gelukkig heeft Boeing maar één type vliegtuigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:02 schreef ChrisJX het volgende:
Uhm... een Boeing?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:06 schreef ChrisJX het volgende:
Boeing 737?
Sorry sorry .. het duurde uren en het weer was zo goed..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
handig dat VonHinten er niet is om onze antwoorden te beoordelen
Kuch.. neequote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:22 schreef SaskiaR het volgende:
en volgens mij bedoelt VonHinten de evolutieleer?
Ik weet alleen dat dr. Ross Geller een Paleontologist isquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:14 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
, dat zijn van die woorden die je wel kent maar waarvan je maar half waar het voor staat
en nu weet je ook nog wat hij doetquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:15 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat dr. Ross Geller een Paleontologist is
Keurig 14.gifquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
- Prof. Lupos
- Gladianus Smalhart
- Draco Malfidus
- Neville Longbottom
- Dean Thomas
- Minerva McGonagall
dat heb je als je alle films en boeken hebtquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:25 schreef SaskiaR het volgende:
slovenie, kroatie, bosnie-hercegovina, montenegro, servie en macedonie
Hoe heet deze groep?quote:Dezijn een bevolkingsgroep in Zuid-India en Sri Lanka. Op Sri Lanka wonen ze vooral in het noordoosten en streven ze naar een eigen staat. De organisatie die al drie decennia voor een eigen staat vecht heet
tijgers. De meeste
zijn hindoe of christen. Hoewel ze maar 18% van de gehele bevolking op Sri Lanka uitmaken is het een groep met een sterke identiteit.
Heel iemand andersquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:44 schreef SaskiaR het volgende:
willem van oranje?
Weer eens te moeilijk?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb ff opgezocht wie het is, maar zelf nadat ik het weet wie het is, weet ik nog niet wie het is.
scheepsvaarderquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:51 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Weer eens te moeilijk?
De reden van zijn bekendheid mag ook al genoeg zijn voor een punt.
Hij was .........
stond er bij, dus ik houd mijn mondquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:51 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Weer eens te moeilijk?
De reden van zijn bekendheid mag ook al genoeg zijn voor een punt.
Hij was .........
dan weet ik het ook nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:54 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Nee. Zijn voornaam was Jan Pieterszoon.
Hij zat droog.
Hij had dus niets met scheepvaart.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:54 schreef SaskiaR het volgende:
coen
scheepsbouwerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:57 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Hij had dus niets met scheepvaart.
Twee gerelateerde beroepen had hij.
Een van zijn beroepen is zo raadbaar, dat moet gewoon gebeurenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik geloof niet dat het geraden gaat worden
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:03 schreef ChrisJX het volgende:
Uhm... stadhouder?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:05 schreef SaskiaR het volgende:
handelaar?
Alleen als je het echt wil verklappen niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het is een beroep met geluid (of vertel ik nu teveel?)
JA.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:16 schreef SaskiaR het volgende:
ow, componist
Ben jij de vragensteller?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het is een beroep met geluid (of vertel ik nu teveel?)
Het punt is net 1 minuut uitgedeeld......quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:24 schreef VonHinten het volgende:
Nieuwe vraag?
zou kunnen als je het anders uitlegtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:26 schreef VonHinten het volgende:
Zodat het achterwiel blokkeert als je geen gas meer geeft..
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik stel even een andere vraag omdat ik delen Wiki langs zie komen als antwoord op mijn openstaande vraag.
Hij bedoelt mij waarschijnlijk.. Na mijn eerste antwoord (wat waarschijnlijk niet specifiek genoeg was) checkte ik wiki. Dat mag dus niet? (sorry dit is voor het eerst dat ik meespeel).quote:
VonHinten +1 en een plechtige belofte nooit meer iets op te zullen zoeken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:37 schreef VonHinten het volgende:
Sancho Panza?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |