Jij woont in een hutje op de hei ???quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb geen mensen in mijn omgeving, dus vrij objectief
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb geen mensen in mijn omgeving, dus vrij objectief
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:35 schreef milk-shake het volgende:
ff over het verhaal van angela.......... ik heb in mijn vakantie een jongen (student) gesproken ....vriend van Jaap ....(heeft dit bewezen) en die vertelde dat Jaap voordat hij dgk instapte ook van alles heeft moeten tekenen........ZE zochten continu mensen die Huub "aankonden"...en dus Jaap moest vooral Huub aanpakken....en bepaalde dingen volgrens hun regels doen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus veel is inderdaad doorgestoken kaart............we wisten het al ...maar wilden het toch ff delen met jullie....zucht
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Palma laat prachtig zien wat een suffe laffe grotmuil ze is![]()
Dat er bepaalde dingen in de contracten staat wat wij niet mogen weten zou best kunnen, maar dat het wurgcontracten zijn oid lijkt me overdreven. Nicolaas zou dat dan ook allemaal moeten weten en ik acht hem niet zo dom om dan 2x 10 rooitjes neer te leggen als hij toch al weet wie er gaat winnenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:07 schreef versabommie het volgende:
van onze lieve buren, gewoon ter info:
Angela - zaterdag 5 mei 2007 @ 07:55
goedemorgen allemaal... ik weet het nu dus zeker.. gisteren met iemand gesproken die eigenlijk niet praten mag... en die iemand vertelde me dat de deelnemers echt wurgcontracten hebben... die je pas te lezen krijgt vlak voor je erin gaat en alle rondes gehad hebt... dat er indd aanwijzingen om te stemmen kunnen worden gegeven.. dat als iemand al zo ver is, ze zo graag willen dat ze iets dergelijks accepteren... dat niemand er rekening mee had gehouden dat Huub zo populair zou worden... dat er wanhopig iedere keer weer aanpassingen worden gedaan om Brian populairder te krijgen... en ja, niet tasJa maar die rat moet dus winnenl.. en dat dit voor nederland niet acceptabel is, is de grootste tegenvaller... de bedoeling was om onze vriendelijkheid tegenover allochtonen in beeld te brengen en ook daarmee te scoren... Brian kan er niet uit want dan mislukt het hele project... en daar wordt Amanda indd aan geslachtofferd... er is onenigheid onderling want ook achter zijn mensen die het veel te ver vinden/vonden gaan wat brainless tegenover Amanda geflikt heeft... j.aap is de instinker van de eeuw... en indd hebben de vorige keer brainless en nu Huub instructies gehad... vandaar dat tasJa ook zo boos was want die wilde hem er echt uit en d8 dat ze dat geregeld had... ook alle medewerkers moeten hun mond houden... maar ja, die komen wel thuis en praten wel met familie/vrienden...
van Syl zullen we hier dus niets horen want dan krijgt ze grote problemen.. en voor Nena is er angst want die is ziedend over wat er met Amanda gedaan wordt...
dit is echt het 'naai het nederlandse publiek en daarna de wereld' project... en die actie voor gratis streams had er ook mee te doen dat juist die 50 actiefste forummers ook vaak degenen zijn die de meeste kritiek hebben en zaken uit zoeken... dat Ellen gelijk informatie kreeg over de actie met de paardjes was 'men' niet blij mee... ze weten nu zelf gedeeltelijk wie er achter de nicknamen op de fora zitten, in ieder geval hebben ze mail adressen en ip's...
ik was van plan om mee te helpen Huub hoog te houden in de popi poll... die kunnen ze indd niet echt beïnvloeden... maar damn van iedere sms gaat er geld naar Talpa...
ik blijf hier lekker volgen... en ik weet trouwens wel zeker dat het maand gratis streams kado hier en ook op FOK niemand omgekocht gaat krijgen...
en nee, ik ga niet mijn bron noemen.... dat zou iemand in fikse problemen kunnen brengen... vooral die flens regeert indd met zeer harde hand...
nu lekker 5 mei vieren... iedereen een mooie dag vandaag....
Grappig...
Tsja.... er is ook een hoop tegenin te brengen. Waarom Huub dsan uberhaupt weer in het programma gelaten?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:35 schreef milk-shake het volgende:
ff over het verhaal van angela.......... ik heb in mijn vakantie een jongen (student) gesproken ....vriend van Jaap ....(heeft dit bewezen) en die vertelde dat Jaap voordat hij dgk instapte ook van alles heeft moeten tekenen........ZE zochten continu mensen die Huub "aankonden"...en dus Jaap moest vooral Huub aanpakken....en bepaalde dingen volgrens hun regels doen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus veel is inderdaad doorgestoken kaart............we wisten het al ...maar wilden het toch ff delen met jullie....zucht
Het is toch ook logisch dat ze mensen zoeken die Huub aankunnen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:35 schreef milk-shake het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn allereerste kennismaking met DGK een aanvaring tussen Huub en NL was. Ik vond Huub toen ook een verschrikkelijk naar mannetje. Ik ben toen hier eens gaan kijken wat de meningen waren en snapte niet dat NL satan werd genoemd en bijna iedereen pro-Huub, tot ik dus overging op de streams. Nu vind Huub nog steeds een naar mannetje maar das meer om de domme acties die hij soms voert.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Mensen uit mijn omgeving kijken alleen de tv en vinden Brian geweldig en Huub een verschrikkelijk achterbaks ventje.
Hier dezelfde shit!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Dit krijg ik te zien en zonder geluid.
En zo wil ik het niet volgen.
zal wel een gratisversie zijn
[afbeelding]
Voor jou is dat beter schatjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:41 schreef demins het volgende:
[..]
Hier dezelfde shit!![]()
En eerst noch eens een uur downloaden van de rechten voor mediagebruik... élke keer!
Geen helpdesk. Geen klachtenbalie.![]()
Je bent helemaal van slag!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:41 schreef demins het volgende:
[..]
Hier dezelfde shit!![]()
En eerst noch eens een uur downloaden
Dus Cora woont in Nunspeet. Jaap aalt ervan dat dat op het rooster staat, is nu bang dat het woensdag vol met pers staat daar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:43 schreef Clank het volgende:
Jaap gaat woensdag naar het gemeentehuis in ondertrouw.
Nee, dat zijn die kleine 'voor-afkijk'-thumbnails van de DGK sitequote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Dit krijg ik te zien en zonder geluid.
En zo wil ik het niet volgen.
zal wel een gratisversie zijn
[afbeelding]
Valt me mee dat hij niet denkt dat de pers daar nú al is, vechtend voor een goed plekje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:44 schreef Clank het volgende:
Jaap heeft een brief van 7 kantjes gehad van Cora.
Hij wil er niet veel over kwijt maar weet niet wat hij er mee aanmoet.
Hij gaat trouwens in ondertrouw in Nunspeet.
Jaap denkt dat alle pers daar nu verzamelt staat woensdag.
Misschien heb je hier iets aan,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:41 schreef demins het volgende:
[..]
Hier dezelfde shit!![]()
En eerst noch eens een uur downloaden van de rechten voor mediagebruik... élke keer!
Geen helpdesk. Geen klachtenbalie.![]()
Loesssssssssssquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:45 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, dat zijn die kleine 'voor-afkijk'-thumbnails van de DGK site
Misschien staat er wil in dat ze wil trouwen maar dattie met z'nklauwen van haar af moet blijven en datiie niet meer mag boeren en schijtenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:44 schreef Clank het volgende:
Jaap heeft een brief van 7 kantjes gehad van Cora.
Hij wil er niet veel over kwijt maar weet niet wat hij er mee aanmoet.
Hij gaat trouwens in ondertrouw in Nunspeet.
Jaap denkt dat alle pers daar nu verzamelt staat woensdag.
Liefde is onvoorwaardelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien staat er wil in dat ze wil trouwen maar dattie met z'nklauwen van haar af moet blijven en datiie niet meer mag boeren en schijten![]()
Ze hebben dus ook in de gaten dat ze dus gewoon vies geld er voor vangenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:46 schreef Charmian het volgende:
Ze weten dus dat de streamers moeten betalen.
Bij Cora nietquote:
Haaiiiiiiiiiiiquote:
En jullie weten ook geen oplossing?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:45 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, dat zijn die kleine 'voor-afkijk'-thumbnails van de DGK site
Bij mij werken ze lekker allemaaaaaaaaaaaaal vandaagquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:49 schreef SiRojK het volgende:
Nu trouwens weer stream 1,2 en 4 die werken, het wordt steeds gekker
Ze denken alleen 1,14 per maand.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:49 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze hebben dus ook in de gaten dat ze dus gewoon vies geld er voor vangen
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Haaiiiiiiiiiii, Nu we betalen kunnen we toch zeker ook wel eisen stellen ????
Zo wil ik absoluut GEEN Brian meer zien op de streams.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Haaiiiiiiiiiii, Nu we betalen kunnen we toch zeker ook wel eisen stellen ????
Zo wil ik absoluut GEEN Brian meer zien op de streams.
![]()
![]()
Ik heb de Tiensite voor stream 1 en de site van Hidiho voor de rest. Wat een toestandquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:49 schreef SiRojK het volgende:
Nu trouwens weer stream 1,2 en 4 die werken, het wordt steeds gekker
Daarmee en met hulp van onze eigen Fok-techneuten in Problemen met Streams en Abonnement heb ik het na vele uren gisteravond ook voor mekaar gekregen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien heb je hier iets aan,
http://www.tien.tv/web/show/id=937391/langid=43
nee, het is gewoon zorgen dat het programma nog kan blijven bestaan op het moment dat Tien overgenomen wordt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:49 schreef Clank het volgende:
Jaap vraagt zich af wat er achter zit dat de streams nu betaald moeten worden.
Nicolaas: Het is gewoon bakken met geld binnen halen!
Voor het volgen van de streams, de 3,95 zijn wel uit de wallet, ja gratis gekregen ik weet het, maar geen streams.quote:
Ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:53 schreef RSie het volgende:
[..]
nee, het is gewoon zorgen dat het programma nog kan blijven bestaan op het moment dat Tien overgenomen wordt.
Ze komen de vloer schoonmaken. Dit ivm de taartenactie van Japio.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:53 schreef Clank het volgende:
't Is een lekker zootje op het terras. Alle meubels uit de kamer staan buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |