Als je ziet wat er gebeurt ,kan er altijd iets van waarheid in zitten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:07 schreef versabommie het volgende:
van onze lieve buren, gewoon ter info:
Angela - zaterdag 5 mei 2007 @ 07:55
goedemorgen allemaal... ik weet het nu dus zeker.. gisteren met iemand gesproken die eigenlijk niet praten mag... en die iemand vertelde me dat de deelnemers echt wurgcontracten hebben... die je pas te lezen krijgt vlak voor je erin gaat en alle rondes gehad hebt... dat er indd aanwijzingen om te stemmen kunnen worden gegeven.. dat als iemand al zo ver is, ze zo graag willen dat ze iets dergelijks accepteren... dat niemand er rekening mee had gehouden dat Huub zo populair zou worden... dat er wanhopig iedere keer weer aanpassingen worden gedaan om Brian populairder te krijgen... en ja, niet tasJa maar die rat moet dus winnenl.. en dat dit voor nederland niet acceptabel is, is de grootste tegenvaller... de bedoeling was om onze vriendelijkheid tegenover allochtonen in beeld te brengen en ook daarmee te scoren... Brian kan er niet uit want dan mislukt het hele project... en daar wordt Amanda indd aan geslachtofferd... er is onenigheid onderling want ook achter zijn mensen die het veel te ver vinden/vonden gaan wat brainless tegenover Amanda geflikt heeft... j.aap is de instinker van de eeuw... en indd hebben de vorige keer brainless en nu Huub instructies gehad... vandaar dat tasJa ook zo boos was want die wilde hem er echt uit en d8 dat ze dat geregeld had... ook alle medewerkers moeten hun mond houden... maar ja, die komen wel thuis en praten wel met familie/vrienden...
van Syl zullen we hier dus niets horen want dan krijgt ze grote problemen.. en voor Nena is er angst want die is ziedend over wat er met Amanda gedaan wordt...
dit is echt het 'naai het nederlandse publiek en daarna de wereld' project... en die actie voor gratis streams had er ook mee te doen dat juist die 50 actiefste forummers ook vaak degenen zijn die de meeste kritiek hebben en zaken uit zoeken... dat Ellen gelijk informatie kreeg over de actie met de paardjes was 'men' niet blij mee... ze weten nu zelf gedeeltelijk wie er achter de nicknamen op de fora zitten, in ieder geval hebben ze mail adressen en ip's...
ik was van plan om mee te helpen Huub hoog te houden in de popi poll... die kunnen ze indd niet echt beïnvloeden... maar damn van iedere sms gaat er geld naar Talpa...
ik blijf hier lekker volgen... en ik weet trouwens wel zeker dat het maand gratis streams kado hier en ook op FOK niemand omgekocht gaat krijgen...
en nee, ik ga niet mijn bron noemen.... dat zou iemand in fikse problemen kunnen brengen... vooral die flens regeert indd met zeer harde hand...
nu lekker 5 mei vieren... iedereen een mooie dag vandaag....
Grappig...
mwah het hele in scene gezette "huub trekt boetekleed aan" viel me nog mee omdat ze ook de reactie van Eric lieten zien die er geen twijfel over laat bestaan hoe fout beiden waren. Dat dan nog net! Maar zoals die twee hotelmongolen in beeld werden gebracht was de opzet wel erg duidelijk!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:46 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Toen ik gister de uitzending keek, moest ik alleen maar hard lachen om het gedrag van Brain, niet echt positief dus vanuit mijn kant.. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik moet nog zien wat er waar is van het verhaal.
Nogsteeds geen beeld?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Als je ziet wat er gebeurt ,kan er altijd iets van waarheid in zitten.
Maar eigelijk wisten we dit alwel.
on topic: Alles nog op Zwart
Sprak gisteren jonge mensen die uitsluitend de uitzendingen volgen en die vonden zonder uitzondering, Brian een verschrikkelijke crybaby. Ze begrepen oprecht niet waarom hij zo had lopen te janken in beide afleveringen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah het hele in scene gezette "huub trekt boetekleed aan" viel me nog mee omdat ze ook de reactie van Eric lieten zien die er geen twijfel over laat bestaan hoe fout beiden waren. Dat dan nog net! Maar zoals die twee hotelmongolen in beeld werden gebracht was de opzet wel erg duidelijk!
Hij slaapt al 2 nachten bij Amanda, omdat Amanda bang is dat Japio bij haar komt liggen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:00 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom heeft Eric niet bij Nicolaas geslapen eigenlijk ?
Ik weet het niet hoor. Uiteindelijk gaat het toch altijd om geld? Waarom is het voordelig voor Talpa om Brian als winnaar aan te wijzen? Ik geloof best dat we gemanipuleerd worden, zoals meestal met dit soort programma's. Maar sommige 'complottheorieën' gaan wel heel ver!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:39 schreef ericahysterica het volgende:
en dat het nep was daar kan ik nog mee leven. Maar dat zo n loverboy als rat dit spel zou moeten winnen pffffffffff. Nu dit vast staat kom ik hier alleen nog om lekker te rellen........het spel heeft nu definitief zijn charme verloren dat ben ik helemaal met je eens nostalgist![]()
Die blijft voorlopig buiten beeld, ze heeft blaasontsteking. Yeah rightquote:
Palma laat prachtig zien wat een suffe laffe grotmuil ze isquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die blijft voorlopig buiten beeld, ze heeft blaasontsteking. Yeah right![]()
Dit krijg ik te zien en zonder geluid.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nogsteeds geen beeld?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
OT: Niels leest de krant en roept conyo. Tegen wat of wie is mij niet duidelijk.
Ik ben het met je eens. Er zal best heel veel gemanipuleerd worden en de contracten zullen heus niet zo lekker in elkaar zitten, maar Brian van tevoren als winnaar aan te wijzen gaat er bij mij niet in. Er is maar 1 ding belangrijk en dat is dat het concept zo veel mogelijk verkocht wordt in het buitenland. JdM gaat er echt geen miljoenen in steken ter bevordering van de allochtoon in Nederlandquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Uiteindelijk gaat het toch altijd om geld? Waarom is het voordelig voor Talpa om Brian als winnaar aan te wijzen? Ik geloof best dat we gemanipuleerd worden, zoals meestal met dit soort programma's. Maar sommige 'complottheorieën' gaan wel heel ver!
Of ik ben gewoon te naïef, dat is ook goed mogelijk.![]()
In het weekend is ze er niet. Maar ik verwacht haar maandag ook niet.. Lieke schijnt achter een 'gesprekje' met haar te hebben gehad... toen had ze opeens een blaasontsteking.quote:
Is ze een keer welkom in DGK, laat ze het afweten!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die blijft voorlopig buiten beeld, ze heeft blaasontsteking. Yeah right![]()
Gisteren wel wat problemen gehad. Stream 2 niet werkend en af en toe vastlopende streams. Maar vandaag is alles weer zoals vanouds.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Dit krijg ik te zien en zonder geluid.
En zo wil ik het niet volgen.
zal wel een gratisversie zijn
[afbeelding]
rechtermuisknop op de beelden en dan volume harder!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:10 schreef blomst het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is ook zo.. ze zijn het grootste gedeelte van de dag pleite.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:14 schreef Carlaa het volgende:
oh, wacht, ze moesten vandaag toch opzouten omdat de vloer werd geboend?
Bij de alleen tv kijkers is Brian al mateloos populair. Dus wat dat betreft is Tien goed bezig, maar het is werkelijk te zot voor woorden. Het is gewoon de grootste IDIOOT die rondloopt en hem wordt het handje boven het hoofd gehouden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De nare smaak had ik al een tijdje, maar nu dus idd duidelijk is, dat Brian populairder moet worden heeft het programma alle spel-charme verloren.....
Heir Heir....![]()
Mijn 'gratisversie' werkt perfect. Alleen gisteren een tijdje Jaap in een loop gehad op stream 1.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:10 schreef blomst het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze moesten eerst opzouten en later werd dat teruggedraaid. Iedereen blijft nu in DGK en de vloer wordt gewoon gedaan. Lieke en Huub zijn elkaar aan het bewerkstelligen, gezellig in elkaars armen liggen en zoentjes uitdelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:14 schreef Carlaa het volgende:
oh, wacht, ze moesten vandaag toch opzouten omdat de vloer werd geboend?
Voodoo?!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:10 schreef Clank het volgende:
[..]
In het weekend is ze er niet. Maar ik verwacht haar maandag ook niet.. Lieke schijnt achter een 'gesprekje' met haar te hebben gehad... toen had ze opeens een blaasontsteking.![]()
Wilde hem speciaal voor jou cappen, maar hijbleef doorlopen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:21 schreef Carlaa het volgende:
Gatverdegatver, krijgen we nu elke dag een naakte Jaap te zien?
Ja, welke sukkel heeft 'm vertelt dat naakt lopen niet erg isquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:21 schreef Carlaa het volgende:
Als je het maar laatquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Wilde hem speciaal voor jou cappen, maar hijbleef doorlopen.![]()
Oké.. dan zullen ze wel in de tuin moeten blijven ofzo.. ook geen straf met dit weer.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze moesten eerst opzouten en later werd dat teruggedraaid. Iedereen blijft nu in DGK en de vloer wordt gewoon gedaan. Lieke en Huub zijn elkaar aan het bewerkstelligen, gezellig in elkaars armen liggen en zoentjes uitdelen.
Een likkende Huub valt ook niet goed op mijn nuchtere maag.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:21 schreef Carlaa het volgende:
Huub die jaap likt?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een likkende Huub valt ook niet goed op mijn nuchtere maag.![]()
Ik krijg juist steeds meer signalen van alleen TV kijkers, dat de populariteit van Brian flink dalend isquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij de alleen tv kijkers is Brian al mateloos populair. Dus wat dat betreft is Tien goed bezig, maar het is werkelijk te zot voor woorden. Het is gewoon de grootste IDIOOT die rondloopt en hem wordt het handje boven het hoofd gehouden.![]()
Of Huub heeft een stinkende adem.......quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:24 schreef Clank het volgende:
Lieke wil (nog) niet zoenen met Huub. Playing hard tot get???
Mensen uit mijn omgeving kijken alleen de tv en vinden Brian geweldig en Huub een verschrikkelijk achterbaks ventje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik krijg juist steeds meer signalen van alleen TV kijkers, dat de populariteit van Brian flink dalend is![]()
In ieder geval zeker bij mijn studenten! Waarom denk jij dat Brian nog steeds mateloos populair is?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:31 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Voor de liefhebbers, ik wilde jullie dit echt niet onthouden.
ik vind jou vreemd!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan Laurel en Hardy denken.
Ik heb geen mensen in mijn omgeving, dus vrij objectiefquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Mensen uit mijn omgeving kijken alleen de tv en vinden Brian geweldig en Huub een verschrikkelijk achterbaks ventje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |