Dank je koningin. Wat een heerlijk intelligent en charmantquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:44 schreef SiRojK het volgende:
Nicolaas is half dronken volgens mij, Nasty is ook goed ver heen, maar dat was ze de hele dag al vond ik,.. Weet niet wat ze krijgt, maar tis goed spul!
Ik doe toch alles voor jouquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Dank je koningin. Wat een heerlijk intelligent en charmant![]()
schatje!
Je krijgt er geen genoeg van.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Helaas Brian, jij snapt even niet waar ALLE ANDERE NEDERLANDERS nu even mee bezig zijn...
[afbeelding]
Gelukkig ben jij beter in verzekeringenquote:
Alles doet hetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
Hebben jullie trouwens wel vier streams? Stream 2 blijft bij mij op zwart staan, ondanks dat hij net doet alsof hij afspeelt.
Hij i.d.d. erg overdreven om Amandel te hangen blehhquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
Niels is horny, of speelt horny.
Beetje pam/benzo/prozac geleend vanBrainlessquote:Nicolaas is half dronken volgens mij, Nasty is ook goed ver heen, maar dat was ze de hele dag al vond ik,.. Weet niet wat ze krijgt, maar tis goed spul!
Hier doet alles het, maar ik kijk liever de streams van HiDiHo, maar goed. Nee, ik ben geen overloper.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
Hebben jullie trouwens wel vier streams? Stream 2 blijft bij mij op zwart staan, ondanks dat hij net doet alsof hij afspeelt.
Ah, vandaar dat Natasja het niet mocht doorvertellen.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:44 schreef Clank het volgende:
Brian heeft post gekregen van Tamara.
Bij mij doen ze het allemaal, gewoon via Hidiho's site.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
Dito en zonder buffersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het allemaal, gewoon via Hidiho's site.
Brainless heeft pammetjes nodig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:48 schreef Copycat het volgende:
Brian heeft een biertje nodig.
Pampertjes?quote:
Brian heeft een overdosis benzodiazepines nodig....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:48 schreef Copycat het volgende:
Brian heeft een enkeltje Bonaire nodig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:48 schreef Copycat het volgende:
Echt raar, stream 2 doet het daar niet bij mij, ik hou erover op.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het allemaal, gewoon via Hidiho's site.
ik moest lachenquote:
Die van Hidiho werken op de een of andere manier niet bij mij (zie deze post van me: 1 maand gratis streams voor 100 trouwe FOK!/DGK-ers! #3 )quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
Hier doet alles het, maar ik kijk liever de streams van HiDiHo, maar goed. Nee, ik ben geen overloper.
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
Die van hidiho doen het prima, heb je al ingelogd op 10 en je wallet geleegd ???quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die van Hidiho werken op de een of andere manier niet bij mij (zie deze post van me: 1 maand gratis streams voor 100 trouwe FOK!/DGK-ers! #3 )
Probeer nu VOL. Die deed het gisteren op aanraden van Mootie ook goed.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
Brian heeft een overdosis benzodiazepines nodig....![]()
Me too tot na 20.00 uur.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
Ik ga uit resect op mutemodus hier, zie jullie na 20.00 uur.
Ja, wat doe ik anders hierquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:55 schreef petraa het volgende:
Die van hidiho doen het prima, heb je al ingelogd op 10 en je wallet geleegd ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |