Natasja is Amanda aan het bewerkstelligen, en Niels heeft het moeilijk, zo te zien.quote:
Je bedoelt met zogenaamd belangstellend op de bank te zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:03 schreef Dogga het volgende:
Nico leek het er erg moeilijk mee te hebben of verbeeld ik me dingen ?
Dan verbeelde ik me hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:03 schreef Dogga het volgende:
Misschien is Niels Joods..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:03 schreef Dogga het volgende:
Nee, sorry, hij had het echt moeilijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je bedoelt met zogenaamd belangstellend op de bank te zitten![]()
Twee minuutjes maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:04 schreef SiRojK het volgende:
Damn wat lomp, zo afgekapt...
Heeft hij een haak in zijn nek ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:05 schreef Gigageil het volgende:
Wat zit Nicolaas zich uit te sloven met zijn rode kop en jankerige blik richting de hemel.....![]()
Fok ging op zwartquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
Wow. Geen posts tijdens de stilte !
Fijn, lieve COS-ers !
het viel mij ook op..... mooi is datquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
Wow. Geen posts tijdens de stilte !
Fijn, lieve COS-ers !
Oh, Respect voor FOK! dan !quote:
een dikke vette oudhollandsche toneelhaakquote:
Hij wentelt zich in de zalvende woordenstroom van Burgervader Cohen, als ware het een warme deken (of een fles whiskey).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:05 schreef Gigageil het volgende:
Wat zit Nicolaas zich uit te sloven met zijn rode kop en jankerige blik richting de hemel.....![]()
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:10 schreef mootie het volgende:
Natasia: De oorlog was van 40 tot 42 toch?
Huub: 40-45
Natasia: Zo lang?
Ja, planet Testosteronia.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lijkt wel alsof die Lieke van een andere planeet komt zo met die oogjes zo dicht bij elkaar
Dit bedenk je nu toch terplekke? Zeg dat ze dat niet werkelijk zei.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:10 schreef mootie het volgende:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:10 schreef mootie het volgende:
Hoe KUN je dat nou niet weten........ daar moet je gewoon je best voor doen om die informatie te ontlopen.quote:
Niks mis meequote:
hoezo herdenkt? hij heeft ze toch nog steeds ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:08 schreef FuTilE het volgende:
Jaap herdenkt zijn vetrollen...
sorry moet je teleurstellen ze zei het echtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit bedenk je nu toch terplekke? Zeg dat ze dat niet werkelijk zei.
De oude vetrollen, die opgeslokt zijn door de nieuwe generatie...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:13 schreef Dogga het volgende:
[..]
hoezo herdenkt? hij heeft ze toch nog steeds ?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:13 schreef haak2 het volgende:
[..]
sorry moet je teleurstellen ze zei het echt![]()
Misschien familieleden, vrienden kennissen die de hel hebben moeten meemakenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:05 schreef Gigageil het volgende:
Wat zullen die kinderen een achterstand hebben met een moeder die zo erg weinig weet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:13 schreef haak2 het volgende:
ze krijgt nu een historische update van huub
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Misschien familieleden, vrienden kennissen die de hel hebben moeten meemaken![]()
Enneh...dodenherdenking...velen staan dan ook stil bij hun eigen dierbaren die zijn overleden, misschien dacht hij aan zijn vader
Ja, ieder heeft zo z'n eigen gedachten gedurende die 2 minutenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Misschien familieleden, vrienden kennissen die de hel hebben moeten meemaken![]()
Enneh...dodenherdenking...velen staan dan ook stil bij hun eigen dierbaren die zijn overleden, misschien dacht hij aan zijn vader
Heeft ie workshops voor gevolgdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:15 schreef Ecila111 het volgende:
De enige met een oprecht gezicht is Eric vind ik.
Bij mij doet ie het ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt raar, stream 2 doet het daar niet bij mij, ik hou erover op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |