Nee hoor heb gewoon een hekel aan die gezinnetjes die 1x in het jaar met z´n allen naar de kuip gaan, de ballen verstand hebben van Feijenoord en de hele tijd door de wedstijd heen lullen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:36 schreef g4st het volgende:
[..]Ben jij nou een kerel die op z'n vriendins account post ofzo?
quote:Leo Beenhakker ging voor NOS radio voor het eerst in op zijn aanstelling bij Feyenoord als interim-coach. "Ik moet me maandag in De Kuip melden, heb ik begrepen. Het is maximaal maar voor twee weken. Dat is wel heel erg kort. Noem mij dan ook maar Adje-interim", grinnikte de 64-jarige Leo Beenhakker.
Feyenoord Netwerk
"Tegen sommige dingen in het leven kun je geen nee zeggen. 'Dit is er zo een."
Bang voor negatieve reacties van de fans is hij niet. "Ach, wij zijn allemaal toch professionals? Geen speler of trainer blijft zijn hele leven lang bij dezelfde club. Het gaat nu ook niet om namen, personen of achtergronden. Het gaat om Feyenoord. Zo'n instelling zullen de fans ook moeten opbrengen, anders kunnen ze zichzelf geen supporter van Feyenoord noemen."
Zo, meteen het halve legioen op de kastquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
Bang voor negatieve reacties van de fans is hij niet. "Ach, wij zijn allemaal toch professionals? Geen speler of trainer blijft zijn hele leven lang bij dezelfde club. Het gaat nu ook niet om namen, personen of achtergronden. Het gaat om Feyenoord. Zo'n instelling zullen de fans ook moeten opbrengen, anders kunnen ze zichzelf geen supporter van Feyenoord noemen."
Je hebt 't niet zo op God Leo? Waar was jij in 98/99?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:29 schreef ruud_fr het volgende:
verrader is hetquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je hebt 't niet zo op God Leo?
thuisquote:Waar was jij in 98/99?![]()
Op de Coolsingel, en ik ben hem dankbaar voor de titel, maar het blijft een huichelaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je hebt 't niet zo op God Leo? Waar was jij in 98/99?![]()
Ongeveer jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nou, ik vind 'm een held. Als je Feyenoord kampioen maakt, ben je onsterfelijk.
Dan moet ie gewoon zijn kop houden over "dat ie weer thuis is etc" als het zo'n professional is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:45 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Zo, meteen het halve legioen op de kast
Maar hij slaat wel de spijker op z'n kop.
quote:"Bang voor negatieve reacties van de fans is hij niet. "Ach, wij zijn allemaal toch professionals? Geen speler of trainer blijft zijn hele leven lang bij dezelfde club. Het gaat nu ook niet om namen, personen of achtergronden. Het gaat om Feyenoord. Zo'n instelling zullen de fans ook moeten opbrengen, anders kunnen ze zichzelf geen supporter van Feyenoord noemen."
Precies. Ik vind niet dat we moeten kijken naar het verleden van iemand. Voor Feyenoord is het gewoon nodig dat er een goede trainer komt te zitten. En Leo is gewoon een goede trainer.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:45 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Maar hij slaat wel de spijker op z'n kop.
ikquote:Op zondag 6 mei 2007 09:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie gaan er eigenlijk nog naar Gruningen deze week?
Ik!!quote:Op zondag 6 mei 2007 01:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Dus zal mij benieuwen welke optimist bereid is geld te steken in die 'talent pool.'
Haha, zo zat ik bij De Graafschap - Feyenoord altijd in 't Graafschapvak.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:08 schreef smulder1991 het volgende:
IK gaa ook!, alleen niet in het Feyenoord vakaangezien ik in het noorden van het land woon en met een paar vrienden een Seizoenskaart heb bij de plaatselijke fc komt het me nu erg goed uit
![]()
OT: De OP moet aangepast worden denk ik, inverband met de technische staf?
dat denk jijquote:Op zondag 6 mei 2007 11:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, zo zat ik bij De Graafschap - Feyenoord altijd in 't Graafschapvak.![]()
Gelukkig zijn ze weer terug op 't hoogste niveau, altijd lachen als je daar als enige Feyenoorder zit.
![]()
Hmm, ik zag mezelf in ieder geval als enige springen en juichen...quote:
De 2-3 of 3-4 is kippenvel daar...quote:Op zondag 6 mei 2007 11:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hmm, ik zag mezelf in ieder geval als enige springen en juichen...Dat al die Graafschappers ook zo over hun schouder naar achteren keken van:
![]()
En ik:
![]()
![]()
Edit: Helaas was een van de laatste keren de wedstrijd waarin het 1-1 werd, geloof ik. Dat Pierre de bal vanuit een vrije trap op de lat schoot in de laatste minuut.![]()
Precies...altijd wel lastig daar. Misschien op 2004/2005 na. Toen werd het daar 2-7 en thuis 6-1. Maar goed, in dat jaar degradeerden ze ook. Tien jaar geleden was De Graafschap nog even goed als Feyenoord nu, ongeveer. Toen werden ze 8e.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De 2-3 of 3-4 is kippenvel daar...
Dat Vincken een basisplaats krijgt en dat Timmer de tyfus kan krijgen evenals Kolkkaquote:Op zondag 6 mei 2007 11:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja, kijken wat die te melden heeft
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat Vincken een basisplaats krijgt en dat Timmer de tyfus kan krijgen evenals Kolkka
ruud_frquote:Op zondag 6 mei 2007 12:35 schreef g4st het volgende:
Wie heeft die OP gemaakt? Mag idd aangepast worden
ach ik moet me maar een beetje in houden als feyenoord voorkomt want ik zit gelijk naast de zside, maar in de bus gaa ik ze dan gewoon hard uitlachenquote:Op zondag 6 mei 2007 11:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hmm, ik zag mezelf in ieder geval als enige springen en juichen...Dat al die Graafschappers ook zo over hun schouder naar achteren keken van:
![]()
En ik:
![]()
![]()
Edit: Helaas was een van de laatste keren de wedstrijd waarin het 1-1 werd, geloof ik. Dat Pierre de bal vanuit een vrije trap op de lat schoot in de laatste minuut.![]()
quote:De selectie en technische staf van Feyenoord hebben zich zaterdag gemeld op vakantiepark Het Meerdal in Limburg, voor het Feyenoord Family Event van Center Parcs. Samen met enkele honderden aanwezigen vermaakten zij zich onder een stralend zonnetje met diverse voetbalspelen. Natuurlijk was er voor de kinderen de mogelijkheid om met de spelers op de foto te gaan en om een handtekening te vragen.
De spelers kwamen vrijdagavond aan op het vakantiepark, waarna zij zaterdagochtend deelnamen aan spelletjes als pannavoetbal en penalty schieten. Zowel binnen als buiten konden de aanwezige kinderen meedoen aan diverse voetbalactiviteiten. Tegen de middag werden de spelers één voor één voorgesteld op een groot podium, waarbij de kinderen tevens al hun vragen mochten stellen.
Voor de spelers betekende het Family Event een welkome onderbreking in de voorbereiding op de komende wedstrijden tegen FC Groningen. Danny Buijs: 'Het is een fantastische opsteker voor ons dat er na zo'n seizoen nog zoveel supporters naar dit Family Event komen.'
Zo'n gezinnetje waren wij heul nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:54 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Nee hoor heb gewoon een hekel aan die gezinnetjes die 1x in het jaar met z´n allen naar de kuip gaan, de ballen verstand hebben van Feijenoord en de hele tijd door de wedstijd heen lullen.
Mijn moeder wilde nooit meequote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 14:02 schreef Happel het volgende:
Pfff, dat ken er ook nog wel bij, die vuile judas als interim-trainer.
Een sterk Feijenoord waar je met trots naar kijkt, inderdaad. Dat wordt al jaren systematisch naar de klote geholpen. Is het dan zo een probleem dat er mensen op de barricades gaan staan. De enige mensen die zich naar nog druk om schijnen te maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat idd.
Ik bedoel te zeggen dat de lol van het voetbal -want daar zou het toch om moeten draaien- al heel lang vergald wordt door een roedel idioten die in elke scheet reden zien om te slopen. En nu hebben ze het voor elkaar: Feyenoord eruit om dat geëikel in Frankrijk, elke keer negatief in het nieuws omdat er rellen zijn of (elke keer wéér) spandoeken hangen tegen "neuzen" die niet welkom zouden zijn, het eigen bestuur, spelers die het niet goed doen, ex-spelers die al dan niet moeten blijven. Het is al-tijd gezeik. En als er iets is wat investeerders niet willen, dan is het geassocieerd worden met bloedmongolen die intolerante, racistische en vernielzuchtige dingen uitbraken tussen het zuipen en bushokjes slopen door.
Kijk, dat je je ongenoegen uit: prima! Iedereen wil (hoop ik) toch hetzelfde: een sterk Feyenoord waar je met trots naar kijkt. Maar het omgekeerde is nu bereikt. Wie wil hier zijn vingers aan branden?
Ik zat te feesten gisteren.quote:
Voor de man die ons kampioen heeft gemaaktquote:Op zondag 6 mei 2007 14:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zat te feesten gisteren.
Maar hoezee, allemaal op de banken gaan staan voor de grootste leugenaar allertijden.
je hebt een berichtjequote:Op zondag 6 mei 2007 13:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde nooit mee![]()
En die van mij zijn nu nog te jong, over een paar jaar mag je je aan mij vergapen
Dat zei ik ook nietquote:
stoort een meisje zich daar aanquote:Op zondag 6 mei 2007 14:10 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet! Maar dat soort gezinnetjes zie je wel steeds vaker op de tribunes en dat is storend!
Meisje met blond haar, strak achterover, bomberjack en hardcoremuziek.quote:
Gewicht 90 kiloquote:Op zondag 6 mei 2007 14:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Meisje met blond haar, strak achterover, bomberjack en hardcoremuziek.![]()
Ik volg je niet? Wat is er met Cruz en Obiku?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Het is erg storend dat er figuren in de Kuip komen die hopen dat Cruz (of nog erger Obiku) de winnende gaan scoren.
Blijf weg!!!
Dat boerenwijf uit de trein vorige week toch.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:
zeker
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Het is erg storend dat er figuren in de Kuip komen die hopen dat Cruz (of nog erger Obiku) de winnende gaan scoren.
Blijf weg!!!
Niks maar wel met de mensen die denken dat ze nog in De Kuip spelenquote:Op zondag 6 mei 2007 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik volg je niet? Wat is er met Cruz en Obiku?
[..]
Dat boerenwijf uit de trein vorige week toch.
die uit roermond, gabbewifiequote:Op zondag 6 mei 2007 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik volg je niet? Wat is er met Cruz en Obiku?
[..]
Dat boerenwijf uit de trein vorige week toch.
quote:6 mei 1970 - Een Dag Om Nooit Te Vergeten
Image In een week, die bol staat van de herdenkingen, willen wij Feyenoorders graag ook even stil staan bij 6 mei 1970.
Zes mei, de dag waarop Feyenoord in 1970 een enorme prestatie op Europees topniveau leverde: Feyenoord won die bewuste dag immers de Europacup voor Landskampioenen!
Voor de eerste keer in de geschiedenis won een Nederlandse club de belangrijkste Europese trofee. Feyenoord won in Milaan (Ja, wij wel!). Bij ons was de 2-1 in ons voordeel en zo werd er gewonnen van het onverslaanbaar geachte Schotse Celtic, door doelpunten van aanvoerder Rinus Israël en levende legende Ove Kindvall.
Eddy Pieters Graafland, Piet Romeijn, Theo Laseroms, Rinus Israël, Theo van Duivenbode, Franz Hasil, Wim Jansen, Willem van Hanegem, Henk Wery, Ove Kindvall, Coen Moulijn, Guus Haak en Ernst Happel... nooit zullen we het vergeten, bedankt!
Geen Woorden Maar Daden
Het is erg storend dat er figuren in de Kuip komen die denken dat zij bepalen wie er mogen komen en wie niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Blijf weg!!!
Wel, aangezien Adriaanse volgens dat bericht dus heeft gezegd wel naar Feyenoord te willen.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
geen nieuws dus
Ik gruw al aan de gedachte ervan.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:17 schreef g4st het volgende:
Feyenoord lichten op groen voor Adriaanse | Nieuws
In het verleden gruwden Feyenoord-fans ervan en ook zelf liet hij al eens doorschemeren geen trainer te willen worden in Rotterdam-Zuid maar ineens lijkt Co Adriaanse de belangrijkste kandidaat om Erwin Koeman op te volgen in de kuip. De Amsterdammer vertrok aan het begin van dit seizoen volkomen onverwacht bij FC Porto, dat hij kampioen had gemaakt. Later werd hij voor veel geld vastgelegd door de Oekraïense club Metallurg Donetsk, een weinig inspirerende omgeving natuurlijk voor de 60-jarige.
Volgens het beleidsplan van Peter Bosz moet de nieuwe coach van Feyenoord een man zijn met ervaring en managementkwaliteiten. En die zijn de oud-trainer van Ajax en AZ in ruime mate toe te dichten.
Van de kant van de supporters komen al voorzichtige geluiden dat Adriaanse inderdaad wel eens dé man voor Feyenoord kon zijn, hoewel ook Willem van Hanegem vaak wordt genoemd. Adriaanse zelf blijkt ook wel oren te hebben naar een Rotterdams avontuur, terwijl van de kant van de spelers ook het licht op groen lijkt te staan. Zo zei Theo Lucius: ,,Waarom zou hij niet bij Feyenoord passen? Adriaanse past bij iedere club. Hij is van harte welkom.''
Dan zie ik die quote waarschijnlijk over het hoofd. Ze zullen wel verwijzen naar een reeds ontkende uitspraak van hem, van een paar dagen terug. Daar werd gesuggereerd dat hij open stond voor feyenoord, wat daarna weer werd ontkend door Adriaanse en zaakwaarnemer.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:23 schreef g4st het volgende:
Wel, aangezien Adriaanse volgens dat bericht dus heeft gezegd wel naar Feyenoord te willen.
Ik ook. Hier is een "No Co area"... Desnoods moet ik De Kuip zelf gaan afzetten en met afweergeschut komen...quote:
kloptquote:Op zondag 6 mei 2007 16:38 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dan zie ik die quote waarschijnlijk over het hoofd. Ze zullen wel verwijzen naar een reeds ontkende uitspraak van hem, van een paar dagen terug. Daar werd gesuggereerd dat hij open stond voor feyenoord, wat daarna weer werd ontkend door Adriaanse en zaakwaarnemer.
Wie zouden jullie dan willen hebben als trainer?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ook. Hier is een "No Co area"... Desnoods moet ik De Kuip zelf gaan afzetten en met afweergeschut komen...
Niet hem.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:49 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wie zouden jullie dan willen hebben als trainer?
Een trainer die het elftal weer beter maakt, duh!quote:Op zondag 6 mei 2007 16:49 schreef thewishmaster het volgende:Wie zouden jullie dan willen hebben als trainer?
Noem dan eens namen.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Een trainer die het elftal weer beter maakt, duh!
In ieder geval geen Co.
doelde niet op jouw hoor zei het als algemeen!!quote:Op zondag 6 mei 2007 16:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het is erg storend dat er figuren in de Kuip komen die denken dat zij bepalen wie er mogen komen en wie niet.![]()
Mijn opmerking over Obiku was niet of hijzelf terug wou komen, maar ging over mijn herinneringen aan dat soort spitsen: enorm opportunistisch en doelgericht die het verschil konden maken. (Dat seizoen dat Ajax "alles" won, toen won ons cluppie maar mooi de beker door een goal van Obiku!)
Waarom? Wat valt er niet te begrijpen aan hetgeen hierboven staat.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:03 schreef g4st het volgende:Noem dan eens namen.
Omdat je alleen maar kritiek hebt op de namen die langskomen, maar het zelf ook niet zou weten. Zo makkelijk is het niet voor de Feyenoord-leiding om een goede trainer te vinden die ook nog eens bij de supporters in de smaak valt.quote:
Tuurlijk heb ik kritiek op de naam Adriaanse en Beenhakker, wat denk je nou!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:06 schreef g4st het volgende:
[..]
Omdat je alleen maar kritiek hebt op de namen die langskomen, maar het zelf ook niet zou weten. Zo makkelijk is het niet voor de Feyenoord-leiding om een goede trainer te vinden die ook nog eens bij de supporters in de smaak valt.
Ja, ik wil ook zoveel, maar noem dan eens een naam. Vind ik niet zo'n rare vraag eigenlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:10 schreef Happel het volgende:
Ik wil gewoon een trainer die het elftal weer laat voetballen, spelers beter maakt (...) zolang het maar niet grafjoden zijn zoals de twee heren die ik net opnoemde.
Sorryquote:Op zondag 6 mei 2007 17:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
doelde niet op jouw hoor zei het als algemeen!!
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sorryik neem alles persoonlijk, zit bij het pakket "vrouw" in zeg maar
Ik vind het wel een rare vraag. Waarom zou ik met een naam moeten komen?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:51 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook zoveel, maar noem dan eens een naam. Vind ik niet zo'n rare vraag eigenlijk.
Omdat het makkelijk is om alleen maar overal kritiek op te hebben. Noem gewoon een haalbare naam, die in de smaak van de supporters valt en daarbij het elftal kan beter maken. Ik vind dat ze met Don Leo een geweldige keuze hebben gemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een rare vraag. Waarom zou ik met een naam moeten komen?
Een haalbare naam? Kan je Cootje afschrijven, want die is niet haalbaar.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat het makkelijk is om alleen maar overal kritiek op te hebben. Noem gewoon een haalbare naam, die in de smaak van de supporters valt en daarbij het elftal kan beter maken. Ik vind dat ze met Don Leo een geweldige keuze hebben gemaakt.
Maar goed, dat jij geen naam noemt, zegt genoeg. Alleen overal kritiek op hebben zonder eigen visie.![]()
Stevens? Nee, ook hij niet. Ik weet het niet hem, twijfel er veel te veel over.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Een haalbare naam? Kan je Cootje afschrijven, want die is niet haalbaar.
En waarom zou ik een visie moeten hebben? Ik ben Feijenoord niet? Zij zijn degene die het beleid uitstippelen. Ik weet overigens wel wat Feijenoord moet doen om er bovenop te komen. Heb ik tijden geleden al ergens geplaatst, je gaat maar zoeken.
Zie overigens nog steeds niet in waarom ik een naam zou moeten noemen? Slaat als een tang op een varken. De enige die ik zou willen is Stevens, maar die is onhaalbaar. Cootje ken de tyfus krijgen.
Dat kan. Het wordt sowieso heel moeilijk om een trainer te halen.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Stevens? Nee, ook hij niet. Ik weet het niet hem, twijfel er veel te veel over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |