abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:55:04 #151
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49695754
18:27 "Alles is altijd waar!"

De Miljonairs zitten, voor de verandering, eens allemaal 'gezellig' aan tafel. "Lekker", roepen ze over Brians kookkunsten. Eric neemt van het samenzijn gebruik om het artikel over Jaap in de Privé voor te lezen. Dit tot grote hilariteit van de anderen. "Alles is altijd waar", roept Natasia spottend en ook Jaap vindt het zo-zo. "Mijn reactie op die amateurs is binnenkort te lezen op mijn weblog!", is Jaaps reactie dan ook. Tja, je speelt het spel slim of niet natuurlijk!

En trots dat 'ie is...

Bron: Villa Vandaag, 23-05-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:25:02 #152
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49696913
18:53 "Laat je brandmerken!"

Huub en Natasia hebben het over het zetten van tatoeages. "De pijn is maar 'temporary'. Dat gaat zo weer weg", zegt ervaringsdeskundige Huub over de napijn. "Ik wil eigenlijk 'Natasia' op m'n kont laat tatoeëren!", roept de Oldenzaler. "Dat doe je maar als ik weg ben", reageert de diva. "Heb je er wel eens over nagedacht om je te laten brandmerken? Heel veel zwarte mensen doen dat in Amerika", weet Huub. "Het is heel leuk om iemand te brandmerken!", zegt Eric daarover. Goh Eric, ervaring?

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:55:02 #153
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49698159
19:15 Zin in een ijsje?

De Miljonairs hebben het nog steeds over tatoeages. "Een getatoëerde teenring vind ik wel heel erg mooi", roept Huub."De enige plek waar ik zou overwegen om een tatoeage te nemen, zou op rond om mijn tepel zijn", vertelt Eric. Ook gaat het gesprek over piercings. "Het is ook wel mooi om een navelpiercing onder je navel te hebben", zegt Amanda. "Zit dat dan echt onder je navel?", vraagt Lieke. "Ja, in het velletje onder je navel", vertelt de 19-jarige. Ineens begint Huub de arm van Natasia te likken. "Meisje, je bent een ijsje", zegt de Oldenzaler. De Miljonairs moeten hard lachen om de actie van Huub. Beetje wanhopig, Huub?

woensdag 23 mei 2007 @ 20:25:03 #154
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49699443
19:41 Lesje dialect voor Lieke

Huub en Lieke wachten met spanning op de komst van Joris, de broer van Huub. De verveling tussen beiden is weer toegeslagen, samen liggen de tortelduifjes op de bank te zoenen. "Verveel jij je?", vraagt de Oldenzaler. "Ja", antwoordt Lieke. "Zullen we dan ne*ken?", zegt Huub met dialect. "Dat is goed, moet je me wel naar beneden dragen", reageert de blondine. Daarna geeft de Oldenzaler haar een lesje praten in het Twentse dialect. Dat klinkt toch wel erg grappig, al die woorden uit Lieke d'r mond!

20:06 Sunnery James & Ryan in the house!

Tijd voor de DJ-les! Sunnery James & Ryan komen de geïnteresseerde Miljonairs alle fijne kneepjes bijbrengen over het vak van draaien en mixen. Als eerste krijgen de gasten een rondleiding door de vernieuwde Villa. "Het is veel te rustig hier de laatste tijd!", zegt Eric tegen de DJ's. Nou, op naar de draaitafel dan!

woensdag 23 mei 2007 @ 20:55:02 #155
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49700814
20:16 Beeldvullend materiaal?

Dag Jaap!

20:37 Tweede sollicitant voor Jaap

Nando de tweede kandidaat voor Personal trainer van Jaap is in de Villa gearriveerd. Maar de Briellenaar laat even op zich wachten, maar dan komt hij hem toch ophalen. De twee gaan samen in kantoor zitten. "Hoelang ben je al Personal Trainer?", vraagt Jaap. "Ik ben al 15 jaar Personal trainer. Tien jaar lang heb ik op Aruba gewerkt en de laatste vijf jaar heb ik hier in Nederland gewerkt. Op Aruba heb ik vooral met bodybuilders gewerkt", vertelt Nando. Jaap begint te vertellen over Carlos: "Ik kreeg problemen met hem, hij schold mij uit voor baby. Ik mocht hem echt niet tegenspreken. Als ik bepaalde trainingen niet wil doen, wat doe jij dan?", vraagt de Briellenaar. "Ik zou vervangende oefeningen aanbieden, oefeningen die bij jou passen", aldus de Personal Trainer. Dan heeft Jaap nog één echt dringende vraag. "Ben jij iemand die echt dingen opdringt?" "Nee totaal niet, ik wil graag mensen overtuigen om hun doel te bereiken", vertelt Nando. Heeft Nando Jaap kunnen overtuigen om hem aan te nemen als zijn Personal Trainer?

woensdag 23 mei 2007 @ 22:25:01 #156
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49704833
21:25 Even een balletje overgooien

De laatste keer dat ik je zag was toen ik in de corvette stapte. "Je moet echt over drie weken komen, dan mag je negen uur blijven", zegt Huub. "Ja, ik ga het echt proberen. 'But I can't promiss you anything'", zegt Joris. De twee broers genieten van een glaasje champagne en een biertje. "Hoe vindt je het gaan hier?", vraagt Huub nieuwsgierig. "Ja, goed. Maar er wordt wel ontzettend veel ruzie gemaakt. Dat is echt niet goed voor het spel", aldus Joris. De broers besluiten om samen even een balletje over te gooien, want Joris heeft de honkbalhandschoenen meegenomen. "Ik heb Hedda net nog even gesproken. Je moest je niet teveel aantrekken van het telefoongesprek. Ze was op dat moment aan het werk en je overviel haar een beetje. En ze houdt nog steeds van je!", vertelt Joris. "Ze wilde gewoon niet komen en ze schrijft ook niet", zegt een gepikeerde Huub. "Ja, je kan ook niet alle vrouwen van de wereld hebben", merkt Joris op. Ja Huub, je kan inderdaad niet alles hebben!

21:43 De keuze van Eric

Er is een brief binnen gekomen voor Eric. ""Beste Miljonair, vanavond moet u uw keuze bekend maken en mag u die persoon bellen. Als de gevoelens wederzijds zijn mag u hem uitnodigen voor aankomende zaterdag 24 uur van elkaars gezelschap genieten." "Wat is dit ontzettend gaaf!", gilt Eric. "Ik weet wat jullie gaan doen", lacht Lieke. Van blijdschap springt Eric in het rond. Hij vertelt snel het goede nieuws aan zijn mede-Miljonairs en iedereen is ontzettend blij voor Eric, die onmiddellijk de winnaar gaat bellen...

22:00 Eric belt met Michael

Eric gaat meteen Michael bellen. "Hallo met Eric, weet je al waarvoor ik bel?", zegt de Leidenaar. "Ja, dat weet ik wel", reageert Michael. "Ik wil je graag uitnodigen voor aanstaande zaterdag om 19:00 uur!", vraagt Eric. "Ja leuk. Ga je me dan versieren?", vraagt Michael. "Ja, natuurlijk", antwoordt de Leidenaar. "Je vroeg me gister wat ik het minst leuk aan jou vindt. Het is namelijk je loopje", zegt Michael. "Oh echt waar?", reageert Eric. Ook wil Eric graag weten wat of hij nog seksspeeltjes heeft. "Bestel maar wat of doe maar een dildo van 24 centimeter", reageert Michael. "Ja, dat is goed dat regel ik wel even", zegt de Leidenaar. Zo gaat het gesprek nog wel even door tussen de twee en uit eindelijk wordt het gesprek geëindigd met 'vergeet je tandenborstel niet'. Tja, dat is natuurlijk ook best belangrijk...

woensdag 23 mei 2007 @ 22:55:02 #157
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49706123
22:15 Nog even samen

Eric en Joris lopen samen even door de tuin om bij Fries te kijken. "Ik had eerst echt niks met paarden, maar nu het zijn echt gave beesten", aldus Huub. "Ja, het zijn leuke beesten", zegt Joris. Ze zeggen Fries even gedag en daarna laat de Oldenzaler zijn broer de vernieuwde Villa zien. Als een sneltrein lopen ze door de Villa heen. Samen gaan ze nog even buiten zitten. "155 dagen hier zitten is lang hoor", vertelt Huub. "Ja, ik weet het", reageert Joris. En dan is het uur alweer voorbij en moet Joris de Villa weer verlaten!

woensdag 23 mei 2007 @ 23:25:04 #158
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49707383
22:38 Even bijkletsen

Eric bespreekt met Natasia nog even de toekomstige date van hem. "Het is zo'n leuk ventje!", lacht Eric. "Ik vroeg hem wat hij wilde eten. Toen zei 'ie McDonalds!", lacht hij. "Hij is heel verlegen. Hij heeft ook nog nooit een relatie gehad", vertelt de Leidenaar. "Hoe oud is 'ie?", vraagt Natasia. "Negentien jaar", antwoordt Eric. "Waaat! Zo jong?", schrikt Natasia. Ach, jongens. Wet zegt leeftijd nou helemaal?

23:01 Het is niet eerlijk!

Huub en Lieke liggen op de bank. Huub wil graag het één en ander kwijt over de korte hereniging met zijn broer. "Je hebt een uur, en dan rijdt die auto weer weg. Vreselijk is dat. Dat soort dingen staan me tegen in De Gouden Kooi", vertelt Huub tegen Lieke. "Een uur! Weet je hoe kort dat is?" gaat hij verder. Als we daar de vierentwintig uur van Eric's date tegenover zetten, is een uur inderdaad niet veel!

woensdag 23 mei 2007 @ 23:55:01 #159
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49708580
23:20 Samen in bad

Brian laat zich lekker verzorgen...

23:29 Een mooie boodschap!

Op het videoscherm verschijnt de moeder van Natasia "Ik wens je het allerbeste" spreekt de moeder van Natasia. "Je mama staat achter jou. Je krijgt van mij een rozenkrans, waarmee ik iedere avond voor je bid. Mama denkt dag en nacht aan je, ook als ik in Suriname zit. Geef mama liefde!" "Ah, gossie", reageert een duidelijk aangeslagen Natasia. "Dag mam!", zegt ze nog. Wat een ontroerende boodschap!

donderdag 24 mei 2007 @ 09:25:02 #160
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49714329
08:23 Strijken op een vroege ochtend!

Vandaag is de dag aangebroken voor Natasia. Terwijl de rest van de Miljonairs vandaag een uur langer mogen uitslapen, bereidt Natasia zich voor op een heftige dag. Vandaag gaat ze onder het mes! Haar borsten worden vergroot en gelift. Ze blijft vannacht bij de Bergman Kliniek slapen. Uiteraard moet de diva dan wel genoeg kleding meenemen. Daarom staat ze op de vroege ochtend haar kleren te strijken. Nu heeft ze er nog energie voor. Goedemorgen Natasia!

08:53 "Zo, dat ziet er netjes uit!"

De huishoudsters zijn er ook weer vroeg bij. Ze doen bewust een beetje zachtjes zodat de Miljonairs kunnen genieten van hun extra uurtje slaap. De eerste reacties van de dames zijn erg positief wanneer ze de Villa in komen lopen. "Zo, dat ziet er netjes uit!", zegt Palma zacht. Tja, de Miljonairs hebben ook hun goede kanten!

09:12 Schijn bedriegt!

Schijn bedriegt! Palma zei toen ze binnen kwam dat ze erg tevreden was en dat het netjes was in de Villa, maar wanneer ze de gameroom in komt samen met Herma ziet ze allerlei scherven op de grond liggen. "Wat is dit?", vraagt het hoofd huishouding zich af. "Ik weet het niet. Het plakt wel enorm", reageert Herma. Wellicht kunnen de Miljonairs even uitleggen wat ze hebben uitgespookt?

Bron: Villa Vandaag, 24-05-2007
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:55:02 #161
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49715126
09:27 "Dat is groter dan je hoofd"

Natasia en Herma maken van de vroege ochtend een gezellige ochtend. Ze kletsen even bij voordat de diva vertrekt naar de Bergman Kliniek. "Dan heb je straks van zulke jetsers!", zegt Herma vrolijk. "Ik weet wel dat het straks pijn gaat doen", vertelt Natasia. "Ik wil eigenlijk cup E, maar dat mag niet", grapt ze. "Dat is groter dan je hoofd", zegt Palma lachend die erbij is komen staan. Wij wensen je in ieder geval veel sterkte, Natasia!

09:46 "We denken aan je!"

Er wordt afscheid genomen van Natasia door de huishouding. Ze verlaat straks de Villa en komt morgen weer terug. "Hou je sterk hè?", zegt Palma tegen de diva. "We denken aan je!", zegt ook Herma. "Ik moet eigenlijk nog even mijn vitaminen innemen", zegt Natasia nog. "Dat kan toch? Dan doe je dat met water. Daar zit geen suiker of wat dan ook in", vertelt Palma. Ze gaan de laatste paar minuten buiten zitten, nog even wat zonnestralen meepakken en dan kan Natasia vertrekken...

donderdag 24 mei 2007 @ 10:25:02 #162
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49715993
10:14 Wakker worden!

Langzaam ontwaakt ook de rest van de Villa. Palma maakt de Miljonairs één voor één wakker en vraagt vriendelijk of ze zo aan de ontbijttafel komen zitten. Brian wordt wakker en begroet het hoofd huishouding. Ook Eric geeft een teken van leven. Maar de rest blijft angstvallig stil. "Kom op, jongens", probeert Palma. "Jullie moeten straks wel Natasia nog even sterkte wensen, hoor!", zegt ze. Lukt het haar om de rest paraat te krijgen?

donderdag 24 mei 2007 @ 10:55:02 #163
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49716908
10:34 Als je haar maar goed zit!

Natasia trekt zich nog even terug in de kapsalon. Ze bekijkt zichzelf in de spiegel en kijkt nog even goed naar haar borsten. "Als ik in je ogen kijk, zie ik dat jij de liefde bent…", zingt ze terwijl ze d'r haar in model brengt. Want op de operatietafel moet je er natuurlijk piekfijn uitzien!

donderdag 24 mei 2007 @ 11:25:01 #164
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49717887
11:02 Nachtelijk lawaai

Eric is de eerste Miljonair die Natasia deze ochtend begroet. "Heb je een beetje kunnen slapen?", vraagt Eric aan de diva. "Nee!", fluistert Natasia. "Ik ook niet!", zegt Eric. De Leidenaar vertelt dat Huub en Lieke vannacht weer stevig aan de gang zijn gegaan. "Echt hoor. Dan zijn Amanda en Brian nog stiller!", aldus een vermoeide Eric. Nou Eric, we zijn benieuwd of jij het aanstaande zaterdagnacht ook een beetje stil houdt!

11:06 Gezellig...

Gezellig hè? Eric zit welgeteld in zijn eentje aan tafel. De diva staat wel in de keuken, en probeert hem wel wat gezelschap te houden, maar ze gaat al snel naar beneden omdat ze nog wat dingen moet pakken. "Ik kom straks nog even bij je zitten hoor", roept ze nog na. Ook Palma loopt naar beneden. Het is dus weer lekker gezellig met ontzettend veel Miljonairs die aanwezig zijn bij het onbijt. Zullen ze de rest van de dag ook zo lui zijn?

Alleen op de wereld...

donderdag 24 mei 2007 @ 11:55:01 #165
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49718909
11:12 Huub vindt het één toneelstuk!

Huub vindt het emotionele vertrek van Natasia één groot toneelstuk. "Ze weet dat het op televisie komt en dat gaat ze janken!", vertelt Huub geïrriteerd. Palma is het niet helemaal met hem eens maar heeft geen zin om weer ruzie te creëren met Huub. "Ik ga niet nog eens het spel spelen met de tuinman en huishoudsters enzovoorts. Daarvoor zit ik niet hier!", gaat Huub door. Zal hij Natasia de waarheid vertellen als ze terug is?

11:21 "Daar gaat ze!"

De tranen schieten bij Natasia in haar ogen. "De auto rijdt voor!", zegt ze op een zielige toon. "Oh, Natas", zegt Amanda en geeft de diva een knuffel. Iedereen bekommert zich meteen over haar. Daar gaat ze dan, ze stapt in haar favoriete auto. "Veel succes en sterkte", roepen Brian, Amanda en Eric. Als de diva terugkomt heeft ze een cup D en zijn haar borsten gelift. Heel veel succes, Natasia!

donderdag 24 mei 2007 @ 12:25:01 #166
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49720023
11:47 "Vandaag en morgen is het terror!"

"Misschien komt er wel een dubbel huwelijk", insinueert Palma. "Nou geloof me, de dag dat Lieke weg wordt gestemd, wordt het pas leuk!", antwoordt Jaap. Nou wie zal het zeggen. Maar wanneer Huub naar binnen komt lopen, zijn ze ineens allebei stil. Jaap begint het gesprek: "Nu Natasia er niet is, kan ze ook niet tussen Brian springen" "Vandaag en morgen is het terror!", vertelt Huub. We gaan het zien. Jullie moet toch eerst een plan bedenken.

12:15 Eric en Lieke gaan er voor...

...terwijl Brian even zijn neus snuit.

donderdag 24 mei 2007 @ 12:55:01 #167
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49721169
12:41 Vriendjes!

Eric en Huub genieten in alle rust even van een sigaretje. "Ik ben begint het resultaat van het sporten wel een beetje te zien!", zegt Eric opgetogen. "Mijn conditie gaat met sprongen vooruit hier. Het is eigenlijk best leuk hier. Ik blijf nog even!", gaat de Leidenaar verder. Huub hoort het met een glimlach aan. "Goed zo", zegt hij uiteindelijk. Zou het dan toch weer helemaal goed zijn tussen de twee?

donderdag 24 mei 2007 @ 13:25:02 #168
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49722406
13:09 Dobberen in het water

De Miljonairs hebben het zo warm dat ze verkoeling gaan zoeken in het zwembad. Amanda en Brian dobberden al wat in het water maar ook Huub, Lieke en Eric zijn erbij gekomen. Jaap kijkt toe, maar krijgt geen verleiding om ook het water in te duiken. Het is toch wel erg verleidelijk hoor zo'n zwembad bij zo'n luxe Villa. Niet iedereen heeft tenslotte een zwembad in zijn of haar tuin!

donderdag 24 mei 2007 @ 14:25:01 #169
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49724782
13:31 Het Miljonairsbestaan...

...wat een leven!

13:38 De weddingplanner!

Opnieuw vandaag komt er een auto voorrijden. Het is de weddingplanner, die deze dag wederom een sessie heeft met Jaap. Ze is dit keer niet alleen, ze heeft Roelof meegenomen. Roelof is van succesfulparty.nl en gaat meehelpen om het huwelijksfeest tot een geweldig feest te maken. Met z'n drieën buigen ze zich over de plattegrond van het terrein van De Gouden Kooi. "Oh, we gebruiken ook de paardenbak, zie ik? Dat is mooi, dat past wel bij een ranshuwelijk!", lacht Jaap. Als dat maar goed komt…

donderdag 24 mei 2007 @ 14:55:01 #170
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49725981
14:00 De weddingplanner!

Opnieuw vandaag komt er een auto voorrijden. Het is de weddingplanner, die deze dag wederom een sessie heeft met Jaap. Ze is dit keer niet alleen, ze heeft Roelof meegenomen. Roelof is van succesfullparty.nl en gaat meehelpen om het huwelijksfeest tot een geweldig feest te maken. Met z'n drieën buigen ze zich over de plattegrond van het terrein van De Gouden Kooi. "Oh, we gebruiken ook de paardenbak, zie ik? Dat is mooi, dat past wel bij een ranshuwelijk!", lacht Jaap. Als dat maar goed komt…

14:23 Dat verdient een bloemetje

De planners bespreken de bloemen voor het huwelijk. "Bloemen?", zegt Jaap verbaasd. "Nou, doe dan maar narcissen. Dat past bij mijn persoonlijkheid, snap je?", gaat de Briellenaar verder. De twee zijn even stil. "Ik ben namelijk een narcist, begrijp je?", verlost Jaap de planners. "Weet je wat het probleem is? Bloemen houden van mensen, maar ik hou niet van mensen. Zeker niet van mijn mede-Miljonairs." De twee deskundigen blijven even stil. "Maar je houdt toch wel van Cora?", vraagt Pascale. Weer valt er een stilte. "Natuurlijk", zegt Jaap zacht. Gelukkig maar!

Een aparte klus voor Roelof en Pascale!

14:24 Technische storing

Momenteel is het vanwege een technische storing niet mogelijk om de livestreams te bekijken. We stellen alles in werking om deze storing te verhelpen. Excuses voor het gemak!

donderdag 24 mei 2007 @ 15:25:01 #171
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49727242
14:45 Brian slijpt de messen

Brian heeft grote plannen. Hij zoekt Amanda even op en begint te praten. "Geef morgen extra aandacht aan Huub!", adviseert hij de 19-jarige. "Dan zet je Lieke buitenspel. Het neemt een paar dagen, maar het gaat lukken", gaat de Antilliaan door. "Want wat is Huub z'n zwakste kant hier? Vrouwen, vrouwen, vrouwen!" legt hij uit. "Daarom is het zuiver dat jij hem vanavond onderbreekt: 'jij hebt toch een vriendin?' zeg je dan. En dan denkt hij 'hè? Amanda zegt nee!' En dan maak je Huub zwak!", voorspelt Brian. We zijn benieuwd…

15:10 Jaap weer bezig met zijn weblog!

Jaap is weer lekker bezig. Hij bevindt zich in het kantoor. Hij is weer volop teksten aan het typen en foto's aan het zoeken, zodat hij deze op zijn weblog kan plaatsen. Bereidt hij een nieuw terrorplan voor of blijft hij mild op zijn weblog? De Miljonairs kunnen soms helemaal uit hun vel vliegen om wat Jaap post. Is het schokkend of zijn het gewoon wat leuke filmpjes en foto's?

donderdag 24 mei 2007 @ 16:25:01 #172
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49729759
15:40 Cursus!

Nu de Miljonairs een uiterst ontspannen middag achter de rug hebben, is het weer tijd voor een actieve cursus beleggen. Henry van Diermen is weer aangeschoven en eerst praten de Miljonairs hem even bij. "Ik heb gezien dat Jaap een ei op iemands hoofd stuksloeg?", zegt Henry. "En heb je Amanda gezien, die Jaap wast?", vraagt Huub lachend. "Ja, dat heb ik zeker gezien!", antwoordt de beursexpert. Even later is het weer tijd voor serieuzere zaken en vliegen de beurstermen weer over tafel. Opletten geblazen!

donderdag 24 mei 2007 @ 16:55:00 #173
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49730853
16:01 En we zaten met een zucht...

De Miljonairs luisteren aandachtig naar de beleggingsexpert en doen actief mee. Huub gaat op de computer tegenover Henry zitten, om het geleerde in de praktijk te brengen. De lastige termen vliegen over en weer. Ook Eric durft achter de pc te gaan zitten. "Je moet naar je 'risk status' kijken", legt Henry uit. "En je moet zakken met je prijs!" Huub heeft de smaak te pakken, maar bij Eric gaat het nog niet zonder slag of stoot. "Je moet me even helpen hoor", zucht de Leidenaar. Wat heb je het zwaar, Eric!

donderdag 24 mei 2007 @ 17:25:00 #174
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49731925
16:35 Bijna failliet?

Huub, Lieke en Brian hebben last van goudkoorts. De drie nemen niet de tijd om op adem te komen na de beleggingscursus van Henry. Koortsachtig speuren ze het computerscherm af in de hoop flinke winst te maken. "Ik sta nog op winst", zegt Huub verlekkerd. "Zijn we al failliet?", vraagt Eric vol spanning aan Brian. "Bijna", reageert de 'belegger' sombertjes. Gelukkig zijn het fictieve aandelen... Alhoewel, het is misschien een snellere manier om Miljonair te worden dan een verblijf in de Kooi.

donderdag 24 mei 2007 @ 17:55:00 #175
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49732837
17:03 Abracadabra

Als ware kenners praten Eric en Brian er op los. "Die AEX is altijd langzamer. We zitten hier nog…", zegt Brian met een serieus gezicht. "Die is echt naar!", roept Eric terwijl hij naar het beeldscherm wijst. "Dat gaat 'm niet meer worden", gaat hij verder. Brian kijkt strak naar het scherm. "Die is leuk! Je mag alles verkopen hoor schat", zegt Eric. Waar het over gaat… Wie kan het ons vertellen?

17:32 Moeders mooiste?

Comateus...

donderdag 24 mei 2007 @ 18:25:01 #176
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49733729
17:45 Wat een rust...

Wat een rust heeft de cursus 'beleggen' veroorzaakt! Jaap is in bed gekropen en ook Amanda heeft het kantoor verlaten. Ze ligt lekker in de zon. Wie zou dat niet graag doen op dit moment? De rest van de Miljonairs dus; zij zitten nog steeds met krakende hersentjes achter de computer. Onze gedachten gaan uit naar Natasia. Wat zou zij op dit moment doen? Morgen zullen we haar terugzien met wat cosmetische ingrepen rijker!

donderdag 24 mei 2007 @ 18:55:00 #177
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49734697
17:55 Voelt Jaap al nattigheid?

Jaap ligt heerlijk knock-out in de slaapkamer, maar de regels zijn streng in De Gouden Kooi. Er mag geen uiltje worden geknapt voor 11 uur 's avonds. Brian oppert om de dj-set naar boven te slepen. Huub heeft een veel simpelere oplossing voor dit slapende 'probleem'. "Een emmer water?" Brian grijnst zijn tanden bloot. Arme Jaap...

18:01 Water over Jaap!

Rustig slapen is er voor Jaap niet bij! Huub gooit een emmer water met over hem heen. En Lieke smeert de Miljonair onder met een overheerlijke moorkop. De Briellenaar springt meteen uit bed en rent poedelnaakt achter ze aan. De rest vlucht naar alle uithoeken van de Villa. "Ben je wakker?", vraagt Eric. Jaap neemt meteen wraak door op elk bed te springen en de stukjes moorkop die nog aan hem kleven, af te smeren aan de lakens. Ieuw! De rest kan er gelukkig om lachen, maar slapen in een schoon bed doen ze vanavond niet!

18:10 Smeerboel

Met al haar kracht lanceert Amanda een flinke moorkop richting Jaaps gezicht. Maar Amanda's aanval lijkt averechts uit te werken. Ze had de Miljonair geen groter plezier kunnen doen. Hij propt in een hoog tempo de lekkernij naar binnen. De Briellenaar zit totaal onder de smurrie, maar de 'ranzige' Miljonair lijkt het inmiddels gewend te zijn en gaat doodleuk achter de computer zitten. Laten we hopen dat hij binnenkort een douche neemt!

donderdag 24 mei 2007 @ 19:25:00 #178
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49735800
18:37 Foodfight!

Na de emmer water en de moorkop is het nog niet gedaan met de baldadigheid. Eric gooit yoghurt over Huub heen. Er wordt weer flink achter elkaar aan gerend en ook Brian doet mee. Na afloop moet er worden schoongemaakt want de yoghurt zit werkelijk overal. "Dat is het leuke van 'foodfights', het begint klein, maar loopt gigantisch uit de klauwen!", zegt Huub tegen Eric terwijl ze zich fatsoeneren. Voor Eric betekent dat dat hij zich om moet kleden. Huub wast enkel zijn haar. "Ik heb niks op mijn shirt gekregen!", roept Huub. Wat een feest!

18:48 Miljonairs in een roes

Alchol bleek in het verleden olie op het vuur voor sommige losbandige Miljonairs. Een alcoholrestrictie was het gevolg. Tot ieders grote vreugde wordt deze vanaf heden versoepeld. Brian leest de brief voor: "Beste Miljonairs, met directe ingang geldt vanaf heden in plaats van drie glazen, een alcoholrestrictie van vijf glazen alcohol." Lieke en Eric beginnen prompt te stralen. "We vertellen niets aan Huub", roept de Leidenaar opgewonden. Hoe lang houden ze dit geheim voor drankliefhebber Huub?

donderdag 24 mei 2007 @ 20:55:00 #179
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49739436
19:23 Agressie alom

Het leek pais en vree in de Villa, maar Eric en Huub voelen sterk de behoefte om hun territorium af te bakenen. Huub wil op de plek gaan zitten waar Eric's post ligt. Hij gooit achteloos de post opzij, maar dat vindt de Leidenaar maar niks. Hij trekt baldadig de stoel weg. Huub ontsteekt in woede. "Trek geen stoel onder mij vandaan, vuile vieze flikker!", roept de Oldenzaler driftig. "Jij blijft met je poten van mijn spullen af", kaatst Eric terug. Huub geeft de Miljonair een flinke duw. Na een korte kibbelpartij vliegt Huub de Leidenaar letterlijk naar de keel.

19:25 De ruzie gaat verder...

De ruzie gaat aan tafel verder. Huub is vooral boos over wat er met hem had kunnen gebeuren. "Je hield me niet tegen!", roept hij tegen Eric. "Doe niet zo zielig!", roept Eric terug. "Als jij de stoel bij me wegtrekt dan pleur ik je post in de vijver!", zegt Huub. Brian mengt zich ook in de ruzie: "Waarom moest je de post verplaatsen?", vraagt Eric. "Het is mijn eigendom!", gaat hij verder. "Je trekt de stoel weg omdat ik dit op je bordje leg?", vraagt Huub vol ongeloof. "Als je gaat zitten op een stoel die er niet staat… Daar kom je niet zonder botbreuken van af!", gaat hij verder. Och, och, och…

19:30 Huub gaat door het lint

Huub en Eric kibbelen flink door aan tafel. Van eten komt niets terecht. Het komt weer tot een confrontatie. Huub gooit Erics post met een grote zwaai in de vijver. "Al die agressie", zegt Amanda hoofdschuddend. "Je moet met je poten van mijn post afblijven", blijft de Leidenaar gillen. De Miljonair probeert wanhopig zijn dierbare post te redden uit het water. Gaat dit nou nog steeds over een stoel en post?

19:38 Bijna excuses

Eric zit weer netjes en schoon aan tafel. Huub is ook weer een beetje rustig geworden. "Eric, ik reageer misschien een beetje overtrokken, maar ik schrok echt", legt de Oldenzaler uit. "Het is niet een beetje overtrokken!", reageert Eric fel. Huub is zijn rust alweer verloren. "Als dit buiten was, kreeg je blauwe ogen!", roept Huub op volle kracht. "Moet ik bang worden?", vraagt Eric sarcastisch. "Je moet g*dverd*mme niet een stoel wegtrekken! En dat noemt zich een vriend! Je bent een vieze vuile k*tNSB'er", scheldt hij verder. En de twee gaan weer verder…

19:42 Soep door de lucht!

Huub blijft bezig. Eric probeert zijn post te ontcijferen, maar het papier is kletsnat. Uit het niets, vliegt er plotseling bruine bonensoep door de lucht en het landt precies op Eric. Uiteraard een actie van Huub die het gevoel heeft nog niet genoeg wraak te hebben genomen. Eric laat het er deze keer maar bij zitten. Hij stapt onder de douche om de soep af te spoelen. Waarschijnlijk de beste reactie…

19:57 Wie komt daar aan?

Brian en Amanda kijken nieuwsgierig naar de auto die de poort door komt rijden. "Is het Natasia?", vraagt Amanda. "Nee, het is Nathanael!", zegt Brian. Ze vliegen op de oud-Miljonair af. "Huub moet geloven dat je de nieuwe Miljonair bent!", bedenkt Brian meteen. Nathanael loopt rustig mee. Huub weet niet wat hij ziet als hij zijn oude vijand in de ogen kijkt, maar de twee schudden elkaar lachend de hand. Nathanael blijkt een mededeling te hebben…

20:15 Een stemming!

"Ga allemaal even zitten", begint Nathanael. Iedereen neemt rustig plaats op de bank. "Ik ga zo naar Natasia. En er mag iemand mee!" "O, echt!", roept Eric opgewonden. Ook Brian en Amanda glunderen. "Jullie hebben een half uurtje om unaniem iemand aan te wijzen", gaat Nathanael verder. De stemming kan beginnen!

20:19 Mag Brian Natasia zien?

De Miljonairs hebben nog zeven minuten en ze zijn er nog niet uit. Niemand lijkt het elkaar te gunnen. "Ik wil heel graag", zegt Brian nogmaals rustig. Huub wil dat Brian het beargumenteert. "Ik leef acht maanden met Tas, en ik wil heel graag mijn vriendin zien", zegt de Miljonair hartstochtelijk. Maar Huub en Lieke hebben hier een heel ander idee over. "Wat mij betreft gaat Amanda", zegt de blondine kalm. De Antilliaan blijft rustig, maar leuk is anders...

20:35 100cc gezond verstand graag

Amanda en Eric vinden dat Huub ook wel eens onder het mes mag. "Hoe het zit het met zijn penis" , vraagt Amanda lachend aan Eric. "Nou, daar mag ook iets aan gedaan worden", zegt Eric grijnzend. "Het gaatje in zijn hoofd moet dicht worden gemaakt en zijn losse handjes moeten worden vastgezet", verzint de blondine. Ook Eric weet genoeg 'veranderpunten' op te noemen. "100cc gezond verstand inspuiten en een egoreductie", voegt de Leidenaar toe. Anders nog iets?

donderdag 24 mei 2007 @ 21:24:59 #180
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49740592
20:49 En daar gaat Brian!

Nadat Nathanael even kort met iedereen heeft gepraat en Brian zijn nette blazer heeft aangetrokken, kan de aftocht beginnen. "Dag!", zegt Eric, terwijl hij Brian gedag zoent. "Vraag naar de penisvergroting hè?", zegt Jaap. Nathanael kruipt alvast achter het stuur en ook Brian stapt snel in. Daar gaan ze! "Zou Brian blijven slapen?", vraagt Amanda aan Lieke. De blondine weet het niet. Nathanael heeft beloofd achter de dj-set te kruipen vanavond dus waarschijnlijk zien we de twee al snel weer terug!

20:59 Huubs wraakplan

De ruzie tussen Eric en Huub lijkt vergeven en vergeten, maar niets is minder waar. De Oldenzaler rommelt druk in de slaapkamer rond. "Ik zoek de contactpunten van Eric, die geef ik dan aan Nathanael." Jaap vindt de actie van de wraakzuchtige Huub uiteraard prachtig: "Wat een klootzak", giechelt hij.

21:03 Borsten vastbinden

Amanda neemt Mitch even flink onder handen. De tondeuse gaat over Mitchs hoofd. De blondine klaagt steen en been over alle grapjes die over haar borsten worden gemaakt. "Als het over borsten gaat, dan begint iedereen over de mijne. Ik word er helemaal lijp van. "Bind ze op je rug dan heeft niemand er last van", is Mitch's subtiele antwoord. "Wil jij ze vastbinden dan?" zegt Amanda flirterig.

donderdag 24 mei 2007 @ 21:55:00 #181
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49741732
21:20 "Ik praat niet meer met Eric!"

Lieke loopt naar Huub, die staat de dj'en in de chillroom. "Kom je even praten met mij?", vraagt ze. Dat wil Huub wel. "En met Eric erbij?", probeert ze. "Met Eric praat ik niet meer!", zegt Huub direct. Er volgt een hele discussie over vanavond. "Ga lekker naar Eric!", roept Huub uiteindelijk. Lieke zegt geen partij te kiezen, maar Huub vindt dat ze Erics kant kiest. "Ik hoor Eric praten", zegt de Oldenzaler. En Lieke bedoelde het zo goed…

donderdag 24 mei 2007 @ 22:24:59 #182
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49742766
21:34 Lieke brengt meteen verslag uit

Er komt geen einde aan het gekibbel. Tenminste, geen goed einde. Lieke loopt weg, want volgens haar luistert Huub niet. Huub stort zich boos op de muziek en Lieke pakt een drankje. Ze brengt meteen verslag uit bij Eric. "Er viel niet echt met hem te praten", begint ze. "Komt hij hier heen?', vraagt Eric. "Nee", is het antwoordt. "Ik ga zo wel naar hem", besluit Eric. Wie weet komen de twee er straks uit…

22:03 Excuses

"Ik had geen k*nkerhoer mogen zeggen. Dat slaat nergens op", begint Huub. De twee lopen ondertussen de tuin in en gaan zitten. Klaar voor het gesprek… "Ik was echt erg geschrokken", zegt Huub. "Voor die stoel wil ik mijn excuses aanbieden. Het is niet mijn intentie geweest je te laten vallen", zegt Eric rustig. "Ik schrok en als ik schrik word ik agressief", legt Huub uit. De twee lachen al weer wat en praten over de situatie.

donderdag 24 mei 2007 @ 22:55:02 #183
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49743863
21:10 Wie o wie?

Schittert in het water?

donderdag 24 mei 2007 @ 23:24:59 #184
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49745016
22:30 Eric waarschuwt

Eric en Huub hebben het na een ellenlange discussie weer bijgelegd. "Schatje dat je een groot ego hebt prima, maar probeer het allemaal te relativeren", legt Eric kalm. "Ja, maar het werkt wel en dat kan alleen maar in zo'n maf huis als hier", zegt Huub eigenwijs. Eric besluit de wijste te zijn, maar waarschuwt de baldadige Miljonair streng: "Zoiets als vanavond dat flik je mij niet meer!"

22:40 Gloednieuwe borsten!

Natasia lag vandaag op de operatietafel voor twee gloednieuwe borsten. Brian en Nathanael waren uitverkoren om de diva vandaag in de kliniek te bezoeken. Amanda staat op de stoep en roept opgewonden naar Brian, die net uit de auto stapt: "Hoe zijn haar tieten?" "Ja helemaal goed", vertelt Brian. De Surinaamse maakt het uitstekend. "Ze heeft lekkere pilletjes, ze is helemaal euforisch", legt Nathanael vrolijk uit. Hopelijk is zij nog steeds opgewekt nadat de narcose is uitgewerkt!?

22:48 Boobies op het internet

Jaap heeft pikante foto's gestolen van Brians camera. Jaap heeft zijn webmaster opdracht gegeven om de close-ups van Amanda's borsten op de weblog te zetten. Huub en Jaap beramen een gemeen achterbaks plannetje. "We gooien wat drankjes erin en dan vertellen we het haar. Ze flipt helemaal door", zegt Jaap giechelend.

23:00 Wie heeft de grootste piemel?

Mitch en Amanda besluiten samen van een hete jacuzzi te genieten. Helaas zijn zij niet lang alleen. Jaap loopt langs en trekt zonder aarzeling meteen zijn broek uit. Tot grote hilariteit van de twee voegt de poedelnaakte Miljonair zich in het stomende water. Als de twee zijn uitgelachen, moet Jaap iets kwijt. Hij vertelt een minderwaardigheidscomplex te hebben over zijn piemeltje. "Ik stond gisteren naast Brian onder de douche, dat er zulke gigantische penissen zijn deed mij pijn." Amanda luistert aandachtig. "Je moet het ook niet met die van Brian vergelijken, die is enorm", adviseert de blondine wijs.

donderdag 24 mei 2007 @ 23:55:00 #185
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49746101
23:21 Even voelen of ze echt zijn

Jaap verkeert in de zevende hemel. Omdat de Miljonair maar niet wil geloven dat de borsten van Amanda echt zijn, mag de Miljonair tien kostbare seconden voelen. Gretig knijpt de Briellenaar in de borst van de sexy blondine. Een verrukte glimlach verschijnt op zijn gezicht. Mitch kijkt vol verbazing toe, maar besluit al snel dat hij toch ook wel even wil voelen. Zwoel streelt de butler de ronding van Amanda. De twee besluiten eensgezind dat haar borstkas heerlijk aanvoelt en ook nog eens echt is!

23:22 Bedankt Mitch!

Huub Lieke zitten wat te flikvlooien in de keuken. "Ik dacht, ik zorg toch maar dat de stemming naar Brian gaat", zegt Huub. "Je weet maar nooit waanneer je Brians stem nog eens nodig kan hebben in een stemming…", legt hij uit. "Ach, het maakt mij niet uit", zegt Lieke. Ze zoent Huub. Haar houdt iets anders bezig! "Wat heb je besproken met Eric?", vraagt ze nieuwsgierig. Huub is even stil. Hij wordt gered door Mitch die de keuken inwandelt. Saved by the bell!

23:28 Amanda zoent Huub

"Zullen wij een afspraak maken?", vraagt Amanda aan Huub in de slaapkamer. "Morgen om 8 uur hebben we een date", zegt ze. "Waarom?", vraagt Huub verbaasd. "Omdat ik dat wil", zegt ze en ze zoent de Oldenzaler vol op zijn mond. Meteen daarna loopt ze weg. Huub blijft met een enorme glimlach achter. "Ik begrijp steeds minder van dit huis!', zegt hij terwijl hij zijn schoenen uit trekt. Doet Amanda dit om Lieke een hak te zetten?

vrijdag 25 mei 2007 @ 09:25:02 #186
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49752547
08:21 Een nieuwe dag

Een nieuwe dag breekt aan in de Villa. Het zonnetje schijnt alweer lekker en de vogeltjes fluiten er lekker op los. De Miljonairs liggen nog heerlijk te slapen maar dat zal niet lang meer duren. Palma staat al weer te popelen de Miljonairs liefdevol wakker te maken. Wat zal deze dag ons weer gaan brengen?

08:43 Alles onder kots

Palma en Herma inspecteren de Villa. Jaap heeft vannacht alles onder lopen kotsen. Al snel zoekt het hoofd huishouding de Briellenaar op. "Zo meneer. Heb jij je feestje gehad? Ben jij soms een kwartaal drinker?", zegt Palma. "Ja", zegt Jaap slaperig. Palma houdt haar hand voor haar neus want het stinkt ontzettend in de slaapkamer van Jaap. "Neem lekker vakantie", zegt Jaap. "Als er één vakantie gaat houden dan ben jij het. Een zwijnenstal is het hier. Jij gaat nu je bed uitkomen en zo alles opruimen", roept Palma. "Nee, dat ga ik helemaal niet doen. Maar jij hoeft het ook niet te doen hoor", reageert de Briellenaar. Hoe kan Jaap dit nog goed maken?

08:58 "Je gaat nu te ver!"

Palma en Jaap hebben elkaar behoorlijk de oorlog verklaart. In de slaapkamer praat ze behoorlijk op hem in, en het lijkt zelfs dat hij het zich gaat beseffen. "Hoe denk je dat ik alles nu goed kan maken?", vraagt hij aan Palma. "Ik vind het een goed plan", voegt hij er aan toe. "Eindelijk was al het achterstallig werk ingehaald en dan nu dit! Jij gaat excuses maken aan die meiden", schreeuwt Palma. Jaap doet alsof hij niet weet wat hij heeft gedaan en loopt met de schoonmaaksters naar beneden. Hier begint de echte terror. "Als je om te beginnen nou eens eerst die kots door de plee gaat spoelen", zegt de iets afgekoelde Palma. Jaap vindt het allemaal maar prachtig en pakt de pan met kots en gooit dit over de grond. "Je gaat nu te ver!", schreeuwt ze in het gezicht van Jaap. De overige Miljonairs liggen dubbel van het lachen. Palma kan er echter niet om lachen, en loopt boos weg.

Bron: Villa Vandaag, 25-05-2007
  vrijdag 25 mei 2007 @ 09:55:01 #187
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49753512
09:23 Nog een schepje er bovenop!

Alsof het nog niet genoeg is, gaat Jaap nog een stap verder. Hij pakt een bitterbal uit zijn kots en loopt naar buiten, richting het kantoor, waar Palma zich bevindt met de andere huishoudsters. "Ik wil excuses maken", schreeuwt hij naar de dames. "Is palma er nog?", vraagt hij dan ook. Wanneer Palma dit hoort loopt zij richting de deur van het kantoor. Jaap is inmiddels een stuk dichterbij. Hij doet vervolgens zijn arm naar achter en gooit met een goede snelheid de bitterbal, die onder het kots zit, tegen Palma. De dames zijn nu echt pissig geworden. Ze doen de deuren hard dicht. De hoofd huishouding begint nu een terroractie tegen hem. Ze ontkoppelt alle pc's en haalt een apparaatje er tussenuit. "Dan heeft hij nu een probleem!", schreeuwt Palma door het kantoor. Tja, één ding is zeker: De Miljonairs hebben geen honger meer.

vrijdag 25 mei 2007 @ 10:25:01 #188
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49754386
09:51 Wat een ochtend!

Eric, Amanda en Huub liggen samen in de tuin want in de Villa stinkt het te erg. "Wat vind je van Mitch?", vraagt Amanda aan Huub."Hij is een leuke vent en Brian wordt gek van hem", antwoordt Huub. "Ik vind hem ook zo leuk en we hebben gisteravond gezoend", vertelt de 19-jarige. "Het is ook een lekkerding", aldus de Oldenzaler. Huub knuffelt even lekker met Amanda. "Wat moeten we nou? We hebben geen ontbijt", jammert Amanda. "En ook nog geen sigaretten", roept Eric. "Waar is mijn personeel? Die zooi moet echt opgeruimd worden", roept de Oldenzaler. Het zit de Miljonairs vandaag ook niet mee...

vrijdag 25 mei 2007 @ 10:55:01 #189
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49755420
10:19 Vertrekt Eric?

Amanda en Eric zitten nog steeds samen in de tuin. "Ik geloof dat ik maar eens in staking ga vandaag", vertelt Eric. "Echt?", vraagt Amanda. "Echt waar. Ik ga niet in zo'n huis leven en mezelf netjes aankleden echt niet", zegt de Leidenaar. "Ik maak me echt druk om Natasia. Ik wil dat zij gewoon rustig naar huis kan komen. Zij kan niet door het huis heen gaan rennen en wij wel. Ik word echt gek. De Villa moet schoon zijn voordat Natasia thuis komt", vertelt de 19-jarige. "Misschien ga ik wel naar huis want ik heb echt geen zin om zo te moeten leven", aldus de Leidenaar. "Laten we eerst proberen om Jaap naar huis te krijgen", zegt Amanda. De twee zijn nog steeds ontzettend moe en besluiten om samen nog even wat te slapen op de bank.

Slaap, Amanda, slaap!

10:35 Jaap aan de schoonmaak

"Jaap wil je nu naar huis gaan?", vraagt Amanda "Ik ga als je een miljoen euro op mijn rekening stort", reageert Jaap. "Oké ik stort het als ik thuis ben", lacht de 19-jarige. "Natasia komt straks terug en ik vind het lullig als het straks vies is", zegt Jaap. Hij begint met een dweil zijn kots op te ruimen ondertussen neemt Huub allemaal foto's van hem. "Ga je zo nog even douchen?", vraagt Lieke. "Nee dat ga ik niet doen", antwoordt Jaap. "Maar je stinkt echt een uur in de wind", roept de blondine. "Dat kan mij helemaal niks schelen", reageert de Briellenaar.

vrijdag 25 mei 2007 @ 11:25:01 #190
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49756596
11:03 Voorbeeld Miljonair....

Huub neemt de verantwoordelijkheid over Fries. Het paard, Fries, heeft een wond opgelopen tijdens 'Camping De Gouden Kooi'. Deze wond moet uiteraard goed verzorgd worden, anders kan het gaan ontsteken. Huub en Amanda gaan polshoogte nemen. Ze zien dat het niet helemaal goed gaat. De twee Miljonairs openen het hek en zien dat de wond weer open ligt. "Jakkes!", schreeuwt Amanda. "Maakt niet uit, ik maak het wel schoon", zegt Huub. "Als jij even voor een emmer zorgt…", gaat de Oldenzaler verder. Hij gedraagt zich dus echt als een professionele Miljonair met verstand van zaken, als het om de verzorging van het paard gaat.

vrijdag 25 mei 2007 @ 11:55:01 #191
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49757927
11:27 Lieke is jaloers op Amanda

Lieke krijgt een luchtje van de plannen van Amanda, dat ze op date wil met Huub begint Lieke toch enigszins jaloers te worden. "Ik ga gewoon een drankje drinken", zegt Amanda. "Je moet wel consequent antwoorden. De ene keer zeg je dat je een date wil met Huub en de andere keer zeg je een drankje drinken", reageert de Hilversumse. "Wat doe jij allemaal op je date?", vraagt Amanda. Lieke antwoordt niet, maar stelt wel een andere vraag: "Waarom wil je op date met Huub?" "Ik mag toch wel gezellig wat drinken met mijn huisgenoot? We zitten tenslotte al vier maanden samen in de Villa", antwoordt de Amsterdamse. Lieke vindt het allemaal maar niks, en blijft Amanda afbranden. Helaas voor haar, Eric, Huub, Jaap en Brian steunen Amanda.

vrijdag 25 mei 2007 @ 12:25:01 #192
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49759039
11:51 De vrouwelijke Huub!

Het plan van Amanda en Brian gaat behoorlijk de goede kant op. "Je bent gewoon de vrouwelijke Huub", wordt er lachend gezegd in de groep. "Ja, met Brian is het over en je duikt meteen op Mitch, je zoent met Huub. What's Next?", zegt Lieke. "Ik heb alleen gezoend met Mitch, meer niet!", reageert Amanda. Ondanks dat de Hilversumse de date niet goedkeurt van Amanda en Huub, zegt Huub toch: "We gaan gewoon wat drinken, of je het nu goed vindt of niet!" "Dan moet je het geen date noemen en hem niet op z'n bek pakken!", zegt een geïrriteerde Lieke. Gaat dit een breuk opleveren tussen Lieke en Huub of legt ze zich bij de 'date' neer?

vrijdag 25 mei 2007 @ 12:55:01 #193
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49760107
12:16 "Ik vertrouw Amanda niet"

Huub en Lieke zijn in een ingewikkelde discussie verwikkelt "Ik vind het niet tof dat jij Amanda een h*er noemt", zegt een geïrriteerde Huub. "Ik heb haar geen h*er genoemd, en ik vind het niet goed zoals Amanda zich hier gedraagt", reageert Lieke. "Jouw gedrag vind ik hier ook niet goed. Jouw vriend naait een escort en dezelfde avond naai jij hem. Wie verlaagt zich nu dan?", vraagt de 19-jarige. "Ze loopt alleen maar te stoken tussen ons. Jij heb je ook hoerig hier gedragen. Ben jij mijn vriend of niet?", vraagt de Hilversumse. "Ja", geeft de Oldenzaler toe. "Waarom wil je dan een date met Amanda?", schreeuwt Lieke. "Ze is mijn vriendinnetje en we gaan gewoon een drankje drinken. Wat is jouw probleem?", reageert Huub. "Ze loopt te stoken. Ik vertrouw Amanda niet", is de reactie van de Hilversumse. De twee tortelduifjes komen er maar niet uit en blijven maar doorgaan.

vrijdag 25 mei 2007 @ 13:25:01 #194
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49761234
12:47 Hole-in-one!

"Amanda, jij mag straks mee golfen", grapt Jaap tegen Amanda. De blondine reageert meteen hartstikke enthousiast. Ze loopt naar beneden kleed zich om en pakt de golfclubs. Nu is het alleen nog wachten op Jaap en het moment dat ze worden opgehaald. Gaan ze meteen voor een hole-in-one of pakken ze het toch stap voor stap aan?

13:16 "Oké, daar gaan we!"

Het golfkarretje komt aanrijden. "Waar gaat Jaap in dan?", is meteen de reactie van Amanda die al een poosje zat te wachten. "Niet meteen zo lullig hè?", zegt de golfinstructeur. Brian komt ook even gedag zeggen. "Mogen we (Kris en Brian red.) even een rondje rijden rond de fontein? Ik heb het gisteren ook gedaan in de A6!", vraagt hij direct wanneer hij het wagentje ziet staan. De instructeur wil dit natuurlijk wel zien en stemt daar dan ook mee in. "Oké, daar gaan we!", roepen Kris en Brian. Toch leuk hè, zo'n oprit!

vrijdag 25 mei 2007 @ 13:55:01 #195
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49762440
13:32 Vakantieman of toerist?

Jaap ziet het helamaal zitten!

vrijdag 25 mei 2007 @ 14:55:01 #196
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49764995
13:51 "Ik wil niet boksen"

Ook vandaag is het weer tijd voor de Miljonairs om te sporten met Carlos. "Ik wil vandaag liever niet boksen. Ik heb een onwijze kater", moppert Eric. "Ja, wat wil je dat ik zeg. Ik heb de opdracht gekregen dat jij en Amanda mee moeten doen met het sporten", reageert Carlos. "Kan je me niet laten fietsen?", vraagt de Leidenaar. "Je moet boks technieken leren en jij wil graag afvallen", zegt Carlos. "Ik wil dat niet leren. Laat anderen mensen maar boksen. Ik wil gewoon wat anders doen", zeurt Eric. Zal Carlos het vandaag rustig aan doen met Eric?

14:16 Jaap hijacked het golfkarretje!

Jaap en Amanda zijn vervroegd terug van de Golfbaan. "Ik ben er gewoon afgesmeten! Dat is toch niet normaal", roept Jaap door de woonkamer. Jaap heeft het golfkarretje meegenomen. Brian en Huub willen precies weten wat er is gebeurd. "Hij pakt die hele zware golfclub en wil al die balletjes op het hoofd van die vent slaan. Dat kan toch niet?", zegt Amanda die teleurgesteld ook terug moest. Jaap heeft de sleutel van het golfkarretje en gaat met Huub even joyriden. De twee rijden vrij ruig over het terrein, met veel lol. Totdat ze tegen de auto van Carlos aanrijden. Misschien hadden jullie toch iets rustiger moeten doen?

vrijdag 25 mei 2007 @ 15:25:01 #197
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49766086
14:39 Huub voelt zich schuldig...

Na de heisa rond de aanrijding tussen het golfkarretje en de auto van Carlos gaat iedereen weer verder met z'n ding. Huub voelt zich enorm schuldig, en heeft het er nog steeds over. "Ik had ook tegen een andere nieuwe auto kunnen rijden", vertelt hij. "Het is toch tijdens werktijd gebeurd", gaat hij door met in de achterhoofd dat de verzekering het kan dekken. Eén ding is zeker, het zal Huub niet nog een keer gebeuren.

vrijdag 25 mei 2007 @ 16:25:01 #198
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49768146
15:30 Natasia is weer terug!

Natasia is weer thuis nadat ze gister een borstvergroting heeft gekregen. "Hoe is het?", vragen de Miljonairs. "Ik ben nog een beetje bibberig en ik heb ook nog steeds mijn drains in", antwoordt de diva. Brian en Huub zingen "Nieuwe tieten la la la. Nieuwe tieten la la la." Natasia laat meteen haar nieuwe borsten zien. "Oh, wat zijn ze groot!", gilt Eric. Al haar mede-Miljonairs willen haar borsten maar al te graag van dichtbij zien. Meteen raakt Huub de borsten aan. "Ik heb als eerste Natasia's borsten aangeraakt", schreeuwt de Oldenzaler. "Ik heb nog heel veel vocht in me", zegt de diva. "Dus je borsten worden nog wat kleiner", merkt Eric op. "Wat heb je mooie tieten", roept Amanda. Gelukkig is iedereen blij dat de diva weer terug is!

15:51 "Ik heb 200 cc in mijn borsten"

Alle Miljonairs zijn nieuwsgierig naar de verhalen van de diva en zij wil graag haar verhaal kwijt. "Palma en Herma zijn nog bij mij op bezoek geweest", vertelt de diva. "Oh, wat leuk", zeggen haar mede-Miljonairs. "Ik heb in allebei mijn borsten 200 cc gekregen. De drains gaan er maandag uit. Ik heb nog heel veel vocht in mijn lichaam. En volgende week moet ik terug voor controle, ik heb zelfs oplosbare hechtingen gekregen. Ik ben twee weken uit de roulatie en ik moet echt de aankomende drie dagen echt rust hebben", vertelt de diva."Dan ga ik twee weken niet tegen je schreeuwen", zegt Huub. Al snel gaat het gesprek over de gebeurtenissen van afgelopen nacht en deze ochtend.

vrijdag 25 mei 2007 @ 17:25:00 #199
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49769776
16:01 Palma belt...

Palma belt met Eric. Vanmiddag is ze 'zomaar' weggegaan en ze wil graag uitleggen waarom. "Hij (Jaap) heeft de boel onder gekotst! Iedereen is er doorheen gelopen…", zegt ze vol afschuw. Eric kan het alleen maar met haar eens zijn. "Ik heb het zo gehad hier!", zegt hij sip. "Hij trok een t-shirt voor me uit en ik ging bijna over mijn nek! Herma is er ook kapot van. Ik kon even niet meer", gaat Palma verder. "Ik wil hier niet meer wonen", zegt Eric. Palma blijft gelukkig wel komen: "Maandag ben ik er weer, maar voor nu zet ik het even lekker van me af." Op naar het weekend! Helaas voor Eric kan hij niet vluchten…

16:15 Jaap moet weg!

Na het gesprek loopt Eric direct naar Natasia. "Hoe is het met haar?", vraagt de diva. "Ze is boos en diep beledigt", vertelt Eric. "Sinds Jaap en Lieke er zijn is de hele sfeer anders. Hij moet echt weg!", vindt Natasia. Eric is het ermee eens. Ze geven flink af op Jaap. Het valt ook niet mee voor Natasia. Net uit het de kliniek en dan zo'n thuiskomst… Gelukkig ligt Jaap in het zwembad!

16:41 Appelflauwte?

"Is dat niet strak, schat?", vraagt Eric terwijl hij naar het strakke corset kijkt, wat Natasia aan heeft. "Het moet aan. Het is inderdaad strak en ik moet het nog twee weken dragen…", legt ze uit. Eric is echt moe en sluit zijn oogjes op het bed. Natasia zegt zo bij hem te komen liggen. Even relaxen…

vrijdag 25 mei 2007 @ 17:55:01 #200
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49770672
17:08 Zoen- en fotosessie met Huub?

Brian heeft een goed plan om Huub in de maling te nemen. Als Huub weer met Amanda zoent, moeten er foto's van gemaakt worden. "Dan laten we Huub er weer over liegen en als 'ie het inderdaad ontkent, dan publiceren we de foto's op Jaaps weblog", zegt hij tegen Amanda. Ze knikt en kan zich er wel in vinden. Brian ziet het kennelijk niet zo zitten, de date van Huub en Amanda. Hij heeft er in ieder geval weer genoeg over nagedacht. Amanda heeft het er niet zo moeilijk mee, maar date houdt de gemoederen in ieder geval weer lekker bezig!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')