Ik ben ook bang dat dat bedrag tegen gaat vallen inderdaad..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:23 schreef Suijk het volgende:
Sneijder weg was wel te verwachten. Alleen deze zomer kun je nog wat voor hem vangen. En 25 miljoen kunnen wij wel willen, maar dat wordt er echt niet betaald hoor. 15 miljoen max, zelfd denk ik rond de 12 a 13 miljoen.
Wreed.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Martin van Geel was in 1981 als Ajacied al van de partij in de bekerfinale tegen
AZ '67. Zijn wedstrijdshirt uit die finale is een van de pronkstukken in de werkkamer
van de technisch directeur in de Amsterdam ArenA.
Daar blijf ik me ook over verbazen ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:07 schreef Pritt het volgende:
Je moet realistisch blijven en Sneijder gewoon deze mooi transfer gunnen. Hij heeft ons veel plezier gebracht en ik neem hem absoluut niks kwalijk dat hij nu deze stap wil zetten. Maar het is toch ongelovelijk dat hij nog steeds pas 22-jaar is he.
De Mul gewoon deze zomer verkopen als ie niet wil bijtekenen, anders loopt ie straks gratis weg. Lekker ondankbare hond trouwensquote:
Motta zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:38 schreef Black-Death het volgende:
Dus even alle geruchten op een rijtje:
- Motta ziet Ajax wel zitten
- Baki kiest voor Ajax volgens Telegraaf
- Ajax bekeek Bousouffa
zal wel naar een belgische club gaanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
De Mul gewoon deze zomer verkopen als ie niet wil bijtekenen, anders loopt ie straks gratis weg. Lekker ondankbare hond trouwensMaarja, hij is/was toch slecht.
Sneijder voor minstens 15 miljoen, maar hoop dat we er nog iets meer voor vangen. Anders is het kapitaalvernietiging.
Ik mag hopen dat het een grap isquote:
Als Kluivert op zijn oude nest net zo presteerd als Ronaldo dat doet bij Milan, dan is hij welkom!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.. zul je zien dat we Kluivert in de spits krijgen en dat KJH weggaat.
omfgquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:15 schreef Urquhart het volgende:
Voor de liefhebbers, kwam dit net tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=XtnycGKbMlY![]()
als die nou paar jaar oud is... maar geupload in januari dit jaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:15 schreef Urquhart het volgende:
Compilatie (schitterende acties, doelpunten etc.) van topspeler Victor Sikora ten tijde van zijn periode bij Ajax.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:15 schreef Urquhart het volgende:
Ja die komt terug, net als Schilder die aan Heracles was verhuurd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:06 schreef King_of_Kool het volgende:
Komt verthongen nog terug dan volgend jaar? Dat kan ook nog wel een goede waarde zijn in de selectie als je het mij vraagt.
Om vervolgens eind augutus weer verhuurd te wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja die komt terug, net als Schilder die aan Heracles was verhuurd.
Toen de Mul nog bij ons zat sprak die de hele tijd over Ajax en nu wil die alweer wegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
De Mul gewoon deze zomer verkopen als ie niet wil bijtekenen, anders loopt ie straks gratis weg. Lekker ondankbare hond trouwensMaarja, hij is/was toch slecht.
Sneijder voor minstens 15 miljoen, maar hoop dat we er nog iets meer voor vangen. Anders is het kapitaalvernietiging.
Ik snap niet wat Sevilla FC in hem zietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:38 schreef jorienvdherik het volgende:
zal wel naar een belgische club gaan
Nietsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Sevilla FC in hem ziet![]()
Gelukkig nog niet nee , laat het maar bij een gerucht blijven , en laat hem maar lekker dromen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niets, want ze hebben geen intresse
Beviel die niet bij vitesse ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet nee , laat het maar bij een gerucht blijven , en laat hem maar lekker dromen.
Sikoraquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:15 schreef Urquhart het volgende:
Nee , niemand zag iets in hem , en nu bij Ajax schijnbaar ook niet , hij heeft tegen PSV 1 goede invalbeurt gehad dit jaar maar dat was het volgensmij ook wel.quote:
Ajax Netwerkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:35 schreef Wooldoor het volgende:
Huntelaar moet gewoon behouden worden dit seizoen en er moet een nieuwe 2e spits bijkomen die Huntelaar kan vervangen als hij na volgend seizoen weg gaat.
Waar staat trouwens dat Motta wel interesse in Ajax zou hebben?
Want wat stond er?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
Sikora![]()
In de Vi stond een klein stukje wat de spijker op z'n kop slaat over hem.
moet je Ajax Netwerk eens lezen... onvoorstelbaar hoeveel mensen positief over hem zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee , niemand zag iets in hem , en nu bij Ajax schijnbaar ook niet , hij heeft tegen PSV 1 goede invalbeurt gehad dit jaar maar dat was het volgensmij ook wel.
Niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:52 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wanneer komen die rode stoeltjes nou eens in de arena?
Ja klopt, maar je weet hoe dat gaat: uitstellen, uitstellen en nog eens uitstellen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Meende dat een of andere vereniging dat zou doen![]()
Blehhquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja klopt, maar je weet hoe dat gaat: uitstellen, uitstellen en nog eens uitstellen.
En van uitstel komt...
Ik zal het zo wel ff overtikkenquote:
Zal ik zo maar dan eens doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:52 schreef BigFire het volgende:
moet je Ajax Netwerk eens lezen... onvoorstelbaar hoeveel mensen positief over hem zijn.![]()
Geen gelimiteerde transfersom dus volgens AT5quote:"Bod Valencia op Sneijder te laag"
Valencia heeft een bod uitgebracht op Ajacied Wesley Sneijder. De Amsterdamse club vond het bedrag dat de Spanjaarden overhadden voor de middenvelder echter veel te laag.
"Ik wil niet zeggen hoeveel Valencia heeft geboden, maar het was minder dan twaalf miljoen euro. Gemeten naar het bedrag dat wij in ons hoofd hebben, was het bod niet interessant", aldus Martin van Geel, de technisch directeur van Ajax.
Sneijder heeft nog een contract tot de zomer van 2009 bij Ajax. Daarin staat geen gelimiteerde transfersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |