quote:'Van der Leegte keert terug bij PSV'
Uitgegeven: 5 mei 2007 10:48
Laatst gewijzigd: 5 mei 2007 10:52
AMSTERDAM - Tom van der Leegte keert in de zomer terug naar PSV. De 30-jarige middenvelder van VfL Wolfsburg moet in Eindhoven een van de opvolgers worden van Phillip Cocu, die heeft besloten zijn contract niet te verlengen. Dat meldt De Telegraaf zaterdag.
Volgens de krant is PSV nog met de Duitse club in onderhandeling over de transfersom.
Van der Leegte zou in Eindhoven terugkeren op het oude nest. Hij doorliep er de jeugdopleiding en kwam tussen 1994 en 1997 tot achttien competitieduels.
Na periodes bij RKC Waalwijk, FC Twente en ADO Den Haag verkaste de Brabander twee jaar geleden naar Wolfsburg, waar hij bijna elke week kan rekenen op een basisplaats.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Die kerel achter de piano.
heb je hem niet gezien bij ado ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is die van der leegte goed? hij speelt wel wekelijks in de bundesliga...
De 30-jarige middenvelder van VfL Wolfsburg moet in Eindhoven een van de opvolgers worden van Phillip Cocu, die heeft besloten zijn contract niet te verlengen. Dat meldt De Telegraaf zaterdag.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:43 schreef cultheld het volgende:
Van der Leegte is niks minder dan Culina en Fehér, zal niet veel salaris vragen en kost 2 ton. Lijkt mij niks mis mee zo lang hij zijn plaats maar kent.
Ja dat vind ik ook, maar als hij liever naar Ajax gaat en PSV als nummer 2 ziet dan vind ik dat geen goede instelling.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je weet echt niet wat je zegt. Die gast is de ultieme aanwinst voor PSV juist![]()
De Telegraaf overdrijft waarschijnlijk gewoon. Tommie v/d Leegte wordt echt niet voor de basis gehaald lijkt me. Eerder in een Lucius-rol.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
De 30-jarige middenvelder van VfL Wolfsburg moet in Eindhoven een van de opvolgers worden van Phillip Cocu, die heeft besloten zijn contract niet te verlengen. Dat meldt De Telegraaf zaterdag.
Dat lijkt me niet zijn plaats.
En wie willen ze daarvoor gaan opofferen ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Telegraaf overdrijft waarschijnlijk gewoon. Tommie v/d Leegte wordt echt niet voor de basis gehaald lijkt me. Eerder in een Lucius-rol.
Sjah de naam zegt het al he Bakircioglü. Nog zo'n gevallen engel in een groep vol vertrapte engeltjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wat een hond zeg, eerst zegt hij tegen ons dat hij wil afwachten of we Champions League halen, hebben we dat gehaald, kiest hij voor Ajax, dat eerst nog de play-offs moet winnen en daarna nog de voorronde CL moet spelen dat ook niet altijd even vlekkeloos verloopt. Nou zo'n spelers hoeven we hier niet hoor![]()
Inderdaad, hij zal vast niet met de gedachte aan een vaste basisplaats naar eindhoven komen. Voor de breedte prima.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:43 schreef cultheld het volgende:
Van der Leegte is niks minder dan Culina en Fehér, zal niet veel salaris vragen en kost 2 ton. Lijkt mij niks mis mee zo lang hij zijn plaats maar kent.
Waarom een gevallen engel?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Sjah de naam zegt het al he Bakircioglü. Nog zo'n gevallen engel in een groep vol vertrapte engeltjes.
Lucius had een grandioos seizoen in 2004 en speelde moeiteloos mee in de CL, dat zie ik Tommie nog niet doenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Telegraaf overdrijft waarschijnlijk gewoon. Tommie v/d Leegte wordt echt niet voor de basis gehaald lijkt me. Eerder in een Lucius-rol.
hij speelde inderdaad enorm goede wedstrijden maar ook enorme baggerwedstrijden. Het nadeel van een talent is dat ze niet constant zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij speelde Pirlo uit de wedstrijd
Het is ons grootste talent.
Ik hoop dat hij samen met Ibi klaar is om het elftal te gaan dragen.
Idd, tenzij Tommie in de Bundesliga een enorme vooruitgang heeft geboekt (een ietwat onwaarschijnlijk...) zal hij het heel goed doen op de tribune...quote:Op zondag 6 mei 2007 03:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lucius had een grandioos seizoen in 2004 en speelde moeiteloos mee in de CL, dat zie ik Tommie nog niet doen
verwachten jullie dat die blijft ?quote:Op zondag 6 mei 2007 11:33 schreef vw_caddy het volgende:
De Telegraaf achtervolgt Koeman in Portugal, vrij uitgebreid artikeltje.
http://www.telesport.nl/v(...)_af_in_Portugal.html
Nee, 8 mei zal de nieuwe trainer van PSV gepresenteerd worden.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
verwachten jullie dat die blijft ?
Nope, ik denk dat PSV hem zo ver probeert te krijgen dat hij zelf opstapt en het PSV zo min mogelijk geld kost.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij niet blijft. Hij doet er al zo geheimzinnig over.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ben benieuwd...quote:Kluivert wil door: 'Het liefst bij PSV'
6/5/2007 10:20
Patrick Kluivert heeft de hoop nog niet opgegeven dat hij ook volgend seizoen onder contract staat bij PSV. De dertigjarige spits, die dit seizoen vanwege blessures nauwelijks aan spelen toekwam, voelt zich nog allerminst versleten.
'Ik wil nog twee jaar doorvoetballen', vertelde Kluivert aan De Telegraaf. 'Het liefst bij PSV, maar anders zijn er nog genoeg clubs die interesse hebben.'
Kluivert kwam afgelopen zomer binnen bij PSV. Vanwege onder meer een knie- en een rugblessure kwam hij in Eindhoven slechts tot zestien competitieoptredens en drie doelpunten.
Op de momenten dat de spits wél fit was, liet coach Ronald Koeman hem vaak op de bank beginnen. Kluivert schikte zich in die rol, maar na het 1-1 gelijkspel bij FC Utrecht kwam het toch tot een botsing tussen trainer en speler.
PSV zal binnenkort bekendmaken of het de samenwerking met Kluivert wil voortzetten. Dan zal ook worden besloten of Michael Reiziger, die lange tijd was uitgeschakeld met een slepende buikblessure, langer mag blijven. Beiden hebben een aflopende verbintenis.
joh?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:36 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nee, 8 mei zal de nieuwe trainer van PSV gepresenteerd worden.
Dat hoop je!quote:Op zondag 6 mei 2007 12:44 schreef Messenga het volgende:
Ik denk dat Koeman blijft.
Nee, dat denk ik. Veel goede trainers zijn er op dit moment niet voorhanden. Geen trainers die beter zijn dan Koeman of PSV omhoog helpen.quote:
sympathieke reportage van de Telegraafquote:Op zondag 6 mei 2007 11:33 schreef vw_caddy het volgende:
De Telegraaf achtervolgt Koeman in Portugal, vrij uitgebreid artikeltje.
http://www.telesport.nl/v(...)_af_in_Portugal.html
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:56 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]
Heb 'm maar weer uit de kast getrokken, misschien leuk voor de volgende OP
Simons hefet leiderscapaciteiten.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:52 schreef mcyodogg het volgende:
Voetballend is Aissati natuurlijk van meerwaarde voor PSV, maar een opvolger van Cocu moet meer kunnen dan alleen goed voetballen.
Ja, maar verder zaten we toen niet dik in de verdedigers.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Hofland had toen een blessure en toen hij weer fit was was er geen plek meer voor hem in de basis.
Stonden Ooijer en Bouma geloof ik centraal
Ik denk niet dat Chelsea daadwerkelijk achter Pizarro aan zit.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou het echt concreet zijn ?
Hij mocht af en toe wel opdraven maar ooijer en Bouma waren gewoon fit.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, maar verder zaten we toen niet dik in de verdedigers.
idd hij is vice aanvoerder en was bij zn vorige ploegen ook aanvoerder.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Simons hefet leiderscapaciteiten.
kan je er niet op weddenquote:Op zondag 6 mei 2007 15:17 schreef Wopper1 het volgende:
Claudio Pizarro zal als het daadwerkelijk waar is wat er geschreven is over Chelsea, misschien wel via dezelfde constructie als Alex overkomen naar PSV.
En er zijn geen goede trainers beschikbaar? Dindsdag zal de nieuwe trainer bekend gemaakt worden, en dan zal ''iedereen'' tevreden zijn.
ik ook, temeer omdat ik denk dat we niet voldoende spitsen kunnen halen om de gewenste breedte te kunnen krijgenquote:
Nee... zeker om de jeugd verder in de weg te zitten en dan weer te klagen in moeilijke tijden. En Koeman is een prima trainer, ik zou van hem geen technisch directeur of bestuurder maken.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:07 schreef rubbereend het volgende:
Koeman mag ook wel blijven maar dan in een andere functie, Kluivert blijft toch ook niet voor de basis?
Welke jeugd? Alleen Zeeefuik komt eraan maar die is echt nog niet klaar voor de Eredivisie. Verder heb je alleen Koné en Farfan. Waarvan Farfan wel zal vertrekken....... eerst maar eens zien dat we genoeg aanvallers krijgen. Bovendien is Kluivert goed met de talenten.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee... zeker om de jeugd verder in de weg te zitten en dan weer te klagen in moeilijke tijden.
dat zou ik ook niet doen nee.quote:En Koeman is een prima trainer, ik zou van hem geen technisch directeur of bestuurder maken.
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Welke jeugd? Alleen Zeeefuik komt eraan maar die is echt nog niet klaar voor de Eredivisie. Verder heb je alleen Koné en Farfan. Waarvan Farfan wel zal vertrekken....... eerst maar eens zien dat we genoeg aanvallers krijgen. Bovendien is Kluivert goed met de talenten.
Reis, Marcellis, Achenteh, misschien Gorter. B1 is een goede generatie volgens mij.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Welke jeugd? Alleen Zeeefuik komt eraan maar die is echt nog niet klaar voor de Eredivisie. Verder heb je alleen Koné en Farfan. Waarvan Farfan wel zal vertrekken....... eerst maar eens zien dat we genoeg aanvallers krijgen. Bovendien is Kluivert goed met de talenten.
[..]
dat zou ik ook niet doen nee.
Lijkt wel of het ergens over gaatquote:
wat was er in wageningen dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:07 schreef WooZ het volgende:
Gister naar Wageningen geweest, vanaf 't centrum moet je met de bus terug naar het stadion en in de bus zag ik een Engelsman staan. Z'n vrouwtje had een sleutelbos met een Arsenalsleutelhanger, dus het gesprek was vlot geopend
Ze hadden respect voor psv en feyenoord, maar ajax vonden ze maar een stelletje 'wankers' en 'fucking jews'Of zoals hij 't zelf nog maar eens uitlegde: 'ajax are a bunch of fucking jews, in holland they're like tottenham for us, even if I could piss over one of them, they don't deserve I spend my piss on them'
Enfin, tijd voor leedvermaak op talpa ()
Zo jammerlijk he. Denken we een keer AZ te zien als Bekerwinnaar is het weer die schijtAmsterdamse ploeg.Met die arrogante lul Ten Cate die denkt de beste ploeg te hebben.Mijn reet ook ja.Bah bah.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:00 schreef the_legend_killer het volgende:
weer tegen de joden voor de JC schaal
Ten Cate is de man die je graag af ziet gaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zo jammerlijk he. Denken we een keer AZ te zien als Bekerwinnaar is het weer die schijtAmsterdamse ploeg.Met die arrogante lul Ten Cate die denkt de beste ploeg te hebben.Mijn reet ook ja.Bah bah.
Bevrijdingsfestivalquote:
niet zo groot als in Zwollequote:Op zondag 6 mei 2007 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bevrijdingsfestival![]()
en niet zo'n kleine ook niet
Is er een kans dat PSV dit jaar in pot 1 komt??quote:Op zondag 6 mei 2007 22:02 schreef knep het volgende:
Die fruitschaal kan me niet boeien, kijk liever uit naar de CL loting en naar het PSV van 2007/2008.
Ten Cate had vandaag een sportieve reactie, zelf toegeven dat ze best wel wat geluk hadden, en ook vorige week vond ik zijn reactie goed, gewoon Koeman en de club feliciteren. Had ik niet van hem verwacht, maar vind het wel goed van hemquote:Op zondag 6 mei 2007 21:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zo jammerlijk he. Denken we een keer AZ te zien als Bekerwinnaar is het weer die schijtAmsterdamse ploeg.Met die arrogante lul Ten Cate die denkt de beste ploeg te hebben.Mijn reet ook ja.Bah bah.
Ten Cate is een tikkeltje arrogant (Amsterdamse bluf noemen wij datquote:Op zondag 6 mei 2007 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ten Cate is de man die je graag af ziet gaan.
Hopelijk zien we dat het komende seizoen/
Arrogante man
Koeman heeft in Ajax dan ook een goede leermeester gehad. Maar ik ben het met je eens: Koeman was echt arrogantquote:Op zondag 6 mei 2007 23:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ten Cate is een tikkeltje arrogant (Amsterdamse bluf noemen wij dat), net zoals Ajax arrogant is. Dat weten wij.
Maar PSV was dit seizoen ook behoorlijk arrogant hoor, met Koeman voorop.
Vorig jaar was het net niet, wie weetquote:Op zondag 6 mei 2007 23:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Is er een kans dat PSV dit jaar in pot 1 komt??![]()
![]()
wegquote:Op zondag 6 mei 2007 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Maar gaat Koeman opstappen morgen of blijft hij aan?
Ik help het je hopen.quote:
Hij was er aardig van overtuigd.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het is of Koeman weg of Schuitema aldus Tien >> Barend
Barendquote:Op zondag 6 mei 2007 23:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het is of Koeman weg of Schuitema aldus Tien >> Barend
ging over aanvallersquote:Op zondag 6 mei 2007 18:00 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Reis, Marcellis, Achenteh, misschien Gorter. B1 is een goede generatie volgens mij.
of geen rechtsbuitenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Kennedy komt niet dus welke rechtsbuiten moet er nu komen ?
Van der Meyde kun je bijna gratis weg halen
Van der Meydequote:Op maandag 7 mei 2007 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Kennedy komt niet dus welke rechtsbuiten moet er nu komen ?
Van der Meyde kun je bijna gratis weg halen
die arrogantie heeft hij in Arnhem al opgepiktquote:Op zondag 6 mei 2007 23:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Koeman heeft in Ajax dan ook een goede leermeester gehad. Maar ik ben het met je eens: Koeman was echt arrogant. Met z'n "normaal gesproken is Go Ahead Eagles kansloos" en meer van zulke vileine opmerkingen.
nee Schuitema gaat Timmer opvolgen als voorzitter van de RvCquote:Op zondag 6 mei 2007 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik help het je hopen.
Schuitema gaat toch al weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |