Doormidden ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:28 schreef Wooldoor het volgende:
En als man daarachter hebben we altijd nog Manucharyan die volgend seizoen dan echt gaat doorbreken
Hoe kan jij nou weten dat hij aan z'n top zit?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Het gaat me er niet om dat het een leuke speler is. Is het ook, alleen voor Ajax niet. Hij zit aan zijn top en dan is hij gewoon te min voor Ajax.
Flikker toch op met Manu die gast gaat nooit doorbreken gevalletje altijd geblesseerd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:28 schreef Wooldoor het volgende:
Als rechtsbuiten heeft de Mul een paar goede wedstrijden gespeeld, maar het meerendeel was hij onzichtbaar en kreeg Huntelaar en/of Babel daardoor dubbele dekking. De Mul heeft bij vitesse niet echt veel gescoort en nu zijn eerste echte jaar bij Ajax ook niet. Als je de Mul kan verkopen voor 1.3 miljoen en dan bakircioglu voor 1.3m terug halen lijkt me dat je daarop vooruit gaat. En als man daarachter hebben we altijd nog Manucharyan die volgend seizoen dan echt gaat doorbreken
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Lijkt mij ook idd, dan nog liever Engelaar.
Geef mij maar Boussoufa
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Flikker toch op met Manu die gast gaat nooit doorbreken gevalletje altijd geblesseerd.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:42 schreef patrickt37 het volgende:
'Ajax en AC Milan willen Duits jeugdinternational'
Gepubliceerd op 05-05-07 om 22:31 door Tim Vogelpoel
Diverse Duitse media melden dat Ajax verregaande belangstelling heeft in Marko Marin, de achttienjarige Duitse jeugdinternational in dienst van Borussia Mönchengladbach. Marin maakte eind maart zijn debuut voor de club van de Nederlandse oefenmeester Jos Luhukay.
Marin komt voornamelijk uit in het tweede elftal van Borussia Mönchengladbach vanwege zijn jonge leeftijd. Eerder kwam hij uit in jeugd van Eintracht Frankfurt en speelt sinds vorig seizoen de bij de club uit Mönchengladbach.
Ajax kan echter rekenen op hevige concurrentie. Zo zouden ook AC Milan en Fiorentina een oogje hebben op de aanvallend ingestelde middenvelder, die tevens beschikt over een Servisch paspoort. Marin heeft nog een jeugdcontract bij de club en kan dus voor een kleine som worden overgenomen door geïnteresseerde clubs.
Bedankt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:30 schreef Zwansen het volgende:
Succes morgen.
Erg leuk om te kijken voor de neutrale toeschouwer. Twee clubs die echt moeten na het debacle van vorige week om het seizoen nog enigzinds te redden. Dat de beste moge winnen.
Perez zn kwaliteiten worden onderschat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:31 schreef koningdavid het volgende:
Bakircioglu zou niet eens zo verkeerd zijn. Hij kan het niveau van Perez wel halen denk ik. Bovendien is het een groot pré dat hij als rechtsbuiten en nummer 10 uit de voeten kan.
Ja, maargoed, je moet iemand in z'n eerste jaar laten wennen aan de nieuwe omstandigheden.quote:
Ja dat is waar, blijft een goede speler hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 00:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, maargoed, je moet iemand in z'n eerste jaar laten wennen aan de nieuwe omstandigheden.
De stap van allesbepalende speler bij subtopper AA Gent naar één van de elf bij de grootste titelkandidaat, die ook nog CL speelt, is groot.
Hier niet denk ik. Door de technische staf wel denk ik.quote:
8 milj op sneijderquote:Op zondag 6 mei 2007 00:45 schreef CoOki3 het volgende:
het bod was toch iets van 12 miljoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |