 6 mei 2007 @ 23:50:48 #107
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49084901
Nou, ik ben benieuwd naar de aanpak van Sarkozy.

Hard en gewelddadig, waarschijnlijk, maar hoe?
Zelfs op zijn Eerdman's ala tanks in de straten zal echt niet veel helpen, verwacht ik. En een noodtoestand afkondigen en huizen binnendenderen zal ook niet veel positiefs doen gok ik.

Nee, de structurele aanpak, die wacht ik wel af. Heeft hij die eigenlijk?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_49084918
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat je er teams op moet zetten dat is gewoon een feit. Sterker nog hier in Nederland dan we dat ook al jaren hoor. Politie-agenten die (als ze jeugdigen zien rondhangen bij een winkelcentrum) hen aanspreken en na gaan vragen of ze les hebben of niet. De ouders zelf moet je ook prikkelen om hun kinderen manieren te leren, dat doe je door consequenties aan het gedrag van hun kinderen te verbinden. Misdragen ze zich, dan worden ze gekort op hun uitkeringen bijvoorbeeld.
En dat werkt zo goed hier, dat ze dat overal zouden moeten doen
Big dick.
pi_49084927
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:50 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Het is nou eenmaal niet zwart wit. Ik ben ook niet rechts of links; een beetje van allebei.

Het leger zet je NU in om de rellen te voorkomen. Dat regelt de staat ja, prive legertjes worden vooralsnog alleen in Irak ingezet.

Wat er daarna gebeurd is een stuk minder afhankelijk van de staat. Het moet uit die mensen zelf komen, en dat moet je dan maar afdwingen. Alleen maar meer geld erin pompen lost het probleem nou eenmaal niet op.
Dat afdwingen, dat kan je alleen via overheidsingrijpen. De lucht kan niks afdwingen.. bij wijze van spreken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_49084986
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:51 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

En dat werkt zo goed hier, dat ze dat overal zouden moeten doen
Volgens mij zijn wij niet het enige land dat met zoiets werkt, en ja het systeem werkt uitstekend. Hier in Rotterdam zijn bij winkelcentra het aantal hangjongeren (en de overlast ermee) op doordeweekse dagen flink ingeperkt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_49084993
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:48 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

onzinnige uitspraak ? natuurlijk is pedofilie genetisch, aangeboren, net zoals hetero, homo ? wat denk jij misschien

en welk gezeik over immigranten, sarkozy heeft GEEN ENKEL probleem met immigranten, ze moeten wel geen auto's van onschuldige fransen in de fik steken, dat mag namelijk niemand

maar bon, je vrienden weten waarover ze praten, jaja
Ja, dat weten ze zeker. JIj zegt net dat je der al 9 jaar niet meer woont. En kijkt Franse zenders, die zijn natuurlijk ZOOOOO realistisch. En hij heeft wel een probleem met immigranten, je weet zelf dat hij ze het liefst eruitschopt. Homo/hetero is aangeboren ja. Pedofilie word gevormd, maar dat is mijn mening en ik weet dat zat mensen daar ook voor zijn. Je word niet geboren als homo of als moordenaar. Je word gevorm door de maatschappij en de omgeving en de manier waarop je word opgevoed. Lees er wat meer over een keer, dan snap je het wel.
pi_49085022
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat afdwingen, dat kan je alleen via overheidsingrijpen. De lucht kan niks afdwingen.. bij wijze van spreken.
Als het geld gebruikt wordt om dwang af te dwingen is dat in ieder geval een stuk beter dan halftamme maatregelen die geld kosten maar niks opleveren.
Big dick.
pi_49085031
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Als ze eens normaal behandeld worden deden ze dit soort dingen niet
Ah, het ligt niet aan hun, het ligt aan de rest. Veel voorkomend probleem in de wereld schijnbaar

Roept ook weer de vraag op.... waaróm worden ze dan niet 'normaal' behandeld?
pi_49085038
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:53 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Als het geld gebruikt wordt om dwang af te dwingen is dat in ieder geval een stuk beter dan halftamme maatregelen die geld kosten maar niks opleveren.
Zoals het leger inzetten bedoel je?
Allah Al Watan Al Malik
pi_49085063
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:50 schreef Rossoneri het volgende:
Mooi, goed voor Frankrijk. En zoals alweer overal te zien en te lezen, de multicriminele samenleving laat meteen even zien waarom ze in Frankrijk voor Sarkozy gestemd hebben.
inderdaad nu nederland nog
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 6 mei 2007 @ 23:54:38 #116
3542 Gia
User under construction
pi_49085069
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wie worden gekort? De ouders? Dus jij gaat er al van uit dat dat steuntrekkers zijn?
Of de jongeren? Uitkering en op school?

Leren is je eigen verantwoordelijkheid. Doe je dat niet, dan is dat je eigen schuld. Je kunt dat niet op het bordje van de regering schuiven.
  zondag 6 mei 2007 @ 23:55:03 #117
pi_49085085
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:52 schreef benjiG het volgende:natuurlijk ZOOOOO realistisch. En hij heeft wel een probleem met immigranten, je weet zelf dat hij ze het liefst eruitschopt.
Dan schopt hij zichzelf, net als al die probleemmigranten een 2de generatie immigrant, ook eruit ?
  zondag 6 mei 2007 @ 23:55:42 #118
41894 du_ke
du_ke
pi_49085109
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:53 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Maar gaan de maatregelen van Sarkozy wel echt wat opleveren (behalve meer rellen)?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_49085133
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn wij niet het enige land dat met zoiets werkt, en ja het systeem werkt uitstekend. Hier in Rotterdam zijn bij winkelcentra het aantal hangjongeren (en de overlast ermee) op doordeweekse dagen flink ingeperkt.
Het feit dat jij minder hangjongeren ziet is misschien goed voor jou, maar die gasten hangen nu gewoon ergens anders
Big dick.
pi_49085147
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Wie worden gekort? De ouders? Dus jij gaat er al van uit dat dat steuntrekkers zijn?
Of de jongeren? Uitkering en op school?

Leren is je eigen verantwoordelijkheid. Doe je dat niet, dan is dat je eigen schuld. Je kunt dat niet op het bordje van de regering schuiven.
Het zijn vaak steuntrekkers ja (de ouders), het beestje gewoon bij z'n naam noemen.

Overigens moet je iets beter lezen wat er in mijn posts staat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_49085173
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Dan schopt hij zichzelf, net als al die probleemmigranten een 2de generatie immigrant, ook eruit ?
Neeh, want meneer is de president en is dan soort van onschendbaar. Net als in de tijd dat Chirac burgemeester was van Parijs die zelfs op een gegeven moment riep. Nou en, ik ben burgemeester van Parijs en dus lak had aan de inwoners waardoor hij voornamelijk in Parijs gehaat word.
pi_49085186
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:52 schreef benjiG het volgende:

Ja, dat weten ze zeker. JIj zegt net dat je der al 9 jaar niet meer woont. En kijkt Franse zenders, die zijn natuurlijk ZOOOOO realistisch. En hij heeft wel een probleem met immigranten, je weet zelf dat hij ze het liefst eruitschopt. Homo/hetero is aangeboren ja. Pedofilie word gevormd, maar dat is mijn mening en ik weet dat zat mensen daar ook voor zijn. Je word niet geboren als homo of als moordenaar. Je word gevorm door de maatschappij en de omgeving en de manier waarop je word opgevoed. Lees er wat meer over een keer, dan snap je het wel.
jouw mening over homo/hetero/pedofilie wil ik zelfs niet kennen. waarom alle seksuele voorkeuren aangeboren zijn, maar pedofilie niet ... tja. zo'n conservatief discours wil ik zelfs niet horen. praat er eens over met mijn broer, hij is homo.

en mag ik zeggen dat heel mijn familie nog in parijs woont, ik denk dat ik de situatie daar wel veel beter ken dan jij.

En nee, hij schopt de immigranten er niet het liefst uit. Als je mij EEN citaat vindt waarin hij zegt dat hij immigranten buiten wil, hak ik mijn kop eraf
pi_49085192
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:56 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Het feit dat jij minder hangjongeren ziet is misschien goed voor jou, maar die gasten hangen nu gewoon ergens anders
En daar ben je zo zeker van omdat? Waar zijn ze aan het hangen dan? In de Noordzee? Of denk je dat de politie het niet doorheeft als de overlast ineens verschuift naar een bepaald gebied?
Allah Al Watan Al Malik
pi_49085209
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar gaan de maatregelen van Sarkozy wel echt wat opleveren (behalve meer rellen)?
Nee. De maatregelen van Royal hadden trouwens ook niet gewerkt. Frankrijk is heel erg ziek, te veel ambtenaren met baangarantie, geen algemeen pensioenfonds en veels te veel werklozen. Ik wens Sarkozy veel succes, maar oplossen gaat ie niks.
Big dick.
  zondag 6 mei 2007 @ 23:58:58 #125
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_49085246
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:46 schreef benjiG het volgende:

[..]

Ik heb met franse gesproken het waren er in iedergeval niet zoveel als op het nieuws werd vertelt. Hun moesten zelfs lachen om die nieuwsberichten en vonden het bullshit

Ja natuurlijk waarschijnlijk ook mensen die oogkleppen ophebben.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_49085264
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

tuurlijk die rellen zal hij keihard aanpakken. ben nu al benieuwd naar de beelden kijken hoe ze die rellers helemaal de tering slaan kijken wie de langste adem heeft
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_49085266
Interessante discussie in iedergeval. Ik ga nu slapen want ik ben verschrikkelijk moe. Ik wens de Fransen een prettige nacht toe.

En de oerhollanders ook natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_49085272
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:57 schreef HassieBassie het volgende:

Nee. De maatregelen van Royal hadden trouwens ook niet gewerkt. Frankrijk is heel erg ziek, te veel ambtenaren met baangarantie, geen algemeen pensioenfonds en veels te veel werklozen. Ik wens Sarkozy veel succes, maar oplossen gaat ie niks.
hij erkent tenminste deze problemen. Sego zou de problemen alleen nog maar erger maken. een waar knuffelbeleid, NON MERCI
pi_49085308
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:57 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

jouw mening over homo/hetero/pedofilie wil ik zelfs niet kennen. waarom alle seksuele voorkeuren aangeboren zijn, maar pedofilie niet ... tja. zo'n conservatief discours wil ik zelfs niet horen. praat er eens over met mijn broer, hij is homo.

en mag ik zeggen dat heel mijn familie nog in parijs woont, ik denk dat ik de situatie daar wel veel beter ken dan jij.

En nee, hij schopt de immigranten er niet het liefst uit. Als je mij EEN citaat vindt waarin hij zegt dat hij immigranten buiten wil, hak ik mijn kop eraf
Ow sorry, homo moet pedofiel zijn het is al laat en mn ogen slapen. Ik ken zelf ook homo's en bedoelde pedo/moordenaar. Ben totaal niet conservatief maar snap wel dat je na mn typfout dat denkt. En ik heb ook niet gezegd dat jij het niet beter zou kunnen weten. Maar ik neem aan dat jou familie daar dan ook puur Frans is en niet halfbloedje of Afrikaans? D'accord
pi_49085477
quote:
Op maandag 7 mei 2007 00:00 schreef benjiG het volgende:

Ow sorry, homo moet pedofiel zijn het is al laat en mn ogen slapen. Ik ken zelf ook homo's en bedoelde pedo/moordenaar. Ben totaal niet conservatief maar snap wel dat je na mn typfout dat denkt. En ik heb ook niet gezegd dat jij het niet beter zou kunnen weten. Maar ik neem aan dat jou familie daar dan ook puur Frans is en niet halfbloedje of Afrikaans? D'accord
we zijn puur frans ja

en aan de anderen hier, wat me opvalt ... waar komt dit beeld in Nederland vandaat dat sarkozy een voorstander is van de gewelddadige aanpak in de banlieues.

alsof hij er het leger en een gewapende politie op gaat afsturen ... nee... heeft hij nooit gezegd ...en het is ook echt geen goede oplossing volgens mij.
pi_49085524
En petitlapin2 hier een artikel over Sarkozy en Immigratie http://www.elsevier.nl/ni(...)tnr/48810/index.html

En hier een reactie die ikzelf erg goed vind:
Oude reacties Elsevier op vrijdag 10 juni 2005 17:11

Let op: Frankrijk, het land waar de vrijheid is uitgevonden. Waar de Bastille is bestormd vanwege die vrijheid. Waar in het verleden honderdduizenden het leven hebben gelaten vanwege die vrijhheid. Dat land wil nu bij monde van een minister, de immigratie beperken en illigalen uitzetten. Dat ik dit in mijn leven meemaak is belangrijker dan het vallen van de Berlijnse muur en de Cubacrisis in 1962.
Geachte lezers, dit is een nieuwsfeit van ongekende weerga. Denk erover na, want na de maanlanding zal u niets belangrijkers meer meemaken. Tippelaar is stil en houdt een minuut stilte.
pi_49085570
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:57 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Er zal inderdaad niet heel veel gaan veranderen. Ja de verzekeringspremies voor auto's zullen wel stijgen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_49085722
welterusten allemaal ciaoo
pi_49085755
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat noemen ze nu democratie, de meeste stemmen winnen...
Waarom niet in Palestina? Democratie is toch goed?
pi_49085823
quote:
Op maandag 7 mei 2007 00:06 schreef benjiG het volgende:
En petitlapin2 hier een artikel over Sarkozy en Immigratie http://www.elsevier.nl/ni(...)tnr/48810/index.html

En hier een reactie die ikzelf erg goed vind:
Oude reacties Elsevier op vrijdag 10 juni 2005 17:11

Let op: Frankrijk, het land waar de vrijheid is uitgevonden. Waar de Bastille is bestormd vanwege die vrijheid. Waar in het verleden honderdduizenden het leven hebben gelaten vanwege die vrijhheid. Dat land wil nu bij monde van een minister, de immigratie beperken en illigalen uitzetten. Dat ik dit in mijn leven meemaak is belangrijker dan het vallen van de Berlijnse muur en de Cubacrisis in 1962.
Geachte lezers, dit is een nieuwsfeit van ongekende weerga. Denk erover na, want na de maanlanding zal u niets belangrijkers meer meemaken. Tippelaar is stil en houdt een minuut stilte.
en ik drink er een biertje op. kunnen wij die bak ellende niet inruilen voor Sarkozy
  maandag 7 mei 2007 @ 00:41:09 #136
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_49086499
wat een geweldige dag voor mensen die nooit hun gelijk konden krijgen en constant voor rascist uitgemaakt werden zodat elke dialoog meteen omzeep geholpen werd. Ik hoop dat de bak flink escaleerd zodat er nog wat te redden valt voordat het te erg voor woorden is.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_49086562
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:22 schreef Meki het volgende:
Alleen met rellen laten ze hun stemmen horen
en dat wil agent worden
pi_49086663
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Als ze eens normaal behandeld worden deden ze dit soort dingen niet
en met een prachtige sierduik de slachtofferrol in
pi_49086700
Voor de geïnteresseerde: http://www.flickr.com/photos/8149478@N07/
De forum promo's van zondag.
pi_49086757
Sarkozy x 50.

[ Bericht 96% gewijzigd door Drugshond op 07-05-2007 00:55:53 ]
pi_49086809
quote:
Op maandag 7 mei 2007 00:52 schreef Stupiditeit het volgende:
Sarkozy

*enz*
Sarkozy promotie team?
  maandag 7 mei 2007 @ 00:56:41 #142
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_49086841
Ik poep op AZ Alkmaar.
pi_49086925
quote:
Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef MikeAtTilburg het volgende:

[..]

Sarkozy promotie team?
Yep
  maandag 7 mei 2007 @ 01:53:37 #144
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_49087912
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
------------------------------------------------------------
ORDER DETAILS
     Pizza(s):

First Pizza: Medium Pan Pizza
            Ingredients:  Whole Pizza :Beef Topping,Light Sauce

Second Pizza: Medium Hand-Tossed Style Pizza
            Ingredients:  Whole Pizza :Ham,Chicken,Pineapple,Light Sauce

------------------------------
     Side Items/Drinks:
          NO SIDE ITEMS ORDERED
------------------------------------------------------------
  maandag 7 mei 2007 @ 01:54:21 #145
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_49087937
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef Meki het volgende:
Met Sarkozy heb je geen democratie in je hand het is hetzelfde figuur als Wilders
Heb je argumenten Meki?

Sarkozy wil juist president zijn van ALLE Fransen, ongeacht religie of afkomst, heeft hij zjuist gezegd in z'n speech. Ook wil hij een unie vormen met andere mediterrane landen zoals Marokko en Algerije.

Zou je dat Wilders horen zeggen?
.
  maandag 7 mei 2007 @ 02:00:23 #146
154534 Bolkesteijn
TINSTAAFL!
pi_49088059
Goed voor Frankrijk dat Sarkozy gewonnen heeft. Ik denk dat hij de noodzakelijke hervermingen iets steviger doorvoert dan die socialiste.
  maandag 7 mei 2007 @ 02:01:07 #147
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_49088076
quote:
Op maandag 7 mei 2007 01:54 schreef Marseille het volgende:

[..]

Heb je argumenten Meki?

Sarkozy wil juist president zijn van ALLE Fransen, ongeacht religie of afkomst, heeft hij zjuist gezegd in z'n speech. Ook wil hij een unie vormen met andere mediterrane landen zoals Marokko en Algerije.

Zou je dat Wilders horen zeggen?
Hej Meki, het is duidelijke dat de meeste moslims democratie verwerpen maar toch de democratie willen gebruiken om aan de macht te komen en zo de democratie omzeep te helpen...... maargoed.... whatever... het is Nederland/Europa maar.
pi_49088237
quote:
Op maandag 7 mei 2007 02:01 schreef Vampier het volgende:

[..]

Hej Meki, het is duidelijke dat de meeste moslims democratie verwerpen maar toch de democratie willen gebruiken om aan de macht te komen en zo de democratie omzeep te helpen...... maargoed.... whatever... het is Nederland/Europa maar.
goh en ik maar denken dat het over frankrijk ging
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 02:23:44 #149
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_49088358
Hoe verloopt de nacht daar
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 7 mei 2007 @ 02:27:51 #150
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_49088403
quote:
Op maandag 7 mei 2007 02:01 schreef Vampier het volgende:
Dat zien we dus in Marokko, die zijn juist hard op weg om democratisch te worden.
Bron : http://www.nos.nl/nosjour(...)_nicole_lefever.html
quote:
Marokko is een democratie, de vrijheid van meningsuiting is gewaarborgd, zegt men. Maar er zijn een paar onderwerpen die nogal gevoelig liggen: de islam, de koning en Polisario (deel van de Zuidelijke Sahara dat al dan niet bij Marokko hoort). De televisiezenders wordt terecht enorme invloed toegedicht. De helft van de bevolking is analfabeet, zij kunnen alleen het televisienieuws volgen. In tijdschriften verschijnen artikelen waarin het beleid van de regering en de koning ter discussie wordt gesteld. Op tv is dat ondenkbaar.

"Geen sprake van", antwoordt Redda, een van de redactiechefs op de vraag of 2M doet aan zelfcensuur.

"Maar een democratie komt nu eenmaal niet in een nacht tot stand. Als we te snel lopen, is de kans groot dat we worden teruggefloten en de democratisering wordt vertraagd".

Alle leidinggevende posities worden ingenomen door mensen die om politieke redenen zijn benoemd. Maar ook alle journalisten kennen de grens tussen zeggen en zwijgen. Prostitutie, drugsmisbruik, analfabetisme en schendingen van de mensenrechten in het verleden. Al deze voorheen omstreden onderwerpen mogen worden behandeld. Maar de koning daar blijf je vanaf.
Je betoogje snijdt weinig hout. Ook in Turkije is er een langzaam aan een democratische (?!) wende bezig. Het pijnpunt zit ergens elders omdat er ook anti-democratische religieuze partijen/krachten actief zijn. Maar kun je dit toeschrijven aan de meeste moslims.... "hell" de meeste moslims willen gewoon opgroeien in een gebied met een gezond toekomstperspectief zonder oorlog. Toekomstperspectief is iets waar je samen aan moet werken. En daar gaat het een beetje fout in Frankrijk (of wellicht in de EU).
pi_49088413
quote:
Op maandag 7 mei 2007 02:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe verloopt de nacht daar
Hetzelfde als hier.
  maandag 7 mei 2007 @ 03:07:14 #152
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_49088703
quote:
Op maandag 7 mei 2007 02:27 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat zien we dus in Marokko, die zijn juist hard op weg om democratisch te worden.
Bron : http://www.nos.nl/nosjour(...)_nicole_lefever.html
[..]

Je betoogje snijdt weinig hout. Ook in Turkije is er een langzaam aan een democratische (?!) wende bezig. Het pijnpunt zit ergens elders omdat er ook anti-democratische religieuze partijen/krachten actief zijn. Maar kun je dit toeschrijven aan de meeste moslims.... "hell" de meeste moslims willen gewoon opgroeien in een gebied met een gezond toekomstperspectief zonder oorlog. Toekomstperspectief is iets waar je samen aan moet werken. En daar gaat het een beetje fout in Frankrijk (of wellicht in de EU).
dubelle tong en 2 gezichten....
  maandag 7 mei 2007 @ 04:18:08 #153
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_49089051
geen reacties op meki, hij denkt in zijn hokje....

als het zover is dat frankrijk masaal op hem stemt is het al goed mis. en terecht dat ze op hem stemmmen
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  maandag 7 mei 2007 @ 04:46:23 #154
8369 speknek
Another day another slay
pi_49089148
Jammer. Alhoewel ik denk dat Sarkozy waarschijnlijk beter voor het land is, was Royal wel een hele knappe vrouw. En ja dat is een mannelijk chauvinistische denkwijze.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 7 mei 2007 @ 07:26:53 #155
102466 cappp
Ondertitel
pi_49089532
53.2%, close maar hij is verkozen, punt uit.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  maandag 7 mei 2007 @ 07:34:49 #156
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_49089580
al die beelden vanaf parijs, echt mooi super stad
pi_49089886
En meteen na zijn verkiezing maakt hij gebruik van de gelegenheid om de banden met Amerika aan te halen.

Frankrijk is deel van de Europese Unie, en verder gaat Frankrijk helemaal nergens heen.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_49089904
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:20 schreef retteketet het volgende:
En meteen na zijn verkiezing maakt hij gebruik van de gelegenheid om de banden met Amerika aan te halen.

Frankrijk is deel van de Europese Unie, en verder gaat Frankrijk helemaal nergens heen.
En dat denk jij wel even te bepalen
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_49090758
Ken hem nog niet al te goed. Op de foto's lijkt hij iig een typische Fransoos met zn arrogante bakkes.
  maandag 7 mei 2007 @ 10:15:06 #160
117098 Hathor
Effe niet
pi_49091869
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:26 schreef Fides het volgende:
Ken hem nog niet al te goed. Op de foto's lijkt hij iig een typische Fransoos met zn arrogante bakkes.
Tsja, alleen is het geen geboren Fransman.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_49092075
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tsja, alleen is het geen geboren Fransman.
nou dan is hij mooi geintegreerd
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_49092837
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:22 schreef highway101 het volgende:

[..]

En dat denk jij wel even te bepalen
Tja, dit is wat mij persoonlijk het beste lijkt. Waarom zou Frankrijk voor de VS kiezen als het een EU-lidstaat is? Een keuze vóór de VS is wat mij betreft een keuze tegen de Europese Unie.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  maandag 7 mei 2007 @ 11:00:28 #163
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49093022
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:53 schreef retteketet het volgende:

[..]

Tja, dit is wat mij persoonlijk het beste lijkt. Waarom zou Frankrijk voor de VS kiezen als het een EU-lidstaat is? Een keuze vóór de VS is wat mij betreft een keuze tegen de Europese Unie.
Er is nog voldoende ruimte om de onderlinge Frans-Amerikaanse relatie te normaliseren, maar het is bekend dat Sarkozy een openlijke bewonderaar is van de Verenigde Staten.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_49093841
Heel mooi. Geen Turkije in de EU dus
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 7 mei 2007 @ 11:50:47 #165
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_49094559
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Moâh, eerst de onderhandelingen afbreken, dan geloven.
pi_49094746
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Als het aan de VS ligt, juist wel. Dit is dus juist een tegenslag voor het "nee tegen Turkije kamp".
Allah Al Watan Al Malik
pi_49094829
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:44 schreef Drugshond het volgende:

[..]

We zijn de jaren 40-45 ook niet vergeten. Maar we doen wel weer normaal met onze oosterburen.
Disclaimer : Even afgezien van een belangrijke (NL/DU) voetbalwedstrijd.
NL - DUI in de jaren 40, volgens mij waren wij er vijanden van elkaar of niet..?
De Algerianen die nu in Frankrijk wonen waren (vooral) aan de zijde van frankrijk tijdens de burgeroorlog. Toen frankrijk het opgaf hadden ze niet veel keuze, want ze werden in het nieuwe Algerije als verraders gezien en de doodstraf kunnen krijgen.

Het erge wat dat Frankrijk zelf, hun mede vechters niet wilde helpen toen ze eenmaal in Frankrijk waren. En zelfs tijdens demonstraties in die tijd bewusteloze algerianen de Seine in gegooid - om een voorbeeld van hun harde hand te laten zien.
pi_49094911
Algerijnen beste Xith, Algerijnen
Allah Al Watan Al Malik
pi_49094955
Engels he... ><
pi_49095045
en iedereen weet dat er maar een oplossing is en dat is het tuig het land uitzetten. want daar is toch alles beter.
pi_49095135
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als het aan de VS ligt, juist wel. Dit is dus juist een tegenslag voor het "nee tegen Turkije kamp".
Mutant, voordat je iets roept zou het misschien verstandig zijn niet zomaar wat te roepen wat jou het leuktste lijkt maar de feiten te kennen. Sarkozy heeft als 1 van zijn speerpunten gemaakt dat Turkije, als hij President wordt, niet bij de EU mag komen. Kan de VS hoog en laag springen wat ze willen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 7 mei 2007 @ 12:10:29 #172
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49095191
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Mutant, voordat je iets roept zou het misschien verstandig zijn niet zomaar wat te roepen wat jou het leuktste lijkt maar de feiten te kennen. Sarkozy heeft als 1 van zijn speerpunten gemaakt dat Turkije, als hij President wordt, niet bij de EU mag komen. Kan de VS hoog en laag springen wat ze willen.

Sarkozy is een fervent tegenstander van Turkse EU-toetreding.
pi_49095250
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat heeft hij inderdaad gezegd ja, maar het is nogal strijdig met zijn "ik lik amerikaanse kont- stijl". Het is dus verstandig om eerst te begrijpen wat ik schrijf voordat je een reactie post. De VS zullen zeker druk uitoefenen op de EU en dus Frankrijk om Turkije binnen te halen, als Sarkozy zich niet zo standvastig weet te houden t.o.v Amerikaanse belangen en Amerikaanse politiek, dan heeft het anti-Turkije kamp een probleem.
Allah Al Watan Al Malik
pi_49095287
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:10 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Sarkozy is een fervent tegenstander van Turkse EU-toetreding.
En een fervent Amerika-aanhanger.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 7 mei 2007 @ 12:15:09 #176
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49095369
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat heeft hij inderdaad gezegd ja, maar het is nogal strijdig met zijn "ik lik amerikaanse kont- stijl". Het is dus verstandig om eerst te begrijpen wat ik schrijf voordat je een reactie post. De VS zullen zeker druk uitoefenen op de EU en dus Frankrijk om Turkije binnen te halen, als Sarkozy zich niet zo standvastig weet te houden t.o.v Amerikaanse belangen en Amerikaanse politiek, dan heeft het anti-Turkije kamp een probleem.
Ik denk dat het geen halszaak van de Amerikanen is om Turkije bij de EU te krijgen dat ze de diplomatie veronachtzamen en pressie aanwenden om een besluit af te dwingen.
Temeer Sarkozy als alternatief voor de Turkse toetreding wel nauwere banden wil bewerkstelligen.
pi_49095447
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:15 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik denk dat het geen halszaak van de Amerikanen is om Turkije bij de EU te krijgen dat ze de diplomatie veronachtzamen en pressie aanwenden om een besluit af te dwingen.
Temeer Sarkozy als alternatief voor de Turkse toetreding wel nauwere banden wil bewerkstelligen.
De Amerikanen hebben anders ook Turkije bij de NATO weten te voegen en als er iets is waar Amerikanen goed in zijn, dan is het de druk op voeren op de EU. Sarkozy's alternatief is een unie die strekt van Marokko tot aan Turkije. Een soort van "Middelandse Unie" dus, waar de EU een handelspartner mee zou kunnen worden.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 7 mei 2007 @ 12:18:14 #178
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49095460
quote:

[..]

Openlijke bewonderaar, inderdaad.
Hij meent, dat het anti-Amerikanisme na de inval in Irak Frankrijk niet veiliger maakt.
Ik vind dat een genuanceerde opvatting en wenselijker dan de verkrampte anti-Bush houding.
pi_49095466
quote:

[..]

Eh... hij is een voorstander van de Amerikaanse economische aanpak en zo ja. Helemaal correct.
Maar hoe jij daar dan uithaalt dat hij dus wel Turkije toe zal willen laten treden terwijl hij letterlijk zegt dat niet te willen doen is weer eens echt gedrag zoals alleen een gelovige kan laten zien
pi_49095485
quote:
Mwoah maar 3 keer zoveel als een normale nacht in Frankrijk
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_49095516
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De Amerikanen hebben anders ook Turkije bij de NATO weten te voegen en als er iets is waar Amerikanen goed in zijn, dan is het de druk op voeren op de EU. Sarkozy's alternatief is een unie die strekt van Marokko tot aan Turkije. Een soort van "Middelandse Unie" dus, waar de EU een handelspartner mee zou kunnen worden.
De NAVO is geen EU, het komt niet eens in de buurt.
Buiten dat is de VS het belangrijkste lid vd NAVO en de VS geen lid vd EU.

De enige reden waarom Turkije er toen bij moest was trouwens om de Bosperus te vrijwaren van Sovjet-schepen.
  maandag 7 mei 2007 @ 12:20:26 #182
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49095559
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad en daarom denk ik niet dat Sarkozy ineens zijn opvatting zal wijzigen.
Of de druk, waarover jij spreekt, moet ineens buitenproportioneel toenemen.
Maar dat zie ik vooralsnog niet gebeuren. de rol van het Franse volk acht ik wel groter dan dat jij doet vermoeden.
pi_49095564
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:18 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Openlijke bewonderaar, inderdaad.
Hij meent, dat het anti-Amerikanisme na de inval in Irak Frankrijk niet veiliger maakt.
Ik vind dat een genuanceerde opvatting en wenselijker dan de verkrampte anti-Bush houding.
Wat wenselijk is is voor eenieder anders, dat is een heel andere discussie. Het gaat om Sarkozy en zijn mogelijk softe houding tegenover Amerikaanse inmenging in binnenlandse EU politiek.
Allah Al Watan Al Malik
pi_49095605
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat wenselijk vind is voor eenieder anders, dat is een heel andere discussie. Het gaat om Sarkozy en zijn mogelijk softe houding tegenover Amerikaanse inmenging in binnenlandse EU politiek.
Wij menen anders ook alles te weten hoe het er in Amerika aan toe moet gaan.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_49095666
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:21 schreef highway101 het volgende:

[..]

Wij menen anders ook alles te weten hoe het er in Amerika aan toe moet gaan.
Ik kan mij niet herinneren dat de EU ooit de druk op Amerika heeft opgevoerd om bepaalde binnenlandse interstatelijke aangelegenheden.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 7 mei 2007 @ 12:23:19 #186
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49095684
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat wenselijk is is voor eenieder anders, dat is een heel andere discussie. Het gaat om Sarkozy en zijn mogelijk softe houding tegenover Amerikaanse inmenging in binnenlandse EU politiek.
Dat het mogelijk een softe houding zal opleveren, is ook de interpretatie dat per persoon zal verschillen.
Ik vind die definiëring bijvoorbeeld uiterst gechargeerd.
pi_49095713
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik kan mij niet herinneren dat de EU ooit de druk op Amerika heeft opgevoerd om bepaalde binnenlandse interstatelijke aangelegenheden.
De gemiddelde fok!ker denkt het allemaal beter te weten hoe het beleid in de VS moet
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_49095718
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:23 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat het mogelijk een softe houding zal opleveren, is ook de interpretatie dat per persoon zal verschillen.
Ik vind die definiëring bijvoorbeeld uiterst gechargeerd.
Dat kan, het is echter een niet uit de lucht gegrepen iets. De basis ligt in zijn eigen uitspraken over Amerika.
Allah Al Watan Al Malik
pi_49095742
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:24 schreef highway101 het volgende:

[..]

De gemiddelde fok!ker denkt het allemaal beter te weten hoe het beleid in de VS moet
Ja, maar de gemiddelde fokker kan geen druk uitoefenen. Behalve als ie moet poepen.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 7 mei 2007 @ 12:30:33 #190
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49095956
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat kan, het is echter een niet uit de lucht gegrepen iets. De basis ligt in zijn eigen uitspraken over Amerika.
Dat is, met alle respect kolder. Sarkozy is niet sinds zijn overwinning een bewonderaar van de Verenigde Staten en zijn mening over Turkse EU-toetreding is ook al wat langere tijd helder.
Echter nu Sarkozy de presidentsverkiezingen heeft gewonnen en mogelijk daaruit voortvloeiend de banden tussen Frankrijk en de Verenigde Statende worden aangehaald ontleen je de conclusie, dat Sarkozy zijn opvatting over Turkije 180 graden draait en dan ook nog eens door Amerikaanse druk.
Over welke feitelijke uitspraken heb je het eigenlijk? Ik wil best ook wel aan de hand van die uitspraken mijn eigen conclusies trekken.
pi_49096234
het is in ieder geval goed dat het een rechtse president is.

hij zei ook. als het daar zo beter is ga er dan ook heen. ja dan bedoelt ie niet de eurodisney of efteling mee hoor, maar noord afrika bijvoorbeeld.

en gelijk heeft ie toch
pi_49096270
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat is, met alle respect kolder. Sarkozy is niet sinds zijn overwinning een bewonderaar van de Verenigde Staten en zijn mening over Turkse EU-toetreding is ook al wat langere tijd helder.
Echter nu Sarkozy de presidentsverkiezingen heeft gewonnen en mogelijk daaruit voortvloeiend de banden tussen Frankrijk en de Verenigde Statende worden aangehaald ontleen je de conclusie, dat Sarkozy zijn opvatting over Turkije 180 graden draait en dan ook nog eens door Amerikaanse druk.
Over welke feitelijke uitspraken heb je het eigenlijk? Ik wil best ook wel aan de hand van die uitspraken mijn eigen conclusies trekken.
Je stelt dat het kolder is en kennelijk " dus zeer vreemd is" als een politicus 180 graden draait met betrekking tot zijn standpunt over bepaalde politieke zaken? Haha, laat me niet lachen. 99% van de politici ter wereld moeten hun punten nuanceren of zelfs verlaten zodra ze de post hebben die ze wilden bereiken. Consessies doen, dat moet je als politicus. Aan het begin mag je keiharde uitspraken doen (stemmen vergaren that is), maar zodra je aan de macht ben is het gedaan met die uitspraken. Waarom? Omdat je dan een ontieglijk grote verantwoordelijkheid hebt voor de consequenties van je handelingen en uitspraken. Amerika heeft in het verleden vaker politiek druk uitgeoefend op de EU, doe alsjeblieft niet alsof dat iets nieuws is. Dat zijn namelijk gewoon feiten. Het is helemaal niet vreemd om te denken dat Sarkozy (met zijn stuk softere houding tegen de VS) consessies wil doen m.b.t dit standpunt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_49096403
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De toetreding van Turkije is geen binnenlandse/interstatelijke aangelegenheid hoor.
  maandag 7 mei 2007 @ 12:45:27 #194
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49096468
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je stelt dat het kolder is en kennelijk " dus zeer vreemd is" als een politicus 180 graden draait met betrekking tot zijn standpunt over bepaalde politieke zaken? Haha, laat me niet lachen. 99% van de politici ter wereld moeten hun punten nuanceren of zelfs verlaten zodra ze de post hebben die ze wilden bereiken. Consessies doen, dat moet je als politicus. Aan het begin mag je keiharde uitspraken doen (stemmen vergaren that is), maar zodra je aan de macht ben is het gedaan met die uitspraken. Waarom? Omdat je dan een ontieglijk grote verantwoordelijkheid hebt voor de consequenties van je handelingen en uitspraken. Amerika heeft in het verleden vaker politiek druk uitgeoefend op de EU, doe alsjeblieft niet alsof dat iets nieuws is. Dat zijn namelijk gewoon feiten. Het is helemaal niet vreemd om te denken dat Sarkozy (met zijn stuk softere houding tegen de VS) consessies wil doen m.b.t dit standpunt.
Welke uitspraken betreffen het dat jouw beweringen niet uit de lucht zijn gegrepen?
pi_49096498
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De toetreding van Turkije is geen binnenlandse/interstatelijke aangelegenheid hoor.
Nee, de toetreding van Turkije tot de Verenigde staten is inderdaad geen aangelegenheid op dit moment

Lees eens wat er staatn.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 7 mei 2007 @ 12:46:47 #196
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49096515
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je stelt dat het kolder is en kennelijk " dus zeer vreemd is" als een politicus 180 graden draait met betrekking tot zijn standpunt over bepaalde politieke zaken?
Nee. Ik meen dat jouw beweringen kolder zijn.
pi_49096557
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:46 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Nee. Ik meen dat jouw beweringen kolder zijn.
Want het is onmogelijk dat een politicus 180 graden draait m.b.t bepaalde standpunten?

Waarom denk je dat Sarkozy de nickname: Sarkozy the American heeft gekregen?
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 7 mei 2007 @ 12:49:31 #198
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49096612
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Want het is onmogelijk dat een politicus 180 graden draait m.b.t bepaalde standpunten?
Dat is niet de verklaring voor mijn opvatting. Mijn verklaring daarvoor heb ik zojuist al gegeven.
pi_49096676
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat Sarkozy de nickname: Sarkozy the American heeft gekregen?
En dus volgt daar uit dat hij opeens wel voor Turkse toetreding is?
  maandag 7 mei 2007 @ 12:56:20 #200
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49096837
Het is simpelweg kolder, omdat Sarkozy in het laatste debat met Ségolène Royal uitsloot ooit in te stemmen met Turkse toetreding tot de EU.Jouw opvatting is, dat vanwege zijn adoratie voor de Verenigde Staten (die niet sinds gisteren is ontstaan) hij van dit standpunt af zal stappen door Amerikaanse druk en zijn uitspraken over de Verenigde Staten.
Kan je concretiseren door de bewuste uitspraken hier te delen, is mijn suggestie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')