ik heb hem gewoon met spelfout en al hierheen geschoptquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:34 schreef schatje het volgende:
Gedaan MissyMirjaM.
Als het sporadisch zou voorkomen zouden wij er geen moeite mee hebben. Dat jij wel duidelijk leesbaar en zonder caps kunt posten bewijst overigens deze poster van jou in dit zelfde topic:quote:Op zondag 2 december 2007 20:12 schreef jovink het volgende:
ik vind het een beetje raar want het komt maar sporadisch voor, en mijn typgebrek heeft te maken met mijn dyslexie..
Je kunt het welquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:00 schreef jovink het volgende:
Hadden jullie er last van? wat maakt het uit. Alle actieve posters vonden dat het leuk ging en er werd vaak genoeg over mode e.d gepraat.
Je gaat toch niet urenlang met elkaar praten over wat voor spijkerbroek je het mooist vind, net zoals ze bij de brommer sc ook niet alleen maar hebben over grote of kleine tandwielen. Verder heb ik nog nooit iemand hier in feedback zien klagen over ons.
Dit topic is speciaal in het leven geroepen om het offtopic te beperken in andere delen van het fora. Want dat is toch de grondslag van een slowchat lijkt me. Ik vind het dan ook een rare keuze om dit topic te sluiten...En ik weet wel zeker dat de rest van de vaste posters het hier volledig mee eens is.
hij staat onderaan, wie kijkt daar nouquote:Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Enquête PartyWallet
Kan die link naar die *SPAM* niet weg
helaas, het is nu eenmaal zo dat er veel werd gescholden, en de SC was veel meer UVT georiënteerd dan LIF georiënteerd.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:14 schreef D.zire het volgende:
laten we weer beginnen. Lif.sc was gegroeit imo redelijk wat nieuwe posters. Het was dus meer lif georienteerd worden en dan gaat ie toch weer dicht. Zeg gewoon dat je een tyfus hekel aan ons hebt schatje want deze argumenten die je nu gebruikt gaan ook nergens meer over.
Om een zeer wijs persoon te quoten. Daarbij zie ik mensen amper meer schelden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:00 schreef jovink het volgende:
Hadden jullie er last van? wat maakt het uit. Alle actieve posters vonden dat het leuk ging en er werd vaak genoeg over mode e.d gepraat.
Je gaat toch niet urenlang met elkaar praten over wat voor spijkerbroek je het mooist vind, net zoals ze bij de brommer sc ook niet alleen maar hebben over grote of kleine tandwielen. Verder heb ik nog nooit iemand hier in feedback zien klagen over ons.
Dit topic is speciaal in het leven geroepen om het offtopic te beperken in andere delen van het fora. Want dat is toch de grondslag van een slowchat lijkt me. Ik vind het dan ook een rare keuze om dit topic te sluiten...En ik weet wel zeker dat de rest van de vaste posters het hier volledig mee eens is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |