Dat je, je eigen niveau al te laag vind voor WFl is tot daaraan toe, maar dit is pure laster ...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hij wil dat wel, maar wordt het niet
zulks topic aan de schandpaal nagelen vind ik een goed idee
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:38 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Dat je, je eigen niveau al te laag vind voor WFl is tot daaraan toe, maar dit is pure laster ...
Pas oop anders adopteer ik jouw topics en dump ze in WFL![]()
of aan het kruis.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hij wil dat wel, maar wordt het niet
zulks topic aan de schandpaal nagelen vind ik een goed idee
wat voor hondquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh sorrie, ik bedoel 12 uur per dag extra. Als je je daar niet meer mee bezig hoeft te houden. En ik pas tijdelijk op een hond, die weet wel raad met je knakworst.
met alle respect maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:38 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Dat je, je eigen niveau al te laag vind voor WFl is tot daaraan toe, maar dit is pure laster ...
Pas oop anders adopteer ik jouw topics en dump ze in WFL![]()
Ho hO ik ben dan wel een kloon , maar niet van een van hun uiteraard. Ik ben onbekend in die zinquote:
de SS is in aantocht op 4 meiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:40 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Ho hO ik ben dan wel een kloon , maar niet van een van hun uiteraard. Ik ben onbekend in die zin![]()
Ik vind klonen irritanter dan gelovigen moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:40 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Ho hO ik ben dan wel een kloon , maar niet van een van hun uiteraard. Ik ben onbekend in die zin![]()
Hey als je niet op niveau mee kunt discussieren dan moet je dat ook niet doen, schelden is dan net zo zinvol als dit topic....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
met alle respect maar
kanker op, puisterige brugpieper
Hey ik ben een gave kloonquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind klonen irritanter dan gelovigen moet ik zeggen.
nee, doe maar nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:42 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Hey ik ben een gave kloonen dat zal ik de komende tijd wel gaan bewijzen......
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:43 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Precies die zouden ook aan de pillen moeten.....cyanide-pillen wel te verstaan![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:44 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Jawel en niemand gaat er onderuit komen.
en dit topic is ver boven het niveau van ONZ, dus kras opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:41 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Hey als je niet op niveau mee kunt discussieren dan moet je dat ook niet doen, schelden is dan net zo zinvol als dit topic....![]()
Och, er zijn altijd mogelijkheden om het posten te bemoeilijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:44 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Jawel en niemand gaat er onderuit komen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, er zijn altijd mogelijkheden om het posten te bemoeilijken.
OI ! ik blijf wel binnen de regels hoor maak je daar maar niet druk over.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef jogy het volgende:
[..]

zij verdienen respect, zij zijn er om misbaksels zoals jou vroegtijdig te euthaniserenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:54 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Wat moet je nou slijmen met de moderaters.....?
jij bent gewoon een kloon van Triggershot he?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:54 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
"Zij" moeten zich dan eens inlezen in het Stanford prison experiment en dan eens naar zichzelf kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zij verdienen respect, zij zijn er om misbaksels zoals jou vroegtijdig te euthaniseren
Euuhh moet dat een compliment zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij bent gewoon een kloon van Triggershot he?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:54 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
quote:
Doe niet zo gek met je klok en klepelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:57 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
"Zij" moeten zich dan eens inlezen in het Stanford prison experiment en dan eens naar zichzelf kijken.![]()
Wat nou als ik precies het tegenovergestelde beweer?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:05 schreef Ruzie het volgende:
Geen kloons. de mod in questie heeft gewoon een probleem met het onderwerp.
Tegenovergestelde van je OP. Ik heb geen idee of de mods in kwestie er problemen mee hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat nou als ik precies het tegenovergestelde beweer?
Oiquote:
Wat is dit nou weer?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:37 schreef remlof het volgende:
Ik vind TS gewoon een zeikerige jankerd.
Doe het alsjeblieft. Als je er over kan discusieren sta ik er open voor. Ik zie het punt echt niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van je OP. Ik heb geen idee of de mods in kwestie er problemen mee hebben
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:05 schreef Ruzie het volgende:
Geen kloons. de mod in questie heeft gewoon een probleem met het onderwerp.
Zie tijdstip post.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
het dringt echt niet door tot die ene hersencel van je he?
Nah, ik sta wat opener tegen de rest.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:39 schreef Ruzie het volgende:
[..]
Doe het alsjeblieft. Als je er over kan discusieren sta ik er open voor. Ik zie het punt echt niet.
Gaat een mod weer hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
het dringt echt niet door tot die ene hersencel van je he?
Nee, je gelooft dat je niet gek bent. Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:55 schreef zainabber het volgende:
ik ben toch ook gelovig maar ik ben niet gek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |