"Zij" moeten zich dan eens inlezen in het Stanford prison experiment en dan eens naar zichzelf kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zij verdienen respect, zij zijn er om misbaksels zoals jou vroegtijdig te euthaniseren
Euuhh moet dat een compliment zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij bent gewoon een kloon van Triggershot he?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:54 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Wat moet je nou slijmen met de moderaters.....?
quote:
Doe niet zo gek met je klok en klepelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:57 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
"Zij" moeten zich dan eens inlezen in het Stanford prison experiment en dan eens naar zichzelf kijken.![]()
Wat nou als ik precies het tegenovergestelde beweer?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:05 schreef Ruzie het volgende:
Geen kloons. de mod in questie heeft gewoon een probleem met het onderwerp.
Tegenovergestelde van je OP. Ik heb geen idee of de mods in kwestie er problemen mee hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat nou als ik precies het tegenovergestelde beweer?
Oiquote:
Wat is dit nou weer?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:37 schreef remlof het volgende:
Ik vind TS gewoon een zeikerige jankerd.
Doe het alsjeblieft. Als je er over kan discusieren sta ik er open voor. Ik zie het punt echt niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van je OP. Ik heb geen idee of de mods in kwestie er problemen mee hebben
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:05 schreef Ruzie het volgende:
Geen kloons. de mod in questie heeft gewoon een probleem met het onderwerp.
Zie tijdstip post.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
het dringt echt niet door tot die ene hersencel van je he?
Nah, ik sta wat opener tegen de rest.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:39 schreef Ruzie het volgende:
[..]
Doe het alsjeblieft. Als je er over kan discusieren sta ik er open voor. Ik zie het punt echt niet.
Gaat een mod weer hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
het dringt echt niet door tot die ene hersencel van je he?
Nee, je gelooft dat je niet gek bent. Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:55 schreef zainabber het volgende:
ik ben toch ook gelovig maar ik ben niet gek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |