ik vond die geheimzinnige groene gang toch een stuk intrigerenderquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zou best kunnen! Is de ava van m'n kloon.
Daarom juist, ik heb ook zo'n eigenwijs krengetje.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:31 schreef Lipsch het volgende:
[..]
een nederig ruwhaartje, zo niet eigenwijs, ik hou van die beesies
Goh, dat zal Himmler leuk gevonden hebben....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoorde je ook dat volgens haar brildragers ook vervolgd werden?
Mijn God wat een bitchy opmerking.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:34 schreef SIRA het volgende:
Melissa: ik wil het er eigenlijk niet over hebben .
Lieke: begin er dan niet over
pwntquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:34 schreef SIRA het volgende:
Melissa: ik wil het er eigenlijk niet over hebben .
Lieke: begin er dan niet over
En wat dacht je van Herr Flick?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Goh, dat zal Himmler leuk gevonden hebben....Wat een gebrek aan kennis...
Aanvulling.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
Melissa tegen Lieke: "Heb je kinderen?"
Lieke lachend: "Joh, ik ben 23"
Melissa: "Ik heb wel een kindje"
Lieke: "Hoe oud ben je dan?"
Melissa: "25".
Die komt wel weer terug hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
ik vond die geheimzinnige groene gang toch een stuk intrigerender
ben ook overstag..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:34 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou dan toch maar betaald. Ben benieuwd...of het ut waard is...dus ik zou zeggen jongens KNALLEN!!!!!!!!!!!
Niet zo gepastquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En wat dacht je van Herr Flick?
[afbeelding]
Was juist heel terecht. Melissa begint over kindjes te praten. En dan later, als het gesprek wat verder gaat, opeens niet meer willen praten? Zeer terechte opmerking van Liekequote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Mijn God wat een bitchy opmerking.
Ik voelde al gelijk dat Melissa er niet over wilde praten. Al die vragen van lieke.![]()
Ja, heel braaf, zelfs Japio.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:35 schreef Liess het volgende:
Zijn alle bewoners stil geweest?
Nou als ze niet gauw de hersens in gaan slaan...vind Lieke bv nu al een kut...alleen dat gehang om brian heen brrrr.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:35 schreef SIRA het volgende:
[..]
ben ook overstag..
vond het toch wat stil in huis (erg he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |