Is die nou nog steeds wegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:33 schreef Kuukske het volgende:
Finding Nemo.
Neehoor. Ligt hier in de koelkast. Ready to be cooked.quote:
Dat zijn die meeuwen die dan de hele tijd Mine Mine Mine roepenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
Oja? Uhm zou ik moeten herkennen. Leuke film.
Dan gaat het goedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neehoor. Ligt hier in de koelkast. Ready to be cooked.
Dat kleintje, nou daar zit je vol van.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neehoor. Ligt hier in de koelkast. Ready to be cooked.
Dat herken ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zijn die meeuwen die dan de hele tijd Mine Mine Mine roepen
Kleine nemo's worden groot.quote:
46 aan elkaar gezette zeskantjes?????quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:43 schreef es70 het volgende:
Mijn dochter is weer thuisbezorgd door opa. En ze moest natuurlijk meteen model staan voor mijn 46 aan elkaar gezette zeskantjes ('t waren geen vijfhoekjes dus
)
.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
46 aan elkaar gezette zeskantjes?????
Gehaakt? Of wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:45 schreef es70 het volgende:
[..]En toen was het ineens
een topje. Oh nee, dat was de bedoeling al
.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gehaakt? Of wat moet ik me daarbij voorstellen?
Goed idee, ik heb geloof ik genoeg moed bij elkaar geschraapt om toch dat strijkwerk te gaan doen...quote:
Waar zul je vertoeven in dat mooie land morgen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, naar het land van mijn jeugd
nou ja, 3 plekjes eigenlijk maar. En er was maar bar weinig veranderdZowaar nog wat oude bekenden gesproken, en flink veel foto's gemaakt.
Morgen gaan we treinen door België
Ik heb geen idee, ik moet alles nog plannen. ik hoop wel ergens waar ik nog niet de bordjes van hebquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waar zul je vertoeven in dat mooie land morgen?
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik moet alles nog plannen. ik hoop wel ergens waar ik nog niet de bordjes van heb
dat betekent dus NIET:
Kortrijk - Poperinge
Roosendaal - Mechelen
Hasselt - Welkenraedt en alle zijlijntjes daarvan
en ook niet Berchem - Lier - Herentals - Turnhout.
Hebben ze daar eigenlijk dagkaarten?
rippen en uploaden!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb Commissaris Rex op DVD gekocht vandaag
9 euro! Koopje.
doeknooit!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:27 schreef Bengeltje het volgende:
Qu toch, geen illigale dingen hier op fok! he.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg twee post boven je is een zwart op wit bewijs.![]()
jawel hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo ben ik natuurlijk snel uitgel... he.![]()
wil je niet met me kletsen???
bewijs aangepastquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg twee post boven je is een zwart op wit bewijs.![]()
Ik ga zo nog maar eens naar de snackbar denk ikquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:06 schreef Bengeltje het volgende:Eten,
Heb wel trek, maar geen zin om te koken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |