abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:16:55 #51
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_49398609
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Mijn stellingen zijn axioma's. En daar kun je het mee eens zijn of niet. En ik vraag je dus met welke je het wel eens bent.
http://en.wikipedia.org/wiki/Axiom

Sorry rude Maar die kwalificeren niets als axioma's. Het antwoord op je vraag heb je allang gehad.

Zullen we nu maar stoppen met FB verder te vervuilen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_49404005
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:17 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Als ATuin-hek geen zin heeft in een discussie, kan hij dan niet gewoon weg blijven uit mijn topic. Ik tracht al zijn vragen te beantwoorden maar krijg daarop dit soort posts als antwoord. Hij zit mijn topic gewoon bewust te verzieken, en ik ben dat zat.
Was in OP niet als voorwaarde gesteld dat je met wetenschappelijke argumenten zou komen onderbouwend met bronnen en verwijzingen naar weer wetenschap?
pi_49404649
Tja, ik heb natuurlijk de meeste bronnen vanuit mijzelf bedacht. Ik tracht ook al mijn argumenten te verdedigen, maar als ik vraag met welke argumenten men het wel eens is dan houdt ATuin-hek z'n mond. Het is natuurlijk in een discisie handig als beide parijen hun argumenten geven.

Tot nu toe wijst ATuin-hek alles af terwijl niet iedereen het altijd met hem eens is. Wat ik al eerder zei, hij gedraagt zich als een Pietje Bel zonder verder kiets uit te leggen.

Een opmerking van mij waarin ik stel dat ons eigen bewustzijn de werkelijke grens van het universum vormt tracht ik te onderbouwen middels de discussie. Als ATuin-hek dan roept dat het universum een chocoladekorrel is doet hij afbraak aan de discussie tenzij hij zijn argument daarvoor kan onderbouwen. Hij mag natuurlijk ook zeggen dat hij ook niet alles zeker weet. De wetenschap kan op dit moment naar eigen zeggen slechts 4% van het universum verklaren. Ik denk dat alle partijen ( ik ook) iets bescheidener zouden moeten zijn voordat we beide theorieen ( de mijne en die van Einstein) als absolute waarheid gaan beschouwen. Ik geef toe dat ik soms mijn twijfels heb over mijn idee. Maar je kan niet 100% zeker weten dat mijn idee totaal fout is.en die van Einstein correct.

En als je dan weet waar Einstein het mogelijk fout had mag je mij ook zeggen waar dat dan is.
pi_49404939
Als jouw stellingen, argumenten hoe je het ook wilt noemen niet wetenschappelijk verifeerbaar zijn, of wetenschappelijk worden weerlegt blijft het topic niet lang meer open.
pi_49405129
Ik kan bewijzen dat een klok letterlijk langzamer loopt als hij beweegt.

Of dat d.m.v. versnelling of vertraging komt daar gaat de discussie over.
pi_49405217
Prima, maar als een stelling niet waar gemaakt wordt door de auteur of wordt weerlegt houdt het op.
pi_49405467
Dat zou eerlijk zijn als jezelf 100% objectief zou blijven in deze discusie. Vindt ik wel dat ATuin-hek ook duidelijke uitspraken moet doen. En niet met argumenten als "hagelslag" moet aankomen.

Overigens is wetenschap een leerprocess, als ik geen fouten mag maken is er nog maar weinig sprake van ontwikkeling. En dat geldt voor beide partijen.
pi_49405686
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 16:08 schreef rudeonline het volgende:
Dat zou eerlijk zijn als jezelf 100% objectief zou blijven in deze discusie. Vindt ik wel dat ATuin-hek ook duidelijke uitspraken moet doen. En niet met argumenten als "hagelslag" moet aankomen.

Overigens is wetenschap een leerprocess, als ik geen fouten mag maken is er nog maar weinig sprake van ontwikkeling. En dat geldt voor beide partijen.
Het zijn jouw uitspraken, dus is druk meer op jou, ATuin heeft wel degelijk jou links aangeboden, verder zijn de jou zojuist gestelde voorwaarden ook in OP van het topic gesteld, dus ik ga het niet nogmaals herinneren, als het niet volgens de regel verloopt en de andere users zien het niet zitten, dan zal ik me niet meer voor je in zetten als je je niet aan de regels houdt, zo simpel is het .
pi_49406467
Is het in een discussie niet een doodzonde om naar linkjes op internet te verwijzen? En als ik met een stelling kom die ik nog moet bewijzen dan is het niet zo vreemd dat ik nog geen linkjes kan vinden die mijn theorie "bewijzen".

Wat die andere users betreft, mijn topic wordt net zo goed gevolgt als andere topic's dus lijkt het me dat er genoeg mensen intresse hebben in mijn topic.
Verder dwing ik niemand om op mij te reageren, je reageert alleen als je dat zelf ook echt wilt.
pi_49407370
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 16:30 schreef rudeonline het volgende:
Is het in een discussie niet een doodzonde om naar linkjes op internet te verwijzen? En als ik met een stelling kom die ik nog moet bewijzen dan is het niet zo vreemd dat ik nog geen linkjes kan vinden die mijn theorie "bewijzen".

Wat die andere users betreft, mijn topic wordt net zo goed gevolgt als andere topic's dus lijkt het me dat er genoeg mensen intresse hebben in mijn topic.
Verder dwing ik niemand om op mij te reageren, je reageert alleen als je dat zelf ook echt wilt.
Het is niet zonde om naar linkjes te verwijzen als het een referentie is, dus niet dat je je linkjes voor je je laat spreken, maar enkel als onderbouwing.

'Jouw topic' is geopend door mij en alleen omdat verschillende topics door jou en je theorieën gekaapt werden, ik heb het genoeg gezegd en ga het niet meer herhalen, als de wetenschappelijke invloeden missen gaatie dicht.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:35:13 #61
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_49421851
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 16:08 schreef rudeonline het volgende:
Dat was een voorbeeld rude Hoe je hem op moet vatten staat er zelfs bij.
quote:
Fouten maken is niet erg. Tig jaar lang dezelfde fouten maken nadat je meerdere keren uitgelegd is hoe het moet is wel erg.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 mei 2007 @ 15:13:08 #62
862 Arcee
Look closer
pi_49479934
Had Adam testikels?

Mag dit topic weer open?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_49480030
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:13 schreef Arcee het volgende:
Had Adam testikels?

Mag dit topic weer open?
Hi is nie dicht.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 mei 2007 @ 15:17:43 #64
862 Arcee
Look closer
pi_49480055
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:16 schreef Triggershot het volgende:
Hi is nie dicht.
Welles.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_49480160

nope
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 mei 2007 @ 15:43:48 #66
862 Arcee
Look closer
pi_49480781
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:20 schreef Triggershot het volgende:
[afbeelding]
nope
Omdat jij modje bent was-ie voor jou wel open.

Thanks.
pi_49480812
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:43 schreef Arcee het volgende:

[..]

Omdat jij modje bent was-ie voor jou wel open.

Thanks.
np.
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:59:54 #68
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_49490854
Trigger waarom heb je Tunesische vrouw "gered" door overspelige echtgenoot. nu gesloten ?

Is het vluchten in religie voor veel gedesillusioneerde mensen soms geen feit ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_49490979
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:59 schreef Akkersloot het volgende:
Trigger waarom heb je Tunesische vrouw "gered" door overspelige echtgenoot. nu gesloten ?

Is het vluchten in religie voor veel gedesillusioneerde mensen soms geen feit ?
Waarom zoutie open moeten blijven?
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:14:59 #70
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_49491494
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waarom zoutie open moeten blijven?
Omdat het onderwerp nu eenmaal een gevolg van religie is.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_49491626
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:14 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Omdat het onderwerp nu eenmaal een gevolg van religie is.
Aalmoes geven ook, openen we daar ook een topic over?
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:19:37 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49491668
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Aalmoes geven ook, openen we daar ook een topic over?
wat een slechte vergelijking. ik snap het slot ook niet.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49491877
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat een slechte vergelijking.
Zucht, nu moet ik nog serieus reageren ook.
quote:
ik snap het slot ook niet.
Weinig tot geen discussiewaarde.
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:27:58 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49491998
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zucht, nu moet ik nog serieus reageren ook.
[..]

Weinig tot geen discussiewaarde.
ic...

zucht...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49492076
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ic...

zucht...
Als jij discussiewaarde in het topic ziet, open er een, neem een standpunt in verduidelijk je punten en hij blijft open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')