Ik mag graag mensen teleurstellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:03 schreef Lienekien het volgende:
Ja. En best een risico ook. Ik doe het ook wel eens en dan kom je niet.![]()
quote:
Ja, ik kende een leuke homoseksueel die er een had met ongeslepen glazen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Maar een bril is wel een leuke modeaccessoire.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik kende een leuke homoseksueel die er een had met ongeslepen glazen.![]()
Ik heb 't net op. Filetlapjes, pasta met prei.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:33 schreef wyccie het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Hoe?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:39 schreef wyccie het volgende:
Haha, Lienekien goochelt met haar posts.
Oh, dan lees ik gewoon slecht. Alweer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef Lienekien het volgende:
Hoe?
Zelf gemaakte pizza.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:33 schreef wyccie het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Da's toch geen nieuws??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:56 schreef JAM het volgende:
Claudia is een Grunberg liefhebster.
Het klinkt zo net alsof ik een zwart boekje little black book bijhoud.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Da's toch geen nieuws??
Ze is ook een Matthijs van Nieuwkerk liefhebster
Nee, godzijdank niet zeg!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:03 schreef Lienekien het volgende:
Zijn op 4 mei de kroegen dicht?
Nou jongen, dat is helemaal jouw eigen zaak.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:05 schreef broer het volgende:
Ik neem aan van niet.
Maar we zouden toch niet willen dat mijn drankprobleem nog groter werd, of wel?
Zijn wij nu ook al in een tante-neef-gesprek terechtgekomen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:06 schreef Lienekien het volgende:
Nou jongen, dat is helemaal jouw eigen zaak.
Ik probeer juist het vermaledijde moeilijke gesprek te voorkomen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:11 schreef broer het volgende:
[..]
Zijn wij nu ook al in een tante-neef-gesprek terechtgekomen?
O, gelukkig. Daar zit inderdaad niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik probeer juist het vermaledijde moeilijke gesprek te voorkomen.
Is dat dat feestje waar je zelf eigenlijk niet naartoe wilde?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:21 schreef thaleia het volgende:
Ik weet wel een feestje waar je ongetwijfeld ook welkom bent
Verdichting, fictionaliseren, liegen. Het gebeurt allemaal in de LPT.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:23 schreef Lienekien het volgende:
Dat zou broer nooit zeggen als het zo was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |