Ja maar dat weet ik ook wel, maar wanneer dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
ja... maar hij/zij komt vast wel weer terug![]()
Zeer spoedig, hoop ikquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:36 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja maar dat weet ik ook wel, maar wanneer dan.![]()
Zondagochtend.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
wat een stilte op deze zaterdag-avond.....![]()
Ja daar ging het me juist om, volgens Piet was het al zomer, en die nu dus voorbij is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:39 schreef Kuukske het volgende:
In de zomer!
quote:Op zondag 6 mei 2007 03:36 schreef Sander170 het volgende:
Nee, het is al heel lang droog in Nederland.
Nog steeds geen regen dus !
knutsel zequote:Op zondag 6 mei 2007 03:38 schreef Sander170 het volgende:
Maar ik ben effe een tijdje met mijn AntiVirus aan de wandel !
Ik krijg telkens vreemde berichten door me scherm, effe kijken of ik ze weg krijg !
Kom wat later weer terug hoor, tot zo dan.
quote:Op zondag 6 mei 2007 08:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die vind ik niet lekker, ik heb de van nescafé![]()
Oh, en![]()
natuurlijk!
![]()
Hoe is het met OA?
quote:Op zondag 6 mei 2007 09:00 schreef OA het volgende:
[..]
Alles goed hier hoor!:)
M'n vriendin gaat zo hardlopen:{en ze vroeg ik of mee ga... of de fiets dan...:P
Nee, de weekenden bestaan uit fysieke rustquote:Op zondag 6 mei 2007 09:01 schreef OA het volgende:
NOG gebokst dit weekend?:)
Fietsen is weer achter de rug!quote:Op zondag 6 mei 2007 09:03 schreef BrandX het volgende:
ga je nog iets spannends doen vandaag, behalve je longen uit je lijf fietsen dus
Ja, ze begint net met hardlopen, dus een half uurtje is lang genoeg dan!quote:Op zondag 6 mei 2007 10:08 schreef BrandX het volgende:
kort fietstrippie dan![]()
Ik ga mee in je huishoudleed overigens. lijkt me ook een verstandige om te doen.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 05:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die is gequote voor het nageslacht
The usual op zondagquote:Op zondag 6 mei 2007 12:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen eer-ik....![]()
![]()
...how's life....
![]()
????
volgens mij heb je gister/vanacht een beetje te veel gedronken....quote:Op zondag 6 mei 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
The usual op zondag
Hoofdpijn, zwakjes, moe....
En hoe is het daar?
Ohja, je had natuurlijk concertje gisterquote:Op zondag 6 mei 2007 12:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
volgens mij heb je gister/vanacht een beetje te veel gedronken.......hier alles prima....ik zweef nog helemaal van het concert van gister...
![]()
![]()
![]()
wat?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb je nog een sms gestuurd.......maar kreeg geen antwoord...
![]()
yep heel zeker....quote:Op zondag 6 mei 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
Weet je zeker dat je het naar mij hebt gestuurd?
Ik heb niks ontvangen namelijk..
Heb je ondertussen al weer een telefoon dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
Weet je zeker dat je het naar mij hebt gestuurd?
Ik heb niks ontvangen namelijk..
goedemorgen goedemiddag lieverd....quote:Op zondag 6 mei 2007 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al weer een telefoon dan?![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb 'm weer gevonden iddquote:Op zondag 6 mei 2007 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al weer een telefoon dan?![]()
![]()
![]()
Wat raar...quote:Op zondag 6 mei 2007 12:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep heel zeker.......naar jou en naar MPG....
...kijk van hem heb ik dus wel antwoord gekregen he....
...nee..grapje...is niet erg...
![]()
![]()
![]()
Goeie......dag ma cheriequote:Op zondag 6 mei 2007 12:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen goedemiddag lieverd....![]()
![]()
![]()
Mijn kamer is al netjesquote:Op zondag 6 mei 2007 13:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
zo te zien is iedereen op hetzelfde idee gekomen...![]()
Oh, das wel een goed idee! Maar er is niks te lezen dus verveel ik me snel denk ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey cross....![]()
![]()
..ik had het meer over in de zon zitten....
![]()
![]()
Over een paar jaar hoop ikquote:Op zondag 6 mei 2007 13:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
wanneer kunnen we kaartjes kopen voor jullie optreden in de Arena...![]()
???
Kom hier anders ff helpenquote:
als cross niet wilt, stel ik me vrijwillig op...quote:Op zondag 6 mei 2007 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kom hier anders ff helpen![]()
krijg je misschien nog een bak![]()
Wat heb jij een bende zeg, papier...quote:Op zondag 6 mei 2007 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Misschien kan je mijn muziekstudio een beetje organiseren?
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ik woon nou eenmaal niet grootquote:Op zondag 6 mei 2007 14:42 schreef OA het volgende:
[..]
Wat heb jij een bende zeg, papier...![]()
laat de werkster dat maar opruimen (en nee, ik bedoel niet JJ...)
Dan moet je wat eten.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:55 schreef BrandX het volgende:
Daar waag ik me niet aan, PV!
ik heb trouwens al de hele dag honger...![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:01 schreef BrandX het volgende:
tnxs, maar zit hier inmiddels aan de cargottes met huttenkase en pomodori, besprekelt met een beetje olijfolie met bascilicum en zwarte peper![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:01 schreef BrandX het volgende:
tnxs, maar zit hier inmiddels aan de cargottes met huttenkase en pomodori, besprekelt met een beetje olijfolie met bascilicum en zwarte peper![]()
Nog leuke dingen gedaan/ te doen dit weekend?quote:
Wel okayquote:
ik ben met lars wezen zwemmen in zevenaarquote:Op zondag 6 mei 2007 16:07 schreef OA het volgende:
[..]
Nog leuke dingen gedaan/ te doen dit weekend?![]()
Verjaardag geweestquote:Op zondag 6 mei 2007 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben met lars wezen zwemmen in zevenaar
en jij dan?
Buenos dias senior!quote:
Jij ook een goededag JJquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |