ik vond die geheimzinnige groene gang toch een stuk intrigerenderquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zou best kunnen! Is de ava van m'n kloon.
Daarom juist, ik heb ook zo'n eigenwijs krengetje.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:31 schreef Lipsch het volgende:
[..]
een nederig ruwhaartje, zo niet eigenwijs, ik hou van die beesies
Goh, dat zal Himmler leuk gevonden hebben....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoorde je ook dat volgens haar brildragers ook vervolgd werden?
Mijn God wat een bitchy opmerking.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:34 schreef SIRA het volgende:
Melissa: ik wil het er eigenlijk niet over hebben .
Lieke: begin er dan niet over
pwntquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:34 schreef SIRA het volgende:
Melissa: ik wil het er eigenlijk niet over hebben .
Lieke: begin er dan niet over
En wat dacht je van Herr Flick?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Goh, dat zal Himmler leuk gevonden hebben....Wat een gebrek aan kennis...
Aanvulling.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
Melissa tegen Lieke: "Heb je kinderen?"
Lieke lachend: "Joh, ik ben 23"
Melissa: "Ik heb wel een kindje"
Lieke: "Hoe oud ben je dan?"
Melissa: "25".
Die komt wel weer terug hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
ik vond die geheimzinnige groene gang toch een stuk intrigerender
ben ook overstag..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:34 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou dan toch maar betaald. Ben benieuwd...of het ut waard is...dus ik zou zeggen jongens KNALLEN!!!!!!!!!!!
Niet zo gepastquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En wat dacht je van Herr Flick?
[afbeelding]
Was juist heel terecht. Melissa begint over kindjes te praten. En dan later, als het gesprek wat verder gaat, opeens niet meer willen praten? Zeer terechte opmerking van Liekequote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Mijn God wat een bitchy opmerking.
Ik voelde al gelijk dat Melissa er niet over wilde praten. Al die vragen van lieke.![]()
Ja, heel braaf, zelfs Japio.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:35 schreef Liess het volgende:
Zijn alle bewoners stil geweest?
Nou als ze niet gauw de hersens in gaan slaan...vind Lieke bv nu al een kut...alleen dat gehang om brian heen brrrr.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:35 schreef SIRA het volgende:
[..]
ben ook overstag..
vond het toch wat stil in huis (erg he)
Die heeft ook een verstandskies laten trekkenquote:
volgens mij zaten er zelfs nog meer erg persoonlijke vragen tussen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aanvulling.
L: Wilde je een kindje, of een man?
M: Ik wil het er niet over hebben.
L: Je begint er toch zelf over?
Netjes, had me niks vberbaast als een Jaap ofzo die 2 min had verpest.quote:
ik ook! - tis geen hond te noemen, maar toch, hier is ie:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom juist, ik heb ook zo'n eigenwijs krengetje.
Kan me geen fuck schelen, 2 domme dozen bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:37 schreef itsme het volgende:
[..]
volgens mij zaten er zelfs nog meer erg persoonlijke vragen tussen.![]()
scan. Even voor de duidelijkheid. Ik ken lieke dus nog niet en heb nog geen mening over haar. dus het is niet bodig om gelijk in de verdediging te springen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was juist heel terecht. Melissa begint over kindjes te praten. En dan later, als het gesprek wat verder gaat, opeens niet meer willen praten? Zeer terechte opmerking van Lieke
ik betaal lekker per dag dag...ok is vele malen duurder natuurlijk maar jah..als ik morgen er niet ben en over morgen niet lekker B..wellicht toch maar voor een maand...doen...zien wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Netjes, had me niks vberbaast als een Jaap ofzo die 2 min had verpest.
Nu gaak ff kijken hoe ik in godsnaam die streams op gang ga krijgen
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:38 schreef Lipsch het volgende:
[..]
ik ook! - tis geen hond te noemen, maar toch, hier is ie:
[afbeelding]
Ach het houd de tocht tegenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:38 schreef Lipsch het volgende:
[..]
ik ook! - tis geen hond te noemen, maar toch, hier is ie:
[afbeelding]
Nou hoor. ik word bang van jequote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan me geen fuck schelen, 2 domme dozen bij elkaar.![]()
Lol sukkeltjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ik betaal lekker per dag dag...ok is vele malen duurder natuurlijk maar jah..als ik morgen er niet ben en over morgen niet lekker B..wellicht toch maar voor een maand...doen...zien wel.
Yep, slimme setjes.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:41 schreef SIRA het volgende:
Huub heel slim meteen met Natas,
uit elk kamp eentje in een duo
Nou inderdaad, dat Melissa verteld dat ze een kindje heeft wil nog niet zeggen dat ze alle ins en outs meteen wereldkundig hoeft te makenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:37 schreef itsme het volgende:
[..]
volgens mij zaten er zelfs nog meer erg persoonlijke vragen tussen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |