abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49160155
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Waarom bericht het journaal of rtl hier niet over? Belgische tv liet het toch ook links liggen. Vreselijk. Enkele reis Guantanamo. Krijgt nog wel een staartje vermoed ik: hier gaat 't vlaams blok denk ik wel mee komen. En gelukkig.
is het al bevestigd dat het allochtonen zijn dan? en zo ja wat is hun afkomst.. zet een kratje bier op marokanen

en ia er meer bekend over de staat van het slachtoffer? de geruchten gaan dat hij hersendood is maar dat is volgens mij nog niet bevestigd.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_49160452
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me af hoe het mogelijk is om zo slecht te worden als die gasten. Geen greintje menselijkheid, kom op: je hebt zijn portemonnaie al, waaorm hem ook nog gruwelijk mishandelen???

²
nou het zit een beetje in jullie. niet in jou natuurlijk, want jij bent een zacht eitje net als alle andere mensen hier. een echte nederlander dus. leuk he be proud. alleen je doet alsof je agressieve tuig bent omdat je vindt dat je moet opkomen voor je eigen ras en geloofsgenoten. maar das theater allemaal voor geen goud zou jij het strakke zoap onder je voeten willen verruilen voor een echte reuze zandbak achter in je tuin.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:23:51 #153
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49160584
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Mishandelen? Dat is nog een understatement. De man is hersendood, schijnbaar. Er is een wonder nodig wil hij nog ontwaken. Dit is dus moord!!
Dat is inderdaad een understatement, dat had ik gerust wat kunnen aandikken. Snap niet dat er op deze wereld, en dan al helemaal niet zo dicht bij huis, zulke gasten rondlopen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 mei 2007 @ 21:43:57 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_49161501
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Waarom bericht het journaal of rtl hier niet over? Belgische tv liet het toch ook links liggen. Vreselijk. Enkele reis Guantanamo. Krijgt nog wel een staartje vermoed ik: hier gaat 't vlaams blok denk ik wel mee komen. En gelukkig.
Ik heb het op het nieuws van de Belg gezien hoor.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49170359
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:20 schreef Netwerken het volgende:

[..]

nou het zit een beetje in jullie. niet in jou natuurlijk, want jij bent een zacht eitje net als alle andere mensen hier. een echte nederlander dus. leuk he be proud. alleen je doet alsof je agressieve tuig bent omdat je vindt dat je moet opkomen voor je eigen ras en geloofsgenoten. maar das theater allemaal voor geen goud zou jij het strakke zoap onder je voeten willen verruilen voor een echte reuze zandbak achter in je tuin.
doet mij idd aan Rene Steegmans denken
pi_49170470
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 02:00 schreef Reporter het volgende:

[..]

Er zijn in Belgie veel joodse criminele bendes (mafia) actief, wellicht een afrekening geldschuld?
ja tuurlijk maar daar heb je als burger geen last van.

het gaat niet zo zeer om hoe zwaar het delict strafrechtelijk is, want een vals briefje van honderd in omloop brengen kan je 8 jaar opleveren geloof, maar of jij en ik er direct van last kunnen hebben.

de maffia heb jij en ik geen last van en dat geldt ook voor gasten als holleeder.

waar je wel last van heb zijn agressieve en criminele burgers op straat. daarvan zijn er onder de noordafrikanen heel veel.
  woensdag 9 mei 2007 @ 02:08:35 #157
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_49170494
Tokkies of Marokkanen, levenslang.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_49170571
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 02:06 schreef Netwerken het volgende:

[..]

ja tuurlijk maar daar heb je als burger geen last van.

het gaat niet zo zeer om hoe zwaar het delict strafrechtelijk is, want een vals briefje van honderd in omloop brengen kan je 8 jaar opleveren geloof, maar of jij en ik er direct van last kunnen hebben.

de maffia heb jij en ik geen last van en dat geldt ook voor gasten als holleeder.

waar je wel last van heb zijn agressieve en criminele burgers op straat. daarvan zijn er onder de noordafrikanen heel veel.
Wie zegt dat het hier gewoon om een dood normale burger gaat? Omdat de media en of de familie van de slachtoffer het heeft verteld?

Nee ik blijf erin geloven dat de joodse mafia hier acher zit en of wel Polen
pi_49171109
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 02:14 schreef Reporter het volgende:

[..]

Wie zegt dat het hier gewoon om een dood normale burger gaat? Omdat de media en of de familie van de slachtoffer het heeft verteld?

Nee ik blijf erin geloven dat de joodse mafia hier acher zit en of wel Polen
Joden

Je kan veel zeggen over Joden maar als allochtonen zijn ze een aanwinst voor de economie en cultuur.
Tenzij natuurlijk je jaloers bent op hun succes als groep zoals lieden als Hitler of 'sommige' gelovigen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 04:38:18 #160
46960 StefanP
polemicist
pi_49171121
- offtopic -

[ Bericht 95% gewijzigd door Drugshond op 09-05-2007 16:55:26 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_49171160
- offtopic -

[ Bericht 98% gewijzigd door Drugshond op 09-05-2007 16:54:57 ]
pi_49171168
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 04:38 schreef StefanP het volgende:
Laat het de linkse fokkertjes maar niet horen, want dan krijg je meteen hun schuimbekkende tirades over die smerige joden te horen. Ja, ze zijn zo multicultureel.... totdat het om Israel of joden gaat - berg je dan maar. En in andere topics lekker hypocriet mensen voor racist uitmaken omdat ze kritiek hebben op moslims.
Hilarisch dat het voornamelijk pro joden en of joden allochtonen van alles uitmaken/ in de schoenen schuiven en vooral name met haat creeren jegens bevolkingsgroepen /zwarten. Hoe grappig het ook klinkt, de nieuwe nazi's zijn geborene joden en pro joden.
  woensdag 9 mei 2007 @ 05:28:23 #163
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_49171175
Ach laat ik maar eens niks posten
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_49176148
Niks geen doodstraf of martelen, maar een heerlijk goedkope oplossing:

Deze mensen horen niet in de maatschappij thuis. Wat doe je dus? Ergens in een verlaten gebied een groot kamp (geen concentratiekamp!) met een flink hek. Daar mogen deze mensen tot hun dood volgens een strict doch rechtvaardig regime een bijdrage leveren aan de maatschappij door ze netjes om 6 uur te wekken. Half acht tot 5 uur aan het werk te zetten (simpel doch nuttig en productief werk), met een paar rookpauzes. Hoe productiever ze zijn, des te meer kunnen ze aanschaffen, want alles ter vermaack ende ontspanning moet komen van wat ZIJ verdienen, niet gesubsidieerd dus. Netjes om 6 uur een avondmaaltje en om half tien gaat het licht uit.

En dat braaf tot hun dood. Zo zijn deze lieden productief voor de maatschappij, maar doen ze er niet meer aan mee. Zoals het hoort, want ze hebben blijk gegeven niet in staat te zijn om zich tussen normale mensen te begeven.

beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:44:12 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49179895
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:08 schreef Knipoogje het volgende:

Deze mensen horen niet in de maatschappij thuis. Wat doe je dus? Ergens in een verlaten gebied een groot kamp (geen concentratiekamp!) met een flink hek. Daar mogen deze mensen tot hun dood volgens een strict doch rechtvaardig regime een bijdrage leveren aan de maatschappij door ze netjes om 6 uur te wekken. Half acht tot 5 uur aan het werk te zetten (simpel doch nuttig en productief werk), met een paar rookpauzes. Hoe productiever ze zijn, des te meer kunnen ze aanschaffen, want alles ter vermaack ende ontspanning moet komen van wat ZIJ verdienen, niet gesubsidieerd dus. Netjes om 6 uur een avondmaaltje en om half tien gaat het licht uit.

En dat braaf tot hun dood. Zo zijn deze lieden productief voor de maatschappij, maar doen ze er niet meer aan mee. Zoals het hoort, want ze hebben blijk gegeven niet in staat te zijn om zich tussen normale mensen te begeven.

dus wél een concentratiekamp, maar geen vernietigingskamp.

ze mogen van mij ook organen en ledematen verwijderen, maar niet dodelijk. zodat de beesten weer een leven kunnen terug geven.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49180051
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:44 schreef zoalshetis het volgende:
dus wél een concentratiekamp, maar geen vernietigingskamp.

ze mogen van mij ook organen en ledematen verwijderen, maar niet dodelijk. zodat de beesten weer een leven kunnen terug geven.
Met een kamp is mijns insziens niets mis mee, zolang er maar geen martelpraktijken of hongersnood heerst. Als NL een stukje Siberie huurt van de Russen... goeie zaak
pi_49181456
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 05:24 schreef Reporter het volgende:

[..]

Hilarisch dat het voornamelijk pro joden en of joden allochtonen van alles uitmaken/ in de schoenen schuiven en vooral name met haat creeren jegens bevolkingsgroepen /zwarten. Hoe grappig het ook klinkt, de nieuwe nazi's zijn geborene joden en pro joden.
jou gekozen email adres zegt genoeg over je eigen persoonlijkheid. mafia clan. jij wel
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:19:10 #168
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49181469
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:08 schreef Knipoogje het volgende:

Het hangt natuurlijk af van de preciese invulling. Je kunt ze ook helemaal vrij laten; het enige wat je doet is om de dag wat voedselpakketten over het hek slingeren. Verder mogen ze zelf bedenken hoe ze hun maatschappij inrichten.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:40:41 #169
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_49182407
Lynchen die kneus. Walgelijk.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:45:48 #170
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49182623
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 04:38 schreef StefanP het volgende:
Laat het de linkse fokkertjes maar niet horen, want dan krijg je meteen hun schuimbekkende tirades over die smerige joden te horen. Ja, ze zijn zo multicultureel.... totdat het om Israel of joden gaat - berg je dan maar. En in andere topics lekker hypocriet mensen voor racist uitmaken omdat ze kritiek hebben op moslims.
Ik vroeg je eerder in dit topic wat je hiervan vond.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:00:38 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49183254
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:25 schreef Netwerken het volgende:

[..]

wenden ?

ga je me dan ook pijpen als ik naar je toe kom?
je doet net of bsb de hoofddader is. dat terwijl hij volmondig zijn ongenoegen uit. ik snap het even niet meer.

zullen we ons wenden tot het topic?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:21:17 #172
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_49184153
Volgens mij heeft de afschaffing van de dienstplicht indirect tot gevolg dat dit soort geweld toeneemt. Dit soort lui hadden in hun diensttijd leren omgaan met autoriteit, discipline en respect. De dienstplicht temt de honden.
pi_49185727
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:19 schreef gronk het volgende:

[..]

Het hangt natuurlijk af van de preciese invulling. Je kunt ze ook helemaal vrij laten; het enige wat je doet is om de dag wat voedselpakketten over het hek slingeren. Verder mogen ze zelf bedenken hoe ze hun maatschappij inrichten.
Daar zou ik ook voor zijn. Beetje lastig natuurlijk m.b.t. vrouwelijke criminelen, want die worden vast het sexslaafje van de 'sterksten'. Maar goed, je kun het ook zo doen dat er altijd en overal camera's zijn en als je je misdraagt in het hoofdkamp je vervolgens in isolatie terecht komt.
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:10:54 #174
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49186342
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:57 schreef Knipoogje het volgende:

Daar zou ik ook voor zijn. Beetje lastig natuurlijk m.b.t. vrouwelijke criminelen, want die worden vast het sexslaafje van de 'sterksten'. Maar goed, je kun het ook zo doen dat er altijd en overal camera's zijn en als je je misdraagt in het hoofdkamp je vervolgens in isolatie terecht komt.
Neu, ik zou er voor gaan dat dat kamp zeg maar 'n libertair experiment wordt. Dus geen ingrijpen van buitenaf, iedereen moet 't maar op z'n eentje zien te rooien. Of samenwerkingsverbanden aangan. Waarom moet je psychopaten tegen andere psychopaten beschermen? Het lijkt me de ideale manier om ze duidelijk te maken wat ze anderen hebben aangedaan.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:44:59 #175
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_49187787
Ziek...bij de beesten af.
Die hoeven alle 5 nooit meer terug te keren in de maatschappij.
Gemiep over afkomst en dergelijke bewaren we wel tot aan de rechtzitting (een vergelijkbare mp3-speler moord - in Belgie heeft dit recentelijk nog bewezen). Dat je beter even kunt wachten voordat je weer een topic krijgt van "Zie je wel".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')