abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49084044
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:26 schreef k_i_m het volgende:
Ja, ik ga er echt met plezier naartoe. Ik zou het alleen wel eerst in de sportschool proberen, voordat je inderdaad zo'n set aanschaft . Het zou zonde zijn als je het echt niet leuk zou vinden.
Dan moet er wel een sportschool in de buurt zijn die die Xco lessen geeft. Ikben al 2 jaar niet meer in de sportschool geweest

Oh, en ik heb trouwens héél erg goede ervaringen met een chiropractor Dus ik hoop dat dat bij jou ook net zo werkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49084083
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:27 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik wil er (maar) 3kg af en stoppen met snoepen helpt niet .
Ik wil een platte buik ik ben niet dik maar ik weeg wel veel Dus ik weet niet of ik nou ook maar 3kg of juist 10kg af moet vallen voordat ik een platte buik heb..
  zondag 6 mei 2007 @ 23:30:16 #253
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_49084113
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ah op die manier ! Ik wil ook nog wel wat afvallen voor de zomer maar om nou helemaal zo een dieet te nemen, nee dat gaat te furr
Hoeveel ben je te dik dan? Want als ik in je fotoboek kijk zie ik niet echt dat er 30kg af moet? En voor 5kg als je stopt met snoepen is 't ook wel zo weg?
Och kind, die foto is ruim 6 jaar oud .

Mijn probleem is stoppen met roken. De eerste keer was ik 20kg zwaarder en ben ik van ellende weer gaan roken. Toen ben ik het dieet gaan doen wat ik nu ook doe, daarmee ben ik zo ongeveer weer op mijn eigen gewicht gekomen. Dit is 2 jaar goed gegaan, totdat ik weer besloot te stoppen met roken. Ik ben nu 12kg zwaarder (in ongeveer 2 maanden tijd ofzo . ) en ik was deze keer niet van plan om weer te gaan roken of af te wachten hoeveel ik zwaarder zou worden. Vandaar dus het dieet, ook als stok achter de deur om niet meer van ellende te gaan roken.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_49084228
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:30 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Och kind, die foto is ruim 6 jaar oud .

Mijn probleem is stoppen met roken. De eerste keer was ik 20kg zwaarder en ben ik van ellende weer gaan roken. Toen ben ik het dieet gaan doen wat ik nu ook doe, daarmee ben ik zo ongeveer weer op mijn eigen gewicht gekomen. Dit is 2 jaar goed gegaan, totdat ik weer besloot te stoppen met roken. Ik ben nu 12kg zwaarder (in ongeveer 2 maanden tijd ofzo . ) en ik was deze keer niet van plan om weer te gaan roken of af te wachten hoeveel ik zwaarder zou worden. Vandaar dus het dieet, ook als stok achter de deur om niet meer van ellende te gaan roken.
O bah vervelend! Ik ben ook in ong 2 maanden zo iets aangekomen
van mager naar >> normaal en dat was al verschrikkelijk
voel je je vel niet eh jeuken of iig raar omdat het zoveel moet uitrekken in korte tijd
pi_49084500
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik wil een platte buik ik ben niet dik maar ik weeg wel veel Dus ik weet niet of ik nou ook maar 3kg of juist 10kg af moet vallen voordat ik een platte buik heb..
het vet gaat er meestal pas op die plaatsten het laatste af dus dat is wel vervelend
ik zou gewoon proberen die gebieden te trainen dat werkt meestal het beste
pi_49084608
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het vet gaat er meestal pas op die plaatsten het laatste af dus dat is wel vervelend
ik zou gewoon proberen die gebieden te trainen dat werkt meestal het beste
Mijn armen mogen wel wat dikker net als mn (onder)benen, ik zou t ook niet erg vinden als mn bil of mn heupen dikker werden maar nee die vallen natuurlijk ook allemaal af hahahha ik ben opeens voor liposuctie
pi_49084742
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Mijn armen mogen wel wat dikker net als mn (onder)benen, ik zou t ook niet erg vinden als mn bil of mn heupen dikker werden maar nee die vallen natuurlijk ook allemaal af hahahha ik ben opeens voor liposuctie
ja dat heb ik ook
mijn bovenbenen zijn echt extreem dik tegenover de rest
maarja daar val ik het minste af
pi_49084773
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:59 schreef computergirl het volgende:

[..]

Zijn die leuk? Ik ben net gisteren lid geworden van een sportschool die ook allemaal Les Mills lessen geeft. Mag/kan niet meer hardlopen
Ja ze zijn wel leuk, maar vrij pittig.. het is een complete body workout.. ik moet even denken hoe ze gaan hoor

je begint met warming up, hierin doe je zo'n beetje alle (staande) bewegingen die je tijdens de hele les doet, maar dan met een licht gewicht, om even op te warmen..

Daarna ga je hem verzwaren (je staat trouwens de hele les met relatief lichte gewichten aan je stang, maar geloof me, die worden vanzelf loodzwaar )... bij elke nieuwe oefening zegt de instructeur of het een grote of kleine spiergroep is (en of je de stang dus lichter of zwaarder kan/moet maken).. je begint met de rug, dan benen, triceps, borst, biceps, en op het einde nog een combo met de lunges... dan nog even opdrukken/buikspieren en dan cooldown

ik zal vast wel iets vergeten zijn maar het geeft wel aan hoe uitgebreid je traint...de les duurt een vol uur, en je krijgt het best warm

Ik ga slapen, truste mensjes
pi_49089380
Nieuwe dag, nieuwe kansen!
Mogge
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 7 mei 2007 @ 06:52:16 #260
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_49089416
Goedemorgen.

Mijn gewicht doet een beetje raar. Eergisteren was ik volgens de weegschaal 63,3, gisteren 64,5 en nu vandaag weer 63,5. Ik word er een beetje kriegel van...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_49089425
Goedemorgen
  maandag 7 mei 2007 @ 07:30:17 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49089546
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en is dit goed voor je kont?
wel zwaar voor je knieeen of niet?
deze oefeningen doen wij ook bij bootcamp .
Niet meer actief op Fok!
pi_49089560
quote:
Op maandag 7 mei 2007 07:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

deze oefeningen doen wij ook bij bootcamp .
ja daar kwam ik ook pas later achter dat ik die dan ook doe
  maandag 7 mei 2007 @ 07:36:38 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49089591
[hart lucht] Bleh, ik heb straks een vervelend gesprek. Ik wil stoppen met een bepaald project, omdat het totaal niet loopt. Volgende week ofzo begint pas het echte werk en dan moet ik tot de zomervakantie zo'n 90 uur steken in het werk (das dus minstens 10 uur per week). Het gaat om het coderen van kinderuitingen (dus wat doen ze precies, welke woorden gebruiken ze...). Dat is na een paar uur al wel geestdodend. En dan moet ik straks ws ook nog een extra dag naar stage, omdat alles op tijd af moet. Dus dat gaat echt niet lukken en ik hoop dat aan de docent duidelijk te maken [/hart lucht]

Verder vindt de weegschaal het maar niks dat ik Chinees heb gegeten . Gelukkig vind ik het toch niet zo lekker, dus ga het niet snel weer doen. Vanavond de restjes opmaken en dan de rest van de week zo gezond mogelijk proberen te eten, dan komt het wel snel weer goed . Moet ook ongesteld worden. Hopelijk wacht dat tot donderdag, want ik heb geen zin om met buikpijn en een vies gevoel te gaan springen bij Bootcamp .

-edit- hm, ik was benieuwd hoeveel een drol zou uitmaken, dus ben ik nog eens op de weegschaal gaan staan. En toen was de weegschaal wél lief .

[ Bericht 11% gewijzigd door Viking84 op 07-05-2007 07:50:03 ]
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 mei 2007 @ 07:44:20 #265
12913 GreatWhiteSilence
pi_49089638
Hey, ben ik nu gek of is er een hele conversatie over o.a. 10 uur stage verdwenen?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 7 mei 2007 @ 07:46:13 #266
12913 GreatWhiteSilence
pi_49089650
Succes met het vervelende gesprek, Viking84. Zulke gesprekken zijn nooit leuk, hoe goed je het ook kan verwoorden bij de docent.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2007 @ 07:47:09 #267
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_49089652
quote:
Op maandag 7 mei 2007 07:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hey, ben ik nu gek of is er een hele conversatie over o.a. 10 uur stage verdwenen?
Nee, die is inderdaad weg...
Mods die te overijverig verwijderen.
  maandag 7 mei 2007 @ 07:50:37 #268
12913 GreatWhiteSilence
pi_49089666
Valt me nog mee dat je niet bevestigt dat ik gek ben, meneertje ochtendhumeur...
  maandag 7 mei 2007 @ 07:50:55 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49089670
quote:
Op maandag 7 mei 2007 07:47 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Nee, die is inderdaad weg...
Mods die te overijverig verwijderen.
jij hebt enorm veel gepost sinds 7 uur . Vervelend hè om zo vroeg wakker te zijn en dan geen nuttige topics te zien. Dan ga je overal maar wat neerkalken .
Niet meer actief op Fok!
pi_49089690
Succes Viking!

Goeiemorgen allemaal Ik heb walgelijk slecht geslapen en voel me zwaar belabberd en gelukkig mag ik dadelijk weer naar stage! Ik wil weer naar bed Bakje yoghurt naar binnen gewerkt, ging niet van harte..
  maandag 7 mei 2007 @ 08:03:20 #271
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49089748
Het lijnen is hier nu echt begonnen.

Gister heb ik me netjes aan alles gehouden (ondanks het zondag is en we zijn net terug van vakantie).

Ontbijt (blijft moeilijk) --> Drinkontbijt.
Lunch --> 2 witte boterhammen met beleg (bruin brood vind ik echt zo vies)

Tussendoor --> 2 witte boterhammen met beleg

Avondeten--> Rijst met kip

Verder veel gedronken en natuurlijk niet gesnoept. (behalve dan 2 kroeppoekjes)

Vandaag heb ik ook al ontbeten. Het is even wennen... De fles met water staat alweer klaar.

Vanmorgen wilde ik een spijkerbroek aandoen, die overigens 3 maanden geleden nog gewoon goed zat. Die kreeg ik met geen mogelijkheid meer dicht. De weegschaal gaf vanmorgen ook gewoon weer 69 aan. Ik denk dat als ik gewoon doorzet, dat ik in een maand of 6 weken alle kilo's er wel af heb.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 7 mei 2007 @ 08:07:10 #272
12913 GreatWhiteSilence
pi_49089782
Ticootje: Je hebt tegenwoordig wit brood met extra vezels. Op die manier heb je de structuur en smaak van wit brood, maar de voordelen van bruin brood. Kijk eens in de schappen van je supermarkt, ik denk dat de kans groot is dat het er ligt.
pi_49090002
Zwemmen is geweldig
Regen dan weer niet, maar goed, ik was toch al nat
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 7 mei 2007 @ 08:33:31 #274
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49090003
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ticootje: Je hebt tegenwoordig wit brood met extra vezels. Op die manier heb je de structuur en smaak van wit brood, maar de voordelen van bruin brood. Kijk eens in de schappen van je supermarkt, ik denk dat de kans groot is dat het er ligt.
Dat heb ik wel eens gegeten, het punt van dat brood is dat ik het niet zo vers vind.
pi_49090045
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat heb ik wel eens gegeten, het punt van dat brood is dat ik het niet zo vers vind.
koop dan Blueband-brood bij de bakker in de albert heijn.. lekker vers gebakken en heerlijk brood!
pi_49090063
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:37 schreef Thrilled het volgende:
koop dan Blueband-brood bij de bakker in de albert heijn.. lekker vers gebakken en heerlijk brood!
Bij albert heijn is geen enkel brood heerlijk
En vers al helemaal niet
pi_49090116
Goeiemorgen allemaal Iedereen is al weer druk aan het posten zie ik

Viel me mee, na een halve week ongezond eten zit ik iig onder het gewicht wat hier in het lijstje staat, terwijl het was na ontbijt enzo (ander meetmoment). Morgen maar weer een goeie update doen!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  maandag 7 mei 2007 @ 08:42:33 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49090124
Ik vind grofvolkoren het lekkerst . Die pitjes in je mond .
Niet meer actief op Fok!
pi_49090172
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:38 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Bij albert heijn is geen enkel brood heerlijk
En vers al helemaal niet
wat een onzin kheb daar gewerkt als bakker en in de pauzes kon je gewoon een brood zelf afbakken en opeten... blueband was echt super lekker, net zoals de rest van het brood wat gewoon vers is...
  maandag 7 mei 2007 @ 08:51:47 #280
12913 GreatWhiteSilence
pi_49090208
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:42 schreef Tangarine het volgende:
Goeiemorgen allemaal Iedereen is al weer druk aan het posten zie ik
Ja, en dat terwijl er nog een hele lap tekst is verwijderd ook...
  maandag 7 mei 2007 @ 08:53:55 #281
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49090223
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:48 schreef Thrilled het volgende:

[..]

wat een onzin kheb daar gewerkt als bakker en in de pauzes kon je gewoon een brood zelf afbakken en opeten... blueband was echt super lekker, net zoals de rest van het brood wat gewoon vers is...
Vers brood heeft een harde korst, bij de ah heb ik ze daar nog nooit op kunnen betrappen hoor.

Ja behalve de dure ovenbroden
pi_49090234
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:48 schreef Thrilled het volgende:
Neuh, is geen onzin, is mijn mening
Ik geloof best dat het vers wordt afgebakken, maar ik vind supermarktbrood vies. Veel te veel gist. En meestal stoppen ze het nog warm in de zak, waardoor het helemaal klef en zacht wordt
  maandag 7 mei 2007 @ 09:06:24 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49090382
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:54 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Neuh, is geen onzin, is mijn mening
Ik geloof best dat het vers wordt afgebakken, maar ik vind supermarktbrood vies. Veel te veel gist. En meestal stoppen ze het nog warm in de zak, waardoor het helemaal klef en zacht wordt
dan leg je het er even uit voordat je het gaat opeten.
Je kunt ook overdrijven, hoor.
Niet meer actief op Fok!
pi_49090396
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:42 schreef Viking84 het volgende:
pi_49090451
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:06 schreef Viking84 het volgende:
dan leg je het er even uit voordat je het gaat opeten.
Je kunt ook overdrijven, hoor.
Dat helpt dan niet meer, want dan is het al afgekoeld in de zak.
Ik eet het heus wel op hoor, als dat brood het enige is dat ik kan krijgen. Maar ik vind het gewoon niet zo lekker, dat sponsbrood, het is zonde want zo moeilijk is het niet om het wat later in die zak te stoppen
En overdrijven? Ik??
  maandag 7 mei 2007 @ 09:14:00 #286
12913 GreatWhiteSilence
pi_49090498
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Wij hebben hier altijd fijn volkoren.

Maar ik ken dat pietluttige wel een beetje, mijn man is er ook een ster in...
Al begint het onder mijn invloed wel wat minder te worden, gelukkig.
  maandag 7 mei 2007 @ 09:18:53 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49090609
Je kunt overal wel een probleem van maken. Realiseer jij je wel dat duizenden bacteriën zich reeds in jouw boterham genesteld hebben voordat jij hem in je mond stopt?

Eet smakelijk .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 mei 2007 @ 09:26:52 #288
12913 GreatWhiteSilence
pi_49090763
En schimmels...
pi_49090789
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:18 schreef Viking84 het volgende:
Je kunt overal wel een probleem van maken. Realiseer jij je wel dat duizenden bacteriën zich reeds in jouw boterham genesteld hebben voordat jij hem in je mond stopt?

Eet smakelijk .
Dat realiseer ik me dagelijks. En dat vind ik helemaal niet erg Sterker nog, je mond zit ook al vol bacterien, gezellig toch!
Ik vind het gewoon zonde dat alles steeds sneller en dus goedkoper moet, zodat veel dingen een stuk minder lekker smaken.
Maar goed, dit is ook niet heel erg slank-gerelateerd, ik ga mijn yoghurt (ook vol bacterien trouwens ) opeten!
  maandag 7 mei 2007 @ 09:30:42 #290
14746 k_i_m
pi_49090829
De weegschaal was mijn vriend vanochtend . Dat is ie toch ruim 3 maanden niet geweest .
In my life
Why do I smile
  maandag 7 mei 2007 @ 10:43:54 #291
14746 k_i_m
pi_49092548
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

O bah vervelend! Ik ben ook in ong 2 maanden zo iets aangekomen
van mager naar >> normaal en dat was al verschrikkelijk
voel je je vel niet eh jeuken of iig raar omdat het zoveel moet uitrekken in korte tijd
Deze keer niet, omdat ik er nu nog "op tijd" bij ben. De vorige keer wel ja. De striae liep van mijn billen tot aan mijn knieholtes. Mên, wat deed dat zeer .
In my life
Why do I smile
pi_49094965
Jeetje, in een weekend hebben jullie bijna een heel topic volgepost

Ik heb echt gezondigd van het weekend. Vrijdag risotto gegeten, maar zaterdag moest mn vriend zijn laatste competitiewedstrijd voetballen. Na het voetbal patatje gegeten en daarna met het hele team de kroeg in geweest. Veel gezopen en allerlei hapjes gegeten en dus geen normaal avondeten gehad. Zondag op zich wel goed gegeten, 's middags gewoon brood en 's avonds nasi, maar nog wel chips gehad.

Ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2007 @ 12:15:31 #293
43556 miss_dynastie
pi_49095376
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:10 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat helpt dan niet meer, want dan is het al afgekoeld in de zak.
Ik eet het heus wel op hoor, als dat brood het enige is dat ik kan krijgen. Maar ik vind het gewoon niet zo lekker, dat sponsbrood, het is zonde want zo moeilijk is het niet om het wat later in die zak te stoppen
En overdrijven? Ik??
Nee hoor, ook een van de redenen dat ik mijn brood bij de bakker haal (of zelf bak). Als het bij de bakker warm is krijg je het in een papieren zak mee om af te koelen en een plastic zak los om het later goed in te bewaren. Of ik overdrijf ook, dat kan natuurlijk ook
pi_49095420
Kindje op stage is jarig en trakteerde appelflappen Maar ontbijt was een bakje magere yoghurt dus dan is het toch niet zo'n ramp?
  maandag 7 mei 2007 @ 12:17:21 #295
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49095432
Ik hou helemaal niet van brood. En de broden in de supermarkt in de plastic zakken vind ik gewoon zo vreselijk vies.
pi_49095455
OMG 400 kcal volgens de caloriechecker

* heaven7 doet met lunch maar extra rustig aan
  maandag 7 mei 2007 @ 12:19:21 #297
14746 k_i_m
pi_49095502
Ik mis brood nu juist het meeste. Maar het moet wel vers zijn inderdaad. Dus niet van dat AH brood wat je een half uur voor sluitingstijd nog overhebt .
In my life
Why do I smile
  maandag 7 mei 2007 @ 12:20:37 #298
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49095568
K-i-m waarom mis jij brood?? Vervang jij je broodmaaltijden? en zo ja, waarmee?
  maandag 7 mei 2007 @ 12:25:09 #299
14746 k_i_m
pi_49095751
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:20 schreef Ticootje het volgende:
K-i-m waarom mis jij brood?? Vervang jij je broodmaaltijden? en zo ja, waarmee?
Ik vervang alles op het moment. Ik doe het verguisde (of geprezen . ) Cambridge dieet. Shakes, soepen en repen. Dus voorlopig geen aardappels, brood of pasta .
In my life
Why do I smile
  maandag 7 mei 2007 @ 12:31:11 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49095975
Ik kijk steeds of ik nou in Slank de zomer in of in Dieetclub zit . Er zijn zoveel nieuwe mensen en zoveel crossposts steeds dat ik een beetje in de war raak .

Mijn lastige gesprek ging goed en de docent staat aan mijn kant . Ik mag niet de dupe worden van het prutswerk van de anderen in de groep, zei hij, dus hij gaat kijken hoe het opgelost kan worden .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')