Ook nog even reageren, vandaag de hele dag naar bevrijdingsfestival geweest dus niet kunnen reageren, ik hoorde in de auto dat Leo terug komt.
Ik heb zoals wel vaker met aankopen en beslissingen van het Feyenoord bestuur dit seizoen een heel dubbel gevoel bij het besluit om Beenhakkert weer terug te halen. Ook al is het voor waarschijnlijk maar 2 wedstrijden
Ik zal altijd respect voor hem hebben omdat hij ons kampioen maakte in 1999, en ook door de manier waarop.
Ook geloof ik wel dat hij diep in zijn hart Rotterdammert is, maar de overstap naar ajax meteen nadat hij bij Feyenoord zat, kan ik hem toch niet zomaar vergeven.
Dat vond (en vindt ik nog steeds) erg hypocriet van hem, al heeft hij gelijk dat vrijwel niemand in het voetbal nog echt clubgebonden is en nog een uitgesproken clubliefde heeft oid. Maar dan had hij niet zo moeten verkondigen toen hij bij Feyenoord kwam in 1998 dat hij 'weer thuis was.' in ieder geval.
Denk wel dat het een goeie is om de selectie snel weer bij de les te krijgen, en er flink de bezem door te halen. Het maakt me wel nieuwsgierig naar de komende ontwikkelingen. Laat hij bepaalde spelers die onder Koeman vaste krachten waren nu op de bank, of zelfs helemaal buiten de selectie of gaat hij het doen met dezelfde 11 die onder Koeman meestal speelden.
Verder las ik in het vorige topic nog de 7 namen die horen bij de 'talent pool.'
Maar ik mis eigenlijk Vlaar, Castelen, Greene en/of Tiendalli, Ekramy en wellicht Buijs omdat ik dat in potentie ook een goeie vindt.
Waarom Mulder, Wijnaldum, Biseswar, Vincken en Bruins hierin betrekken terwijl zij zich zelfs nog als aanstormend talent moeten bewijzen. Bij Vlaar, Castelen, Greene, Tiendalli en Buijs heb ik veel meer het idee dat dit potentievolle spelers zijn, die dit oook al hebben laten zien. Drenthe en de Guzman staan uiteraard wel terecht in die talent pool.
Dus zal mij benieuwen welke optimist bereid is geld te steken in die 'talent pool.'
[ Bericht 1% gewijzigd door Tomatenboer op 06-05-2007 01:32:10 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith