abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:08:39 #141
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_49145033
Ik ben echt in staat om die gasten op te zoeken... Misschien met de fok!-knokploeg....

Tering zeg. Ik ben echt tegenstander van de doodstraf maar zulke mensen moet je gewoon opruimen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:56:15 #142
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49147051
Ik vraag me af hoe het mogelijk is om zo slecht te worden als die gasten. Geen greintje menselijkheid, kom op: je hebt zijn portemonnaie al, waaorm hem ook nog gruwelijk mishandelen???

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:58:08 #143
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49147135
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me af hoe het mogelijk is om zo slecht te worden als die gasten. Geen greintje menselijkheid, kom op: je hebt zijn portemonnaie al, waaorm hem ook nog gruwelijk mishandelen???

²
het lijkt erop dat die gozer eerst in de portemonnee kijkt en dan ineens nog veel agressiever wordt. misschien ziet ie de foto van zijn vriendin, of heeft ie niet zoveel met de de naam daniël...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49148211
Dit bericht staat nu pas op de FP. Slome jioppies.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:30:19 #145
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49148488
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het lijkt erop dat die gozer eerst in de portemonnee kijkt en dan ineens nog veel agressiever wordt. misschien ziet ie de foto van zijn vriendin, of heeft ie niet zoveel met de de naam daniël...
'Wat? Heb je nog geen 20 euro op zak? Doen we daar al dat werk voor? Hoe kan ik zo de pimp uithangen, als niemand stevige flappen op zak heeft? '
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:39:38 #146
3542 Gia
User under construction
pi_49148904
quote:

²
Mishandelen? Dat is nog een understatement. De man is hersendood, schijnbaar. Er is een wonder nodig wil hij nog ontwaken. Dit is dus moord!!
pi_49151287
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Mishandelen? Dat is nog een understatement. De man is hersendood, schijnbaar. Er is een wonder nodig wil hij nog ontwaken. Dit is dus moord!!
hersendood is technisch gezien nog niet dood, maar er is geen herstel mogelijk, ze kunnen hem hersendood houden en met apparatuur de rest in "leven" houden omdat hij mogelijk een donor is of de familie in beraad is om organen af te staan.

De man zal nooit meer bijkomen, of mis ik iets in de term hersendood
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_49153190
o my fucking god... dit is diep en diep triest en hoe ziek in de brain ben je om dit te doen zeg!!!! verschrikkelijke beelden zeg, afgrijselijk gewoon.. hoe kun je in staat zijn om zo iets te doen... ik raak zelden geschockeerd door iets maar dit...en vervolgens gingen ze dus met z'n 5 gewoon verder?!!?
pi_49154673
Waarom bericht het journaal of rtl hier niet over? Belgische tv liet het toch ook links liggen. Vreselijk. Enkele reis Guantanamo. Krijgt nog wel een staartje vermoed ik: hier gaat 't vlaams blok denk ik wel mee komen. En gelukkig.
pi_49159933
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:29 schreef Gia het volgende:

Ik neem aan dat jij niet wilt zeggen, dat dit minder erg is wanneer het autochtonen zouden zijn?
das waar natuurlijk.

maar goed in het algemeen gezien vind ik dit soort agressie echt iets voor noord afrikanen. niet dat autochtonen nooit agressief zijn.

het nivo gewapende overvallen en dergelijke agressie is toch vaak op hun conto te schrijven. ze voelen zich sterker door hun agressie omdat nederlanders/westerlingen juist wat zachter zijn.

om een voorbeeld te geven. noord afrikanen zouden in de pan verdwijnen in midden afrika of andere afrikaanse landen omdat zij daar weer nog agressiever en imposanter zijn.

ze moeten gewoon beleidmatig terug gestuurd worden. de enige echte oplossing voor deze natutal born tuig.
pi_49160155
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Waarom bericht het journaal of rtl hier niet over? Belgische tv liet het toch ook links liggen. Vreselijk. Enkele reis Guantanamo. Krijgt nog wel een staartje vermoed ik: hier gaat 't vlaams blok denk ik wel mee komen. En gelukkig.
is het al bevestigd dat het allochtonen zijn dan? en zo ja wat is hun afkomst.. zet een kratje bier op marokanen

en ia er meer bekend over de staat van het slachtoffer? de geruchten gaan dat hij hersendood is maar dat is volgens mij nog niet bevestigd.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_49160452
quote:

²
nou het zit een beetje in jullie. niet in jou natuurlijk, want jij bent een zacht eitje net als alle andere mensen hier. een echte nederlander dus. leuk he be proud. alleen je doet alsof je agressieve tuig bent omdat je vindt dat je moet opkomen voor je eigen ras en geloofsgenoten. maar das theater allemaal voor geen goud zou jij het strakke zoap onder je voeten willen verruilen voor een echte reuze zandbak achter in je tuin.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:23:51 #153
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49160584
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een understatement, dat had ik gerust wat kunnen aandikken. Snap niet dat er op deze wereld, en dan al helemaal niet zo dicht bij huis, zulke gasten rondlopen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 mei 2007 @ 21:43:57 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_49161501
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ik heb het op het nieuws van de Belg gezien hoor.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49170359
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:20 schreef Netwerken het volgende:

[..]

nou het zit een beetje in jullie. niet in jou natuurlijk, want jij bent een zacht eitje net als alle andere mensen hier. een echte nederlander dus. leuk he be proud. alleen je doet alsof je agressieve tuig bent omdat je vindt dat je moet opkomen voor je eigen ras en geloofsgenoten. maar das theater allemaal voor geen goud zou jij het strakke zoap onder je voeten willen verruilen voor een echte reuze zandbak achter in je tuin.
doet mij idd aan Rene Steegmans denken
pi_49170470
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 02:00 schreef Reporter het volgende:

[..]

Er zijn in Belgie veel joodse criminele bendes (mafia) actief, wellicht een afrekening geldschuld?
ja tuurlijk maar daar heb je als burger geen last van.

het gaat niet zo zeer om hoe zwaar het delict strafrechtelijk is, want een vals briefje van honderd in omloop brengen kan je 8 jaar opleveren geloof, maar of jij en ik er direct van last kunnen hebben.

de maffia heb jij en ik geen last van en dat geldt ook voor gasten als holleeder.

waar je wel last van heb zijn agressieve en criminele burgers op straat. daarvan zijn er onder de noordafrikanen heel veel.
  woensdag 9 mei 2007 @ 02:08:35 #157
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_49170494
Tokkies of Marokkanen, levenslang.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_49170571
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 02:06 schreef Netwerken het volgende:

[..]

ja tuurlijk maar daar heb je als burger geen last van.

het gaat niet zo zeer om hoe zwaar het delict strafrechtelijk is, want een vals briefje van honderd in omloop brengen kan je 8 jaar opleveren geloof, maar of jij en ik er direct van last kunnen hebben.

de maffia heb jij en ik geen last van en dat geldt ook voor gasten als holleeder.

waar je wel last van heb zijn agressieve en criminele burgers op straat. daarvan zijn er onder de noordafrikanen heel veel.
Wie zegt dat het hier gewoon om een dood normale burger gaat? Omdat de media en of de familie van de slachtoffer het heeft verteld?

Nee ik blijf erin geloven dat de joodse mafia hier acher zit en of wel Polen
pi_49171109
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 02:14 schreef Reporter het volgende:

[..]

Wie zegt dat het hier gewoon om een dood normale burger gaat? Omdat de media en of de familie van de slachtoffer het heeft verteld?

Nee ik blijf erin geloven dat de joodse mafia hier acher zit en of wel Polen
Joden

Je kan veel zeggen over Joden maar als allochtonen zijn ze een aanwinst voor de economie en cultuur.
Tenzij natuurlijk je jaloers bent op hun succes als groep zoals lieden als Hitler of 'sommige' gelovigen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 04:38:18 #160
46960 StefanP
polemicist
pi_49171121
- offtopic -

[ Bericht 95% gewijzigd door Drugshond op 09-05-2007 16:55:26 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')