abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49160155
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Waarom bericht het journaal of rtl hier niet over? Belgische tv liet het toch ook links liggen. Vreselijk. Enkele reis Guantanamo. Krijgt nog wel een staartje vermoed ik: hier gaat 't vlaams blok denk ik wel mee komen. En gelukkig.
is het al bevestigd dat het allochtonen zijn dan? en zo ja wat is hun afkomst.. zet een kratje bier op marokanen

en ia er meer bekend over de staat van het slachtoffer? de geruchten gaan dat hij hersendood is maar dat is volgens mij nog niet bevestigd.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_49160452
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me af hoe het mogelijk is om zo slecht te worden als die gasten. Geen greintje menselijkheid, kom op: je hebt zijn portemonnaie al, waaorm hem ook nog gruwelijk mishandelen???

²
nou het zit een beetje in jullie. niet in jou natuurlijk, want jij bent een zacht eitje net als alle andere mensen hier. een echte nederlander dus. leuk he be proud. alleen je doet alsof je agressieve tuig bent omdat je vindt dat je moet opkomen voor je eigen ras en geloofsgenoten. maar das theater allemaal voor geen goud zou jij het strakke zoap onder je voeten willen verruilen voor een echte reuze zandbak achter in je tuin.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:23:51 #153
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49160584
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Mishandelen? Dat is nog een understatement. De man is hersendood, schijnbaar. Er is een wonder nodig wil hij nog ontwaken. Dit is dus moord!!
Dat is inderdaad een understatement, dat had ik gerust wat kunnen aandikken. Snap niet dat er op deze wereld, en dan al helemaal niet zo dicht bij huis, zulke gasten rondlopen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 mei 2007 @ 21:43:57 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_49161501
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Waarom bericht het journaal of rtl hier niet over? Belgische tv liet het toch ook links liggen. Vreselijk. Enkele reis Guantanamo. Krijgt nog wel een staartje vermoed ik: hier gaat 't vlaams blok denk ik wel mee komen. En gelukkig.
Ik heb het op het nieuws van de Belg gezien hoor.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49170359
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:20 schreef Netwerken het volgende:

[..]

nou het zit een beetje in jullie. niet in jou natuurlijk, want jij bent een zacht eitje net als alle andere mensen hier. een echte nederlander dus. leuk he be proud. alleen je doet alsof je agressieve tuig bent omdat je vindt dat je moet opkomen voor je eigen ras en geloofsgenoten. maar das theater allemaal voor geen goud zou jij het strakke zoap onder je voeten willen verruilen voor een echte reuze zandbak achter in je tuin.
doet mij idd aan Rene Steegmans denken
pi_49170470
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 02:00 schreef Reporter het volgende:

[..]

Er zijn in Belgie veel joodse criminele bendes (mafia) actief, wellicht een afrekening geldschuld?
ja tuurlijk maar daar heb je als burger geen last van.

het gaat niet zo zeer om hoe zwaar het delict strafrechtelijk is, want een vals briefje van honderd in omloop brengen kan je 8 jaar opleveren geloof, maar of jij en ik er direct van last kunnen hebben.

de maffia heb jij en ik geen last van en dat geldt ook voor gasten als holleeder.

waar je wel last van heb zijn agressieve en criminele burgers op straat. daarvan zijn er onder de noordafrikanen heel veel.
  woensdag 9 mei 2007 @ 02:08:35 #157
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_49170494
Tokkies of Marokkanen, levenslang.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_49170571
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 02:06 schreef Netwerken het volgende:

[..]

ja tuurlijk maar daar heb je als burger geen last van.

het gaat niet zo zeer om hoe zwaar het delict strafrechtelijk is, want een vals briefje van honderd in omloop brengen kan je 8 jaar opleveren geloof, maar of jij en ik er direct van last kunnen hebben.

de maffia heb jij en ik geen last van en dat geldt ook voor gasten als holleeder.

waar je wel last van heb zijn agressieve en criminele burgers op straat. daarvan zijn er onder de noordafrikanen heel veel.
Wie zegt dat het hier gewoon om een dood normale burger gaat? Omdat de media en of de familie van de slachtoffer het heeft verteld?

Nee ik blijf erin geloven dat de joodse mafia hier acher zit en of wel Polen
pi_49171109
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 02:14 schreef Reporter het volgende:

[..]

Wie zegt dat het hier gewoon om een dood normale burger gaat? Omdat de media en of de familie van de slachtoffer het heeft verteld?

Nee ik blijf erin geloven dat de joodse mafia hier acher zit en of wel Polen
Joden

Je kan veel zeggen over Joden maar als allochtonen zijn ze een aanwinst voor de economie en cultuur.
Tenzij natuurlijk je jaloers bent op hun succes als groep zoals lieden als Hitler of 'sommige' gelovigen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 04:38:18 #160
46960 StefanP
polemicist
pi_49171121
- offtopic -

[ Bericht 95% gewijzigd door Drugshond op 09-05-2007 16:55:26 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_49171160
- offtopic -

[ Bericht 98% gewijzigd door Drugshond op 09-05-2007 16:54:57 ]
pi_49171168
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 04:38 schreef StefanP het volgende:
Laat het de linkse fokkertjes maar niet horen, want dan krijg je meteen hun schuimbekkende tirades over die smerige joden te horen. Ja, ze zijn zo multicultureel.... totdat het om Israel of joden gaat - berg je dan maar. En in andere topics lekker hypocriet mensen voor racist uitmaken omdat ze kritiek hebben op moslims.
Hilarisch dat het voornamelijk pro joden en of joden allochtonen van alles uitmaken/ in de schoenen schuiven en vooral name met haat creeren jegens bevolkingsgroepen /zwarten. Hoe grappig het ook klinkt, de nieuwe nazi's zijn geborene joden en pro joden.
  woensdag 9 mei 2007 @ 05:28:23 #163
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_49171175
Ach laat ik maar eens niks posten
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_49176148
Niks geen doodstraf of martelen, maar een heerlijk goedkope oplossing:

Deze mensen horen niet in de maatschappij thuis. Wat doe je dus? Ergens in een verlaten gebied een groot kamp (geen concentratiekamp!) met een flink hek. Daar mogen deze mensen tot hun dood volgens een strict doch rechtvaardig regime een bijdrage leveren aan de maatschappij door ze netjes om 6 uur te wekken. Half acht tot 5 uur aan het werk te zetten (simpel doch nuttig en productief werk), met een paar rookpauzes. Hoe productiever ze zijn, des te meer kunnen ze aanschaffen, want alles ter vermaack ende ontspanning moet komen van wat ZIJ verdienen, niet gesubsidieerd dus. Netjes om 6 uur een avondmaaltje en om half tien gaat het licht uit.

En dat braaf tot hun dood. Zo zijn deze lieden productief voor de maatschappij, maar doen ze er niet meer aan mee. Zoals het hoort, want ze hebben blijk gegeven niet in staat te zijn om zich tussen normale mensen te begeven.

beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:44:12 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49179895
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:08 schreef Knipoogje het volgende:

Deze mensen horen niet in de maatschappij thuis. Wat doe je dus? Ergens in een verlaten gebied een groot kamp (geen concentratiekamp!) met een flink hek. Daar mogen deze mensen tot hun dood volgens een strict doch rechtvaardig regime een bijdrage leveren aan de maatschappij door ze netjes om 6 uur te wekken. Half acht tot 5 uur aan het werk te zetten (simpel doch nuttig en productief werk), met een paar rookpauzes. Hoe productiever ze zijn, des te meer kunnen ze aanschaffen, want alles ter vermaack ende ontspanning moet komen van wat ZIJ verdienen, niet gesubsidieerd dus. Netjes om 6 uur een avondmaaltje en om half tien gaat het licht uit.

En dat braaf tot hun dood. Zo zijn deze lieden productief voor de maatschappij, maar doen ze er niet meer aan mee. Zoals het hoort, want ze hebben blijk gegeven niet in staat te zijn om zich tussen normale mensen te begeven.

dus wél een concentratiekamp, maar geen vernietigingskamp.

ze mogen van mij ook organen en ledematen verwijderen, maar niet dodelijk. zodat de beesten weer een leven kunnen terug geven.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49180051
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:44 schreef zoalshetis het volgende:
dus wél een concentratiekamp, maar geen vernietigingskamp.

ze mogen van mij ook organen en ledematen verwijderen, maar niet dodelijk. zodat de beesten weer een leven kunnen terug geven.
Met een kamp is mijns insziens niets mis mee, zolang er maar geen martelpraktijken of hongersnood heerst. Als NL een stukje Siberie huurt van de Russen... goeie zaak
pi_49181456
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 05:24 schreef Reporter het volgende:

[..]

Hilarisch dat het voornamelijk pro joden en of joden allochtonen van alles uitmaken/ in de schoenen schuiven en vooral name met haat creeren jegens bevolkingsgroepen /zwarten. Hoe grappig het ook klinkt, de nieuwe nazi's zijn geborene joden en pro joden.
jou gekozen email adres zegt genoeg over je eigen persoonlijkheid. mafia clan. jij wel
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:19:10 #168
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49181469
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:08 schreef Knipoogje het volgende:

Het hangt natuurlijk af van de preciese invulling. Je kunt ze ook helemaal vrij laten; het enige wat je doet is om de dag wat voedselpakketten over het hek slingeren. Verder mogen ze zelf bedenken hoe ze hun maatschappij inrichten.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:40:41 #169
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_49182407
Lynchen die kneus. Walgelijk.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:45:48 #170
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49182623
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 04:38 schreef StefanP het volgende:
Laat het de linkse fokkertjes maar niet horen, want dan krijg je meteen hun schuimbekkende tirades over die smerige joden te horen. Ja, ze zijn zo multicultureel.... totdat het om Israel of joden gaat - berg je dan maar. En in andere topics lekker hypocriet mensen voor racist uitmaken omdat ze kritiek hebben op moslims.
Ik vroeg je eerder in dit topic wat je hiervan vond.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:00:38 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49183254
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:25 schreef Netwerken het volgende:

[..]

wenden ?

ga je me dan ook pijpen als ik naar je toe kom?
je doet net of bsb de hoofddader is. dat terwijl hij volmondig zijn ongenoegen uit. ik snap het even niet meer.

zullen we ons wenden tot het topic?
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:21:17 #172
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_49184153
Volgens mij heeft de afschaffing van de dienstplicht indirect tot gevolg dat dit soort geweld toeneemt. Dit soort lui hadden in hun diensttijd leren omgaan met autoriteit, discipline en respect. De dienstplicht temt de honden.
pi_49185727
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:19 schreef gronk het volgende:

[..]

Het hangt natuurlijk af van de preciese invulling. Je kunt ze ook helemaal vrij laten; het enige wat je doet is om de dag wat voedselpakketten over het hek slingeren. Verder mogen ze zelf bedenken hoe ze hun maatschappij inrichten.
Daar zou ik ook voor zijn. Beetje lastig natuurlijk m.b.t. vrouwelijke criminelen, want die worden vast het sexslaafje van de 'sterksten'. Maar goed, je kun het ook zo doen dat er altijd en overal camera's zijn en als je je misdraagt in het hoofdkamp je vervolgens in isolatie terecht komt.
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:10:54 #174
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49186342
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:57 schreef Knipoogje het volgende:

Daar zou ik ook voor zijn. Beetje lastig natuurlijk m.b.t. vrouwelijke criminelen, want die worden vast het sexslaafje van de 'sterksten'. Maar goed, je kun het ook zo doen dat er altijd en overal camera's zijn en als je je misdraagt in het hoofdkamp je vervolgens in isolatie terecht komt.
Neu, ik zou er voor gaan dat dat kamp zeg maar 'n libertair experiment wordt. Dus geen ingrijpen van buitenaf, iedereen moet 't maar op z'n eentje zien te rooien. Of samenwerkingsverbanden aangan. Waarom moet je psychopaten tegen andere psychopaten beschermen? Het lijkt me de ideale manier om ze duidelijk te maken wat ze anderen hebben aangedaan.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:44:59 #175
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_49187787
Ziek...bij de beesten af.
Die hoeven alle 5 nooit meer terug te keren in de maatschappij.
Gemiep over afkomst en dergelijke bewaren we wel tot aan de rechtzitting (een vergelijkbare mp3-speler moord - in Belgie heeft dit recentelijk nog bewezen). Dat je beter even kunt wachten voordat je weer een topic krijgt van "Zie je wel".
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:52:23 #176
89730 Drugshond
pi_49188172
quote:
Bron : Vlaams Belang
Beelden uit de Brusselse metro

07.05.2007 17.59u - Eind april werd een achtenveertigjarige man in het metrostation Delta in Oudergem het slachtoffer van een jeugdbende. De man ligt momenteel in coma in het ziekenhuis. De daders zijn “jongeren” uit Watermaal-Bosvoorde en Oudergem. Ze zijn gearresteerd, maar we weten niet of ze nog in voorarrest zitten. De media hebben aan deze overval niet veel aandacht besteed. Geweld in Brussel is helaas zo gewoon en zo banaal dat het nog maar nauwelijks nieuwswaarde heeft. Maar gisteren kreeg deze misdaad plots wel nieuwswaarde. Dat komt omdat VTM een filmfragment heeft uitgezonden waarop die overval met alle gruwelijke details te zien is. De opname, gemaakt door bewakingscamera’s, toont hoe vijf “jongeren” de man halfdood schoppen. Eerst laten ze hem struikelen. Als hij op de grond ligt, schoppen ze hem in zijn gezicht. Ze stelen zijn portefeuille en zelfs terwijl hij bewusteloos neerligt, blijven ze hem schoppen. Men ziet zelfs hoe een van de daders met beide voeten tegelijk op de rug van de man springt. Zelfs als de andere “jongeren” al wegwandelen, blijft één misdadiger nog op het slachtoffer schoppen en trappen. Minutenlang. Ja, het is gruwelijk beeldmateriaal. Het toont de rauwe, wrede werkelijkheid achter de steriele cijfers en statistieken. Het laat de moordenaars zien zoals ze werkelijk zijn: cynische beulen die zomaar voor de lol een mensenleven verwoesten. Dat filmfragment veroorzaakte een storm van verontwaardiging.

Maar vreemd genoeg was die verontwaardiging niet gericht tegen die sadistische beulen, en ook niet tegen het lakse Belgische justitiebeleid, maar tegen VTM. De federale politie stelde een pv wegens schending van het onderzoek en inbreuk op de privacy. Het parket zal een onderzoek tegen VTM beginnen. Ook de Brusselse verkeerspolitie stelde een pv op. Er woordvoerder van VTM beet goed van zich af: "Noem het bijna een noodkreet van de mensen die bij de MIVB werken. De agressie neemt toe, en toch verandert er niets aan de situatie. Deze agressie tart alle verbeelding, maar waarom krijgt het veiligheidspersoneel bij MIVB nog altijd niet meer middelen?" En waarom treedt justitie niet harder op tegen zulke jeugdbenden?

Met die juridische acties tegen VTM schiet men op de boodschapper, maar men probeert de boodschap te negeren. De spoorwegpolitie protesteerde tegen die uitzending, met het povere argument dat zo’n lynchpartij zelfs in de Brusselse metro uitzonderlijk was, en dat de filmopnamen een vertekend beeld gaven. Natuurlijk zijn deze beelden niet representatief voor de Brusselse metro. Niemand heeft dat ooit beweerd.

Maar nieuws bestaat nu eenmaal voor een groot deel uit feiten die hun nieuwswaarde juist krijgen doordat ze niet representatief zijn, maar in één of ander opzicht uitzonderlijk. De belangrijkste vraag die men zich bij een nieuwsbericht telkens opnieuw moet stellen is niet: “Is dat representatief?” Het is wel: “Is dit waar?” En de beelden die op dit filmfragment werden getoond, waren helaas geen fictie en geen manipulatie, maar ongefilterde, rauwe realiteit. Het soort realiteit dat de overheid krampachtig voor ons verborgen probeert te houden.
Geeft wel enige stof tot overdenken als je de laatste 3 alinea's leest.
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:56:53 #177
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49188396
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:52 schreef Drugshond het volgende:

[..]

ik had nooit gedacht dat belgië op amsterdam lijkt.
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:05:14 #178
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49188803
quote:
Shoot the messenger.

En nóg een teken van een tot in de wortels verziekte samenleving. Eigen hachje redden, en op de koop toe nog schermen met misplaatste privacy-wetgeving.

België, dat is toch het land waar Dutroux aan de waakzame blik van de veldwachter kon ontsnappen. Waar gevangenen naar de hoeren mogen bij wijze van reïntegratieproject?

België lijdt aan de Hollandse ziekte, waar ons land net een beetje van genezen lijkt te zijn.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:08:12 #179
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49188943
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:05 schreef Ringo het volgende:

[..]

Shoot the messenger.

En nóg een teken van een tot in de wortels verziekte samenleving. Eigen hachje redden, en op de koop toe nog schermen met misplaatste privacy-wetgeving.

België, dat is toch het land waar Dutroux aan de waakzame blik van de veldwachter kon ontsnappen. Waar gevangenen naar de hoeren mogen bij wijze van reïntegratieproject?

België lijdt aan de Hollandse ziekte, waar ons land net een beetje van genezen lijkt te zijn.
ik denk dat belgië liever geen vlaamsblok stemmers ziet dan de realiteit.
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:29:29 #180
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49189911
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat belgië liever geen vlaamsblok stemmers ziet dan de realiteit.
Ben zeker geen fan van VB, maar dit soort vunzige politieke correctheid doet me smachten naar een radicale paradigma-shift. Het sociale paradijs ver voorbij.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:30:56 #181
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49189971
quote:

[..]

Ik moet zeggen dat Vlaams Belang hier wel punten scoort.
pi_49190045
Op internet kan ik er verder trouwens ook weinig over vinden. Alleen die site van Vlaams Belang, verder niks.
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:49:34 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49190663
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:29 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ben zeker geen fan van VB, maar dit soort vunzige politieke correctheid doet me smachten naar een radicale paradigma-shift. Het sociale paradijs ver voorbij.
eensch. als dit zo doorgaat en in de doofpot komt is het op een gegeven moment bijna vragen om volksgerechten. iets wat niemand wil natuurlijk.
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:50:24 #184
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49190698
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:32 schreef Soul79 het volgende:
Op internet kan ik er verder trouwens ook weinig over vinden. Alleen die site van Vlaams Belang, verder niks.
ja dat zegt dus wel genoeg idd. electoraal afdekken van wanstaltige feiten. en ik maar denken dat de pvda hier patent op had.
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:51:36 #185
89730 Drugshond
pi_49190747
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:29 schreef Ringo het volgende:

[..]

Same here, te veel populisme maar het bericht slaat de plank wel raak. Je kunt jezelf nu gaan afvragen wie er nu vieze handjes maakt. Normaal zou ik mijn twijfels hebben bij een dergelijke bron, deze keer iets minder.
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:54:06 #186
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_49190835
quote:

[..]

Eén smiley zegt genoeg: .

Maar voor de zekerheid maar wat meer.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:40:43 #187
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49192338
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:25 schreef Netwerken het volgende:
* deleted *
Ik vind het van ondergeschikt belang wat de afkomst van zowel de daders als de slachtoffers is: ik heb medelijden met het slachtoffer en veracht en de daders.

²

[ Bericht 11% gewijzigd door Drugshond op 09-05-2007 20:38:18 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:47:59 #188
89730 Drugshond
pi_49192603
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:25 schreef Netwerken het volgende:
* deleted *
Lees mijn bericht van een paar postings terug eens. Nu al vingerwijzen is not done.
Heeft op dit moment ook weinig discussiewaarde.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:51:15 #189
3542 Gia
User under construction
pi_49192719
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:55 schreef Mrln het volgende:

[..]

doet mij idd aan Rene Steegmans denken
Waren het bij Meindert Tjoelke niet gewoon blanke hollanders?
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:56:12 #190
3542 Gia
User under construction
pi_49192881
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:10 schreef gronk het volgende:

[..]

Neu, ik zou er voor gaan dat dat kamp zeg maar 'n libertair experiment wordt. Dus geen ingrijpen van buitenaf, iedereen moet 't maar op z'n eentje zien te rooien. Of samenwerkingsverbanden aangan. Waarom moet je psychopaten tegen andere psychopaten beschermen? Het lijkt me de ideale manier om ze duidelijk te maken wat ze anderen hebben aangedaan.
Gewoon allemaal, zowel mannen als vrouwen, verkrachters, moordenaars en overig crimineel tuig, allemaal in een aparte gemeenschap, met een groot hek. En overal camera's zodat wij lekker van achter ons pc'tje kunnen inloggen om te kijken hoe ze het met elkaar rooien.

Soort BigBrother, dus. Gaat gegarandeert kijkcijfers scoren!!
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:23:07 #191
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49193815
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Gewoon allemaal, zowel mannen als vrouwen, verkrachters, moordenaars en overig crimineel tuig, allemaal in een aparte gemeenschap, met een groot hek. En overal camera's zodat wij lekker van achter ons pc'tje kunnen inloggen om te kijken hoe ze het met elkaar rooien.

Soort BigBrother, dus. Gaat gegarandeert kijkcijfers scoren!!
Precies! Dat cameratoezicht zorgt er ook voor dat je *geheid* weet dat 't veilig blijft. D'r zal altijd wel een 'pedo-watch' zijn, die 24 uur per dag die camera's volgen, om zeker te weten dat ze niet stiekem ergens een uitbraakpoging plannen.

Daarnaast denk ik dat die jongens *heel* snel zullen oppikken dat, als er geen maatschappij voor ze is die kutklussen voor ze regelt, dat ze dat dan zelf zullen moeten doen. Ik verwacht dat binnen een maand de fysiek wat zwakkere psychopaten zijn 'gepromoveerd' tot schoonmakers en vuilnisophalers. Met een superstrakke CAO
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:42:32 #192
3542 Gia
User under construction
pi_49194485
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:23 schreef gronk het volgende:

[..]

Precies! Dat cameratoezicht zorgt er ook voor dat je *geheid* weet dat 't veilig blijft.
Och, het hoeft niet veilig te zijn!! Een moord of een verkrachting op zijn tijd zijn weer mooie plaatjes, toch?

We leggen gewoon een maatschappij aan zoals bij Settlers. Met wat boerderijtjes, een bakker, een molenaar, veeboeren, slachthuizen (ook halal, uiteraard), kleermaker, enz..... Niet werken = geen geld = geen eten, behalve wat je zelf in de jungle bij elkaar vangt, vist of verzamelt. Leidt geheid tot diefstal en wij hebben weer mooie plaatjes.

Kunnen we ook nog een prijsvraag aan verbinden. Wie een crimineel feit opmerkt kan mooie prijzen winnen.

Ik zie er wel wat in.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:47:52 #193
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49194668
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Och, het hoeft niet veilig te zijn!! Een moord of een verkrachting op zijn tijd zijn weer mooie plaatjes, toch?
Oh, *binnen* dat terrein van, zeg, 1x1km mag 't zo onveilig zijn als de nete. Zolang ze maar binnen blijven. Het laatste wat je wilt is een club van 50 psychopaten die ontsnappen. Het idee wat ik heb is dat je die jongens 'dumpt' in dat gebied, en dat er alleen wat infrastructuur is (huizen enzo), en verder niets. Als ze iets willen, dan zullen ze dat zelf moeten maken.

Ze krijgen dagelijks een basispakket voedsel, op basis van het aantal 'inmates', en daar moeten ze het mee doen. Geen bewaking binnen; alleen bewaking rond het hek.

Zeg maar, australie in het klein.
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:39:27 #194
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49198940
een jongen hadden ze nog niet te pakken geloof ik. ik mag hopen dat dat niet die imbeciel is die maar blijft schoppen.
pi_49203072
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:05 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het Dutroux-Belgie bestaat al lang niet meer. Het politieapparaat is helemaal hervormd: de rijkswacht bestaat gewoon niet meer, er is nu nog enkel lokale en federale politie (die geen gescheiden organisaties meer zijn). De politie doet uitstekend werk. Bij vermissingen schiet het hele politieapparaat onmiddellijk in werking met meestal snel resultaten. Ze beschikken over modern materieel (allernieuwste voertuigen, vaartuigen, heli's, wapens, enz) Niks dan lof over de Belgische (Vlaamse) politie anno 2007.

Het probleem zit echter bij JUSTITIE. Daar is nog BITTERWEINIG veranderd! Rechters lijken nog steeds niet in dezelfde wereld te leven als de bevolking. 'Straffen' bestaat haast niet meer. Als je je verkeerd parkeert heb je bijna meer problemen dan als je iemand aftuigt op straat. Daders worden omringd door advocaten (desnoods op kosten van de staat), worden psychologisch bijgestaan, krijgen therapie, enz...

Celstraffen onder de 6 maand worden zelfs niet meer uitgevoerd wegens overvolle gevangenissen. Dit is pure straffeloosheid!

Hoe vaak gaat het niet zo: de politie doet veel moeite om een crimineel te vatten, en justitie zet hem dezelfde dag weer op straat. Je zal maar één van die politiemensen zijn die al de moeite gedaan hebben!

Er wordt in Vlaanderen al langer gelpeit om justitie te splitsen (dwz een aparte Vlaamse en Waalse justitie te maken), omdat men in Wallonie veel lakser is met straffen, terwijl Vlaanderen duidelijk een strenger beleid vraagt. De minister van justitie is niet voor niks al jaren de Waalse minister Onkelinckx (die nota bene geen deftig woord Nederlands spreekt!)
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:00:30 #196
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49203268
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:56 schreef Frederic het volgende:

[..]

Het Dutroux-Belgie bestaat al lang niet meer. Het politieapparaat is helemaal hervormd: de rijkswacht bestaat gewoon niet meer, er is nu nog enkel lokale en federale politie (die geen gescheiden organisaties meer zijn). De politie doet uitstekend werk. Bij vermissingen schiet het hele politieapparaat onmiddellijk in werking met meestal snel resultaten. Ze beschikken over modern materieel (allernieuwste voertuigen, vaartuigen, heli's, wapens, enz) Niks dan lof over de Belgische (Vlaamse) politie anno 2007.

Het probleem zit echter bij JUSTITIE. Daar is nog BITTERWEINIG veranderd! Rechters lijken nog steeds niet in dezelfde wereld te leven als de bevolking. 'Straffen' bestaat haast niet meer. Als je je verkeerd parkeert heb je bijna meer problemen dan als je iemand aftuigt op straat. Daders worden omringd door advocaten (desnoods op kosten van de staat), worden psychologisch bijgestaan, krijgen therapie, enz...

Celstraffen onder de 6 maand worden zelfs niet meer uitgevoerd wegens overvolle gevangenissen. Dit is je puurste straffeloosheid!

Hoe vaak gaat het niet zo: de politie doet veel moeite om een crimineel te vatten, en justitie zet hem dezelfde dag weer op straat. Je zal maar één van die politiemensen zijn die al de moeite gedaan hebben!

Er wordt in Vlaanderen al langer gelpeit om justitie te splitsen (dwz een aparte Vlaamse en Waalse justitie te maken), omdat men in Wallonie veel lakser is met straffen, terwijl Vlaanderen duidelijk een strenger beleid vraagt. De minister van justitie is niet voor niks al jaren de Waalse minister Onkelinckx (die nota bene geen deftig woord Nederlands spreekt!)
duidelijk verhaal van een belg.

wat staat er te wachten voor belgië als ze zelfs dit soort incidenten niet durven laten zien? wat denk je dat de straffen van de belgische rechters zijn (die mij verdacht veel als nederlandse rechters doen overkomen uit je verhaal) voor zulk een brute beroving en moord?
pi_49204047
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]
wat denk je dat de straffen van de belgische rechters zijn (die mij verdacht veel als nederlandse rechters doen overkomen uit je verhaal) voor zulk een brute beroving en moord?
Mijn prognose is dat enkel de hoofddader iets zal krijgen dat op een straf lijkt. De rest zal er wellicht vanaf komen met iets 'voorwaardelijks' wegens het 'niet-helpen-van-een-persoon-in-nood'.

Ik vermoed wel dat -gezien de brutaliteit van de overval- de straf redelijk zwaar kan zijn voor de hoofddader, mits hij een rechter treft die tekenen van menselijkheid vertoont. Over het aantal jaar kan ik me niet uitspreken, maar als meneertje een beetje braaf is in de gevangenis zal hij na een paar jaartjes wel weer vrolijk de gevangenisdeur achter zich dicht kunnen slaan..."justitie" kennende. Er moet immers snel plaats gemaakt worden voor nieuw tuig.
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:00:53 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49209133
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Frederic het volgende:

[..]

Mijn prognose is dat enkel de hoofddader iets zal krijgen dat op een straf lijkt. De rest zal er wellicht vanaf komen met iets 'voorwaardelijks' wegens het 'niet-helpen-van-een-persoon-in-nood'.

Ik vermoed wel dat -gezien de brutaliteit van de overval- de straf redelijk zwaar kan zijn voor de hoofddader, mits hij een rechter treft die tekenen van menselijkheid vertoont. Over het aantal jaar kan ik me niet uitspreken, maar als meneertje een beetje braaf is in de gevangenis zal hij na een paar jaartjes wel weer vrolijk de gevangenisdeur achter zich dicht kunnen slaan..."justitie" kennende. Er moet immers snel plaats gemaakt worden voor nieuw tuig.
er waren meer laffe belgen die die man, tijdens de beroving brute moord, bewusteloos schopten. die mogen ook flink brommen denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door zoalshetis op 10-05-2007 00:05:57 ]
pi_49211494
Oh mijn god.. Mijn hart deed echt pijn bij het zien van de beelden.
Maar goed dat deze beelden er zijn. Geen rechter kan dit bewijsmateriaal zien zonder te realiseren dat deze gasten, en vooral die klootzak die doorgaat, ZWAAR gestraft moeten worden.
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  donderdag 10 mei 2007 @ 08:06:11 #200
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49213838
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:42 schreef Gia het volgende:

[..]

We leggen gewoon een maatschappij aan zoals bij Settlers. Met wat boerderijtjes, een bakker, een molenaar, veeboeren, slachthuizen (ook halal, uiteraard), kleermaker, enz..... Niet werken = geen geld = geen eten, behalve wat je zelf in de jungle bij elkaar vangt, vist of verzamelt. Leidt geheid tot diefstal en wij hebben weer mooie plaatjes.

Kunnen we ook nog een prijsvraag aan verbinden. Wie een crimineel feit opmerkt kan mooie prijzen winnen.

Ik zie er wel wat in.
Ik kan een heel betoog houden, wat men in 1516 tegen dit soort uitspraken ook al deed, maar ik voel mij niet gemotiveerd om meer dan ' ' te doen. Ik heb het nare gevoel dat je dit serieus meent.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_49216722
Wat een beesten
pi_49217124
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:34 schreef Omaha het volgende:
Wat een beesten
dat zijn geboren beesten. hoerenzonen. alsof ze uit de anus van hun moers zijn getrokken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')