abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49046047
pi_49046072
Het lek is boven
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49046162
Don Leo! Die heb ik ooit nog eens gebeld voor een interview, toen ik in groep 8 zat. (Was in 't kampioensjaar. Bedenk me ook helaas, dat dat dus al heel lang geleden is. ) Ik kreeg eerst zo'n secretaresse en toen vroeg ik of ik Leo Beenhakker mocht spreken en tot mijn verbazing werd ik gelijk doorgeschakeld.

Hij had helaas geen tijd.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_49047182
Leo is inderdaad weer thuis. Waar 'ie hoort: in de Kuip.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 mei 2007 @ 21:43:10 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49047313
voor 1 wedstrijd in rotterdam en 1 in groningen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_49047430
Hopelijk weten ze 'm voor langere tijd te strikken en behalen we weer een titel.
pi_49047631
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 17:36 schreef g4st het volgende:

[..]

Ben jij nou een kerel die op z'n vriendins account post ofzo?
Nee hoor heb gewoon een hekel aan die gezinnetjes die 1x in het jaar met z´n allen naar de kuip gaan, de ballen verstand hebben van Feijenoord en de hele tijd door de wedstijd heen lullen.
pi_49047926
Vind het toch een goede zet
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  zaterdag 5 mei 2007 @ 22:08:06 #10
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_49048003
tvp Vind het wel een slimme zet om Leo aan te stellen
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_49048099
quote:
Leo Beenhakker ging voor NOS radio voor het eerst in op zijn aanstelling bij Feyenoord als interim-coach. "Ik moet me maandag in De Kuip melden, heb ik begrepen. Het is maximaal maar voor twee weken. Dat is wel heel erg kort. Noem mij dan ook maar Adje-interim", grinnikte de 64-jarige Leo Beenhakker.
Feyenoord Netwerk

"Tegen sommige dingen in het leven kun je geen nee zeggen. 'Dit is er zo een."

Bang voor negatieve reacties van de fans is hij niet. "Ach, wij zijn allemaal toch professionals? Geen speler of trainer blijft zijn hele leven lang bij dezelfde club. Het gaat nu ook niet om namen, personen of achtergronden. Het gaat om Feyenoord. Zo'n instelling zullen de fans ook moeten opbrengen, anders kunnen ze zichzelf geen supporter van Feyenoord noemen."
pi_49049028
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:

Bang voor negatieve reacties van de fans is hij niet. "Ach, wij zijn allemaal toch professionals? Geen speler of trainer blijft zijn hele leven lang bij dezelfde club. Het gaat nu ook niet om namen, personen of achtergronden. Het gaat om Feyenoord. Zo'n instelling zullen de fans ook moeten opbrengen, anders kunnen ze zichzelf geen supporter van Feyenoord noemen."
Zo, meteen het halve legioen op de kast
Maar hij slaat wel de spijker op z'n kop.
Woo-loo-loo!
pi_49050103

[ Bericht 100% gewijzigd door Ruud op 05-05-2007 23:29:48 ]
pi_49050116
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:29 schreef ruud_fr het volgende:
Je hebt 't niet zo op God Leo? Waar was jij in 98/99?
pi_49050208
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Je hebt 't niet zo op God Leo?
verrader is het
quote:
Waar was jij in 98/99?
thuis
pi_49050440
Nou, ik vind 'm een held. Als je Feyenoord kampioen maakt, ben je onsterfelijk.
pi_49051112
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Je hebt 't niet zo op God Leo? Waar was jij in 98/99?
Op de Coolsingel, en ik ben hem dankbaar voor de titel, maar het blijft een huichelaar.
  zondag 6 mei 2007 @ 00:15:52 #18
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_49051394
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nou, ik vind 'm een held. Als je Feyenoord kampioen maakt, ben je onsterfelijk.
Ongeveer ja
pi_49051474
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 22:45 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Zo, meteen het halve legioen op de kast
Dan moet ie gewoon zijn kop houden over "dat ie weer thuis is etc" als het zo'n professional is.
Feijenoord Rotterdam
pi_49051527
quote:
"Bang voor negatieve reacties van de fans is hij niet. "Ach, wij zijn allemaal toch professionals? Geen speler of trainer blijft zijn hele leven lang bij dezelfde club. Het gaat nu ook niet om namen, personen of achtergronden. Het gaat om Feyenoord. Zo'n instelling zullen de fans ook moeten opbrengen, anders kunnen ze zichzelf geen supporter van Feyenoord noemen."

ik zou zeggen goodluck.
  zondag 6 mei 2007 @ 00:22:06 #21
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_49051555
Zo moet niet gekker worden
  zondag 6 mei 2007 @ 01:11:31 #22
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49052673
Leo ik hoop dat het je lukt maar vrees met grote vrezen
pi_49052949
Ook nog even reageren, vandaag de hele dag naar bevrijdingsfestival geweest dus niet kunnen reageren, ik hoorde in de auto dat Leo terug komt.

Ik heb zoals wel vaker met aankopen en beslissingen van het Feyenoord bestuur dit seizoen een heel dubbel gevoel bij het besluit om Beenhakkert weer terug te halen. Ook al is het voor waarschijnlijk maar 2 wedstrijden

Ik zal altijd respect voor hem hebben omdat hij ons kampioen maakte in 1999, en ook door de manier waarop.

Ook geloof ik wel dat hij diep in zijn hart Rotterdammert is, maar de overstap naar ajax meteen nadat hij bij Feyenoord zat, kan ik hem toch niet zomaar vergeven.

Dat vond (en vindt ik nog steeds) erg hypocriet van hem, al heeft hij gelijk dat vrijwel niemand in het voetbal nog echt clubgebonden is en nog een uitgesproken clubliefde heeft oid. Maar dan had hij niet zo moeten verkondigen toen hij bij Feyenoord kwam in 1998 dat hij 'weer thuis was.' in ieder geval.

Denk wel dat het een goeie is om de selectie snel weer bij de les te krijgen, en er flink de bezem door te halen. Het maakt me wel nieuwsgierig naar de komende ontwikkelingen. Laat hij bepaalde spelers die onder Koeman vaste krachten waren nu op de bank, of zelfs helemaal buiten de selectie of gaat hij het doen met dezelfde 11 die onder Koeman meestal speelden.

Verder las ik in het vorige topic nog de 7 namen die horen bij de 'talent pool.'
Maar ik mis eigenlijk Vlaar, Castelen, Greene en/of Tiendalli, Ekramy en wellicht Buijs omdat ik dat in potentie ook een goeie vindt.

Waarom Mulder, Wijnaldum, Biseswar, Vincken en Bruins hierin betrekken terwijl zij zich zelfs nog als aanstormend talent moeten bewijzen. Bij Vlaar, Castelen, Greene, Tiendalli en Buijs heb ik veel meer het idee dat dit potentievolle spelers zijn, die dit oook al hebben laten zien. Drenthe en de Guzman staan uiteraard wel terecht in die talent pool.

Dus zal mij benieuwen welke optimist bereid is geld te steken in die 'talent pool.'

[ Bericht 1% gewijzigd door Tomatenboer op 06-05-2007 01:32:10 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_49053948
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 22:45 schreef BobbyHill het volgende:

[..]
Precies. Ik vind niet dat we moeten kijken naar het verleden van iemand. Voor Feyenoord is het gewoon nodig dat er een goede trainer komt te zitten. En Leo is gewoon een goede trainer.
pi_49053993
Mulder

Zijn ouders wonen hier nog geen 3 km vandaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')