quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
Dit stuk vervormd plaatstaal van Ford heeft nooit het genoegen gehad mij als bestuurder te mogen verwelkomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:31 schreef lipje het volgende:
ik mis nog de opmerking dat m5 m op een bootje geparkeerd heeft
Nee zelf gedaanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:42 schreef ijsmeis het volgende:
Aantal meisjes ontmaagd in deze Visa 7. Heb je dat nagevraagd?
.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:22 schreef M5 het volgende:
[..]
Dit stuk vervormd plaatstaal van Ford heeft nooit het genoegen gehad mij als bestuurder te mogen verwelkomen.
DnD gaat mee zo te lezenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
nah, natuurlijk niet, heb ik er voor de lol bij gezet.. en halverweg de dag kras ik het door en zet ik er 8 neer(wederom een geniaal plan van D&D) .. puur reacties uitlokken
quote:Op zondag 6 mei 2007 08:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik doe ze straks wel de groeten van je in zandvoort whehehe![]()
Die moet je hebbe hebbe hebbequote:Op zondag 6 mei 2007 14:02 schreef Alfisti het volgende:
Dik!
http://auto.marktplaats.nl/alfa-romeo/89037006-alfa-romeo-gtv-3-0-v6-24v.html?return=eJwlyuEKwiAUhuF7GWw%2FtTPNmCJRdyI1UrR5mIdaRfee0r%2F3%2BficBv0JemeKhlHqrsxuvXjjiVBzHjPOC7u7NRIm56iwJfH%2FhaHH45YsDNdiKffiBL04J6rxDthya5tQ%2B0k2varkASalquKz6kaPmrmE2uOAFjrz%2FQHx%2FivJ&df=1&fta=eNpVktFOwzAMRf8lDzzbTuw4rvYtU6UhVFHERMc2QPw7jdum4zFHtm%2BOk97EfiZTC58f4%2FHaj1PoJmOxcB8P%2BHSaDpd3w2682Pdw7sa7YRQuqRu%2FLGUsIt3rzV4u1%2B59Goyezges%2FcnCuX95Dt0w904WLQyneXBvEexnMOg8sSCDZNGtzFFSFJSKqKHMoKmi2FAUIq9K%2FxBVxI8IsSLZEWvyxtwQshZv1A1FyUmhotIQzEU%2BC2FnTOCd2O5PSgmLsyZAIpGjs2ZAzFtdemBzjDN%2BYLg44CqhKsCSsrPNAogKqIvhqqGAKaH44rB5YN3Sst%2FVQwvEDLCw1UMjZCnsGdQ8AFWX%2B1Hc6vI8ccmgzQNKmtfuvsSNIWd2D5Kd1fdw1jw0RyxLru4MAJZ5pTEpMc25v5MVC2%2F9%2FVh%2F3PzJTv5mZKG%2F1a8IFsJ6vrbz7x%2BnrLeI
je vergeet je grote vrienden van de NS te noemenquote:
De NS is primaquote:Op zondag 6 mei 2007 16:13 schreef lipje het volgende:
[..]
je vergeet je grote vrienden van de NS te noemen
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:33 schreef hermandeperman het volgende:
De beste Rover is nog steeds van redelijke kwaliteit.
Rijden in papa's autoquote:
Bekend probleem bij de K-serie motoren, maar had verwacht dat dat bij recentere modellen beter zou zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 17:32 schreef lipje het volgende:
over Rover gesproken, mijn baas heeft de koppakking van zijn 75 opgeblazenHij riep dat die oude bakken beter waren
Nee, ga denk ik volgende week zaterdag in de ochtend een of meerdere proefritten maken. Eerst maar eens kijken wat ik ervoor moet betalen en dan keuze maken uit een MX of een coupe/sedan die wat goedkoper is. Circuitbakje wordt dan circuit/weekendbakquote:Op zondag 6 mei 2007 17:43 schreef lipje het volgende:
Paladijn: weet je al wat de opvolger wordt van je leasebak?
(tip RTL autowereld heeft nu de stoffen dakjes cabrio's in de uitzending)
Nieuwe bijbaan?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.proefpersoon.nl/default.asp?id=1041
En er zit maar 1 studie vol.
Zolang je dat zelf maar geloofdquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zolang je dat zelf maar geloofd
Kruip nu maar weer terug onder je steen kloontje.
Gasvriendjequote:
neem dan een Suzuki Altoquote:Op zondag 6 mei 2007 20:04 schreef hermandeperman het volgende:
Hoe lang is het naar je werk rijden Paal? (Niet op vrijdagmiddag natuurlijk, maar op een gewone dinsdagochtend?) Is het niet verstandiger om gewoon een 155 (Ik noem maar wat...) te kopen en die pieken die je overhoudt in je zak te steken?
56 km heen (en idem terug), daarnaast zit ik om de zoveel tijd elders in het land. Op jaarbasis rij ik ~50-60k km, dat kon nog net uit met mijn Rover omdat ik destijds een goede regeling had en geen grote reparaties heb gehad (heb'm verkocht met 235k op de teller).quote:Op zondag 6 mei 2007 20:04 schreef hermandeperman het volgende:
Hoe lang is het naar je werk rijden Paal? (Niet op vrijdagmiddag natuurlijk, maar op een gewone dinsdagochtend?) Is het niet verstandiger om gewoon een 155 (Ik noem maar wat...) te kopen en die pieken die je overhoudt in je zak te steken?
Noem me een zeikerd, maar ik wil graag wel in comfort en kwaliteit over de weg zoevenquote:
Ah oke, ik wist niet dat je zoveel reed. Dan kan ik me inderdaad een lease-bak wel voorstellen jaquote:Op zondag 6 mei 2007 20:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
56 km heen (en idem terug), daarnaast zit ik om de zoveel tijd elders in het land. Op jaarbasis rij ik ~50-60k km, dat kon nog net uit met mijn Rover omdat ik destijds een goede regeling had en geen grote reparaties heb gehad (heb'm verkocht met 235k op de teller).
Onze leaseregeling is erg goed waardoor het eigenlijk alleen uitkan om prive te rijden als je < 20-30k op jaarbasis rijdt, bovendien heb je een vaste uitgave per maand ipv rekening moeten houden met dure uitgaven voor reparaties.
Een Alfa koop je als je niet perse hoeft te rijdenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Noem me een zeikerd, maar ik wil graag wel in comfort en kwaliteit over de weg zoevenAls ik ooit van werkgever switch en dan prive moet rijden staat er wel weer een Rover 600/75 of een Alfa-156 voor de deur gok ik
dan heb je die spaarpot weer hard nodigquote:Op zondag 6 mei 2007 20:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Noem me een zeikerd, maar ik wil graag wel in comfort en kwaliteit over de weg zoevenAls ik ooit van werkgever switch en dan prive moet rijden staat er wel weer een Rover 600/75 of een Alfa-156 voor de deur gok ik
Als ie't niet doet heb ik mijn MX nog als vervangend vervoerquote:Op zondag 6 mei 2007 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een Alfa koop je als je niet perse hoeft te rijden.
Plezier in het rijden is ook geld waard.... daarom snap ik de mensen ook niet die een of andere grafbak in de lease (of prive natuurlijk) halen en zo een paar euro per maand besparen.quote:
wat heb ik NOU weer misdaanquote:
Ik vertel je dat trekje zaterdag welquote:Op zondag 6 mei 2007 20:23 schreef Paladijn het volgende:
Je begint trouwens wel wat Bo-trekjes over te nemen Lipje
huisje - beestje had ie al, en t boompje is er bijna bij ingetrokken, geloof ikquote:Op zondag 6 mei 2007 20:30 schreef Paladijn het volgende:
Sjoewe bereid zich voor op huisje-boompje-beestje? :x
1400 moet sowieso wel lukken - en genoeg leuke dingen hier in de buurt te zienquote:Op zondag 6 mei 2007 20:34 schreef lipje het volgende:
Maar hoe laat zaterdag, we moeten nog wel ff t kadootje voor Alex aanschaffen. En misschien een leuk ritje door de omgeving doen. Ik dacht zelf zo rond een uur of 14 a 15.
harde tepelsquote:Op zondag 6 mei 2007 20:41 schreef BaraCuda het volgende:
Zo dan was zandvoort![]()
Je kon duidelijk aan de pitspoezen zien dat ze het koud haddenRadio was goed af te stellen
![]()
Iedereen had jas aan en die meiden stonden daar in kort rokje een half uur in de wind![]()
En ze kwamen weer opwarmen in de viproomsquote:Op zondag 6 mei 2007 20:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
harde tepels![]()
ow ja,er lurkt een mede -ARTC155 lid mee hier![]()
registreren Raymond!![]()
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:41 schreef BaraCuda het volgende:
Je kon duidelijk aan de pitspoezen zien dat ze het koud haddenRadio was goed af te stellen
![]()
Iedereen had jas aan en die meiden stonden daar in kort rokje een half uur in de wind![]()
heb je ze nog opgewarmd?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:41 schreef BaraCuda het volgende:
![]()
Tja. Nee. Maar soms kom je mensen tegen die precies belichamen wat je nooit wil worden.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:30 schreef Paladijn het volgende:
Sjoewe bereid zich voor op huisje-boompje-beestje? :x
Het wordt erger, morgen gaan ze bellenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef Fugie het volgende:
sta 1 dag op de grote vacaturesites en wordt nu al gespammed met mailtjes
Altijd fijn dat volk jaquote:Op zondag 6 mei 2007 21:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja. Nee. Maar soms kom je mensen tegen die precies belichamen wat je nooit wil worden.
En een hockeyteam met kansloze dertigers, die zich nog kinderachtiger gedragen als een stel pubers, vallem daar wel onder.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het wordt erger, morgen gaan ze bellen.
ken het ja, amateurvoetbal is dat nog veel ergerquote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef Sjoewe het volgende:
Er was een zo'n mannetje die sloeg echt alles. Die liep zich zo op te winden dat ' ie zo rood was als een tomaat.
Op een gegeven moment maakt 'ie shoot (bal tegen z'n voet) in de doelcirkel.
Nou dat viel nogal op, bal ligt ineens stil. Scheids fluit af, gaat 'ie proberen het aan ons team te verwijten.
Dus ik zo van: "Conjo, het was je egen voet"
Waarop hij nog roder naar me komt toegelopen: "Ja, eh, eh, eh, als je het niet hebt gezien, moet je niet gaan doen alsof, 'jochie'."
Dus ik zo van: " Whehehezieligerd"
Waarop 'ie een beetje gaat lopen duwen en trekken.
Echt.Get a fucking life.
Daar is het toch legaal om een tegenstander neer te steken?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
ken het ja, amateurvoetbal is dat nog veel erger
Las vandaag toevallig in de universiteitskrant hier dat HTSers echt hard nodig zijn, dus sta maar om 07h00 op om je telefoontjes te gaan beantwoorden.quote:
Bij Hokey (quote:Op zondag 6 mei 2007 21:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar is het toch legaal om een tegenstander neer te steken?
Ik heb als keeper zoiezo de plicht namens de hockeybond om iedere wedstrijd iemand voor langere tijd uit te schakelen om de doorstroom te bevorderen.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij Hokey () mag het alleen met een bierpul toch?
En die gast zegKoop een leven ofzo
de enige Ajax die goed isquote:
Er staan ook teveel vacatures op die sitesquote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Las vandaag toevallig in de universiteitskrant hier dat HTSers echt hard nodig zijn, dus sta maar om 07h00 op om je telefoontjes te gaan beantwoorden.
Ik denk dat het stiekem toch wel een sport voor mij isquote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb als keeper zoiezo de plicht namens de hockeybond om iedere wedstrijd iemand voor langere tijd uit te schakelen om de doorstroom te bevorderen.
Gewoon kijken wat ze aanbieden, op gesprek gaan, en daarna kun je weer verder zien. Ben je bereid te reizen/verhuizen?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
Er staan ook teveel vacatures op die sitesMaar ik moet nog even kijken wat ik precies wil doen en wat ik over 5-10 jaar wil doen, naast veel geld verdienen dan
Weinig keus qua reizen / verhuizen. Als ik iets in west brabant kan vinden zou het wel leuk zijn om even wat geld te sparen, maar het is onvermijdelijk dat ik wegga uit middelburgquote:Op zondag 6 mei 2007 21:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon kijken wat ze aanbieden, op gesprek gaan, en daarna kun je weer verder zien. Ben je bereid te reizen/verhuizen?
Heel verstandig.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
Weinig keus qua reizen / verhuizen. Als ik iets in west brabant kan vinden zou het wel leuk zijn om even wat geld te sparen, maar het is onvermijdelijk dat ik wegga uit middelburg
Ik zag vandaag een Nissan Micra met een Alfa grillequote:
Heb je ook al een V6 plakker voor op de achterbakquote:Op zondag 6 mei 2007 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, dat was me het evenement wel. Genoten, gelachen, spul voor aan de muur gekocht, gebotst (2cv dan), gedingest, geweldig!
Neem dan eengoedkope grafbak waar je met plezier in rijdtquote:Op zondag 6 mei 2007 20:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Plezier in het rijden is ook geld waard.... daarom snap ik de mensen ook niet die een of andere grafbak in de lease (of prive natuurlijk) halen en zo een paar euro per maand besparen.
Nee, V6 is me te magertjes, V8 is me te Scania, en V12 is me te overdereven....quote:Op zondag 6 mei 2007 23:14 schreef lipje het volgende:
[..]
Heb je ook al een V6 plakker voor op de achterbak
En 2CV gebotstErnstig of kleine schade?
Zijn schuld, of gaat ie geld ontvangen?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
nope, ik ga geen foto's maken als ik met topsnelheid over de snelweg schiet
en 2cv zn achterlamp is er af gereden. daarom ben ik ook zo laat, meteen ff een nieuwe er op gezet, er stond ergens nog een reserve onderdelen BX bij een schoonvader van een vriend (en hij had geen S600, wel een heleboel BXen)
beide schuld, maar de bus waar hij bij op zat was een huurbus waar al een deuk in zatquote:
och die gast verliest alleen zijn eigen risico à boel euri'squote:Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beide schuld, maar de bus waar hij bij op zat was een huurbus waar al een deuk in zatdus waarschijnlijk hoeft ie niks te dokken
Daar heb ik een heleboel foto's van.. mensen die dat briefje lezen en ineens halverwege trekekn ze een andere kop. De meeste vrouwen vonden het erg grappig,mannen gingen vooral erg sjaggo kijkenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:28 schreef lipje het volgende:
Hoe werd je rebelse actie ontvangen?
Spuit 11.quote:
Blijf dan ook met je poten van dat spul af....quote:
Citroëns?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Blijf dan ook met je poten van dat spul af....
0900-8844quote:Op maandag 7 mei 2007 12:58 schreef Metalfreak het volgende:
Leuk om te zien dat de onderdelen van je gejatte Polo nu op een andere zitten...![]()
Ik zag net bij de beruchte autosloper in ons dorp (heeft al paar keer vast gezeten wegens omkatten van auto's) namelijk een 3-deurs Polo staan met nieuw kenteken en type na de facelift, op de een of andere manier trok die auto mijn aandacht, dus ik voer thuis ff dat kenteken in op www.rdw.nl.... Wat blijkt? Die auto is al van december 2004!!!! En toen had die nog niet de nieuwe voorkant... Heel "toevallig" stond er rond de tijd van de diefstal een 3-deurs Polo (type van voor 2005) met een kapotte voorkant. Dus ik vermoed zeer sterk dat dit dezelfde auto is en dat ze voor dit doel mijn auto gejat hebben. Ook al vanwege de reputatie van deze sloper... Iemand enig idee wat ik hiermee kan doen??? Ik wilde de politie al mailen, maar die hebben geen mailadres op hun site staan...![]()
Zouden die me serieus nemen met dat verhaal denk je?? Kijk, ik wil niemand meteen beschuldigen, maar ik vind het wel meer dan verdacht dat daar nu zo'n Polo staat met onderdelen van een nieuw model...quote:
Zo ongrappig.quote:
Zo'n kutkloon of psycho..quote:
Begin volgende maandquote:Forza Motorsport 2 komt eind deze maand
Wel veel soorten auto'squote:Op maandag 7 mei 2007 16:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb net dtm 3 gespeeld op de pc, maar wat zuigt dat spel zeg
ik denk naja bij begin beginnen, beetje met oude autos rally rijden. Kom ik nog niet eens tot het eerste checkpoint met een fatsoenlijke tijdquote:Op maandag 7 mei 2007 16:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wel veel soorten auto's
Ben erg benieuwd naar Forza 2, alleen weet ik nog waar ik hem moet pre-orderen om hem snel te hebben
waarom zit je dan nog op fok en ben je al niet een berg geld aan het verdienen?quote:
Duurt het uploaden zo lang?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, die van de bordjes voor ze in huis hangen ga ik nu uppen
wel als het om de foto's van gisteren gaatquote:
moet je een beetje uitspelen ehquote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef lipje het volgende:
[..]
waarom zit je dan nog op fok en ben je al niet een berg geld aan het verdienen?
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef lipje het volgende:
[..]
wel als het om de foto's van gisteren gaat
Dus je blijft net als M5 een jaartje (of twee) zoekenquote:
genoeg mail alleen niet van jouquote:Op maandag 7 mei 2007 15:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zo'n kutkloon of psycho..
TF: You've got mail.
Toffe gozer is dat, die reed toen ie nog bij 3FM zat altijd in een eend op en neer vanuit Leeuwardenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik heb Mark van den Akker gezien!(de DJ) stond ineens naast me
Kloptquote:Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Toffe gozer is dat, die reed toen ie nog bij 3FM zat altijd in een eend op en neer vanuit Leeuwarden
Gasvriendje!quote:
Neuh paar grote spelers hebben ook al contact gezocht, denk niet dat het langer dan een maand gaat durenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
Dus je blijft net als M5 een jaartje (of twee) zoeken
a) niet sexyquote:Op maandag 7 mei 2007 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tdULqelzJts
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
ijsmeis haar vader is lid geworden van BuzzyBee![]()
Whehe, dat zou wat zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
Geef hem geen toegang tot die ene eh![]()
.
Oo nee niet nog een!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:36 schreef Alfisti het volgende:
ow ow.......... een derde 155 rijder dreigt ook in de SC te komen
Hoi ray!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:36 schreef Alfisti het volgende:
ow ow.......... een derde 155 rijder dreigt ook in de SC te komen
Allemaal tegen jou Hermiequote:Op maandag 7 mei 2007 22:41 schreef hermandeperman het volgende:
Het is een complot...
Da's te makkelijk..........quote:Op maandag 7 mei 2007 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je ontgroeningsvraag: wat vind je van PeuRac?
Door voor de koelkast van lexxx.quote:
Lijkt dat dat me na 1 post lezen van Peu al duidelijk isquote:
Maar hij is toch ook van dat forum van je? Of not?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Lijkt dat dat me na 1 post lezen van Peu al duidelijk is
Lang jaquote:Op maandag 7 mei 2007 22:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Lijkt dat dat me na 1 post lezen van Peu al duidelijk is
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar hij is toch ook van dat forum van je? Of not?
Dat wil ik ook nog wel eens een keer meemaken jaquote:Op maandag 7 mei 2007 22:58 schreef V6-er het volgende:
[..]
Lang jamaar na 1 post inderdaad weet je genoeg
.
Bovendien heb ik hem een keer `live` meegemaakt![]()
Autistenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti aait nummer 23 in het register![]()
Ray is oke
Niet liegenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog wel eens een keer meemaken ja
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti aait nummer 23 in het register
Ray is oke
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mompelt iets over ¤50, een litertje benzine en een aanstekert.
KUT ja!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Door voor de koelkast van lexxx.
[afbeelding]
Met een goudgele pretcylinder in de ene hand, en een brandende Gaulie in de anderequote:Op maandag 7 mei 2007 23:13 schreef Sjoewe het volgende:
En dan amicaal worstjes roosteren boven het brandende wrak
Ze hadden beter onder je Visa gestaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb de beste kerel gemeet, en zn destidjs nieuwe velgen bekeken.
Visa met 17"..............quote:Op maandag 7 mei 2007 23:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze hadden beter onder je Visa gestaan.
Als ik jou was geweest trouwens, had ik die afschuwelijke CRX-Sjonnie-Units persoonlijk onder die grafbak van 'm weggetrokken....quote:
het was maar een 1.8 8v................. daar ga ik mijn kostbare tijd niet aan verknoeienquote:Op maandag 7 mei 2007 23:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als ik jou was geweest trouwens, had ik die afschuwelijke CRX-Sjonnie-Units persoonlijk onder die grafbak van 'm weggetrokken....
van andermans auto blijf je afquote:Op maandag 7 mei 2007 23:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als ik jou was geweest trouwens, had ik die afschuwelijke CRX-Sjonnie-Units persoonlijk onder die grafbak van 'm weggetrokken....
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
het was maar een 1.8 8v................. daar ga ik mijn kostbare tijd niet aan verknoeien
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van andermans auto spullen blijf je af
aah die van jou zit wel goed in elkaarquote:Op maandag 7 mei 2007 23:34 schreef V6-er het volgende:
[..]
![]()
Ik vervang slecht Bo die uit z`n 155 rammelt.
quote:
Thanx! Voor alsnog zit hij aardig in elkaar jaquote:Op maandag 7 mei 2007 23:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aah die van jou zit wel goed in elkaar![]()
welkom in de slowchat iig![]()
je rijdt in een Volkswagenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:44 schreef V6-er het volgende:
[..]
Thanx! Voor alsnog zit hij aardig in elkaar ja. Zal een actueel fotootje plaatsen morgen.
![]()
Dat is wel een geinig systeem idd, maar was meer op zoek naar de kleurmogelijkheden van een 159 en die kan ik niet echt vindenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:49 schreef lipje het volgende:
Paladijn ff zoeken op Blue & Me
Thanks, was op zoek naar de blauwtintenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:55 schreef lipje het volgende:
Deze kleuren waren er voor de 156, dus waarschijnlijk ook voor de 159.
en deze kleuren voor de 159
quote:
Mja, office 2007quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:16 schreef PeuRac het volgende:
Gebruikt iemand hier al Vista en/of Office 2007??
Vista zou ik niet aan beginnen. Wat een rampenplan. Er zijn al 150 hotfixes voor hotfixes voor hotfixes uit. Ik zou wachten tot er een servicepack komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:16 schreef PeuRac het volgende:
Gebruikt iemand hier al Vista en/of Office 2007??
Peace out bro,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:37 schreef Hugster het volgende:
Word up.
Nou, het sneue is dat het met FOK! te maken heeftquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, het sneue is dat het met FOK! te maken heeft. En met het slechte slapen van me. Volgens mij heb ik al anderhalve week niet echt geslapen. Vannacht is het overigens gelukt. 7 en half uur.
Je bent zenuwachtig omdat je je vanavond voor het eerst door Danny laat palen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, het sneue is dat het met FOK! te maken heeft. En met het slechte slapen van me. Volgens mij heb ik al anderhalve week niet echt geslapen. Vannacht is het overigens gelukt. 7 en half uur.
Ik ben niet zenuwachtig. En Danny heb ik nooit en te nimmer gesproken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:44 schreef Richboy het volgende:
[..]
Je bent zenuwachtig omdat je je vanavond voor het eerst door Danny laat palen?
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:34 schreef V6-er het volgende:
[..]
![]()
Ik vervang slecht Bo die uit z`n 155 rammelt.
quote:
Je hebt je via een derderangs mod naar binnen geneukt?quote:En Danny heb ik nooit en te nimmer gesproken.
quote:Ga jij nou maar sex hebben met in je porsche ofzo.
het leven van een derderangsmod kan best mooi zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:51 schreef Richboy het volgende:
[..]
[..]
Je hebt je via een derderangs mod naar binnen geneukt?
[..]
Goedbezig viespeukquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het leven van een derderangsmod kan best mooi zijn
Tevreden over?quote:
Jij bent net voor de introductie van Vista overgestapt op XP, dus jij moet niet zeuren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef Sjoewe het volgende:
Lekker? Als je iets aan wilt passen dan moet je 1376x bevestigen dat je echt dat wil doen.
Ja. En een maand later op Applequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent net voor de introductie van Vista overgestapt op XP, dus jij moet niet zeuren.
Dat kan toch wel uitgeschakeld worden lijkt me? Ik vind vooral het 3d weergeven wel fijn, alsof je scherm ineens een stuk groter is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef Sjoewe het volgende:
Lekker? Als je iets aan wilt passen dan moet je 1376x bevestigen dat je echt dat wil doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |