Ze hebben geen moeder. De info komt van school en tantes.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat zullen die kinderen een achterstand hebben met een moeder die zo erg weinig weet.
2e WO..... Suriname: of zeg ik nu iets stoms?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat zullen die kinderen een achterstand hebben met een moeder die zo erg weinig weet.
Lijkt me wel. Ze is opgegroeid in Nederland........vul maar in.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:17 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
2e WO..... Suriname: of zeg ik nu iets stoms?
Ze is naar naar NL gekomen toen ze 9 was, geen enkel excuus. Sowieso niet trouwens.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:17 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
2e WO..... Suriname: of zeg ik nu iets stoms?
Tsja.... Natasia is nou eenmaal alleen met zichzelf bezig, en aangezien ze de oorlog niet hoogstpersoonlijk heeft meegemaakt is die voor haar dan ook totaal oninteressant.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is naar naar NL gekomen toen ze 9 was, geen enkel excuus. Sowieso niet trouwens.
Top!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
Wow. Geen posts tijdens de stilte !
Fijn, lieve COS-ers !
Waarschijnlijk denkt ze dat het over voetbalrellen gaat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:23 schreef carpediem23 het volgende:
Snapt Amanda waar het over gaat??
gaaf jurkje heb je kikker mootie.... ode aan ianquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is naar naar NL gekomen toen ze 9 was, geen enkel excuus. Sowieso niet trouwens.
Hoorde je ook dat volgens haar brildragers ook vervolgd werden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "50 miljoen doden in de 2e wereldoorlog."
Natasia: "Ja, dat is wel veel hoor. Dat is niet weinig"
Ik wacht nog op: "Dat is zeker niet mooi wat daar gebeurd is"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "50 muiljoen doden in de 2e wereldoorlog."
Natasia: "Ja, dat is wel veel hoor. Dat is niet weinig"
Er staat Brian hoor, alleen zijn de eerste twee letters uit het zicht.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef Desii het volgende:
[..]
gaaf jurkje heb je kikker mootie.... ode aan ian
Ik blijf me verbazen om Natasia. Echt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoorde je ook dat volgens haar brildragers ook vervolgd werden?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Er staat Brian hoor, alleen zijn de eerste twee letters uit het zicht.
Dat wijf is wel zo verschrikkelijk dom, daar lusten de honden geen brood van.......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:10 schreef mootie het volgende:
Natasia: De oorlog was van 40 tot 42 toch?
Huub: 40-45
Natasia: Zo lang?
Ja was je daar nog niet van op de hoogte dan, siert de laatste paar dagen de nieuwsberichten..... her en der zijn al opvangcentra op poten gezet waar je ook in een condoleanceregister kan tekenen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een kennisquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Er staat Brian hoor, alleen zijn de eerste twee letters uit het zicht.
wat zou er dan gaan gebeuren?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:26 schreef the_undertaker het volgende:
Vandaag was er in de reclame van de reguliere uitzending nog een oproep voor nieuwe bewoners
je hebt wl een uigebreide garderobe,quote:
Zal wel iets met de dodenherdenking te maken hebben?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:28 schreef haak2 het volgende:
[..]
wat zou er dan gaan gebeuren?
ze zeiden huub lange broek aan... en toen zeiden ze oh dan gaat er wat komen vanavond
leuke avatar,teckel toch?quote:
Wéér rijst? Volgens mij snakken ze daar naar een gekookt piepertje, bloemkool en een sudderlapje.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:28 schreef Reza-impreza het volgende:
Lieke gaat groente met rijst maken.
Iederee moet op de bank gaan zitten van 'achter'
Snoep verstandig, eet geen appelquote:
Er kunnen altijd mensen vrijwillig weggaan of gediskwalificeerd worden. Ze moeten dus altijd bewoners achter de hand hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:28 schreef haak2 het volgende:
[..]
wat zou er dan gaan gebeuren?
ze zeiden huub lange broek aan... en toen zeiden ze oh dan gaat er wat komen vanavond
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |