kijk dat is tenminste feedback waar je wat aan hebtquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef SiRojK het volgende:
Wordt amanda nu geneukt in die tent?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
kijk dat is tenminste feedback waar je wat aan hebt![]()
Is in de COS gemerged geloof ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:08 schreef PC eend het volgende:
Ik ben een topic kwijt
Over het judith incident.
aangepast.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Cos nr. van de nieuwe Cos klopt niet moet 1408 zijn en is 1404
quote:
Ik kreeg geen antwoord, terwijl er mods aanwezig zijn, daarom stelde ik die vraag ook maar in de cosquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:08 schreef soylent het volgende:
[..]
Beste mods,
misschien is het leuk om topics over significante gebeurtenissen/relletjes open te laten vanaf nu? Voor niet-COS-lezers is het best lullig als die topics met de COS worden gemerged..
Anders kunnen we wel proberen om een goeie OP erin te zetten. Als de OP suckt kan iemand anders er een leuke onderaanplakken.
Referenties: 1, 2
Het is niet zo handig als we "persoonlijk" antwoord gaan geven.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kreeg geen antwoord, terwijl er mods aanwezig zijn, daarom stelde ik die vraag ook maar in de cos
Krijg ik nog geen antwoord
Hmm wel handig als jullie op 1 lijn zouden zitten jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet zo handig als we "persoonlijk" antwoord gaan geven.
Als de ene mod dit vindt en doet en de andere mod dat, zaait dat alleen maar verwarring.
Dus ik heb het even achter neergelegd net.
Wordt vervolgd.
Goeiemorgen en mea culpa.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:08 schreef soylent het volgende:
[..]
Beste mods,
misschien is het leuk om topics over significante gebeurtenissen/relletjes open te laten vanaf nu? Voor niet-COS-lezers is het best lullig als die topics met de COS worden gemerged..
Anders kunnen we wel proberen om een goeie OP erin te zetten. Als de OP suckt kan iemand anders er een leuke onderaanplakken.
Referenties: 1, 2
Bedankt voor de uitlegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:00 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Goeiemorgen en mea culpa.
Vanwege de OP "vette bonje in de kooi er gebeurd op het moment een heleboel weet niet welke cos het is" ging ik er van uit dat dat topic ook een COS was. Omdat ik (door die klotebug) eerst nergens een andere COS zag, heb ik er een COS van gemaakt, en toen ik later wel die COS vond heb ik ze gemerged omdat ze over exact hetzelfde gingen. (er nogmaals van uit gaande dat het allebei COSsen waren)
Niet op verzoek van de mods, overigens, dus niet zo boos naar ze kijken.
En je hebt gelijk, hoor, bijzondere gebeurtenissen verdienen zeker een eigen topic, ik denk dat de verwarring is ontstaan door de OP, vandaar.
Excuus.
De SC (slow chat) is ook niet altijd zichtbaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:09 schreef Armani XL het volgende:
Waarom verstopt die bug alleen COS-topics eigenlijk?
Oh wacht, het gebeurt dus alleen bij snel lopende topics? Verrek, heb gisteren een kwartier lopen wachten op het nieuwe songfestival-topic. Toen ik 'm eindelijk zag, zat-ie al bijna weer volquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef Disana het volgende:
De SC (slow chat) is ook niet altijd zichtbaar.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:39 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Oh wacht, het gebeurt dus alleen bij snel lopende topics? Verrek, heb gisteren een kwartier lopen wachten op het nieuwe songfestival-topic. Toen ik 'm eindelijk zag, zat-ie al bijna weer vol![]()
Voor COS gebruik ik die 'Nieuwe Topics' knop bovenaan, als ik 'm niet kan vinden, maar ik stond er helemaal niet bij stil dat die bug in het héle forum kon opduiken. Ik dacht nog bij mezelf: 'zohee, dat gaat wel ontiegelijk hard' , toen ik eindelijk dat volgende esf-topic zag, en er al meteen 5 pagina's vol warenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:06 schreef Gert het volgende:
Aangezien snellopende topics altijd bovenin de [[url=http://forum.fok.nl/templates/fokforum_light/i/actiefon.gif]afbeelding][/url] staan, kun je die het beste even aanklikken als je een COS oid kwijt bent.
Hmm da's waar ook, ik gebruik niet de standaard-layout. Anyway, je weet de knop wel te vinden denk ik.
Ja man, camp is weer helemaal terug, hárd dat het ging.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:32 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Voor COS gebruik ik die 'Nieuwe Topics' knop bovenaan, als ik 'm niet kan vinden, maar ik stond er helemaal niet bij stil dat die bug in het héle forum kon opduiken. Ik dacht nog bij mezelf: 'zohee, dat gaat wel ontiegelijk hard' , toen ik eindelijk dat volgende esf-topic zag, en er al meteen 5 pagina's vol waren
De bewering is ook niet dat alleen snel lopende topics verdwijnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:43 schreef avonne het volgende:
Niet alleen snel lopende topics verdwijnen, hoor.
Soms zie ik een "nieuw" topic, blijkt die al een dag oud te zijn, met 3 posts erin of zo.
Ja, die indruk heb ik ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:59 schreef Gert het volgende:
[..]
De bewering is ook niet dat alleen snel lopende topics verdwijnen.
Wel zijn het váák snel lopende topics (omdat daar het laatst in gepost is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |