Heb wel de vechtpartijen en gezeur gezien..politie pakte van de 100man 2 op..pussiesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:48 schreef Harmen1984 het volgende:
Waren er nog Fokkers op het Strand aan de Maas zaterdag?
Veel werk gehad?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:11 schreef Isegrim het volgende:
Ons huisje is bijna klaar. Vanaf vrijdag wonen wij op een steenworp afstand van het Hofplein.
Ga je in dat nieuwe complex wonen?!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
. Vanaf dat moment woon ik min of meer naast de markt met uitzicht op de Meent en een groot deel van het centrum.
Dan worden we bijna buren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Veel werk gehad?
Ik ben al dagen aan het verven. Structuurverf, dus lekker zwaar, en behangklare muren, dus beton met luchtbelletjes erin. De muren en wat randen moesten dus eerst gladgemaakt worden. Leuke klus. Not.
Eind deze week hoop ik klaar te zijn met de verfrommel, dan volgende week de vloer en de keuken, en het weekend van de 23e alle spullen overhalen. Vanaf dat moment woon ik min of meer naast de markt met uitzicht op de Meent en een groot deel van het centrum.
Wij hadden juist veel te veel verf.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:23 schreef Breuls het volgende:
Mja mijn werkzaamheden zijn ook heel basic, maar er gaan liters verf doorheen zeg. Veel meer dan ik had verwacht.
Inderdaad! Superlokatie ook, al zal het op dinsdag en zaterdag wel heeeeeel erg druk om je heen zijnquote:
Goudsesingelquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef Breuls het volgende:
Waar is dat dan?
Het is kut om dan naar de super te moeten, want die zit precies aan de andere kant van de markt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:12 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Inderdaad! Superlokatie ook, al zal het op dinsdag en zaterdag wel heeeeeel erg druk om je heen zijn
Da's nog best een end, al kan ik het uiteinde ervan zien vanuit mijn raam.quote:
Ik werk bij jou om de hoekquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:02 schreef PeRi het volgende:
Als we toch gaan pimpen met werkplekkenuitzichten;
[afbeelding]
[afbeelding].
Nog een hoekje verder:quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Aan de kade of Van Vollenhovenstraat?.
Ik weet waar dat isquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik opzij kijk nu zo vanachter m'n bureau zie ik dit, met de straat er dan nog wel tussen:
[afbeelding]
Spannend!
Nee klopt, werk ik ook. Maar das een beetje onregelmatig bijbaantje, dus ik heb er een baantje bijgenomenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:25 schreef E.T. het volgende:
Peri, jij werkte toch in het IJsselland? Of verwar ik je nu met iemand anders?
Het regent.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:39 schreef augurkenkoning het volgende:
WEet iemand vanavond wat leuks te doen in Rotterdam? 'k verveel me (:
House is net begonnen, en the shawshank redemption ook (die heb ik maar op download gezet, kan ook maar 1 ding tegelijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:39 schreef augurkenkoning het volgende:
WEet iemand vanavond wat leuks te doen in Rotterdam? 'k verveel me (:
Voor meer informatie.quote:Urban Golfarrangement
Prijs: op aanvraag
Inhoud
* 1,5 uur golfen
* Bij mooi weer een barbecue in de stadstuin van het Bilderberg Parkhotel
* ’s Winters een heerlijk buffet
Voorwaarden
Ook altijd al de stille wens gehad een balletje te slaan, maar helaas niet in het bezit van een GVB? Pak dan nu uw kans en daag uw vrienden, collega’s of familie uit voor echte 9 holes “street fight” in hartje centrum Rotterdam! IQ Events organiseert i.s.m. het Bilderberg Parkhotel het Urban Golf Rotterdam; geen ingewikkelde regels, aangepaste kleding of GVB.
Urban Golf Rotterdam is te reserveren voor groepen vanaf 10 personen en kan alleen in de avonduren gespeeld worden.
Inlichtingen / boekingen:
Bilderberg Parkhotel Rotterdam
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:24 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Die van mij ongeveer. Meestal zonder zwarte pieten (ik zou hier een semi-racistisch grapje kunnen plaatsen, maar dat zou te makkelijk zijn eh)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |