ik ook, temeer omdat ik denk dat we niet voldoende spitsen kunnen halen om de gewenste breedte te kunnen krijgenquote:
Nee... zeker om de jeugd verder in de weg te zitten en dan weer te klagen in moeilijke tijden. En Koeman is een prima trainer, ik zou van hem geen technisch directeur of bestuurder maken.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:07 schreef rubbereend het volgende:
Koeman mag ook wel blijven maar dan in een andere functie, Kluivert blijft toch ook niet voor de basis?
Welke jeugd? Alleen Zeeefuik komt eraan maar die is echt nog niet klaar voor de Eredivisie. Verder heb je alleen Koné en Farfan. Waarvan Farfan wel zal vertrekken....... eerst maar eens zien dat we genoeg aanvallers krijgen. Bovendien is Kluivert goed met de talenten.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee... zeker om de jeugd verder in de weg te zitten en dan weer te klagen in moeilijke tijden.
dat zou ik ook niet doen nee.quote:En Koeman is een prima trainer, ik zou van hem geen technisch directeur of bestuurder maken.
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Welke jeugd? Alleen Zeeefuik komt eraan maar die is echt nog niet klaar voor de Eredivisie. Verder heb je alleen Koné en Farfan. Waarvan Farfan wel zal vertrekken....... eerst maar eens zien dat we genoeg aanvallers krijgen. Bovendien is Kluivert goed met de talenten.
Reis, Marcellis, Achenteh, misschien Gorter. B1 is een goede generatie volgens mij.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Welke jeugd? Alleen Zeeefuik komt eraan maar die is echt nog niet klaar voor de Eredivisie. Verder heb je alleen Koné en Farfan. Waarvan Farfan wel zal vertrekken....... eerst maar eens zien dat we genoeg aanvallers krijgen. Bovendien is Kluivert goed met de talenten.
[..]
dat zou ik ook niet doen nee.
Lijkt wel of het ergens over gaatquote:
wat was er in wageningen dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:07 schreef WooZ het volgende:
Gister naar Wageningen geweest, vanaf 't centrum moet je met de bus terug naar het stadion en in de bus zag ik een Engelsman staan. Z'n vrouwtje had een sleutelbos met een Arsenalsleutelhanger, dus het gesprek was vlot geopend
Ze hadden respect voor psv en feyenoord, maar ajax vonden ze maar een stelletje 'wankers' en 'fucking jews'Of zoals hij 't zelf nog maar eens uitlegde: 'ajax are a bunch of fucking jews, in holland they're like tottenham for us, even if I could piss over one of them, they don't deserve I spend my piss on them'
Enfin, tijd voor leedvermaak op talpa ()
Zo jammerlijk he. Denken we een keer AZ te zien als Bekerwinnaar is het weer die schijtAmsterdamse ploeg.Met die arrogante lul Ten Cate die denkt de beste ploeg te hebben.Mijn reet ook ja.Bah bah.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:00 schreef the_legend_killer het volgende:
weer tegen de joden voor de JC schaal
Ten Cate is de man die je graag af ziet gaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zo jammerlijk he. Denken we een keer AZ te zien als Bekerwinnaar is het weer die schijtAmsterdamse ploeg.Met die arrogante lul Ten Cate die denkt de beste ploeg te hebben.Mijn reet ook ja.Bah bah.
Bevrijdingsfestivalquote:
niet zo groot als in Zwollequote:Op zondag 6 mei 2007 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bevrijdingsfestival![]()
en niet zo'n kleine ook niet
Is er een kans dat PSV dit jaar in pot 1 komt??quote:Op zondag 6 mei 2007 22:02 schreef knep het volgende:
Die fruitschaal kan me niet boeien, kijk liever uit naar de CL loting en naar het PSV van 2007/2008.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |