Bon Jovi - Living on a prayerquote:Op zondag 6 mei 2007 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.jaggle.nl/index.php/site/comments/boys_on_wheels1/ Dat laatste nummer wat zij zingen, daar moet ik de originele van hebben iemand een idee hoe die heet ?
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:16 schreef jovink het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
don royco for president
(1) DJ Ghost - Pitch upquote:Op zondag 6 mei 2007 21:57 schreef IsaacD het volgende:
Ik zoek een dance nummer dat leunt op een sample van the prodigy's smack my bitch up. Don Diablo draaide 'm in de monza afgelopen vrijdag en ook Rodriguez in Rotterdam 5 mei volgens mij. (1)
Verder wil ik ook wel weten hoe die mix van Pecan heet met die sample die ook in Star 69 van Fatboy Slim wordt gebruikt uit dit eerder geposte filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=Feap0BbPTFM (2)
Op het laatst in dat filmpje (8:40) wordt ook een nummer met de sample van king bee's back by dope demand gedraaid. Heeft iemand daar de titel en uitvoerende van? (3)
Tot slot uit weer datzelfde filmpje het nummer waarin Run DMC wordt gesampled op 6:10 graag(4)
Dat was Armin van Buuren A state of trance, het tweede uur dat toen werd uitgezonden:quote:Op maandag 7 mei 2007 12:45 schreef juuser het volgende:
Ik hoorde laatst een geweldig trance-achtig nummer op slam fm, vrijdagavond om ongeveer half 12 - 12 uur...
Ik heb alleen geen idee hoe dit nummer heet, kan iemand ergens de playlist van slam fm vinden, zodat ik kan zien welk nummer het is??![]()
Niet meer info over het nummer?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:45 schreef juuser het volgende:
Ik hoorde laatst een geweldig trance-achtig nummer op slam fm, vrijdagavond om ongeveer half 12 - 12 uur...
Ik heb alleen geen idee hoe dit nummer heet, kan iemand ergens de playlist van slam fm vinden, zodat ik kan zien welk nummer het is??![]()
Thanks!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Axwell ft. Steve Edwards - Watch the sunrise
Ik heb het youtube filmpje bekeken en dit is wat ik er van kan maken....aanvullingen?quote:
Super, da's er al 1!quote:
Ik kan dat nummer niet vinden, weet je zeker dat het zo heet?...of is het een mix?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:33 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek nog een nummer.. van een hele tijd geleden.. Je hoort elektrische geluiden en ze zingen wat onverstaanbaars... Het is ongeveer bij de 5e minuut van dit nummer: marc benjamin - electric house
Misschien kun je het op rapidshare zetten of zoiets...quote:Op maandag 7 mei 2007 15:29 schreef Sannelie het volgende:
tis een mix.. kan ik m ergens neerzetten ofzo zodat je m kan luisteren??
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:06 schreef DubManiac het volgende:
[..]
Ik heb het youtube filmpje bekeken en dit is wat ik er van kan maken....aanvullingen?
C&C Music Factory - Everybody dance now
Dj Chuckie Feat. Qf - Vieze Vrouwen (Slette Houwe)
Fedde le Grand - Put Your Hands up for detroit.
?
Full Intention Pres. Bodyrox - Yeah Yeah
Wildchild - Legends Of The Dark Black Part 2
Green Velvet - Shake and Pop
The moon - Blow up the speakers
Prodigy - Smack my bitch up.
?
Blur - Song # 2
Nirvana - Smells like teen spirit
?
?
Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix).mp
?
Azzido da Bass - Doomsnight
Green Velvet - Shake and Pop
Laidback Luke - Rocking with the best
Mason - Perfect Exceeder
King Bee - Back by dope demand
?
?
Beastie boys - Intergalacticquote:Op maandag 7 mei 2007 17:31 schreef Sannelie het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)ctric_House.mp3.html
dit is 'm als ik het goed gedaan heb..
ow sorry ja intergalacticquote:Op maandag 7 mei 2007 17:48 schreef jovink het volgende:
waar komt dat zo ineens vandaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |