Ik dacht dat het met de reactie van Leandra klaar en over was, maar jij kwam met een andere uitleg.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:16 schreef Disana het volgende:
Gert, ik zag je goedkeurende smiley in reactie op Leandra. Mijn post was een grapje om te tonen dat de boosheid allang over is. Waar jullie mee bezig zijn ontgaat me eerlijk gezegd helemaal. Ik zal maar niet denken dat er sprake is van enige bevooroordeeldheid of zo... indachtig waarover het in een eerdere COS ging.
Maar natuurlijk Disana, je hebt helemaal gelijk... wederom, en wederom mijn dank voor de uitlegquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je had begrepen dat het een onschuldig grapje was, had je avonne en haar moderatie er niet bijgehaald. Dat had er namelijk helemaal niets mee te maken en was overigens voor de betrokkenen een gepasseerd station.
Ik dacht dat je reactie ook als olie op het vuur bedoeld was; vanwaar anders reageren op iemand die nodeloos de kwestie er weer bij haalt. Een beetje voordeel van de twijfel en neutraliteit kan geen kwaad Gert... laten we er inderdaad maar mee stoppenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat het met de reactie van Leandra klaar en over was, maar jij kwam met een andere uitleg.
Vond mijn smiley toen olie op het vuur en haalde hem, te laat blijkbaar, weg.
Zullen we stoppen met deze discussie? Of wil je nog verder bewijzen dat "je boosheid al lang over is"?
Moeilijk he?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar natuurlijk Disana, je hebt helemaal gelijk... wederom, en wederom mijn dank voor de uitleg![]()
Damn.... deze is van de simpele humor, die begrijp ik in 1 keerquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeilijk he?Zal ik het maar voor je zeggen dan? 'Ik heb me vergist, sorry'.
Onderbuik-reacties op posts waar niets achter zit verdienen niet beter dan lachen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn.... deze is van de simpele humor, die begrijp ik in 1 keer![]()
![]()
![]()
Disana, je bent geweldig![]()
Ik hoop dat je dat dan ook doetquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Onderbuik-reacties op posts waar niets achter zit verdienen niet beter dan lachen.
Ik sla hem op als 'Leandra: met een korreltje zout nemen'quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fantastisch voor je, ik hoop dat je er nog lang van mag genieten![]()
Een korreltje maar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik sla hem op als 'Leandra: met een korreltje zout nemen'![]()
Dat is dan wel weer vaak een beroep waar je DGK kan volgen en zelfs een mod functie kan nemenquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:18 schreef APK het volgende:
Tering Disana, wat kun jij zaniken.
Als er nog humor achter zat was het okay, maar je lijkt wel een stoffige ambtenaar.
Zolang jij je geroepen voelt ergens iets over te zeggen, zal het met dat stoffige wel meevallenquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:18 schreef APK het volgende:
Tering Disana, wat kun jij zaniken.
Als er nog humor achter zat was het okay, maar je lijkt wel een stoffige ambtenaar.
Sommige mensen vallen op wegens verregaande stupiditeit, anderen vanwege gebrek aan scholing.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
Zolang jij je geroepen voelt ergens iets over te zeggen, zal het met dat stoffige wel meevallen![]()
Weet ik toch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, ik vind u een fijne mod!
Maar de meeste posts zijn gevuld met zelfgenoegzaamheid, arrogantie en quasi suprematie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Sommige mensen vallen op wegens verregaande stupiditeit, anderen vanwege gebrek aan scholing.
Een grijze potloodbijter is een zeldzaamheid.
Ken je die reclame met die paarse krokodil?
Updates is bedoeld voor belangrijke dingen die een grote verandering te weeg brengen. (nieuwe bewoner, exits, nieuwe regels, cruciale gebeurtenissen zoals vechtpartijen).quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:36 schreef petraa het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waar willen we nu de verslagen van de dag. In de Updates of in streamverslagen. Ik vind het nu een beetje dubbelop, hoewel niemand er wat in post maar goed.
thx weer wat geleerd!!! Ik ga proberen of ik daar afentoe wat ik kan gooien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Updates is bedoeld voor belangrijke dingen die een grote verandering te weeg brengen. (nieuwe bewoner, exits, nieuwe regels, cruciale gebeurtenissen zoals vechtpartijen).
Streamverslagen zijn voor alles, wat er gebeurt (zangles, stemmingsrondes die geen exit opleveren, weergave van gesprekken, uitjes)
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:59 schreef petraa het volgende:
[..]
thx weer wat geleerd!!! Ik ga proberen of ik daar afentoe wat ik kan gooien.![]()
Bij mij werkt het exact andersom......ik erger me en ga verder speuren of ik in mijn ergernis bevestigd word....het antwoord laat zich raden...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:41 schreef PH52 het volgende:
[..]
Maar de meeste posts zijn gevuld met zelfgenoegzaamheid, arrogantie en quasi suprematie.
Die sla je gewoon over, een bijkomend voordeel van de avatar.
kijk dat is tenminste feedback waar je wat aan hebtquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef SiRojK het volgende:
Wordt amanda nu geneukt in die tent?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
kijk dat is tenminste feedback waar je wat aan hebt![]()
Is in de COS gemerged geloof ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:08 schreef PC eend het volgende:
Ik ben een topic kwijt
Over het judith incident.
aangepast.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Cos nr. van de nieuwe Cos klopt niet moet 1408 zijn en is 1404
quote:
Ik kreeg geen antwoord, terwijl er mods aanwezig zijn, daarom stelde ik die vraag ook maar in de cosquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:08 schreef soylent het volgende:
[..]
Beste mods,
misschien is het leuk om topics over significante gebeurtenissen/relletjes open te laten vanaf nu? Voor niet-COS-lezers is het best lullig als die topics met de COS worden gemerged..
Anders kunnen we wel proberen om een goeie OP erin te zetten. Als de OP suckt kan iemand anders er een leuke onderaanplakken.
Referenties: 1, 2
Het is niet zo handig als we "persoonlijk" antwoord gaan geven.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kreeg geen antwoord, terwijl er mods aanwezig zijn, daarom stelde ik die vraag ook maar in de cos
Krijg ik nog geen antwoord
Hmm wel handig als jullie op 1 lijn zouden zitten jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet zo handig als we "persoonlijk" antwoord gaan geven.
Als de ene mod dit vindt en doet en de andere mod dat, zaait dat alleen maar verwarring.
Dus ik heb het even achter neergelegd net.
Wordt vervolgd.
Goeiemorgen en mea culpa.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:08 schreef soylent het volgende:
[..]
Beste mods,
misschien is het leuk om topics over significante gebeurtenissen/relletjes open te laten vanaf nu? Voor niet-COS-lezers is het best lullig als die topics met de COS worden gemerged..
Anders kunnen we wel proberen om een goeie OP erin te zetten. Als de OP suckt kan iemand anders er een leuke onderaanplakken.
Referenties: 1, 2
Bedankt voor de uitlegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:00 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Goeiemorgen en mea culpa.
Vanwege de OP "vette bonje in de kooi er gebeurd op het moment een heleboel weet niet welke cos het is" ging ik er van uit dat dat topic ook een COS was. Omdat ik (door die klotebug) eerst nergens een andere COS zag, heb ik er een COS van gemaakt, en toen ik later wel die COS vond heb ik ze gemerged omdat ze over exact hetzelfde gingen. (er nogmaals van uit gaande dat het allebei COSsen waren)
Niet op verzoek van de mods, overigens, dus niet zo boos naar ze kijken.
En je hebt gelijk, hoor, bijzondere gebeurtenissen verdienen zeker een eigen topic, ik denk dat de verwarring is ontstaan door de OP, vandaar.
Excuus.
De SC (slow chat) is ook niet altijd zichtbaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:09 schreef Armani XL het volgende:
Waarom verstopt die bug alleen COS-topics eigenlijk?
Oh wacht, het gebeurt dus alleen bij snel lopende topics? Verrek, heb gisteren een kwartier lopen wachten op het nieuwe songfestival-topic. Toen ik 'm eindelijk zag, zat-ie al bijna weer volquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef Disana het volgende:
De SC (slow chat) is ook niet altijd zichtbaar.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:39 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Oh wacht, het gebeurt dus alleen bij snel lopende topics? Verrek, heb gisteren een kwartier lopen wachten op het nieuwe songfestival-topic. Toen ik 'm eindelijk zag, zat-ie al bijna weer vol![]()
Voor COS gebruik ik die 'Nieuwe Topics' knop bovenaan, als ik 'm niet kan vinden, maar ik stond er helemaal niet bij stil dat die bug in het héle forum kon opduiken. Ik dacht nog bij mezelf: 'zohee, dat gaat wel ontiegelijk hard' , toen ik eindelijk dat volgende esf-topic zag, en er al meteen 5 pagina's vol warenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:06 schreef Gert het volgende:
Aangezien snellopende topics altijd bovenin de [[url=http://forum.fok.nl/templates/fokforum_light/i/actiefon.gif]afbeelding][/url] staan, kun je die het beste even aanklikken als je een COS oid kwijt bent.
Hmm da's waar ook, ik gebruik niet de standaard-layout. Anyway, je weet de knop wel te vinden denk ik.
Ja man, camp is weer helemaal terug, hárd dat het ging.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:32 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Voor COS gebruik ik die 'Nieuwe Topics' knop bovenaan, als ik 'm niet kan vinden, maar ik stond er helemaal niet bij stil dat die bug in het héle forum kon opduiken. Ik dacht nog bij mezelf: 'zohee, dat gaat wel ontiegelijk hard' , toen ik eindelijk dat volgende esf-topic zag, en er al meteen 5 pagina's vol waren
De bewering is ook niet dat alleen snel lopende topics verdwijnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:43 schreef avonne het volgende:
Niet alleen snel lopende topics verdwijnen, hoor.
Soms zie ik een "nieuw" topic, blijkt die al een dag oud te zijn, met 3 posts erin of zo.
Ja, die indruk heb ik ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:59 schreef Gert het volgende:
[..]
De bewering is ook niet dat alleen snel lopende topics verdwijnen.
Wel zijn het váák snel lopende topics (omdat daar het laatst in gepost is).
Waarom dan geen slotje!?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:26 schreef APK het volgende:
Is een mod / admin-dinges daar gaan deleten op verzoek van de TS
Klopt....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom dan geen slotje!?
TS heeft hele OP weg gedaan...
Momenteel is alles bestwel weg.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt....
Maar er was eerst een extra foto #4, toch
Er is selectief -en tijdelijk- gemod, al onze vragen staan nog in het topic....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Momenteel is alles bestwel weg.
And so are the modjes?
Dat zou ik ook graag willen weten.... weird, hoor.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:26 schreef APK het volgende:
Is een mod / admin-dinges daar gaan deleten op verzoek van de TS
Maar de foto's dus niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Er is selectief -en tijdelijk- gemod, al onze vragen staan nog in het topic....
[ Bericht 53% gewijzigd door Reza-impreza op 11-05-2007 20:00 ]quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Als dit in opdracht van de TS is verwacht ik dat hij de foto's ook weer terugzet.
quote:laat die reacties dan lekker staan.
Keep us updated.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:00 schreef Day het volgende:
Lieve mensen, ik gooi het topic van Reza-Impreza even dicht. Ik weet niet wat er allemaal voorgevallen is, ik weet niet wat er allemaal gepost is, ik weet niet wat er gedeleted is, maar om verdere gedoe te voorkomen, gaat er even een tijdelijk slotje op.
Maak daar maar gewoon een permanent slotje van.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:00 schreef Day het volgende:
Lieve mensen, ik gooi het topic van Reza-Impreza even dicht. Ik weet niet wat er allemaal voorgevallen is, ik weet niet wat er allemaal gepost is, ik weet niet wat er gedeleted is, maar om verdere gedoe te voorkomen, gaat er even een tijdelijk slotje op.
Eh ja, het ging iets te snel! Ik heb 'm gedelete, geloof ik!quote:
Day heeft er niets mee te maken geloof ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:05 schreef voyeur het volgende:
Slotje of niet, een uitleg waarom er gewoon een bups posts weggemaakt is zou op zijn plaats zijn.
Denk ik ook niet, maar zij kan wel achterhalen welke dwaas zijn knopjes misbruikt heeft.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Day heeft er niets mee te maken geloof ik.
Een COS# 1417 dan maarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
Kan het nummer van deze COS opgehoogd worden met 1?
[COS # 1416] kleurtjes
Juh!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
Kan het nummer van deze COS opgehoogd worden met 1?
[COS # 1416] kleurtjes
Mjah, ik denk niet dat dit een rel waard is, maar stijlloos is het wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, maar zij kan wel achterhalen welke dwaas zijn knopjes misbruikt heeft.
Dat is het minste.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Normale modpost met uitleg waarom het topic gecleaned is lijkt me toch niet teveel gevraagd?
Je zou die iemand teelbalkanker toewensen, maar dat is tegen de regels, dus dan maar een niesbui. Een flinke dat dan wel!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:18 schreef APK het volgende:
Ik ga even een voorspelling doen:
Het is hier precies als in DGK.
Iemand heeft al een OW (Officiële Waarschuwing) maar achter de schermen doen ze er verder niets mee.![]()
Ik ga al, ik ga al!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Liefst voordat 1418 weer een 1417 wordt![]()
Gewoon uit nieuwsgierigheid: Wat zou je een vrouw toewensen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:21 schreef voyeur het volgende:
Je zou die iemand teeltbalkanker toewensen, maar dat is tegen de regels, dus dan maar een niesbui. Een flinke dat dan wel!
Ik word niet graag geband. De hik dan maar? Zo'n hik als Amanda laatst had en dat Jaap hem dan weglikt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid: Wat zou je een vrouw toewensen?
Volgens mij heeft Day iets opgelost dat een andere mod bewerkstelligd had.quote:
Tot nu toe zijn we behoorlijk lief. Nu nog een uitleg en de kans neemt toe dat we lief blijven. Man, de laatste keer dat mijn post gewist werden ben ik zo kwaad geworden dat ik door Ted (ja die, uit de oude doos) geband ben!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Blijven we wel liev tegen Day?
Ach, probleem...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:28 schreef Day het volgende:
Heren, het probleem is tot dusver opgelost.
Als het te pijnlijk is hoeft het niet hoor, het is maar een subforum.quote:Jullie vragen worden beantwoord zodra ik meer weet.
Het is: bewerkstelligtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Day iets opgelost dat een andere mod bewerkstelligd had.
Correct me if I'm wrong.
Alleen als jij ook even in de SC komt zeggen dat je het liev van me vind dat ik je in de OP heb gekregenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:28 schreef Day het volgende:
Heren, het probleem is tot dusver opgelost. Jullie vragen worden beantwoord zodra ik meer weet.
Ik stel voor dat jullie verhuizen naar SC of COS![]()
Ik ben net thuis, maar ik zal het onmiddelijk tot op de bodem uitzoeken!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert online, opheldering?
Heldquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, maar ik zal het onmiddelijk tot op de bodem uitzoeken!
O nee toch niet.![]()
Kijk je morgen toch even?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:58 schreef Gert het volgende:
Ik ben net thuis, maar ik zal het onmiddelijk tot op de bodem uitzoeken!
O nee toch niet.![]()
Vertel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:05 schreef PC eend het volgende:
Zou dit topic [DGK]Meet & Greet restaurant de Lepel (met foto's) weer open kunnen![]()
Er zijn wat nieuwe ontwikkelingen, de bewoners schijnen minder discreet te zijn dan de TS![]()
Wat dan!?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:05 schreef PC eend het volgende:
Zou dit topic [DGK]Meet & Greet restaurant de Lepel (met foto's) weer open kunnen![]()
Er zijn wat nieuwe ontwikkelingen, de bewoners schijnen minder discreet te zijn dan de TS![]()
Amanda had bijna vechten met dat wijf dat ze echt niet vond sporenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |