Als iemand dit nog kan beantwoorden, graag. In een opwelling heb ik grote hoeveelheden grondstofen ingeslagen, dus twee stuks bakken en eentje invriezen zou mij het beste uitkomen.quote:Op maandag 22 december 2008 13:47 schreef loveli het volgende:
Kan een cheesecake ingevroren worden? Of wordt 'ie dan zompig?
heb je het recept CF? Ziet er erg lekker uitquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:02 schreef ColdFeet het volgende:
Check de cheesecake
Bodem van McVities met een piepklein snufje kaneel, dan een laag cream cheese met vanillemerg, een dunne sour cream topping, en on top gezeefde frambozenpuree.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo lekker op mn werk opeten!
Ik zou het niet weten. Kan je anders eerst een klein stukje invriezen (helft van je grondstoffen gebruiken) en dan kijken of het wat is?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Als iemand dit nog kan beantwoorden, graag. In een opwelling heb ik grote hoeveelheden grondstofen ingeslagen, dus twee stuks bakken en eentje invriezen zou mij het beste uitkomen.
Nou, uiteindelijk is hij gewoon geluktquote:Op woensdag 24 december 2008 12:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik kon de mijne gewoon in de springvorm gieten, pluisignijntje.
het was niet waterdun, maar ook niet héél dik
O, ik had ook absoluut de blauwe kaas weggelatenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:33 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
en de mijne, de cranberry cheesecake uit de Allerhande zónder blauwe kaas. Was errug lekker
Ik gebruik meestal philadelphiaquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:03 schreef Stansfield het volgende:
Welke roomkaas gebruiken jullie voor je cheesecake. Mijn moeder had de inkopen gedaan voor kerst en toen had ze mascapone meegenomen. Maar dat werd niet zo hard als ik wilde in de koelkast.
Ik had voor de kerstdagen ook de cheesecake met cranberries uit de Allerhande gemaakt, lekker joh! Ik had er roomkaas van de markt voor gebruikt, die scheppen ze gewoon per hoeveelheid die je nodig hebt in een plastic bak. Ook roomboter van de markt, uit 't vatquote:
\mijn AH is nogal klein, dus klein assortiment, ik had mon chou gebruiktquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:03 schreef Stansfield het volgende:
Welke roomkaas gebruiken jullie voor je cheesecake. Mijn moeder had de inkopen gedaan voor kerst en toen had ze mascapone meegenomen. Maar dat werd niet zo hard als ik wilde in de koelkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |