Dan moet er wel een sportschool in de buurt zijn die die Xco lessen geeft. Ikben al 2 jaar niet meer in de sportschool geweestquote:Op zondag 6 mei 2007 23:26 schreef k_i_m het volgende:
Ja, ik ga er echt met plezier naartoe. Ik zou het alleen wel eerst in de sportschool proberen, voordat je inderdaad zo'n set aanschaft. Het zou zonde zijn als je het echt niet leuk zou vinden.
Ik wil een platte buik ik ben niet dik maar ik weeg wel veelquote:Op zondag 6 mei 2007 23:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik wil er (maar) 3kg af en stoppen met snoepen helpt niet.
Och kind, die foto is ruim 6 jaar oudquote:Op zondag 6 mei 2007 23:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ah op die manier ! Ik wil ook nog wel wat afvallen voor de zomer maar om nou helemaal zo een dieet te nemen, nee dat gaat te furr
Hoeveel ben je te dik dan? Want als ik in je fotoboek kijk zie ik niet echt dat er 30kg af moet? En voor 5kg als je stopt met snoepen is 't ook wel zo weg?
O bah vervelend! Ik ben ook in ong 2 maanden zo iets aangekomenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Och kind, die foto is ruim 6 jaar oud.
Mijn probleem is stoppen met roken. De eerste keer was ik 20kg zwaarder en ben ik van ellende weer gaan roken. Toen ben ik het dieet gaan doen wat ik nu ook doe, daarmee ben ik zo ongeveer weer op mijn eigen gewicht gekomen. Dit is 2 jaar goed gegaan, totdat ik weer besloot te stoppen met roken. Ik ben nu 12kg zwaarder (in ongeveer 2 maanden tijd ofzo. ) en ik was deze keer niet van plan om weer te gaan roken of af te wachten hoeveel ik zwaarder zou worden. Vandaar dus het dieet, ook als stok achter de deur om niet meer van ellende te gaan roken.
het vet gaat er meestal pas op die plaatsten het laatste af dus dat is wel vervelendquote:Op zondag 6 mei 2007 23:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik wil een platte buik ik ben niet dik maar ik weeg wel veelDus ik weet niet of ik nou ook maar 3kg of juist 10kg af moet vallen voordat ik een platte buik heb..
Mijn armen mogen wel wat dikker net als mn (onder)benen, ik zou t ook niet erg vinden als mn bil of mn heupen dikker werden maar nee die vallen natuurlijk ook allemaal afquote:Op zondag 6 mei 2007 23:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het vet gaat er meestal pas op die plaatsten het laatste af dus dat is wel vervelend
ik zou gewoon proberen die gebieden te trainen dat werkt meestal het beste
ja dat heb ik ookquote:Op zondag 6 mei 2007 23:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mijn armen mogen wel wat dikker net als mn (onder)benen, ik zou t ook niet erg vinden als mn bil of mn heupen dikker werden maar nee die vallen natuurlijk ook allemaal afhahahha ik ben opeens voor liposuctie
Ja ze zijn wel leuk, maar vrij pittig.. het is een complete body workout.. ik moet even denken hoe ze gaan hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zijn die leuk? Ik ben net gisteren lid geworden van een sportschool die ook allemaal Les Mills lessen geeft. Mag/kan niet meer hardlopen
deze oefeningen doen wij ook bij bootcampquote:Op zondag 6 mei 2007 22:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en is dit goed voor je kont?
wel zwaar voor je knieeen of niet?
ja daar kwam ik ook pas later achter dat ik die dan ook doequote:Op maandag 7 mei 2007 07:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
deze oefeningen doen wij ook bij bootcamp.
Nee, die is inderdaad weg...quote:Op maandag 7 mei 2007 07:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hey, ben ik nu gek of is er een hele conversatie over o.a. 10 uur stage verdwenen?
jij hebt enorm veel gepost sinds 7 uurquote:Op maandag 7 mei 2007 07:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, die is inderdaad weg...
Mods die te overijverig verwijderen.![]()
Dat heb ik wel eens gegeten, het punt van dat brood is dat ik het niet zo vers vind.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ticootje: Je hebt tegenwoordig wit brood met extra vezels. Op die manier heb je de structuur en smaak van wit brood, maar de voordelen van bruin brood. Kijk eens in de schappen van je supermarkt, ik denk dat de kans groot is dat het er ligt.
koop dan Blueband-brood bij de bakker in de albert heijn.. lekker vers gebakken en heerlijk brood!quote:Op maandag 7 mei 2007 08:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gegeten, het punt van dat brood is dat ik het niet zo vers vind.
Bij albert heijn is geen enkel brood heerlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 08:37 schreef Thrilled het volgende:
koop dan Blueband-brood bij de bakker in de albert heijn.. lekker vers gebakken en heerlijk brood!![]()
wat een onzinquote:Op maandag 7 mei 2007 08:38 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Bij albert heijn is geen enkel brood heerlijk![]()
En vers al helemaal niet![]()
Ja, en dat terwijl er nog een hele lap tekst is verwijderd ook...quote:Op maandag 7 mei 2007 08:42 schreef Tangarine het volgende:
Goeiemorgen allemaalIedereen is al weer druk aan het posten zie ik
Vers brood heeft een harde korst, bij de ah heb ik ze daar nog nooit op kunnen betrappen hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
wat een onzinkheb daar gewerkt als bakker en in de pauzes kon je gewoon een brood zelf afbakken en opeten... blueband was echt super lekker, net zoals de rest van het brood wat gewoon vers is...
Neuh, is geen onzin, is mijn meningquote:Op maandag 7 mei 2007 08:48 schreef Thrilled het volgende:
wat een onzinkheb daar gewerkt als bakker en in de pauzes kon je gewoon een brood zelf afbakken en opeten... blueband was echt super lekker, net zoals de rest van het brood wat gewoon vers is...
dan leg je het er even uit voordat je het gaat opeten.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:54 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Neuh, is geen onzin, is mijn mening![]()
Ik geloof best dat het vers wordt afgebakken, maar ik vind supermarktbrood vies. Veel te veel gist. En meestal stoppen ze het nog warm in de zak, waardoor het helemaal klef en zacht wordt![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind grofvolkoren het lekkerst. Die pitjes in je mond
.
Dat helpt dan niet meer, want dan is het al afgekoeld in de zak.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:06 schreef Viking84 het volgende:
dan leg je het er even uit voordat je het gaat opeten.
Je kunt ook overdrijven, hoor.
Wij hebben hier altijd fijn volkoren.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind grofvolkoren het lekkerst. Die pitjes in je mond
.
Dat realiseer ik me dagelijks. En dat vind ik helemaal niet ergquote:Op maandag 7 mei 2007 09:18 schreef Viking84 het volgende:
Je kunt overal wel een probleem van maken. Realiseer jij je wel dat duizenden bacteriën zich reeds in jouw boterham genesteld hebben voordat jij hem in je mond stopt?
Eet smakelijk.
Deze keer niet, omdat ik er nu nog "op tijd" bij ben. De vorige keer wel ja. De striae liep van mijn billen tot aan mijn knieholtes. Mên, wat deed dat zeerquote:Op zondag 6 mei 2007 23:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O bah vervelend! Ik ben ook in ong 2 maanden zo iets aangekomen
van mager naar >> normaal en dat was al verschrikkelijk
voel je je vel niet eh jeuken of iig raar omdat het zoveel moet uitrekken in korte tijd
Nee hoor, ook een van de redenen dat ik mijn brood bij de bakker haal (of zelf bak). Als het bij de bakker warm is krijg je het in een papieren zak mee om af te koelen en een plastic zak los om het later goed in te bewaren. Of ik overdrijf ook, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 7 mei 2007 09:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat helpt dan niet meer, want dan is het al afgekoeld in de zak.
Ik eet het heus wel op hoor, als dat brood het enige is dat ik kan krijgen. Maar ik vind het gewoon niet zo lekker, dat sponsbrood, het is zonde want zo moeilijk is het niet om het wat later in die zak te stoppen![]()
En overdrijven? Ik??![]()
Ik vervang alles op het moment. Ik doe het verguisde (of geprezenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:20 schreef Ticootje het volgende:
K-i-m waarom mis jij brood?? Vervang jij je broodmaaltijden? en zo ja, waarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |