hangt er vanaf wat je verstaat onder verstjeren, hoe storend dat is in het betreffende topic etc.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:28 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik heb het niet over specifieke users. Ik vraag nogmaals: hoeveel topics moet een (elke willekeurige) user versjteren voordat jij er melding van maakt?
Hoe bans werken hoef je mij niet uit te leggen, ik vraag je naar jouw modbeleid over WFL.
Zo storend dat de discussie offtopic gaat, dat men in wetenschappelijke discussies hitler naar hartelust koppelt aan allerlei denkbeelden van anderen, je het topic moet sluiten en alle reacties die te herleiden zijn naar die users eerste reactie moet verwijderen. Dat noem ik versjteren. Hoe vaak moet zoiets gebeuren voor je er melding van maakt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je verstaat onder verstjeren, hoe storend dat is in het betreffende topic etc.
Wat TL zegt dus, notes zetten en aangeven in een topic, FA handelt het verder af.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het ligt aan de FA wanneer jij er melding van maakt dat er een probleem isZijn jullie bots?
Je hoeft me niet uit te leggen hoe bans werken. Zelfde vraag als hierboven, hoeveel topics moeten op deze wijze versjteerd worden wil je er melding van maken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat TL zegt dus, notes zetten en aangeven in een topic, FA handelt het verder af.
ah zo.. melding maken in zo'n geval gebeurt (over het algemeen) vrijwel meteenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:37 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zo storend dat de discussie offtopic gaat, dat men in wetenschappelijke discussies hitler naar hartelust koppelt aan allerlei denkbeelden van anderen, je het topic moet sluiten en alle reacties die te herleiden zijn naar die users eerste reactie moet verwijderen. Dat noem ik versjteren. Hoe vaak moet zoiets gebeuren voor je er melding van maakt?
Ik geloof niet dat we daar openheid over hoeven te geven, dat bepalen de mods en admins onderling.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je hoeft me niet uit te leggen hoe bans werken. Zelfde vraag als hierboven, hoeveel topics moeten op deze wijze versjteerd worden wil je er melding van maken?
Vreemd. Zojuist is mij ingefluisterd dat jullie daar altijd direct melding van maken achter de schermen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we daar openheid over hoeven te geven, dat bepalen de mods en admins onderling.
Hoe weet jij wat mijn gedachtes zijn over de betrokkenheid van admins?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:43 schreef Triggershot het volgende:
de admins zijn momenteel meer betrokken dan je denkt.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Vreemd. Zojuist is mij ingefluisterd dat jullie daar altijd direct melding van maken achter de schermen.
Dat is wat jij 'ingefluisterd' kreeg.quote:melding maken in zo'n geval gebeurt (over het algemeen) vrijwel meteen
Omdat de user daar niets mee te maken heeft en het een kwestie voor achter de schermen is.quote:Vanwaar de geheimzinnigheid?
Simpel omdat je er naar vraagt. Je vraagt het alleen als je denkt dat de Admins niet of minder betrokken bij zijn.quote:Hoe weet jij wat mijn gedachtes zijn over de betrokkenheid van admins?
Ik kan zeggen dat de consequenties ervan voor de schermen tamelijk goed merkbaar zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef Triggershot het volgende:
Omdat de user daar niets mee te maken heeft en het een kwestie voor achter de schermen is.
En ik kan zeggen dat er veel meer is dan jij opmerkt, waar jij verder ook niets mee te maken hebt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik kan zeggen dat de consequenties ervan voor de schermen tamelijk goed merkbaar zijn.
Je begrijpt het niet als ik zeg dat er meer is dan jij kunt opmerken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef Autodidact het volgende:
Waar slaat dat nou weer op?
Nou ja, je zoekt het maar uit...'t is niet mijn subforum, en ik ben niet verantwoordelijk voor het niveau ervan. Ik geef alleen aan dat dit niet mijn idee van niveau is. Beetje gebruikersfeedback - moeten mods eigenlijk dankbaar voor zijn. Anderen blijven gewoon weg hoor.
Doe niet alsof ik dom ben. Natuurlijk zijn er fora achter de schermen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet als ik zeg dat er meer is dan jij kunt opmerken?
Kunnen we dan ook vragen over fora achter de schermen houden voor mensen voor wie het wel relevant en nodig is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:12 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Doe niet alsof ik dom ben. Natuurlijk zijn er fora achter de schermen.
zijn we ook hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef Autodidact het volgende:
Waar slaat dat nou weer op?
Nou ja, je zoekt het maar uit...'t is niet mijn subforum, en ik ben niet verantwoordelijk voor het niveau ervan. Ik geef alleen aan dat dit niet mijn idee van niveau is. Beetje gebruikersfeedback - moeten mods eigenlijk dankbaar voor zijn.
dat is dan ook een punt van zorg ende aandachtquote:Anderen blijven gewoon weg als ze dat soort topics zien hoor.
Bedankt, as usualquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:16 schreef Autodidact het volgende:
Je hebt m'n feedback gehad. Doe ermee (of niet) wat je zinnig acht.
Renaissance breekt pas echt door als jij eens kapt met je onzin topics. WFL is niet bedoelt voor anti monotheïsme clubjes.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:49 schreef Akkersloot het volgende:
De renaissance is ondanks de titel van deze wfl feedback nog niet echt losgebroken.
Leg me eens uit waarom De anti-joodse, christ. en islamitische God vs "de monotheis tische gosdiensten" gesloten is wegens "geen discussiewaarde" ?
Overigens was de eerste vraag al binnen.
quote:Erger jij je ook zo aan de uitdrukking "de monotheistische godsdiensten" waarmee stevast het jodendom, christendom en islam wordt bedoeld en gewoon vergeten wordt dat er ook veel mensen in één God geloven maar geen jood, christen of moslim zijn.
Hoezo geen discussie waarde? Je schrijft "anti-monotheistische clubjes" maar ik ben zelf toch ook een monotheist ?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:54 schreef Triggershot het volgende:
Renaissance breekt pas echt door als jij eens kapt met je onzin topics. WFL is niet bedoelt voor anti monotheïsme clubjes.
[..]
![]()
ok.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:00 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoezo geen discussie waarde? Je schrijft "anti-monotheistische clubjes" maar ik ben zelf toch ook een monotheist ?
Betekent dat je mijn topic De anti-joodse, christ. en islamitische God vs "de monotheis weer open gooit ?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:01 schreef Triggershot het volgende:
[je schrijft "geen discussie waarde" en "anti-monotheistische onzin" maar ik ben zelf toch ook een monotheist?]]
ok.
Sleutel kwijt!quote:Op zondag 27 mei 2007 19:07 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Betekent dat je mijn topic De anti-joodse, christ. en islamitische God vs "de monotheis weer open gooit ?
Vertel eens waarom is mijn topic tegen de policy. Het heeft in elk geval discussiewaarde. Ook dankzij jou die mij als aanhanger van de anti-joodse, christelijke en islamitische God "anti-monotheistisch" verwijt te zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:22 schreef Akkersloot het volgende:
Edit: Ga ergens anders frustreren.
on my wayquote:Op maandag 28 mei 2007 12:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Bewijzen dat God niet bestaat, deel 5
Alstublieftt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |