Hier kun je 'm kopenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:44 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik zoek al heel lang een nummer dat (o.a.) door Discovery Channel gebruikt wordt voor hun reclames (heb ik -tig delen geleden al eens gevraagd)
Het ongelovelijke is gebeurd: ik weet wat en hoe en wie!! Het heet "Underbelly" van de
componisten Neil Pollard en Adam Salkeld. Het is afkomstig van het album "25
Naked Tracks - essential underscores" van het label Atmosphere (cat.# ATMOS-
CD145) dat een onderdeel is van BMG Production Music.
Maar nu begint het echte 'ik zoek een nummer'...
Verkoopt BOL dit?
Verkoopt Amazon dit?
Is er op Google ook maar íets van bekend?Vooruit, een paar referenties aan een obscure website.
Concreet nu: heeft iemand wel eens CD's van dit label in een winkel (web danwel gewoon) gezien?
Nopequote:
Was dat maar waar... Als je klikt op 'CD' of 'DVD' dan komt de site met de reactie: 'ik héb geen CD en geen DVD', en als je op 'Download' klikt dan wordt je naar iTunes verwezen dat er verder ook niets mee kan...quote:
Zoek eens naar werken van Arvo Part, of als je het wat extremen wilt van Vladimir Godar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:45 schreef Nutty het volgende:
Hoi mensen ik heb een vraagje
Ik ben opzoek naar kerk zang, het klink misschien een beetje raar.
Maar ik bedoel dit soort
http://www.youtube.com/watch?v=L-hEpp5vROY
Gewoon een relaxte brohymn
Dankjewel.. weet je toevallig ook waar alleen heren "zang" in voor komt zoals in de link die ik gegeven hebquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Zoek eens naar werken van Arvo Part, of als je het wat extremen wilt van Vladimir Godar.
Kan iemand me helpen alsjeblieft?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef merijn77 het volgende:
Hier heb ik een duidelijkere sample! http://media.putfile.com/Song-help
Ofwel, help me alsjeblieft uit de brand!
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:04 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik zoek Teckel & Geit - Freefall ( die Ruud de Wild/Jeckyl & Hyde mix )
Iemand weet waar die is?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt een PM
Ik weet niet of ik m hier mag posten, maar haal anders maar weer weg:
Het nummer komt ook niet op single of te downloaden ivm rechten, dus dit is de enige manier
Jefferson Airplane - White Rabbit?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:47 schreef Mark het volgende:
HELP!!
In het kort: We hebben nu 3½ jaar een konijn in huis, in de huiskamer. Nu we een baby hebben, vindt mijn vrouw het tijd dat het konijn in een buitenhok gaat. Ik heb zelf de indruk dat het konijn zal gaan vereenzamen, en dit wil ik natuurlijk niet. Bij deze vraag ik jullie hulp dus om een goede oplossing te vinden:
A) Ons konijn ligt nu op stro, wat veel stof geeft. Ik heb hier al eens iets horen zeggen over een andere (minder stoffige) ondergrond, welke was dat? Wellicht kan dit mijn vrouw overtuigen
B) Een tweede konijn is waarschijnlijk geen optie, denken jullie dat ik mij terecht zorgen maak over het vereenzamen?
Alvast bedankt!
Ear Damage - Kutaap M'n Hond Is Dood?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:47 schreef Mark het volgende:
HELP!!
In het kort: We hebben nu 3½ jaar een konijn in huis, in de huiskamer. Nu we een baby hebben, vindt mijn vrouw het tijd dat het konijn in een buitenhok gaat. Ik heb zelf de indruk dat het konijn zal gaan vereenzamen, en dit wil ik natuurlijk niet. Bij deze vraag ik jullie hulp dus om een goede oplossing te vinden:
A) Ons konijn ligt nu op stro, wat veel stof geeft. Ik heb hier al eens iets horen zeggen over een andere (minder stoffige) ondergrond, welke was dat? Wellicht kan dit mijn vrouw overtuigen
B) Een tweede konijn is waarschijnlijk geen optie, denken jullie dat ik mij terecht zorgen maak over het vereenzamen?
Alvast bedankt!
Arvo Part: De Profundisquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Nutty het volgende:
[..]
Dankjewel.. weet je toevallig ook waar alleen heren "zang" in voor komt zoals in de link die ik gegeven heb
Youp van 't Hek: Flappie?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:47 schreef Mark het volgende:
HELP!!
Alvast bedankt!
Deze wellicht?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:47 schreef Mark het volgende:
HELP!!
Alvast bedankt!
If you don't know me by now.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:51 schreef Nutty het volgende:
Weet iemand toevallig de muziek van de reclame van amstel bier, (kan even geen link vinden). waarin wordt gezegt: "wij mannen zijn niet altijd even romantisch". Je ziet op het laatst in de reclame een bekende pianist (met lange blonde haren) achter de piano een lied spelen en die bedoel ik.
Allereerst gefeliciteerd met de kleine! Jongen? Meisje?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:47 schreef Mark het volgende:
HELP!!
Alvast bedankt!
it's gonna be alright heet het nummer, maar van wie het is ???? het komt iig uit 1996, dat haal ik er uit...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:21 schreef El_Bartos het volgende:
Hallo,
ik ben opzoek naar een bepaald liedje, maar ik heb totaal geen idee van de titel of uitvoerder.
Daarom heb ik de toon een beetje ingezongen (van die paar woorden ben ik niet zeker of ze wel juist zijn)
Iemand een idee?
Greets
Deepzonequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:30 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
[..]
it's gonna be alright heet het nummer, maar van wie het is ???? het komt iig uit 1996, dat haal ik er uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |