Via www.ster.nl gevonden: Artiest: Larry W. Burns Titel: Cromaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:30 schreef coltje87 het volgende:
Goed, ik ben op zoek naar het liedje uit de nieuwe Fiat reclame.. Duidelijk niet? Ik ga even kijken of ik een link naar het filmpje kan vinden..
Dankjewel, heb 'm zelf al gevonden. Het was Meravigliosa creatura van Gianna Nanniniquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:34 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Via www.ster.nl gevonden: Artiest: Larry W. Burns Titel: Croma
"Murderers" van John Frusciante, de gitarist van The red hot chili peppers.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:19 schreef Hamilton het volgende:
Ik zoek de artiest en de naam van het nummer waarin je zogenaamde invisible skateboards ziet. De clip draait af en toe op TMF. Wie helpt?
Michel Fugain - Une Belle Histoirequote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:04 schreef Sannelie het volgende:
Ik hoorde net een stukje van Viktor Brand bij so you wanna be........ Het was franstalig.. Weet iemand hoe dat nr heet? Ik zat net te zoeken maar kon even niet zo snel wat vinden :S
Niemand nog?quote:Op zondag 6 mei 2007 01:56 schreef Justah het volgende:
Ik zoek het een specifiek stukje muziek uit de film "The Holiday(2006)".
De muziek zit in meerdere delen van de film, in het menu van de DVD zit de intro van het liedje in b.v. scene 6(@37min) zit een stukje maar ook @ 2h 2m zit weer een stukje. Ik inmiddels een groot aantal nummers van de lijst van de soundtrack beluistert maar hij zit er nog niet tussen.
Lijkt me sterk, het is een dance plaat.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Murderers" van John Frusciante, de gitarist van The red hot chili peppers.
Escape van Craig Armstrongquote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:56 schreef NordicBlue het volgende:
Hoi, ben ik nog even
http://blabla.willbedefeated.com/ , dat achtergrond liedje, weet iemand welke dat is?![]()
Meck ft. Dino - Feels Like Homequote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:58 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, het is een dance plaat.
juistem Bullet tooth, dat is em.. cheers mate..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
Lifelike ft. Kris Menace - Discopolis
Dit is de soundtrack: http://www.imdb.com/title/tt0305357/soundtrackquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik weet dat je eerst op imdb moet kijken maar daar wordt ik niet zo snel wijzer uit dus vraag ik het toch maar hier.
Ik zoek een liedje uit Charlie's Angels: Full Throttle als alle mafia bazen etc. naar het dak van het gebouw gaan om dan die codeerringen te kopen welk leidje staat daar onder/acheter?
Alvast bedankt
Dat probleem mag je zelf oplossen en hoeft niet hier besproken te worden, daar is dit topic of forum niet voor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:19 schreef Sannelie het volgende:
Lukt het iemand om deze te downloaden? Clubjunky - meidengroep??
Bij mijn progr. vindt ie m niet en wil m heel graag hebben!
Ik heb hem al gevonden via amazone.com maar iniedergeval bedanktquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:31 schreef Mark het volgende:
[..]
Dit is de soundtrack: http://www.imdb.com/title/tt0305357/soundtrack
Met een stukje geluid kan ik waarschijnlijk wel zeggen welke het is.
Is dat niet gewoon Mika?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:02 schreef sloopkogel het volgende:
HELLUP!!
Ik zoek een nummer die ik af en toe op de radio hoor, maar nooit verteld de dj zijn naam en volgens mij is het een hitje van nu.....misschien in de top 40 van nu ofzo....
Het wordt gezongen door een man....en in het refrein gaat ie godsgruwelijk hoog zingen....met een kopstem lijkt het wel......verdere informatie over het nummer heb ik niet maar die kerel zingt tering hoog......weet iemand wie dat zou kunnen zijn?
Hoop dat jullie weten wie het is......want ik zou wel eens meer van deze gozer willen horen....
THANX!!!!!Ps....sfeer van het nummer doet mij denken aan de 70er jaren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |