quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil graag streams op mijn mobiele telefoon, is dàt ook mogelijk?
Dus het kan echt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand de streams al eens werkend gekregen op een Windows Mobile 5.0 PDA ??
Voordat de betaalde streams werden ingevoerd, kon ik prima op mijn T-mobile Vario II
de streams bekijken, maar helaas lukt het nu niet meer en ik denk dat het te maken heeft
met de browser die op dit apparaat zit ........ het lukt namelijk niet om het "betaal-scherm"
werkend te krijgen. Misschien heeft iemand hier ervaringen mee of een werkende oplossing ??
Alvast bedankt.
Alweer gefixt, maar het zou fijn zijn als ze op alle streams iets anders laten zien ipv hetzelfdequote:
Volgens mij min WMP10 en voor zover ik kan zien werkt DRM ook met Windows 2000.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:54 schreef F04 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de minimale/aanbevolen systeemeisen zijn voor de streams?
werkt DRM ook op windows 2000?
Nee, licenties zijn gebonden aan je laptop en werkt dus niet op je PCquote:Op maandag 28 mei 2007 00:23 schreef wouter10 het volgende:
damn
is het niet mogelijk om de DRM key van mijn laptop te halen en daarna op een pc te zetten zodat ik alsnog kan kijken! beetje raar dat ik de key niet opnieuw kan ophalen! Indien je je computer opnieuw installeerd kan je fluiten naar je abbonment! :. Ik betaal gewoon en vind dit prima maar voor elke keer als je een andere pc in huis gebruikt vind ik een beetje te gortig. Je hebt van die DRM remove programma's ( IPOD muziek files)!? werkt dit niet.
Talpa mailen, hopelijk matsen ze je, want je hebt het licentiebestand weggegooid en dus kan je computer momenteel de streams niet decoderen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:59 schreef Yodarius het volgende:
hey ik had streams op mijn computer maar nu heb ik deze comp opnieuwe geinstaleerd en krijg gelijk dat betaal scherm terwijl het voor mij pas 6 juni afloopt?
Heeft iemand een idee hoe ik toch weer streams kan kijken zonder te payen?
Dat meen je niet?! Weer van Loes??quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:00 schreef mootie het volgende:
Nou....... na 10 boze mailtjes eindelijk een reactie. Mijn gratis streams doen het al 3 weken niet meer. Blijkbaar krijgen we nu compensatie.
En weer een hele lijst mailadressen in de CC....
Misschien wordt het tijd voor een cursus BCC'enquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, je vraagt je toch af hoe je zoveel stupide personeel binnen 1 bedrijf kunt hebben![]()
Tijd om te betalen misschien.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:21 schreef grazygirl het volgende:
mijn streams zijn op hol geslagen, laptop doet het voor de rest prima maar op streams blijft ie op hol slaan met zwart beeld en de meldingen verbindingen met media maken, verbindingen open
heeft iemand een oplossing hiervoor?
duh dat moet de 4e weer ik krijg ook totaal geen betaalscherm en op mijn gewone pc doet ie het wel , nog andere ideeën?quote:
Jah... 't is internet he...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:27 schreef F04 het volgende:
Zijn de streams ook vanuit het verre buitenland te volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |