Ik mag graag mensen teleurstellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:03 schreef Lienekien het volgende:
Ja. En best een risico ook. Ik doe het ook wel eens en dan kom je niet.![]()
quote:
Ja, ik kende een leuke homoseksueel die er een had met ongeslepen glazen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Maar een bril is wel een leuke modeaccessoire.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik kende een leuke homoseksueel die er een had met ongeslepen glazen.![]()
Ik heb 't net op. Filetlapjes, pasta met prei.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:33 schreef wyccie het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Hoe?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:39 schreef wyccie het volgende:
Haha, Lienekien goochelt met haar posts.
Oh, dan lees ik gewoon slecht. Alweer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef Lienekien het volgende:
Hoe?
Zelf gemaakte pizza.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:33 schreef wyccie het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Da's toch geen nieuws??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:56 schreef JAM het volgende:
Claudia is een Grunberg liefhebster.
Het klinkt zo net alsof ik een zwart boekje little black book bijhoud.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Da's toch geen nieuws??
Ze is ook een Matthijs van Nieuwkerk liefhebster
Nee, godzijdank niet zeg!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:03 schreef Lienekien het volgende:
Zijn op 4 mei de kroegen dicht?
Nou jongen, dat is helemaal jouw eigen zaak.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:05 schreef broer het volgende:
Ik neem aan van niet.
Maar we zouden toch niet willen dat mijn drankprobleem nog groter werd, of wel?
Zijn wij nu ook al in een tante-neef-gesprek terechtgekomen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:06 schreef Lienekien het volgende:
Nou jongen, dat is helemaal jouw eigen zaak.
Ik probeer juist het vermaledijde moeilijke gesprek te voorkomen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:11 schreef broer het volgende:
[..]
Zijn wij nu ook al in een tante-neef-gesprek terechtgekomen?
O, gelukkig. Daar zit inderdaad niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik probeer juist het vermaledijde moeilijke gesprek te voorkomen.
Is dat dat feestje waar je zelf eigenlijk niet naartoe wilde?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:21 schreef thaleia het volgende:
Ik weet wel een feestje waar je ongetwijfeld ook welkom bent
Verdichting, fictionaliseren, liegen. Het gebeurt allemaal in de LPT.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:23 schreef Lienekien het volgende:
Dat zou broer nooit zeggen als het zo was.
Ik kijk naar Die Untergang, prachtige film.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:49 schreef broer het volgende:
Het stikt van de oorlogsfilms op tv vanavond. Welke van de twee moet ik kiezen: La vita e bella of Saving Private Ryan?
Ja, ik kwam er te laat achter dat die ook uitgezonden werd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:41 schreef Z het volgende:
Ik kijk naar Die Untergang, prachtige film.
Ik was er wel voor gaan zitten, maar het viel me toch te zwaar. Ik ben het vermogen kwijt om me over te geven aan de passiviteit die nodig is voor televisieturen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:47 schreef broer het volgende:
Ja, ik kwam er te laat achter dat die ook uitgezonden werd.
"samt" en "nebst" horen er nog bij.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:04 schreef Z het volgende:
Ik heb er heel erg tegen aan zittem hikken om hem in de bios te gaan zien. Zware kost dat wel maar toch een prachtige film, ik heb alleen het stukje waar de vrouw van Göring haar kinderen doodt deze keer overgeslagen.
Mit, nach, bei, zeit, von, zu, aus, auser, entgegen, gegenüber, gemäs, zuwieder. Daarna ben ik afgehaakt.
Ik dacht de hele tijd:'"Waar blijft nou die zoon van Hitler en Maria?" maar ik was in de war met de roman van Mulisch, waarin ze dus een zoon hebben die in het echt nooit heeft bestaan, en waarvan ik tijdens het lezen al steeds dacht: dit gaat me nog eens opbreken tijdens een gezellig etentje met vrienden, als we een gesprek hebben over Hitler & Maria Braun, en dat ik dan over die zoon begin. Die nooit bestaan heeft. Maar ja, probeer dát nog maar eens uit je kop te krijgen als je dat boek hebt gelezen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van Der Untergang vond. Ik was nogal krankzinnig toen ik 'm zag. Wel een leuk speciaal effect.
Eva Braun, mag ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:40 schreef broer het volgende:
Eva, was het toch?
Of ben ik nu ernstig dronken?
Het boek heette, zoals wyccie al zo scherpzinnig opmerkte, Siegfried.quote:
Komt allemaal door Mulischquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:42 schreef wyccie het volgende:
Ik vond het al zo raar staan... Hitler en Maria.
Jozef en Eva. Staat ook raar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:42 schreef wyccie het volgende:
Ik vond het al zo raar staan... Hitler en Maria.
Ik vond het een leuk boek.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:41 schreef wyccie het volgende:
En dat boek, Siegfried, heb ik ook nog steeds niet gelezen. Het staat wel ergens in de kast. Stof te verzamelen.
Ik ben wel een Mulisch-hater, maar voor Siegfried maak ik dan ruimhartig een uitzondering. Dat vond ik echt een erg goed boek. (En Het stenen bruidsbed. Al snapte ik er eigenlijk niks van - maar dat is ook goed, dat een boek waar je niks van snapt tóch ontzettend goed blijkt te zijn. Soort poëzie, meer.)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:44 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vond het een leuk boek.
Maar goed, ik ben dan ook een van de weinige niet-Mulisch-haters in TTK. Dus echt veel zegt dat niet.
Dat moment heb ik blijkbaar verdrongen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:46 schreef thaleia het volgende:
Alleen dat moment dat er ergens aan het eind iemand een bloem plukt vond ik een beetje cheesy.
Nee, dat met die bloem was in Schindlers List. Alles zwart-wit en dan die felrode bloem in een knoopsgat. Ik doe nu aan vrij associëren, ik kan het me eigenlijk niet herinneren - maar zoiets. Toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:46 schreef thaleia het volgende:
Der Untergang is gewoon een goeie film, niet in het minst door de acteerprestaties.
Alleen dat moment dat er ergens aan het eind iemand een bloem plukt vond ik een beetje cheesy. Maar dat is dan ook alles.
Ja, uhm... Allemaal niet ter zake doende, Nadine. Hoe is het met je nieuwe boek?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:47 schreef Nadine26 het volgende:
Ik ben wel een Mulisch-hater,
Neenee, want ik heb Schindler's List nooit gezien. Blijikbaar hebben beide films een cheesy bloem aan het eindquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:49 schreef Nadine26 het volgende:
Nee, dat met die bloem was in Schindlers List. Alles zwart-wit en dan die felrode bloem in een knoopsgat. Ik doe nu aan vrij associëren, ik kan het me eigenlijk niet herinneren - maar zoiets. Toch?
Mijn nieuwe boek als in: 'het dagboek'? (Dat is alweer oud!)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:50 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, uhm... Allemaal niet ter zake doende, Nadine. Hoe is het met je nieuwe boek?
Interessant. Hier kan iemand op afstuderen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:51 schreef thaleia het volgende:
Blijikbaar hebben beide films een cheesy bloem aan het eind
Bedoel je dat je nog helemaal niet bezig bent met een nieuw boek?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:52 schreef Nadine26 het volgende:
Mijn nieuwe boek als in: 'het dagboek'? (Dat is alweer oud!)
Ja, goed. Geloof ik. Ik weet het niet - ik zit thuis en de wind giert om mijn huisje. Zo gaat dat, als je boek in de winkels ligt. Maar 'ze' zeggen dat het goed gaat![]()
Nee, ik bespreek nu boeken van andere mensen. Dat is ook een baan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:57 schreef broer het volgende:
Bedoel je dat je nog helemaal niet bezig bent met een nieuw boek?
O, vandaarquote:Want hoe het met het dagboek gaat, weet ik wel. Dat is een 'debuut', dus dat verkoopt voor geen meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |