Is die nou nog steeds wegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:33 schreef Kuukske het volgende:
Finding Nemo.
Neehoor. Ligt hier in de koelkast. Ready to be cooked.quote:
Dat zijn die meeuwen die dan de hele tijd Mine Mine Mine roepenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
Oja? Uhm zou ik moeten herkennen. Leuke film.
Dan gaat het goedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neehoor. Ligt hier in de koelkast. Ready to be cooked.
Dat kleintje, nou daar zit je vol van.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neehoor. Ligt hier in de koelkast. Ready to be cooked.
Dat herken ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zijn die meeuwen die dan de hele tijd Mine Mine Mine roepen
Kleine nemo's worden groot.quote:
46 aan elkaar gezette zeskantjes?????quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:43 schreef es70 het volgende:
Mijn dochter is weer thuisbezorgd door opa. En ze moest natuurlijk meteen model staan voor mijn 46 aan elkaar gezette zeskantjes ('t waren geen vijfhoekjes dus
)
.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
46 aan elkaar gezette zeskantjes?????
Gehaakt? Of wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:45 schreef es70 het volgende:
[..]En toen was het ineens
een topje. Oh nee, dat was de bedoeling al
.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gehaakt? Of wat moet ik me daarbij voorstellen?
Goed idee, ik heb geloof ik genoeg moed bij elkaar geschraapt om toch dat strijkwerk te gaan doen...quote:
Waar zul je vertoeven in dat mooie land morgen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, naar het land van mijn jeugd
nou ja, 3 plekjes eigenlijk maar. En er was maar bar weinig veranderdZowaar nog wat oude bekenden gesproken, en flink veel foto's gemaakt.
Morgen gaan we treinen door België
Ik heb geen idee, ik moet alles nog plannen. ik hoop wel ergens waar ik nog niet de bordjes van hebquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waar zul je vertoeven in dat mooie land morgen?
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik moet alles nog plannen. ik hoop wel ergens waar ik nog niet de bordjes van heb
dat betekent dus NIET:
Kortrijk - Poperinge
Roosendaal - Mechelen
Hasselt - Welkenraedt en alle zijlijntjes daarvan
en ook niet Berchem - Lier - Herentals - Turnhout.
Hebben ze daar eigenlijk dagkaarten?
rippen en uploaden!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb Commissaris Rex op DVD gekocht vandaag
9 euro! Koopje.
doeknooit!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:27 schreef Bengeltje het volgende:
Qu toch, geen illigale dingen hier op fok! he.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg twee post boven je is een zwart op wit bewijs.![]()
jawel hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo ben ik natuurlijk snel uitgel... he.![]()
wil je niet met me kletsen???
bewijs aangepastquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg twee post boven je is een zwart op wit bewijs.![]()
Ik ga zo nog maar eens naar de snackbar denk ikquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:06 schreef Bengeltje het volgende:Eten,
Heb wel trek, maar geen zin om te koken.![]()
Ik snack niet snel, vind alleen zo nu en dan een frikandel wel eens lekker.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ga zo nog maar eens naar de snackbar denk ik
zal wel een frietje met en een frikandel speciaal wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik snack niet snel, vind alleen zo nu en dan een frikandel wel eens lekker.
voor de rest mogen ze daar alles houden. uhm pizzarol, is ook wel lekker.
uhmm bokworst ook.![]()
Mediamarkt!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:28 schreef qu63 het volgende:
adres geven waar je de dvd gekocht hebt bedoel ik
das een nege winkelquote:
niet zo snel zijnquote:
BBQquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:06 schreef Bengeltje het volgende:Eten,
Heb wel trek, maar geen zin om te koken.![]()
Volgende week! Op kosten van JD's baas!quote:
Och ik zou er wel een beschuitje mee kunnen eten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:06 schreef Kuukske het volgende:
Rex is een toffe serie. Ik vraag me alleen af wat vrouwelijk Nederland zo geweldig vond aan Richie Moser, behalve z'n strakke kontje dan
Dat was in de jaren '90. Ik vraag me af of je dat nu nog wiltquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
Och ik zou er wel een beschuitje mee kunnen eten.![]()
Goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:09 schreef FerryB het volgende:
Mensen van het goede leven in dit prachtige weekend!
Hoe gaat het?!?
Wiequote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:06 schreef Kuukske het volgende:
Rex is een toffe serie. Ik vraag me alleen af wat vrouwelijk Nederland zo geweldig vond aan Richie Moser, behalve z'n strakke kontje dan
Dat is "Moser, Kriminal Polizei" van Commissaris Rex. In z'n huidige toestand.quote:
of was ik gewoon te traagquote:
Dat begreep ik... Ach, beschuitjes kruimelen toch veel te veelquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is "Moser, Kriminal Polizei" van Commissaris Rex. In z'n huidige toestand.
Patrick Dempsey?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:18 schreef es70 het volgende:
Dat begreep ik... Ach, beschuitjes kruimelen toch veel te veel. Ik hoef niet
(niet met hem iig
).
Oeh, nicequote:
let eens op de url van het plaatjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Oeh, nice. Welke serie moet ik gaan kijken daarvoor
.
Ik zie het plaatje, waarom zou ik naar de url gaan kijkenquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi fles.
Heb jij dat gedaan vandaag?
Niks mis met regelmaatquote:
Ik wil daar altijd op spugen.quote:
http://www.buddytv.com/articles/greys_anatomy/images/patrick-dempsey-5.jpgquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje, waarom zou ik naar de url gaan kijken. Gedaan hoor, daar niet van... Volgzaam typje
.
Dit beterquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:39 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ik wil daar altijd op spugen.
Op van de typische Amerikaanse hoofden.
Ik weet niet waarom.
poehee.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dit beter. Geen typisch Amerikaans hoofd waar je misselijk van zou kunnen worden
.
[afbeelding]
Beetje harig, dat wel.
Ja, ik had dus al gekeken en het gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.buddytv.com/articles/greys_anatomy/images/patrick-dempsey-5.jpg
zo heet de serie dus
Watquote:
sorryquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, ik had dus al gekeken en het gezien.
uhm toch maar niet dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat was in de jaren '90. Ik vraag me af of je dat nu nog wilt
Even gegoogled op de beste man:
[afbeelding]
quote:
Doe mij maar zoiets:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dit beter. Geen typisch Amerikaans hoofd waar je misselijk van zou kunnen worden
.
[afbeelding]
Beetje harig, dat wel.
quote:
Nèh ook dat is niets.quote:
Je valt op tuimelaarsquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan bijna elke vrouw die iets op de plank heeft en het bloesje wat klein koopt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Je valt op tuimelaars.
Heb ik hier nog een lekkertje voor je.
[afbeelding]
Wat weerhoudt jullie om het verschil tussen KUNNEN en DOEN eens wat kleiner te maken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan bijna elke vrouw die iets op de plank heeft en het bloesje wat klein koopt.
Ik show niet met mijn vlees.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat weerhoudt jullie om het verschil tussen KUNNEN en DOEN eens wat kleiner te maken?
Het ziet er niet uit alsof het comfortabel zit eigenlijk... Dat waarschijnlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat weerhoudt jullie om het verschil tussen KUNNEN en DOEN eens wat kleiner te maken?
Ik heb te weinig 'dingen' om het er zo uit te laten zien hoor...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hoor, ga jij maar eens voor de spiegel en duw je dingen wat platteren tegenelkaar.
Helemaal niet, heb je gezien hoe die cam erop staat, met een lens die extra vergroot.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb te weinig 'dingen' om het er zo uit te laten zien hoor...
Daar heb je er volgens mij minstens vier voor nodig.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:03 schreef qu63 het volgende:
http://video.forret.com/2(...)ng-inferno-coupling/
super stukje uit Coupling
en laat je niet te veel afleiden door de link
Damn.quote:
Nee, er zijn lastigere trick shots. Die op die pooltafel is ook maar met 9 ballen trouwens.quote:
Die pooltafel was wel moeilijker weer met de witte bal, die had een stuk korter te gaanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, er zijn lastigere trick shots. Die op die pooltafel is ook maar met 9 ballen trouwens.
Ja, maar je ziet dat hij makkelijk tijd over had voor een tiendequote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die pooltafel was wel moeilijker weer met de witte bal, die had een stuk korter te gaan
Wat is speedo?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:12 schreef Kuukske het volgende:
Heb je ook een Speedo?
Naar een poolcafe danquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet dat hij makkelijk tijd over had voor een tiende
Lijkt me erg vet om zelf eens te doen
wat is er mis meet Speedo's?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:17 schreef Kuukske het volgende:
Nah. Dan kan ik je gewoon Speedo blijven noemen. Als je er echt een zou hebben, zou ik dat zo lullig vinden.
Hehehe oke :p maakt mij niet uit hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:17 schreef Kuukske het volgende:
Nah. Dan kan ik je gewoon Speedo blijven noemen. Als je er echt een zou hebben, zou ik dat zo lullig vinden.
Hey marciequote:
Niksquote:
All do respect voor de mannelijkheid; dat zit toch voor geen meter. En het staat niet leuk.quote:
Ik zou liever niet zo'n ding willen hebbenquote:
Alles omvattend.quote:
Ah mooi. Maat van me wil "ook ergens de stad in of zo" namelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef JDude het volgende:
Leuven is tof.
Dat is tof jaquote:
Wel aan de goede kant het station uitlopen dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah mooi. Maat van me wil "ook ergens de stad in of zo" namelijk.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel aan de goede kant het station uitlopen dan.
Nee. Maar een te korte short (heet dat zo eigenlijk?) is dan ook weer niet done.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:31 schreef D.Rose het volgende:
Tja, als er iets uithangt is ook geen gezicht
Aan de goede kant, ik meen zuid, heb je het centrum. Aan de andere kant een pauperbuurt.quote:
das ook Speedoquote:
a short short?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Maar een te korte short (heet dat zo eigenlijk?) is dan ook weer niet done.
Oh joh. Nouja, dat is niet het eerste waar men aan denkt bij Speedo.quote:
goed om te wetenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Aan de goede kant, ik meen zuid, heb je het centrum. Aan de andere kant een pauperbuurt.
Het is niet enkel een merk, het is ook een begripquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh joh. Nouja, dat is niet het eerste waar men aan denkt bij Speedo.
Ja. Een wat langere short is beter.quote:
netzoiets als een korte lange broekquote:
Even opgezocht, station is aan de oostkant, dus je moet richting westquote:
Dat woord zocht ik.quote:
quote:
Trustequote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
moe van werk en mag of moet morgen weer dus![]()
De crisis is wel heel erg als je dat al niet meer weetquote:
Ik geef het toequote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De crisis is wel heel erg als je dat al niet meer weet
En dan ook nog in een deel van het land wonen waar amper treinen te koppen zijn...quote:
En nu?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik geef het toeik kan het niet meer aan
dat soort dingen liever niet hier enzoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:58 schreef JDude het volgende:
[..]
En dan ook nog in een deel van het land wonen waar amper treinen te koppen zijn...
Die bedoelde ik nietquote:Op zondag 6 mei 2007 00:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Idd, vandalisme aan treinen is een gevoelig onderwerp hier
Nogal jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:58 schreef JDude het volgende:
[..]
En dan ook nog in een deel van het land wonen waar amper treinen te koppen zijn...
Oeh, schoppenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:20 schreef Kuukske het volgende:
Je bedoelde een schopje naar R&P?
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
whehe, leuke nieuwe nicknamequote:
hmz, die ' pakt ie niet bij de registratiequote:
fuck, verkeerde mailadres gebruiktquote:Op zondag 6 mei 2007 02:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmz, die ' pakt ie niet bij de registratie
quote:
Coupling doet het ook goed hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 11:57 schreef Sjowhan het volgende:
eerst ontbeitje, daarna een bak koffie en Prison Break. Wat een geweldige combinatie om een dag mee te beginnen
dat was geen kwijlquote:Op zondag 6 mei 2007 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje qu een zakdoekje geeft.
Je kwijlt een beetje.![]()
![]()
zoiets ja......quote:Op zondag 6 mei 2007 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet? Je was net aan het drinken en je liet alles eruit lopen?
Daarom alle fokkertjes zijn m,n vrindjes Nou ja niet allemaalquote:Op zondag 6 mei 2007 14:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat klinkt best lief.
Waarom eigenlijk? Je kent me helemaal niet.
oke, dat klinkt gelijk minder lief, hoor gewoon bij de meute.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:00 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Daarom alle fokkertjes zijn m,n vrindjes Nou ja niet allemaal![]()
Iedereen is ook weg blijkbaarquote:Op zondag 6 mei 2007 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai.![]()
![]()
Does gezellig hier, tis wat doots.
Ah, daar komt dat gestuiter dus vandaanquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, daar komt dat gestuiter dus vandaan
Nu ben ik nog nieuwsgieriger.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Een opmerking die leuk was maar in mijn nadeel verkeerd kon worden opgevat
Goed plan, kan ik zometeen ook wel even doen.quote:
Was niet de bedoeling hoorquote:
smiespelsmiespelsmiespelsmiespelsmiespelsmiespelsmiespelsmiespelquote:fluister het eens.
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling hoor
[..]
smiespelsmiespelsmiespelsmiespelsmiespelsmiespelsmiespelsmiespel
ik weet een heleboel manierenquote:Op zondag 6 mei 2007 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is niet eens te lezen, laat staan te horen.![]()
Je weet heus wel een manier om het te vertellen.
owquote:Op zondag 6 mei 2007 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar................
mja laat ook maar, ben al niet meer nieuwsgierig.
Ik ben ook engquote:
Vergiftigenquote:
Je was niet nieuwsgierig meerquote:Op zondag 6 mei 2007 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je het alsnog wil vertellen, weet je me te vinden.
Neeeeeee!quote:Op zondag 6 mei 2007 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je ziet me liever niet meer op deze aardkloot?![]()
Gaat niet hard hier vandaag he, is zondagquote:
Sokken.quote:
ge-streep-te?quote:
Nee zwarte.quote:
Wat is dat?!quote:
Een heus Pain de Boulogne.quote:
een gro-te streep dusquote:
Das wel heel lekker, zeker als het nog warm isquote:
Uh-huh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |