Talpa mailen, hopelijk matsen ze je, want je hebt het licentiebestand weggegooid en dus kan je computer momenteel de streams niet decoderen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:59 schreef Yodarius het volgende:
hey ik had streams op mijn computer maar nu heb ik deze comp opnieuwe geinstaleerd en krijg gelijk dat betaal scherm terwijl het voor mij pas 6 juni afloopt?
Heeft iemand een idee hoe ik toch weer streams kan kijken zonder te payen?
Dat meen je niet?! Weer van Loes??quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:00 schreef mootie het volgende:
Nou....... na 10 boze mailtjes eindelijk een reactie. Mijn gratis streams doen het al 3 weken niet meer. Blijkbaar krijgen we nu compensatie.
En weer een hele lijst mailadressen in de CC....
Misschien wordt het tijd voor een cursus BCC'enquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, je vraagt je toch af hoe je zoveel stupide personeel binnen 1 bedrijf kunt hebben![]()
Tijd om te betalen misschien.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:21 schreef grazygirl het volgende:
mijn streams zijn op hol geslagen, laptop doet het voor de rest prima maar op streams blijft ie op hol slaan met zwart beeld en de meldingen verbindingen met media maken, verbindingen open
heeft iemand een oplossing hiervoor?
duh dat moet de 4e weer ik krijg ook totaal geen betaalscherm en op mijn gewone pc doet ie het wel , nog andere ideeën?quote:
Jah... 't is internet he...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:27 schreef F04 het volgende:
Zijn de streams ook vanuit het verre buitenland te volgen?
Ik heb ook heel erg gezocht maarquote:Op maandag 4 juni 2007 17:05 schreef Disana het volgende:
Op mijn hele systeem is een DRM bestand of map nog altijd onvindbaar.
Je bent een engelquote:Op maandag 4 juni 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk even boven, ik heb hem gevonden en een plaatje als uitleg gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |