het lijkt erop dat die gozer eerst in de portemonnee kijkt en dan ineens nog veel agressiever wordt. misschien ziet ie de foto van zijn vriendin, of heeft ie niet zoveel met de de naam daniël...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me af hoe het mogelijk is om zo slecht te worden als die gasten. Geen greintje menselijkheid, kom op: je hebt zijn portemonnaie al, waaorm hem ook nog gruwelijk mishandelen???²
'Wat? Heb je nog geen 20 euro op zak? Doen we daar al dat werk voor? Hoe kan ik zo de pimp uithangen, als niemand stevige flappen op zak heeft? 'quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het lijkt erop dat die gozer eerst in de portemonnee kijkt en dan ineens nog veel agressiever wordt. misschien ziet ie de foto van zijn vriendin, of heeft ie niet zoveel met de de naam daniël...![]()
Mishandelen? Dat is nog een understatement. De man is hersendood, schijnbaar. Er is een wonder nodig wil hij nog ontwaken. Dit is dus moord!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me af hoe het mogelijk is om zo slecht te worden als die gasten. Geen greintje menselijkheid, kom op: je hebt zijn portemonnaie al, waaorm hem ook nog gruwelijk mishandelen???²
hersendood is technisch gezien nog niet dood, maar er is geen herstel mogelijk, ze kunnen hem hersendood houden en met apparatuur de rest in "leven" houden omdat hij mogelijk een donor is of de familie in beraad is om organen af te staan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Mishandelen? Dat is nog een understatement. De man is hersendood, schijnbaar. Er is een wonder nodig wil hij nog ontwaken. Dit is dus moord!!
das waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:29 schreef Gia het volgende:
Ik neem aan dat jij niet wilt zeggen, dat dit minder erg is wanneer het autochtonen zouden zijn?
is het al bevestigd dat het allochtonen zijn dan? en zo ja wat is hun afkomst.. zet een kratje bier op marokanenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Waarom bericht het journaal of rtl hier niet over? Belgische tv liet het toch ook links liggen. Vreselijk. Enkele reis Guantanamo. Krijgt nog wel een staartje vermoed ik: hier gaat 't vlaams blok denk ik wel mee komen. En gelukkig.
nou het zit een beetje in jullie. niet in jou natuurlijk, want jij bent een zacht eitje net als alle andere mensen hier. een echte nederlander dus. leuk he be proud. alleen je doet alsof je agressieve tuig bent omdat je vindt dat je moet opkomen voor je eigen ras en geloofsgenoten. maar das theater allemaal voor geen goud zou jij het strakke zoap onder je voeten willen verruilen voor een echte reuze zandbak achter in je tuin.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is inderdaad een understatement, dat had ik gerust wat kunnen aandikken. Snap niet dat er op deze wereld, en dan al helemaal niet zo dicht bij huis, zulke gasten rondlopen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Mishandelen? Dat is nog een understatement. De man is hersendood, schijnbaar. Er is een wonder nodig wil hij nog ontwaken. Dit is dus moord!!
Ik heb het op het nieuws van de Belg gezien hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Waarom bericht het journaal of rtl hier niet over? Belgische tv liet het toch ook links liggen. Vreselijk. Enkele reis Guantanamo. Krijgt nog wel een staartje vermoed ik: hier gaat 't vlaams blok denk ik wel mee komen. En gelukkig.
doet mij idd aan Rene Steegmans denkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:20 schreef Netwerken het volgende:
[..]
nou het zit een beetje in jullie. niet in jou natuurlijk, want jij bent een zacht eitje net als alle andere mensen hier. een echte nederlander dus. leuk he be proud. alleen je doet alsof je agressieve tuig bent omdat je vindt dat je moet opkomen voor je eigen ras en geloofsgenoten. maar das theater allemaal voor geen goud zou jij het strakke zoap onder je voeten willen verruilen voor een echte reuze zandbak achter in je tuin.
ja tuurlijk maar daar heb je als burger geen last van.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:00 schreef Reporter het volgende:
[..]
Er zijn in Belgie veel joodse criminele bendes (mafia) actief, wellicht een afrekeninggeldschuld?
Wie zegt dat het hier gewoon om een dood normale burger gaat? Omdat de media en of de familie van de slachtoffer het heeft verteld?quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:06 schreef Netwerken het volgende:
[..]
ja tuurlijk maar daar heb je als burger geen last van.
het gaat niet zo zeer om hoe zwaar het delict strafrechtelijk is, want een vals briefje van honderd in omloop brengen kan je 8 jaar opleveren geloof, maar of jij en ik er direct van last kunnen hebben.
de maffia heb jij en ik geen last van en dat geldt ook voor gasten als holleeder.
waar je wel last van heb zijn agressieve en criminele burgers op straat. daarvan zijn er onder de noordafrikanen heel veel.
Jodenquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:14 schreef Reporter het volgende:
[..]
Wie zegt dat het hier gewoon om een dood normale burger gaat? Omdat de media en of de familie van de slachtoffer het heeft verteld?
Nee ik blijf erin geloven dat de joodse mafia hier acher zit en of wel Polen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |