ja, ze willen geld hebben om Huntelaar over te nemenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:04 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Lees ik hier iets over Chelsea en Huntelaar?
Kneusquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:30 schreef Zwansen het volgende:
Succes morgen.
Erg leuk om te kijken voor de neutrale toeschouwer. Twee clubs die echt moeten na het debacle van vorige week om het seizoen nog enigzinds te redden. Dat de beste moge winnen.
Wat doe ik nu fout dan? Ik wens jullie oprecht succes en zeg gewoon dat het een leuke wedstrijd wordt gezien vorige week. Dat is toch gewoon zo?quote:
Ik vind het ook niet kunnen hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat doe ik nu fout dan? Ik wens jullie oprecht succes en zeg gewoon dat het een leuke wedstrijd wordt gezien vorige week. Dat is toch gewoon zo?
Ga niet overal wat achter zoeken man.
En de rest van AZ noemt het omgekeerdequote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:20 schreef Houniet het volgende:
Cziommer: 'Wij hebben een beter team dan Ajax'
video
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:33 schreef denthemen het volgende:
Die Cziommer is oerstom, zegt ie: Wij hebben het in de competitie beter gedaan dan Ajax
slechte gehypte speler, let maar op volgend seizoenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:41 schreef TimmyAsd het volgende:
ik weet het niet met die bakircioglu hoor
Lijkt mij ook idd, dan nog liever Engelaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
slechte gehypte speler, let maar op volgend seizoen
Hij is juist niet gehyped, hij is bij twente gewoon geweldig ontpopt tot een goede vleugelspeler, heeft helemaal niks met een hype te maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
slechte gehypte speler, let maar op volgend seizoen
Bosschaart was bij Utrecht ook erg goed imo. De afloop is bekendquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij is juist niet gehyped, hij is bij twente gewoon geweldig ontpopt tot een goede vleugelspeler, heeft helemaal niks met een hype te maken.
We zijn het eensquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Bosschaart was bij Utrecht ook erg goed imo. De afloop is bekend
Komop zeg, Twente heeft een keer een goed seizoen en iedereen kan naar Ajax en psv
Dan zullen we zien hoe het loopt... Jammer dat je bij voorbaat al een mening hebt over een speler met leuke prestaties die een goede vervanger gaat zijn voor Tom de Mul, maar ook hier krijg ik ongetwijfeld gelijk inquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Bosschaart was bij Utrecht ook erg goed imo. De afloop is bekend
Komop zeg, Twente heeft een keer een goed seizoen en iedereen kan naar Ajax en psv
Het gaat me er niet om dat het een leuke speler is. Is het ook, alleen voor Ajax niet. Hij zit aan zijn top en dan is hij gewoon te min voor Ajax.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan zullen we zien hoe het loopt... Jammer dat je bij voorbaat al een mening hebt over een speler met leuke prestaties die een goede vervanger gaat zijn voor Tom de Mul, maar ook hier krijg ik ongetwijfeld gelijk in.
Waar en door wie wordt geclaimt dat Kennedy aan zijn top zit?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om dat het een leuke speler is. Is het ook, alleen voor Ajax niet. Hij zit aan zijn top en dan is hij gewoon te min voor Ajax.
En het Sikora-stukje staat nog in dit topic ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |