http://en.wikipedia.org/wiki/Axiomquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Mijn stellingen zijn axioma's. En daar kun je het mee eens zijn of niet. En ik vraag je dus met welke je het wel eens bent.
Was in OP niet als voorwaarde gesteld dat je met wetenschappelijke argumenten zou komen onderbouwend met bronnen en verwijzingen naar weer wetenschap?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:17 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Als ATuin-hek geen zin heeft in een discussie, kan hij dan niet gewoon weg blijven uit mijn topic. Ik tracht al zijn vragen te beantwoorden maar krijg daarop dit soort posts als antwoord. Hij zit mijn topic gewoon bewust te verzieken, en ik ben dat zat.
Het zijn jouw uitspraken, dus is druk meer op jou, ATuin heeft wel degelijk jou links aangeboden, verder zijn de jou zojuist gestelde voorwaarden ook in OP van het topic gesteld, dus ik ga het niet nogmaals herinneren, als het niet volgens de regel verloopt en de andere users zien het niet zitten, dan zal ik me niet meer voor je in zetten als je je niet aan de regels houdt, zo simpel is het .quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:08 schreef rudeonline het volgende:
Dat zou eerlijk zijn als jezelf 100% objectief zou blijven in deze discusie. Vindt ik wel dat ATuin-hek ook duidelijke uitspraken moet doen. En niet met argumenten als "hagelslag" moet aankomen.
Overigens is wetenschap een leerprocess, als ik geen fouten mag maken is er nog maar weinig sprake van ontwikkeling. En dat geldt voor beide partijen.
Het is niet zonde om naar linkjes te verwijzen als het een referentie is, dus niet dat je je linkjes voor je je laat spreken, maar enkel als onderbouwing.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:30 schreef rudeonline het volgende:
Is het in een discussie niet een doodzonde om naar linkjes op internet te verwijzen? En als ik met een stelling kom die ik nog moet bewijzen dan is het niet zo vreemd dat ik nog geen linkjes kan vinden die mijn theorie "bewijzen".
Wat die andere users betreft, mijn topic wordt net zo goed gevolgt als andere topic's dus lijkt het me dat er genoeg mensen intresse hebben in mijn topic.
Verder dwing ik niemand om op mij te reageren, je reageert alleen als je dat zelf ook echt wilt.
Dat was een voorbeeld rudequote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:08 schreef rudeonline het volgende:
Dat zou eerlijk zijn als jezelf 100% objectief zou blijven in deze discusie. Vindt ik wel dat ATuin-hek ook duidelijke uitspraken moet doen. En niet met argumenten als "hagelslag" moet aankomen.
Fouten maken is niet erg. Tig jaar lang dezelfde fouten maken nadat je meerdere keren uitgelegd is hoe het moet is wel erg.quote:Overigens is wetenschap een leerprocess, als ik geen fouten mag maken is er nog maar weinig sprake van ontwikkeling. En dat geldt voor beide partijen.
Hi is nie dicht.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:13 schreef Arcee het volgende:
Had Adam testikels?
Mag dit topic weer open?
Welles.quote:
Omdat jij modje bent was-ie voor jou wel open.quote:
np.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat jij modje bent was-ie voor jou wel open.
Thanks.
Waarom zoutie open moeten blijven?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:59 schreef Akkersloot het volgende:
Trigger waarom heb je Tunesische vrouw "gered" door overspelige echtgenoot. nu gesloten ?
Is het vluchten in religie voor veel gedesillusioneerde mensen soms geen feit ?
Omdat het onderwerp nu eenmaal een gevolg van religie is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom zoutie open moeten blijven?
Aalmoes geven ook, openen we daar ook een topic over?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:14 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Omdat het onderwerp nu eenmaal een gevolg van religie is.
wat een slechte vergelijking. ik snap het slot ook niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aalmoes geven ook, openen we daar ook een topic over?
Zucht, nu moet ik nog serieus reageren ook.quote:
Weinig tot geen discussiewaarde.quote:ik snap het slot ook niet.
ic...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zucht, nu moet ik nog serieus reageren ook.
[..]
Weinig tot geen discussiewaarde.
Als jij discussiewaarde in het topic ziet, open er een, neem een standpunt in verduidelijk je punten en hij blijft open.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |